بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۱۱ ]

میگما این که میخام بگم خیلی بی ربطه 😕😕😕
ولی خواستم دغدغه هام رو با بقیه آرمی ها به اشتراک بزارم تنهایی عر نزنم 😑😑😑













آقا من یه دفعه این فکر اومد تو ذهنم که . . . . . .
بیشتر از اینکه بی تی اس ایران کنسرت نمیزاره این منو ناامید میکنه که
اگه کنسرت بزارن من بتونم برم چه خاکی تو سرم کنم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ووی خدا این که مرگ تدریجیه😖😖😖
یا قرآن دارم سکته میکنم این چیه زد به سرم😫😫😫😫😫
شرمنده ها اگه از این حرفا با خانواده بزنم فکر میکنن خل شدم دیگه اینجا گفتم 😌😌
دوتا چیز...
اول اینکه قضیه آهنگای tomarrow جی کی و bts cypher pt2: triptych جین چیه؟
چرا هیچ خبری ازشون نیس؟
دوم اینکه درخواستیارو کی باز می کنین :( ؟
سلام و.... واو!
چه تمی! چه رنگ و رویی! غافلگیر شدم!
بسی خوشایند!
خسته نباشید
هدف غافل گیرییی شما بووو ک ب انجام رسیدد😁
فدایتتت
عجب عکس خوشگل و تم خوشگلی.خیلی خوب شده.
فدایت مینا شیی
جووووون قالبووووو
چ خوب شده
خسته نباشین
فدایتتتتتتتتتتت 

کومائوووو😍😍💜💜
وای خدا
هارتم اتک شد با قالب *-*
زیادی جذاب و خوشگل شده
مبارکهههههه🥳🥳🥳
😻
تسمسمزوسمشکظ کوموپداااا مبارک همهه
https://www.topmusicuniverseawards.com/2020/09/BestFanArmy2020.html?m=1
آرمیاااا بدویینننن برینننن رای بدیننن🥺🥺💔💔
حق پسرامون این نیست که سوم باشن🥺😢😭
لطفا برین رای بدین بخاطر بی تی اس شما میتونین هر ساعت ده تا رای بدین🥺🥺😢😭و فقط پنج دقیقه وقتتون رو میگیره🥺🥺😢
اصکی اجباری😢🥺🥺🥺
⁦(θ‿θ)⁩
سلام میشه اجرای BTS رو که توی 2020 AMA'S اجرا کرده (life goes on و Dynamite) رو بزارین . مرسی 💕
سلام
سایتت عالیه مرسی از زحماتتون😘😘😘
میشه بگید برا اسپاتیفای همینجوری که آهنگ رو گوش کنیم از اول تا آخر بازدید حساب میشه یا روش خاصی داره؟
اگه داره لطفا توضیح بدید ممنون
سیما شی..سیماا!!میشه لطفا جواب کامنتمو بدی دو سه تا پایین تره؟؟!پلیززز😢😢
سلام میشه ترجمه ی آهنگ MFBTY .JK, feat. EE, RM of BTS , Dino-J - BuckuBucku که رپ مانستر خونده رو قرار بدین؟
میگممممم

یونتان دختره یا پسر؟؟؟؟؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔
پسرههه
جیسوگی؟؟؟سیمولک؟؟؟؟؟
بیانیه بیگ هیت درباره عمل جراحی شوگارو نمیذارین تو سایت؟؟؟؟کلا هیچی دربارش نمیگین؟؟؟
الان ینی اگه برنامه ای چیزی واسه البوم جدید داشته باشن شوگا حضور نداره؟؟
اخییی بمیرم😕 امیدوارم زودتر حالش خوب بشه . شوگولیمون قوی تر از ایناس😊

اگه لازم میدونی سان کن😁ولی دیگه فکرکنم تقریبا همه بدونن
پست ویورسش دیدم ولی منتظر بودم از طرف شما خبری چیزی ببینم که ظاهراً اینجا خبری نیس😂💜
تو سایت توییتر و اخبارمون گذاشتیم عزیزم


