بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

اجرای (Boy in Luv,Danger,I Need You(Jap Ver

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۳۰ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۴
  • ۲۱۸۴

دانلود اجرای BTS - Boy in Luv,Danger,I Need You(Jap Ver,)

 

یکی از اجراهای مورد علاقمه... جین خیلی خوب گیتار میزنه ... حتما ببینید 😭😭

اینم بگم ک وی و جین و جیمین فقط اجرا میکنن 💙

 

 

دانلود با حجم 30M

دسته بندی :
 اجرا

دیدگاه ها [ ۲۲ ]

عالیییی بید خسته نباشین🙂❤
ممنون سلامت باشی دتر
کاملا مناسبه همین الان بهش شیکیرو رو بگو جیسوگ
خوشم میاد چند نفری همزمان بهم جمله میکنین
من ب این مظلومی ------_____------


خودتی


چی خودمم؟؟ 🙄🙄
اوهوم باشه سووووو راحت باشین خدافظتون
کجا میری جیمین شی؟؟؟ 😭😭
من هفته دیگ نیستمااا
داری میری زودتر راحت شی از دستم؟؟
ایگووووووو خوبهههه ی قول دادم بهششش باید زودتررررر عمل کنم به قولممم
آهان
راستی سحر...باید بگم ک هفته دیگ نیستم 😭
😬😬😬😬😬😬 ببخشیددد سیمااشههههههههههه, راستیی از بع چه خبراااا
بع؟؟
خوبه سلام داره خدمتون 😂
کم پیداست اینروزا...اما دیشب اندکی باهاش حرفیدم
بحثثثثث عاشقی ایننا نیسسس,بحث حسادته که من بسیییی حسودمممممممممم😐😐😐 خودشون به این موضع پی بردن
😒😒
باشه باااشهههه
نخواستم اصنننن
اییششش
یاااااااااااا سیمااااااااا اندهههههههععهههههههههه گرچه 3 نفرنننن در مجموهععع ووولیییی ,برا خودمننننننننننن😭😭😭😭😭😭😭
ببین من طلسم شدم
عاشق هرکی بشم منو نمیخواد😭😭😭
نگران نباش 😭
آشنا کن 😭
نچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ ,خعلیییی کیوت و باحالهههههههههههههههههههههه هم خودشششششش همممم اونی که دوس داره جفت خعلی باحالن
جیمین شی عادلانه نیست تنهایی با باحالیشون حال کنی 😭😭
ب منم بگو


الکی مثلا سیما وفادارع


جیس باور کن من وفادارم ✋
اندهههههههههههههههه ی درصدم فک نکنننن اشنایییییی بدم شمادوتاروووووووووووووووووووؤوووووو😭😭😭😭😭😭😭 جاییی نریی هاا من زودی مویاممممم,بری من میدانم و تووووووووووووووووو
ای باباااا
آشنایی بدم قول میدم عاشقش نشممم
فک خیانتو خیلی وقته از سرم انداختم بیرون 😂
ارییسییی خ وقتهههه اوممم تقریبییی میشع گفت همون اوایل گفتیی فثطط, من 10 دیقه برمممممم زودیی میام نرییی جایییییییی
😂😂😂💙💙
خوش بگذره
من هستم 😂😂
ی بنده خدای دیگممم همشششش ی چی میگییی حرص بخورممم تهشمم غشششش غششششش میخنده میگه بامزه میشییی😐😐😐 میگممم تو فلان کلمه رو نگو بهم قول میدم هزار بار با مزه بشمم ولی بازم میگههههه😭😭😭😭
الهییییییییییی
اون بنده خدا کیه؟؟؟
چقدر من دوستش دارمممممممممممم
آشنا کن مارو باهم
سییییییممممااااااااااااااااااااا حرص ندهههههههههه منووووووووووووووووووووو( خ وقت بود نگفته بودیییی این لقبودد)
چشم چشم 😂😂😂
واقعا؟؟؟ 😂😂
جوجه حنایی 🤭🤭❤❤
یااااااااااااااااااااااااسیییییماااااشششششششههههههههههههههههههههههههههههه شاتتت اپپپپپپپپ پپپپپپپپلیزززززززززز
وای وقتی عصبانی میشی خیلی با مزه میشیی 😂😂😂💗💗
جوجه حنایی کوچولوووو 🤭🤭
😭😭😭چرا اینقد خوب بووودددد😭😭😭😭
سیماااااا با قلب من چرا اینکارو میکنیییی😭😭😭😭😭😭
😭😭😭😭😭 😭😭😭😭😭
خیلییییییییی خوب بود
اصن نمیدونم چرا دوست دارم تورو عذاب بدم 😭😭😭😭😭
مین الان از دستشوییییی برگشتممممم😬😬😬😂😂 ولی فرقی نکردم
🤦🏻‍♀🤦🏻‍♀
ب اندازه کافی تلاش نگردی جیمین شییییی
مامان بزرگم اینا هستنننن و گرنع انجام میدادممممممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خب اممم برو دستشویی 😂😂
من اینقد الان انرژییی دارمم که موندمم چیتو تخلیههههه کنممممممممم
جفتک بنداز 😂😂
نمیدونم با اینکه 5ونیم صبح خوابیدم و قبل 8 صبحم بیدار شدم اینهمه انرژی که احساس موکونمو از کوجا اوردممممم
واقعا؟ خوشبحالت
من از بس ک اطرافیانم بی حالن خودمم اینطوریم الان..حس و حال هیچی ندارم
سیماااااااااشههههههههههههههههههههههه خوبیبییییییییییییییییییییییییییی,
سحررررررر شهههههههههههه خوبم بد نیستم
تو خوبی؟
بابا بی تی اس اگه بخواد میتونه به جای ژاپنی فارسی بخونه!
اینم تحلیل کردم!
😂😂
آهان فهمیدم....
اما چ تحلیلی؟ 🤔🤔







نکش منو 😑💗
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
اینو میخواستی بزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
عععععععرررررررررر آره
ععععررررررررررر دیدیش؟
کوفت ژاپنی های خر شه-_-
اونی راستی میدونستی امکانش هست یعنی اگه بی تی اس بخواد میشه فارسی خوند؟
تحلیلش کردم این رو هم خواستی بپو بگم بهت!
نسیبهههه من هیچی از حرفات نفهمیدم 😭😭😭😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.