بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

سایت در دسترس است آدرس: klstar.ir

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۵ بهمن ۹۹ ، ۰۰:۵۴
  • ۳۳۲۶

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

از امروز فعالیت‌های این وبلاگ متوقف و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

دیدگاه ها [ ۷ ]

چجوری باید اون سایتتون رو دنبال کنمممم
خیلی درهم برهمه برا من😂

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد


SOYON & Li^^li
سلام باید در مورده سایتتون بگم
خیلی بزرگه ادم توش گم میشه🥵
بعد این وبتنو که حذف نمی کنین که
🍩𝑷𝒂𝒓𝒌 𝑨𝒏𝒊 𝑫𝒐𝒖𝒏𝒂𝒕🍩
وایییی چه خفنههههه
مبارکه*-*ووی چقدر ذوق دارم*^*
نووووووو
/T0T\

(رفتن تو پتو و شلوع به گریه کردن و بینگیلی لرزیدن ~>..<~ )
/_T0T_\چطوری؟؟
اونم امتحان کردم
ههقT...T3 روزه دارم زور می زنم نمیشهTT-TT
حالا واجب نیست که ثبت نام کنی 😂 به مرور زمان دستت راه میوفته عجله نکن
مبارک باشه جیسوک شی ^^
و به همه ادمینا تبریک میگم :)))
سایتتون که عالیه و خیلی کنجکاوم که چطور درستش کردین *-*
ولی بعدا یاد میگیرم چون ادم نباید جا بزنه *-*

خلاصه که واقعا عالیه و یکم طول میکشه تا اونجا عادت کنم *^*
مبارک توهم باشه *-*

ایشالله خواستن توانستن است فایتینگگگگگ
این وبتون هعیی سریع میره تو پیوندااا:(

اون سایتتونو ترو خدااا یه راهنما بزارید چطوری وارد بشیمو و دنبال کنیم خیلییی باحاله ولی قادر به هیچ گونه کاری نیستم:((

و اینکه لینک اون یکی سایتو نمی تونم به وبلاکم حتی اضافه کنم میشه بهم بگید چی کار می تونم بکنمT0T???من از اون روزی که شروع کردید به فعالبت نتونستم...هققق..ففف ههقTT~TTنه وارد بشم..و نه زوقی کنم همش می ترسم اون وبتونو گم کنم:{
وارد این صفحه شو کلیک کن
اگرم خواستی سایت رو دنبال کنی در قسمت ورود به صفحه کاربری میتونی ثبت نام کنی😻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.