ن بابا چیزی برای سانسور کردن نیست 😂🤪

یه کامنت پایین تر..همین جا گذاشتم
سیما بخون کامنت کوثرشه رو
جیسوگ شی کاش پیاممو تایید نمیکردی..اینجوری سیما نمیبینه😦
کدومو؟
سلام.. ببخشید سیماشی ازت یه سوال داشتم..میخوام بدونم واسه تولد جیمین تو فیسبوک هیچ عکسی منتشر نشد؟!آخه واسه تولد نامجون و جونگکوک عکسای فیسبوکو قرار دادین ولی واسه تولد جیمین هیچی نذاشتین واسه همین واسم سوال بود..
سلام و خسته نباشید , میخواستم با سایتتون تبادل لینک کنم اگر امکانش براتون وجود داشته باشه ,سایت خودم فن فیکشن و برای کیپاپ.
اگر تمایل داشتید بهم خبر بدید خوشحال میشم...
سلام 
سلامت باشید
تبادل لینک انجام نمیدیم لاو
جیسوگ میزنگم جواب نمیدی که (استیکر خنده)
با تلفن خونه هستم
اخر بهم اس ندادی
sana.park jimin/army.bts
سلام ببخشید م میخواستم ببینم اون قسمت که تو ویورسی مداد هست اونجا پست میزاریم اگه پستی که گزاشتیم رو بی تی اس میبینه؟ و اگه سوالی شد جواب میده؟
سلام
شانس بیاری بین میلیون ها پست میبینه ^^
سلام یه سوال داشتم bts کی و ساعت چن قراره در بیلبورد اجرا کنن؟؟؟
سلام . بعد مدت ها اومدم



میشه بگید پسرا otsukare رو کجا اجرا کردن ؟

خواهش میکنم
اون کنسرت اجرا رسمی داره؟
من تمام دی وی دی ها و کنسرت ها رو دانلود کردم ، ولی نتیجه ای نداد

خواهش میکنم🙏🙏🙏🙏🙏
سلام
من تازه با ای سایت آشنا شدم
سایت خوبیه خدارو شکر
دیدم سوالای بقیه رو جواب می‌دیم گفتم منم بپرسم
دوتا سوال داشتم
1-چه جوری تو weverseپسة بزاریم یا اعضای بی تی اس و فالو کنیم
2-چه جوری و از کجا آلبوم بی تی اس بخریم و چنده؟
😁😁از دوتا بیشتر شد ولی خواهشاً جواب بدین 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ممنون بابت این سایت🥰
سلااامم
خوش اومدییی
وارد ویورس میشه ایکون سمت چپ چپ رو میزنی و بالای صفحه روی بی تی اس کلیک ممیکنی و یه اسم و پروفایل انتخاب میکنی و اینطوری میشه که دنبالشون میکنی
دومین سوالتو متاسفانه نمیتونم جواب بدم 
بی تی اس قراره ۲ اکتبر با بلک پینک سینگل بده بیرون؟؟😍
سینگل که نه...
ایگووووووووو سیمایا مگه چیکار کردی ک ببخشم ؟
اتفاقا خیلی وقته تو جواب کامنتمو نداده بیدی 😹✨
ایگوووووووووووووووووووووووو شما از اونور دانشگاه ما از اینور مد 😭😭😭

بنده هم سعی می کنم این روزا زیاد کامنت ندم تا سر شما لاولیا شلوغ تر نشه 😌💫
انیونگ جیسوگم 💗✨
چوطوری ؟
امتحاناتت تامامید ؟
اصن داشتی که تامام شه ؟:/

دلم براتون بسی تنگولیده بود 🥺
اینقدری که وقتی میومدم سایت میدیدم پست جدید آپ کردین از خوشحالی بال درمی اوردم ، اما تا به لیست آخرین کامنتا نگاه می کردم و می دیدم اخرین کامنت از پردیس آرمیه و هنو بقیه رو تایید نکردین دلم می خواست جیغ بزنم سرمو بکوبم تو دیوار -___-

