بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۷ ]

بعد راستی رنگ موی تهیونگ و گوشوارش و مدل میکروفون هاشون نشون میده مال تور لاو یور سلفه🤩🤩🤩🤩🤩
چون من یه اجرای دیگشونو دیدم با همین مشخصات بودن 😌😋😉
تا اکتشافات بعدی بدرود 😂😂😂
تا اکتشافی دیگر بدروررددددددد😍😍❤❤
سلامممم✋
فکر کنم این اجرا مای یکی از تور های لاو یور سلفه🤔
چون توی تور لاو یور سلف نیویورک با همین لباس ها ( البته رنگ موهای متفاوت 😂) اجرا کردن🤗🤩
ایگووو اری مال لاو مای سلفه 
سلام.ببخشید میخواستم بدونم این اجرا مال یه توره؟اگر مال تور خاصیه میشه لطفا اسمشو بگین؟
سلام عزیزم
من تور هارو ندیدم اما فک نمیکنم برای تور باشه وگرنه بغل اسمش مینوشتن کدوم توره
چقد مبینا زیاد شده
😂👍
سلام مبینا هستم منم جین لاورم 💞💞💞یه ساله که ارمی شدم .
سلام مبینا 
خوشبختم 😍💕💕💕
من یه یه ماهی نیستم.بای.
ایگوو
مدرسه ها چه میکنه ! ㅠㅠ
سربلند برگرد ، فایتینگ
منم عاشق این اهنگم و هر وقت گوش میدم گریه میکنم
این آهنگ عالیه 💓
یس ^_^
😍💙💙🙆‍♀️
خوشبختم استلا هستم آرمی سه ماهه جین لاور💕💕
منم همینطور استلا جون❤
هندسام لاوری پس 😍😎💛
این اجراشون و لباساشون عالین ولی برای من آهنگ مورد علاقهم فکی لاو باقی می‌مونه راستی سیما یکم از خودت بگو باهات آشنا شم
کدوم شخص بی تی اسو بیشتر دوست داری ؟
آهنگ مورد علاقت از بی تی اس ؟
چند وقته آرمیی؟
آره فیک لاو واقعا محشره اما این آهنگ دلمو میلرزونه بطور خاصییی
اممم خب منو معمولا همه بخاطر کامنتام تو سایت میشناسن 😂🙄🙄🙈🙈
اما خب سه سال و خورده ایه ک آرمیم
آهنگ مورد علاقم فرارووونه ازشون نمیتونم انتخاب کنم
شخصیت؟ هرکدومشون برای خودشون شخصیت خاصی دارن نمیتونم مقایسشون کنم و یکیشونو انتخاب کنم اما بایسم جونگ کوکه بطور عجیبی تفاهم داریم 😂
همیشه از خودم میپرسم که چرا اینقدرررر عالین
😭👍👍👍😭😍😍😍❤❤❤
حرف ندارن واقعااااااا
یه سوال این اجرا فک کنم مال تورشون باشه اخه من هر چی دنبال گشتم به صورت خارج از تورشون نبود بعدشم که شبکه jtbc پخش‌ کرده باز ازین طرف شک دارم اخه jtbc توراشونو پخش نمیکنه🤔🤔🤔
من تورشونو ندیدم...اما با توجه ب رنگ موهاشون (من همه چی رو با رنگ موهاشون محاسبه میکنم 😂)حس میکنم مال تورشون نیستش
و بقول خودت تورشون رو شبکه jtbc پخش نمیکنه 

ااا سیماشییییی من نمیدونستم توام یکی از ادمیناییی
ای لاو یوووووو و خسته نباشیدددد
مرسی آناهیتاجون😍
لاویوو تووو سلامت باشییی 😉💙
وووووووااااااااایییی عرررررررر عااااااللللللی بووووود😍😍😢😢
مرسی سیما💙💙 من فقط عکسای این اجراشونو دیده بودم اجراش خعلی خوب بود😭😭
خواهششش میکنممم جسیییی جووون😍😍
منم خیلی این اجرا و آهنگشو دوست دارممم واقعااا قشنگه 😭😭💙💙💙💘💘
سلام میشه برنامه هارو تو همین سرور قرار بدین.آخه آپلود بوی انقدر طول میکشه که آدمو از دانلود کردن منصرف می کنه.ممنونم
سلام تهی شه
اوکی ، ازین به بعد کلا تو این سروره جز ران ها و ویلایو ها که کلا رو سرور ایران ارور میده ، ولی واسه اون هم راه حل پیدا کردم ؛)
مرسیییییی سیماشیییییی.....ض
خواهش میکنمم عزیزمممم
وای چقد دنبال کنسرتش بودم ممنون که گذاشتی 🙏
یه سوال اجراش مال چه زمانیه؟🤔
خواهش میکنم عزیزم
اممم راستش نمیدونم... با توجه ب رنگ موهاشون حدس میزنم مال زمانیه ک آلبوم انسر اومده بود بیرون 😂❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.