بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۵ ]

من میخواستم کاملشو دان کنم حجمش خیلی زیاده لنتی کیفیت پایینشم زیاده عررررررر فک کنم درکم کنی
اره درکت میکنم... اما نت رو نامحدود بگیر دانلود کن اما فضارو نمیدونم باید چ کرد :(((((

ببخشید این اجرایه کامله شنبست؟
ن عزیزم...این تور لاویورسلفه
تور شنبه اسپیک یورسلف هست ک هنوز قرار نگرفته
کامل این کنسرت قرار گرفته؟ همونی که نوشته تور لاویورسلف در سئول همونه؟
بله بله همونه 😉💜
درسته و من همشو دان کردم ولی مال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ و من ۲۰۱۹ شو میخواستم منظورم این بود
اگ دی وی دی هاش بیاد بیرون قرار میگیره ملودی جون
حتما نیومده ک جیسوگی قرارش نداده عزیزم 😉💙
سلام ببخشید میشه کنسرت هر چی کنسرت (کامل) یعنی چندساعتی از بی تی اس ک مال 2019 هس رو بزارید فک کنم 2 یا 3 تا باشه لطفااااااا
سلام ملودی جون
عزیزم قسمت موضوعات برو توی کنسرت ها...هر دی وی دی ای ک رسما منتشر شده باشه اونجا قرار داره و کامل هستش 😉💙
اونی قسمت دوم سریال bring اومد ....میزاریش ....مومنت میبینم داغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغون میشم ...
الان میگه ..مبزارم


نشوووو

ومن .....................
:|
تیزر اومده


تا ساب بیاد طول میکشه
منم با سابش میزارم
من عاشقققققققققققققققق آهنگ tear ام........
ی بار داشتم گوش میدادم ....... (بعد خوب چون رپه خیلی خشه نه دیگه ...... منم این جوری خیلی دوست دارم ......)بابام اومد تو اتاقم ...گفت :این چیه ک گوش میدی .......اصلا چیزی ازش میفهمی ؟؟؟......(قبلنا چیزی نمی فهمیدم ولی به لطف جیسوگ اونی که معنی آلبوم tear رو گذاشت الان همه چیشو میدونم و هر وقت گوش میدم گریم میگیره....)گفتم اره میخوای بدونی ؟ .....گفت :اره ...بعد دادم بهش خوند .....(وقتی داشت می‌خوند آهنگم گذاشتم )تموم ک شد گفتم :خداوکیلی از آهنگای یاس بهتر نبود .......


بابام :.-. *-* ‌‌ .......... نظری ندارم ..... کار خودتو بکن .......








من خوشحاللللللللللل ...... نشستم گوش دادم ....ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



ب هر حال ممنون ک گذاشتی سیما شیییییی......













********——————********
منم عاشق این آهنگم
معنی کل آهنگ رو تو لحن خوندنشونو احساساتشون حس میکنم
کلا از رپ خوشم نمیاد...با بی تی اس از رپ خوشم اومد و رپ رپرلاین بی تی اس یچیز دیگست واقعااااااا
خواهش میکنم ازت عزیزم
😘😘😘
مرسی عشقمممم😍😍
منم ندیده بودممممم😭😭😭😭😭😭😭
خواهشششش
ععررررررررررررر 😭😭😭
زیرنویس نداره؟
ن متاسفانه
خاک بر سرت
برو تورشونو ببین
جیس من اوپسوعم
یادت رفته؟
😓😓💔
من نمد
خدافظ باز
اوکی
انیووو
اوو خیلی زیاده که من خیلی کمتر دارم
حذفشون کن
آخه با مریم مشترکم
نمیتونم
تازه فیلما تو هاردن 😭
حدودا درایو سی هم حساب کنم حدود 25 گیگ جا دارم
باید در آینده یه هارد و یه لپ تاپ بخرم پوووف
من خیلی جا دارم با این که همه چیز از بی تی اسو دارم و فیلمم زیاد دارم چه خوب هاها
من یه ترا فقط فیلم و سریال آمریکایی دارم
500 گیگ هم فیلم و سریال کره ای
بقیشم بی تی اسه 😶
دیگ کامپیوترم جا نداره
من که تور رو دیدم هاها
اگه نزدیک بودیم سئول و ومبلی لندن رو بهت میدادم
😭😭😭
عععرررررررر
نه نت دارم نه جا 😭😭
نزدیک ک هستیم 😒🔪
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سیمااشهههههههههههه واجببب شدددددد که بگیییییییییییی عررر تو وات بوگووووو,
****** ****** ***** ********* *** ******** **** ***** *********
آره بیا بگم بهت😭😭
سحر، مال منه فقط ایش 😒😒😒🔪🔪🔪
اما زیباش رو هستم خیلی 😍
در کل مال منه😍
سیمااااا؟؟؟؟کیی(منظورم چه وقت) زد تو ذوقت الانننن؟؟
نه
همون دیشب 😂😂
جیگرم الان باید لالا باشه 😂😂
میدانم دیدیمم
میانه یووو
مرسی گفتی 😂💙
عرررررز سیماااااا نامردیییی نگییییییی عررررررررر,
سحر
بهتره ندونی
کلا زد تو ذوقم 😭
دیگر سیمایکم .....

هنوز هولی از تولد کوک ؟؟
نه بابا هول چیه
من کلا یه هفتست احساساتم قاطی شده😂
الانا فقط برای یه نفر هول میشم 😂😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️💗💗💗
راستی درستش کردما
سیمایی تو به جای اجرا عکسشو آپ کردیی عشقم
عه چینجا؟ 😂😂😂
الان درستش میکنم
میگم گیج میزنم این اواخر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مودانمممپم تو اوپسوووؤییییی کلااااا.......
سیما اینو سان بنماااا"******* ******* ****** ***** ****** ** ***** ***** ************** **********😂😂😂
سحر عععععررررررررررررررررر
جررررررررررررررررررررررررررررررررررررر خوردم یعنییییییییییییییییییییییییییییی 😂😂😂😂
اما بهت بذار بگم چیگفته بعد این حرفش 💔 کلا نابودم کرد
یه چیزیو بهت بگم سیمایی ؟؟؟
جونم بگو
ایگوووووو الهیییییییییییی من نت میتونم ساعتی بگیرم مشکل فضایی کامپیوتررممههههههههه
حالا فضارو حساب نکردم تازه 😭😭
اونم ندارم
سیمایی عررررررر

من عاشق این اجراااام
واییییییییی
ععععععرررررررررررررر
من بیشتر
من روانی این آهنگم اصن
مرررررررررسییییییییییییییی سیییماااااااااااااااااااااااا
خواهششش سحریییییی
نمیدونی ک بخاطر نت هیچکدوم از تور هارو ندیدم 😓
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.