حالا به هر حال امیدوارم پررو طور و امیدوارانه به سمت موفقیت بدون توقف بحرکتین :)💜
فایتینگ هیووونگگگا ✊🏻💫
جیسوگم نیسس
امتحان نداشت کهه
دانشگاها شروع شده :(

دل ماهم 
ایگو بیا دارم تایید میکنم
هرچند میدونم منتظر جواب جیسوگی 😅 بهرحال ببخشید
خیلی ممنون بابت آپ های جدید😍 دست گل بچه های تیم ترجمه هم درد نکنه ❤
پسرا اخیراً تو یه برنامه ی رادیویی تصویری شرکت کردن، میشه لطفا اونو بزارین؟
سلام گلم . خوبی ؟
یه درخواست داشتم . ( میشه جواب بدی؟🙏🙏 )
من خوب یه کنسرت دیدم تو گوگل ( کنسرتش ژاپنی بود ، ولی هندی نوشته بودن )!!!!
الان من میخوام اونو پیدا کنم
میشه اسم اون کنسرت رو بگی ؟ یا اسم کنسرت ها و یا فن میتینگ و یا هرچیز دیگه ای مربوط بشه به کنسرت رو بگیی؟
خیلی لازم دارم چند ماهه دنبالشم😔😔😔😔😪😪😪😪
سلام لاو
والا من نمیدونم چیو میگی
اگر کسی میدونه ب دوستمون کمک کنه 🙄
شرمنده یه سوال دیگه😅
شما بلیط فن کلاب میخرین؟میشه بگین چجوری باید خرید؟چون فک کنم باید حساب خارجی داشته باشی
بلیط فن کلاب؟
راستش نمیدونم چیه
جیسووووگییییییییییییی سیماااااااااااااااا
چرا واسه تولد کوکم پست نمیزارین؟😂از خود دیشب تاحالا منتظرم 😁 تولد مکنموووونههههه🥳🥳🥳🥳🥳🥳هوووو هو هو دس دس💃💃💃💃💃💃 من قربون اون دندونای خرگوشیش بشممممم💛💛💛
ینی انقده ذوق دارم دیشب تا چهارصبح بیدار بودم ویورسو قشنگ ترکاندم 😆 گفتم حداقل یکمی از ذوقمو اینجا خالی کنم وگرنه منغجر میشم از توم کاغذ رنگی درمیاد😂😂😂الان تو کیونم عروسیه💃💃💃💃💃💃💃💃💃
جیسوگی سیمایی بوس بوس خیلی سرنگه
پوراااههههه💜💜💜💜
من استیج میکسشو گذاشتم 😂 عکساشم بیاد میذارم

کاغذ رنگی 😂
لاو یاااا 😍
سلام
خب راستش میخوام یه کسی رو نویسنده وبم کنم اما همش میگه نام کاربری متعبر نیس.تو بیان هم ثبت نام کرده.حتی یه بار با یه ایمیل دیگه هم وارد شد بازم نشد!!دیگه دارم دیوونه میشم!
(راستی من همون مستر پارکم!😂)
مطمعنن ایراد از نام کاربریشه
درست نیست
وگرنه امکان نداره ثبت نشه
تیم bts زندگی من است. من خیلی تیم BTS را دوست دارم
💜💜💜
سلام جیسوگ
راستش ازت یکم کمک میخواستم واسه وبلاگم.یه سری سوالا داشتم.میشه کمکم کنی؟
سلام مستر پارک جونی
بپرس
جیسوگ جونم دکورسایت خیلی خوب شده خیلیییی..خسته نباشی
کومائو کوثر شه😻
😂
چیز مهمی نیستاا
بزا همینجوری میگم :/
خوب ازونجایی ک فضولم یبار داشتم کامنتات تو های کیپاپو میخوندم (نتیجه ی دلتنگی :/) بعد دیدم یجا با دنا ک تازه فیل شده بود داشتی حرف میزدی.... بعد اون میگف ک بااین محدودیت انتقال 10پست درروز خیلی طول میکشه تو گفتی همه پستارو پیش نویس کرده بودی تو سایت بعدی (عجب روش هوشمندانه ای ماشالا)

