بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

آموزش انداختن امضا روی عکس

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۴
  • ۶۸۹۶

به نام خدا 
چون من خیلی خوبم تصمیم گرفتم آموزش این کارو بزارم
جهت کم کردن هزینه و اینا 
خب تو قدم اول باید امضای کسی که میخواین ادیتشو بسازین رو دانلود کنید.
به عنوان مثال, من مال شوگا رو انتخاب کردم
به گوگل برید و امضای ممبر مورد نظرتون رو سرچ کنید... 




بعد یه عکس که پس زمینه ی سفید داره رو انتخاب و دانلود کنید.
(البته عکسا رو براتون پایین همین پست میزارم.)




وقتی که دانلودشون کردین , اپلیکیشن picsart رو باز کنید



به قسمت edit رفته , عکس خود ممبر رو باز کنید.
(که من شوگا رو انتخاب کردم)




حالا تو نوار ابزار پایین برنامه , اپشن add photo v رو همونطور که نشون دادم انتخاب کنید و از بین عکس ها, عکس امضایی رو که دانلود کرده بودید رو add کنید.





بعد از این کار , نوبت این میرسه که پشت زمینه ی سفید امضا رو سر به نیست کنیم. حالا چجوری؟
واسه این عکسی که اددش کردیم, یه نوار ابزار وجود داره
توی اون نوار ابزار , یه اپشنی هست به اسم blend . 
مرحمت بفرمایین روی اون بزنید.




همونطور که تو عکس بالا میبینید , یه نوار ابزار هم بالای نوار ابزار اصلیمون به وجود میاد.
 روی اپشن multiply بزنید.




همونطور که میبینید , ورژن بدون پس زمینه و فقط امضامون رو درست کردیم.
حالا سایز دلخواهتون رو به امضا بدین و امضا رو به هر نقطه که به نظرتون طبیعی تر و بهتره منتقل کنید.




و همین! عکس با امضای شما حاضر و آمادس!
اون رو save کنید و لذت ببرید!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اینم امضای تک تک اعضا...
(اینایی رو که خودشون پس زمینه ی بی رنگ دارن فقط کافیه تا قسمت add photo پیش برید و امضا رو رو عکس بندازین , دیگه نیازی نیس به مرحله ی blend برید چون دیگه پس زمینه ای ندارن که بخوایم محوشون کنیم)



امضای jin


امضای suga



امضای RM


امضای J-Hope


امضای Jimin




امضای V


امضای Jungkook

.
.
.
.
.
.
 و....
بابت ماه محرم هم تسلیت میگم...
ما رو هم تو عزاداری هاتون دعا کنید...
.
.
.
و...همین دیگه...
آرزوی موفقیت و اینا...
بازم سوالی هس در خدمتیم.

دسته بندی :
 Photo

دیدگاه ها [ ۴ ]

چطوری وارد وبلاگ بشم
یعنی چی 😐
درس شد🙃🙂💜🍓🍓🍓☺️☺️☺️
تونستم ذخیره کنم 😍😍🤧🤧
فقط این تبلیغه رو مخ من و به اشتباه انداخت 😐 😐 😐
خب پس کامنت قبلیتو تایید نمیکنم 😂
جیسوگ جون دستت درد نکنه به نظر من همه چی عالی و کامله
😍😍🎈
مرسی دنیا جون جونم
جیسونگ جون اسمت تو این برنامه چیه؟؟؟؟؟؟!!!!!!
ممنون .
اسم برنامه ؟ 
پیکس آرت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.