بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۳۰ ]

این آهنگ وااقعا بی نظیره.
نه تنها این آهنگ بلکه تمامی آهنگ های بی تی اس توی دنیا نظیر ندارن، اونا واقعا تک هستن.

به آرمی بودنتون افتخار کنید. فایتینگ.
من که تاحالا خیلی بااین اهنگ گریه کردم
خداوکیلی ادمو نابووود میکنه....همشون اینجا فوق العادن.وقتی ترجمشو برا اولین بار خوندم خیلی تحت تاثیرقرار گرفتم...ععععععرررر لامصب خیلی خوبه
TT_TT شاید چون صدای اولش با تهیونگ خیلی خیلی سوز داره هستی شی TTTTTTT_TTTTTTT
باید ترجمه اشو تو سایت هم بزارمم
قلب واسم نموند چرا اینقدر فوق العاده ان😍😍😍
خیلی خوبن
من ک عاشق این آهنگ اصلاا 😭😭
☠️👻✌🏻 정국
♥︎♥︎♥︎💜💜💜
💗💗💗
وایی این اجرا
خدای منننن
😭😭😭💔💔😭😭😭


مرسی لااااووووو
خواهش مائی
😢😢💖💖💖
اوا خاک به سرم
سلام نونا
😑😑
☠️👻✌🏻 정국
من عاشقققققق اینم ........
خیلیییی دوسشششش دارممممم ......مرسی اونییییییی
خواهش از طرف سیماشههه 💜💜💜💜😎😘
خو خداروشکر نونا نیست😊😊😊😊😊
:)
اول صلوات بفرست بعد فرار کن
نونا زندم نمیزاره
ککککککک
باشد باشد😂
صلوااات😫
انیوو نوراشیییی👋
الفرااارررررررررررر
🏃‍♀️🏃‍♀️
نونا عینه کشه تونبونه
همش در میره
کککککک
نونا زندم بزاره صلوات
ککککککک
😂😂😂✌✌✌
من ک بهتره فرار کنم 😂😂




جیسوگ : فقط دو دیقه نبودم ...
می تو سیمایی
کککک
ولی به نونا روح بیشتر میخوره
هی غیب میشه هی ظاهر میشه
#نونا_روحی
فنر باحال تره
کش هم میتونه باشه (هی در میره 😂😂😂)
روح نه روح نیستش جیگرم 😍😍
سلام علیکم سیما شی
الان نونا میاد با عملیات کشسانی میزنه میکشتمون😐😐😐😐
آره موافقم 😂😂😂
اما نگران نباش
من هنوز زندم 😎✌✌
ولی سلام علیک نکردیم
#نونا_کشسان_است
الان میکنیم
سلام عیلکم نوراشی 😀✋✋
#جیس_فنری
😂
با کی؟؟؟؟؟
با من حرف زدی؟؟؟؟؟؟
حرف نزدیا
با یاسی حرف زدی اونی
نونا کوجا رفت باز؟؟
آره دیگ
با تو هم حرف زدم برو ببین 😐😐😐 جوابتو دادم دیگ
نونا پتانسیل کشسانی داره مثل کش و فنر
پتانسیلش ک پر شد میپره
الانم پریده معلوم نیست کجا....اما دوباره ب مکان اولیش برمیگرده نگران نباش
کسی اینجا جواب سلام نمیده😐😐😐😐
او میانهه
سلام ✋
چون قبلا حرف زدیم سلام نکردم 😁
علیکه سلام😐😐😐
بعله منم
ینی نونا میگم میشناسیا
کککککک
نوراشی
کی جز تو ب جیسوگ میگه نونا آخه 😂😂
عععععرررررررررر نوناااااااااااا
سلام فدات شم
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
آیگوووو
نورا تویی ؟؟ 😂
عععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
قلبممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا منننننننننننننننننننن مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
ارتیارناسهنیتسنزتینسترنیپر.یپرپیسرپنیسنرپ 
TT_TT 💜
وای کوک خوند من مثل چی گریه میکردمممم😢😢😢💓💓💓

داداشم میگف خدا رو شکر این شوهرت نمرده تو داری اینجوری عر عر میکنی ///:
مخصوصا تهش نه؟ 😢😢💘💘


داداشت ک نمیدونه این چ جیگریه 😭
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
شد بجا_اشتباهى-زدم
اوکی خداراشکر
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
فاصله نداره جایش؟میگه اشتباهھھھ.واسا 5باره بزنم
ن بخدا
حواست باشه آندرلاین بزنیا
چقدر قشنگ بود سیمم😍❤😭
آرهههههه 🥺🥺🥺🥺
من خیلی این آهنگ رو دوست دارم 🥺🥺🥺
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
کوچک بزرگ داره؟اشتباه زد
نام کربری باید همه حروفش کوچیک باشه
درسته یاس
به وقتش میزنم 😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ن تا داغه بزن 😂✋
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
ھرچى ازBTS*-*
اوکی باشه
اما یچی بگم من خیلی تنبلماا 😂
پست های وب خودم ب هانیه میگم بذاره گاهی 😂💙
اما باشه چیز باحال پیدا کردم میذارم وبت
خصوصی بده بهت نام کاربری بدم
تازه داره ناخون هم میخوره
چی به بچه گفتی
بزن تو دهنشششش ناخون میخوره
من؟
من حرفی نزدم که
استرس درس داشت گفتم حالا ک نمیتونی کاری بکنی حال کن 😂
احتمالا طی ناخون خوردن داره فکر میکنه مامانشو چطوری خفه کنه 😂💙
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
سیما نویسنده
منم مىشى؟
تو؟
چی بذارم برات؟
نه جیگرررررر من مائده ام
مانی الان روبه رو ام نشسته داره با صورتش ور میره🤣🤣🤣
اوکی 😂
بهش بگو حرص نخوره 😂😂
سانسورش نمیکنم 😂
اوفففففففففففففف
عجب اجرای توپییییی
خسته نباشن 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘
مانی تویی؟؟؟ تو میگی اوووف 😂😂😂
سلامت باشییییی❤❤
🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧
عرررر بى نطىرھھھ
عررررررر
واقعا آهنگش فوق العادست
این اجراشونم عالیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.