بعد برام سوال شد ک بعد فیل شدن چی میشه ؟ پستارو باابزار مهاجر انتقال میدین ؟ یا کلا از دسترس خارج میشه ؟ :/ بعد بنظرت منم همون روش نوین پیش نویسو استفاده کنم ؟ (نه خیلی معروفم احتمال فیل شدنم بالاست:| )

بعد دیگه اینکه خسته نباشیدجاتتتت برا هر 4تا جذاب ساییتت
آی ام وری باهوش

دونه دونه باید انتقال داد
عااا یچیزی
چجوری خصوصی بفرستم؟
چیو میخوای خصوصی بفرستی ؟👻
سلام.چرا قسمت در خواستی هاتون دیگه نیست ؟؟؟
میشه مصاحبه جدید ژاپن بی تی اس که همشون با کت شلوارن و موهای یونگی دو رنگه و جیمین و تهیونگ کلاه دارن و موهای جین تقریبا نارنجی هست رو بزارین
و برنامه جدید بی تی اس که یک هفته تو جنگل بودن
مرسی
قراره تو اکتبر کامبک بدن 😊😊😊
سلام
چرا هست تو قسمت راست سایت دسترسی راحتتر آرمیون به مطالب ^^

.
سلام سلام 😁
جیسووووگگ سیمااااااا کمککک . قبلا سه تا دی وی دی خالی داشتم . الان نت نامحدود دارم بهترین فرصته که پرش کنم . سه مستندا burn the stage , bring the soul , break the silence گرفتم . همه دنس پرکتیس هام گرفتم . اگه رانو بخوام بگیرم خیلی زیاده جا نمیشه . دیگه نمی‌دونم چه برنامه ای بگیرم . Rookie king به نظرت خوبه؟؟؟؟چندتا موزیک ویدیو هم میگیرم . یسری برنامه هارو فقط میگیرم نگاه میکنم ولی اونایی که بخوام نگه دارم نمی‌دونم چیارو بگیرم😕 به عنوان سونبه های با تجربه بهم کمک کنین😀
ای لابیووووو پوراهه یووووو💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜⁦⁦⁩💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦ ⁦❤️⁩💛💚💙💜⁦💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦ ⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩⁦💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩⁦💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩💛💚💙💜💙💚💛⁦❤️⁩
⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦
😁😂😂😂😂😂ببینین چی خلق کردم 😀خدایاااااا😂😂😂🤦🤦قبلاً زیاد این چیزا واسه دوستام می‌فرستادم😀😕😄
روکی کینگ ندیدم هنوز خاک تو سرم ولی عالیه همونو بگیر ببین 😂
نمیدونم چی خلق کردی ولی با تموم هارتم، هارتت رو پذیرام 😂
منم برای یه نفر کلی درست کرده بودم ولی همشو پاک کرد قلبم تیکه تیکه شد 😭😭😭 
ارمی تازه کار
من فقط دو سه روزه که ارمی شدم و اطلاعات زیادی در موردشون ندارم و نمیدونم باید چیکار کنم میشه کمکم کنین لطفااااااااااااااااااااا
از ام ویاشون و تشخیص چهره شروع کن 
سر هر ام وی خودتو به چالش بکش تا بتونی تشخیص بدی کی به کیه 
در قدم دوم هم ران بی تی اس نگاه کن 
در قدم سوم هم صداهاشونو از هم تشخیص بده 
اوه چینجا ؟؟؟ پس جادوی سیاه دوست داری 😹
یه چینچاااااا
سلام جیسوگ جون
میدونم من رو نمیشناسی ول من میخوام خودمونی باهات حرف بزنم
یه سوال داشتم ازت اونم اینه که میشه اگه اطلاع داشته باشی یه وبلاگ مثل مال خودت بهم معرفی کنی که فندوم اکسو باشه؟و البته فعال

