بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود آلبوم WINGS گروه BTS

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۳۰ فروردين ۹۸ ، ۱۸:۳۱
  • ۲۸۷۹۵

دانلود به صورت تکی:

01. Intro _ Boy Meets Evil

02. 피 땀 눈물

03. Begin

04. Lie

05. Stigma

06. First Love

07. Reflection

08. MAMA

09. Awake

10. Lost

11. BTS Cypher 4

12. Am I Wrong

13. 21세기 소녀

14_둘!_셋!_그래도_좋은_날이_더_많기를

15. Interlude _ Wings

.

دانلود همه آهنگ ها یکجا:دانلود

.

بعد از کلیک گزینه رد تبلیغ رو بزنید تا به صفحه دانلود منتقل بشید

دسته بندی :
 Album

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

سلام خسته نباشید. ببخشید میشه بگین چطوری میتونم توی سایتتون ثبت نام کنم؟
با تشکر یه آرمی غرق شده در عشق به بی تی اس🙏⁦♥️⁩
جررر من عااااشق بی تی اسم دارم می میرم الان فقط یه آرمی منو درک می کنه💜💜💜💜💜💜🤤🤤🤤🤤🤤🤤😜😜😜
ببخشید شما چیزی از تیزراش،فهمیدین خیلی رو اعصاب بود مخصوصا مال جیمین بچه م همش یه جا گیر کرده بود و شکلای عجیب و غریب نشونش میدادن 🥺🥺🥺😭😭😭😭😭
در کل من عاشق آلبوماشونم معرکه ست
😎👌🏻 دقیقا

خیلی تحلیل داره این تیزرا... 
تو کدوم اهنگ این البوم ته بال داره؟
رویا فرجی
عالیه من عاشقش آهنگ هاش شدم 😍همنطور که عاشق خودشون شدم 😅❤😘آرمی ها بهتر می دونن 😉
بنگتن ایز بست🚬💞
عر می توووووو
آری دمیانو میخواهم بخرم بزودی خریدم میگم😂چون با این نسخه های الکترونیک اصلاااا رابطه ی خوبی ندارم باید بتونم ورقش بزنم😂میدونی منم واقعا تمام آلبوما رو خیلی دوست ولی کانسپت اینو بیشتر دوست اصا تیزررارو میبینی دیوونه میشی با اون فضا و داستانو خلاصه تعوریای راز آلودش
خب پس هر وقت خواستی شروع کنی بگو باهم پیش بریم 
تقریبا یک سال داره مبشه که کتابشو خریدم و هنوز.نخوندم😂
اخ اره ازین لحاظ هم خیلی خفنههه
آلبوم مورد علاقم برای همیشه
با اون تعوریای جذابش(پوزش بابت غلط املایی اونو پیدا نمیکنم😂)تازه به عقل ناقصم رسیده برم اون کتاب مرتبط با کانسپت این آلبومو یه سری چیزارو بخونم ذهنمو باز کنم فایتینگ😂
اخخ من که اصا نمت آلبوم مورد علاقه انتخاب کنم!
دمیانه
هر وقت خواستی بخونی بگو با هم بخونیم من یه همپا داشته باشم انگیزه ام بیشتر میشه😂
سلام
ببخشید فرق آلبوم you never walk alone و آابوم wings دقیقا چی هست؟
آلوم یو نور واک الون سه تا ترک بیشتر داره و همچنین آهنگ وینگز تو این آلبوم ورژن کاملشه ^^
چهار تا آهنگ آخرو دانلود کنی حله
میدونی بدنبال یه آهنگ همه ی آلبوما رو دان کردم ولی هنوز پیداش نکردم T_T
اسمش چیه؟ 
واقعا مرسی از سایتتون واقعا کامل و عالیه👌💜 دمتون گررم👍👍👍👍👍
😻💖
سلام عشقولیا میشه این آهنگ ها رو هم ترجمه کنید؟
مث البومای جدید تو پی دی اف؟
اونجوری خیییلللیییی خوب بود💕💕💕
سلام اگه میشه این البوم زیبا رو ترجمه شو حتما قرار دهید
خیلی عشقی
تو عشق تری امیر شی😎🧡
اقا من خیلی گشتم پیدا نکردم ی برنامه هست ک همشون تم لباسای bs&t تنشونه و دارن حرف میزنن و بازی ام میکنن فک کنم
میشه اسمشو بگین😭
اگ اشتباه نکنم اسمش  WINGS V App عه رها جون
میدونم مننن کدومش ترک 12 البومم اونم چون وی عاشق این اهنگه و تو مرحله هاردش نتونستی 3ستاره کنی,درس گفتمم نه؟
واووو
جیمیننننننننن
بزن به تخته
چ حافظه ای 
ایول واقعا 
دهنم وا موند 😨😨👌💙
یعنییییییی ی دونه پیدا میشعععععععع کههههههههه بشه بهشش نمره خوب دادددد؟؟؟نخههههههههههه همه شونننننن عالینننننننننننننننننن لایییییی جیییمیننننننننننننن لعنتتتت چقدر خوبههههه ,والبتهه بقیه اهنگااااا
💙💙💙💙
البته از یه ترک متنفرم
و سوپر باعث ایجاد این تنفر شد -ـ-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.