بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۷ ]

واااااای بیچاره جیییمیییین...😖😔🙍
آخ الان وقت لباس پاره شدن عهههه........
بیچاره
زیادی جر داد لباسشو 😂
وای این اجرا خیلی خوب بود آرام از وسطا فقط دستش به لباسش بود راستی میخواستم از ادمینای خوب سایت تشکر کنم و بگم شما بهترین فن پیج بی تی اس رو دارید واقعا ازتون ممنونم کامزامنیدا فایتینگ
آره منم خیلی با این اجرا حال میکنم
منم ب لباس پاره جیمین 😁😂
خواهش میکنم ازت کیانا جون
بهترین،آرمیا هستن 😍
فایتیینگگگ 💪💪
🤐😂😂😂من کلا تکون میخورمو بالا و پایین میپرم بعد خسته میشم میوفتم زمین-_-
آفرین فایتیتنگ 😂
اره منم همینطور اصلا یه حس هیجان واردم میشه دوست دارم باهاش قر بدم-_-🙂💖
قر نمیشه داد ولی 😂
باید بپربپر کرد 😂😂✌
هرکی کفت بی تی اس چیه حالا چکار میتونه بکنه اینو نشونش بدین تا از شدت تعجب خفشه دیگه همچین حرفی نزنه😏😌


عالی بود^^😆💜💖❤
من روانی این رقصشونماااا خیلی خوبه 😍😍😍😎😎😎✌✌✌
سیما جون بازم اجرا بزار خیلی دوس داشتم لطفا اجرای تکی کوکی هم بزار :)
باشه میذارم
اجرای تکی کوکی بیشتر Begin هستش و یوفوریا
ک اونام توی تورهاشون هستن
اگ پیدا کردم چیز خاصی قرارش میدم جونگ کوکی 😍
لاااااااااااااو یووووووووو سو ماچ با یه مااچ
😍💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.