میدونم که شاید اینجا جاش نیست و هر چی باشه اینجا فندوم بی تی اسه ولی لطفا بهم کمک کن؟
سلام ای تی شههه
ایگوو من که از اول میگم به همه که راحت باشن باهام
فعال نمیشناسم که از بچه های خودمون باشه 
تو گوگل برنامه های جدیدشونو سرچ کن ببین چیزی میاد یا نه 

آخه کاری از من ساخته نیست اگر سایت فعالی باشه تو سرچا زود بالا میاد 
اواااااا چرا جواب کامنت سیما اومد قبل من 😹🤷🏻‍♀️
آره سیما شی زحمت کشید 😹❤️
آره تقریبا ، مامانم بهم قول داد اگه کارنامه نوبت اول هفتمم ۲۰ تکمیل باشه برام مجموعه هری پاترو می خرهههههه 🥳🥳🥳 (لازم به ذکره که من شدیدا پاترهدم بنابراین خررررررذوووق شدم 😹❤️)
که کل مجموعه ۱۳ جلدیش حدودا ۷۰۰ هزار تومنه 😑
کوماوووووو ❤️❤️
هههعععیییییییی 😹👌🏻
اووووووه یسسسسس
چ باحالللل
من عاشق گروه اسلاترین و به خصوص دراکو ام 
💓💓💓
سلام😊
جیسوگی گفته بودی هدر سایت مال فستای پارساله و منتظری که فستای امسال کامل بشه تا هدرو عوض کنی . چندبار خواستم بگم ولی یادم رفت . گفتم شاید بخاطر امتحانا وقت نداشته باشی و اینا .
الان خواستم یاداوری کنم😁
همین دیگه (: . اهان راستی میدونم اینجا نباید بگم ولی خب میگم😂 برنامه let's eat dinner together که جین و جونگ کوک بودن رو هم بیزحمت بزار. میدونم سرت شلوغه و وقت نمیکنی پس هروقت تونستی بزارش😁 اگه اشتباه نکنم درخواست هم زیاد داشت🤔
و در اخر ای لاو یووو قربانت بوس بوس بای بای💋💕
پوراههه💜💜💜💜💜
سلام جئون سیتا جونی
یس یسسس ، اما خودم نزاشتم ، واسه هدر سایت مناسب نبودن

حتمااا ، اره خیلی ها درخواست دادن هنوز وقت نکردم بزارم 😭

ای لاویوووووو ، پرپل یوووو💞😻😻😻😻😻
واااییی چقدر سایت قشنگ تر شده وقنی اهنگ هم پخش میکنه خیلی بیشتر دوسش دارممممم *-*
لابیوووووووووووو🤪😻😻💜
سلام یه سوال داشتم ایم ماله چه برنامه ای هستش🤔؟
ویوورس پراز این عکساشده😕
http://s13.picofile.com/file/8403184000/weverse_post_08ed3210e7bd4b18b1f68867854acc1f346.gif
سلام
شاید رانه آخه من رانای جدید رو ندیدم
بچه ها این چی بید؟؟؟
ووواااااااااااااوو چه جاالببب

خب تو سایت قراره تناسخ پیدا کنی؟ 😂


رقابتیه اما رقابت تو راهنمایی خوبه باعث میشه تلاشت بیشتر بشه موقع کنکور . درسام اوووم اره اندکی سخته ولی اگر فکر میکردی از پسش برمیای میرفتی ولی خب بهرحال امیدوارم موفق باشیی ********____________**********
من ک بلینک نیستم چی بگم 😂 جز آرمی چیز دیگ ای نیستم 😂 البته آهنگای مختلفو گوش میدم ^^
حالا تو خونه خوش بگذرونین 😂
آفرییین بهتتتت اووو یاااااهههه

