بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۷ ]

چه ابهتی داشته صدای تهیونگ
اخخخخخخخخخ
اصن فقط عربده هاش...
اره ادمین جون هر وقت وقت داشتی بزار ما هم حمایتت میکنیم
>قلب<
فدایت
لطف داری یوری جون 😍😍
مثل همه اجراهاشون اینم خیلیییییییی قشنگ بود مرسییییییی😍❤️
میشه یه اجراشون رو هم با آهنگ سو وات بذارید برای دانلود
خواهش میکنمم 😍❤
سو وات رو فک کنم توی تور اجرا کردن ک جیسوگ قرار داده
اگ جای دیگ ای پیدا کردم حتما قرار میدم عزیزم 😉💛
ممنونم بابت سایت فوق العادتون ... میشه گفت یکم از عالی هم اونور تره ... بخاطر همین هر ارمی مجذوب سایتتون میشه ...love you and of course bts forever :)
مرسی از نظرت سوییت آرمی جونی 😍😍
وااااااااااااای من دارم بال درمیارم از هجوم این همه انرژی مثبتی که در کامنتت جای گرفته😻💕💕💕

If you want to love others
You should love yourself first
-RM-
😁 ( میخواستم کم نیارم )
والا اگر شمارشونو داشتم یا همسایه بغلیمون بودن ازشون میبرسیدم چرا؟؟؟؟؟*-*

>نمیت.نم شکلک بزارم ولی بدون شکلک الانم خندس<
😂😂😂😂
حالا ک اینطور نشد بیشتر از اجراهای قدیمی میذارم...اشکال نداره ک در دنیای ندانم سیر کنیم مهم اینک حال کنیم 😂
چقدر کوچولو بودن تو این اجرا :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
چقدر زود بزرگ شدن اههههههههههههههههههههههههههههههه
یه نگا به خودتم بنداز ، مگه تو کوچولو موندی ؟؟😂😂 
ما هم بزرگ شدیم ... 
من نمیدونم توی این اجرا های گدشتشون چی هست که من بیشتر از الانشون نگاه میکنم.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ممنون ادمین جون که انقدر بست های عالی میذاری.............../.
اصا هممون این بیماریو داریم 😂😂 ولی خب واقعا چرا ؟!


خواهش 😍💓💓💓
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.