جیسوگ کجایی پاسخگو باشیی 😂

یسسسس بسی جالبه 😌
چراااااا هر چی میگم یه چی دیگه میگیییی ؟؟؟😹🤦🏻‍♀️ ولی منم جواب دارم 😁 آیا ما به غیر از سایت در جای دیگه ای با هم در ارتباطیم ؟؟! خیر نیستیم 😐 پس منم مجبورم همینجا تناسخ پیدا کنم 😹❤️
حالا دیگه رفتم اونجا 😑 من درسام خوبه خدا رو شکر فقط عربی رو فکر کنم زیاد باهاش کنار نیام ، از ۶ سالگی هم کلاس زبان میرم بنابراین توی اونم مشکلی نخواهم داشت 😁💖
الانم ملیکا چون شاهد ثبت نام نشد چند روز دیگه هم آزمونه می خواد بشینه بخونه که بره تیزهوشان 😊
من این که الان ارمی هستم رو هم مدیون بلک پینکم ^^
خوشم میاد مث خودم حاضر جوابی 😹😂🤦🏻‍♀️ سعی می کنیم تو خونه خوش بگذرونیم 🥴 ولی شرط می بندم خوش نمی گذره 😕
از الان باید بشینم متن کمر شکنمو آماده کنم 😹📝
جیسوگ کامنتای همه رو جواب میده به ما که می رسه غیبش می زنه 😐 (یواشکی میره پیش تهیونگ 😑❣️)
هلوووووووووو پارک سم شه
چرا من از حرفات هیچی نفهمیدم 
فکر کنم کامنت قبل از اینو سیما جواب داده که از هیچی خبر ندارم😂

ای ام پاسخگو

ایاشلله موفق باشی اینطور که از کامنتت معلومه سخت در تلاش درس و کتاب و تیزهوشانو ... ای
موفق باشی چینچا و فایتینگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ

اره اره یواشکی میرم پیشش . فقط مشکل اینجاست که اون نمیاد پیشم 😂 (با غم و اندوه وارد برنامه ویورس شده و یه پیام دیگر برای تهیونگ میفرستد)
اوا خاک بر سرم...جووون؟؟! وایی مورمورم شد😨😂😂😂😂😈😈😈

هم خوش سلیقه ای هم بهترینی..😉😎
وهههههههه؟😂


اوفففففففففف 😎 کوثر شیی 
سلام.یه سوال.مشکل پای جانگ کوک شی چی بوده که تو کنسرت هاشون رو صندلی مینشسته.من هر جا میگردم فقط فیلمش میاد و هیچ توضیحی نداره.میشه یکی به من بگه؟ نزدیک یک ساله که درگیرشم.
سلام
فک کنم رگ ب رگ شده بود اگ درست یادم باشه موقع تمرین، تو یه مصاحبه گفته بود
پیش میاد دیگه ^^
ای جیسوگ بددد😳😳همش منو سرکار میزاری..😁

دکور سایتت خیلی خوب شده..عاشق اون فلش کوچیک شدم آهنگاییم که انتخاب کردی خیلی خوبن..هدراتم که محشرن😨😨سیما راست میگه..تو توی طراحی سایت بهترینی👍👍💜
جوووون تو فقط بهم بگو جیسوگ بددد 🔥🔥🔥🚬


ذیمشنشئشنشمشئشنش بسی شاد گشدم که خوشت اومدددد بسیییااااا
تصنشمشدشتشنش ، بهترین که نیستم اما میشه گفت خوش سلیقه ام 😏🔥🚬 دیگه حالا انقدر از من تعریف نکن ، خودمو میگیرم واستااا
سیم خوب می کنه جواب میده 😹
قضیه این ۴۹ روز رو با دیدن دو تا فیلم های همراه با خدایان کامل می فهمی ، ولی خودمم یه توضیح مختصری میدم حالا 😁 بودایی ها بر این باورن که انسان ها پس از مرگ ، طی ۴۹ روز ۷ بار مورد بازخواست قرار می گیرن ، یه جورایی براشون دادگاه هایی تشکیل میشه که گذشته و اعمال خوب و بدشون رو به یادشون میاره ، توی اون دادگاه ها دو سه نفر هستن که در مقابل اظهارات قاضی از محکوم دفاع می کنن 👩🏻‍⚖️ بعد از گذشت اون ۴۹ روز و ۷ دادگاه ، شخص اگه پاک بود و گناهی نداشت و توی هر ۷ دادگاه موفق بود ، تناسخ پیدا می کنه
اگه هم پاک نبود و نتونست تناسخ پیدا کنه ،... یادم نیست چی می‌شد 😐😬😑
حالا من برا این می خواستم بدونم ۴۹ روزم تمام شده یا نه ، که ببینم می تونم تناسخ پیدا کنم یا اون بلایی که یادم نیست سرم میومد 😐 هر چند همه ی اون جریانات هم از #بیکاری بوده 😑😬💔

دیگه منصرف شدم دیگه ، خیلی حرف راجع بهش زیاد بود می گفتن همش رقابته و هیچ دوستی پیدا نمی کنی و از این حرفا 😐 یکی از اشناهامون هم هشتم اونجا بود می گفت درساشون خیلیییی سخته
وای جی هم بار اولش نیست اینقدر بلینکا رو حرص میده 😐 شخصا دوست دارم سوهو یه کمپانی بزنه هم خودش از شر لی سومان خلاص شه هم بقیه رو نجات بده 😹😐🌹
چون تو دوران قرنطینه ایم ما هم وضعیتمون قرمزه نمی تونم با چند تا از دوستام که از قضا اونا هم بلینکن بریم کافه خوش بگذرونیم 😐
من اصن تو نوشتن متن های کمر شکن استادمممم 😹 هر شب ساعت 00:00 هم یه استوری می ذارم واتساپ توش یکی از متنای انگیزشی ریچل هالیس رو می نویسم 😐💔 #بیکاری
اهااااا ، یادم باشه سال دیگه ارمی دی رو هم جشن بگیرم 😬❤️
خب حالا جیسوگ شی بیا پاسخگو باش 😹
.
ووواااااااااااااوو چه جاالببب

خب تو سایت قراره تناسخ پیدا کنی؟ 😂


رقابتیه اما رقابت تو راهنمایی خوبه باعث میشه تلاشت بیشتر بشه موقع کنکور . درسام اوووم اره اندکی سخته ولی اگر فکر میکردی از پسش برمیای میرفتی ولی خب بهرحال امیدوارم موفق باشیی ********____________**********
من ک بلینک نیستم چی بگم 😂 جز آرمی چیز دیگ ای نیستم 😂 البته آهنگای مختلفو گوش میدم ^^
حالا تو خونه خوش بگذرونین 😂
آفرییین بهتتتت اووو یاااااهههه

جیسوگ کجایی پاسخگو باشیی 😂
عه مگه سایتو عوض میکینین؟!
اگر زبونم لال فیل شدد
های جیسوگی
پارک سم می باشم
یه سوال ، اون ۴۹ روز تمام شد ؟؟؟😁
آخه اینقدر درگیر هزار و یک جور چیز بودم حساب اون از دستم در رفت 😐
این چند هفته ای که نیومدم خیلییییییی درگیر بودم اصن یه وضعی بود 😐
راستی سیما اونی از دادن آزمون تیزهوشان هم منصرف شدم
امروز رفتم شاهد ثبت نام کردم و چادر و... 😐🤦🏻‍♀️
چه میشه کرد دیگه 😬😬
من اصن اینقدر درگیر کامبک بلک پینک بودم استی گلد رو کامل گوش ندادم حتی 😐🤦🏻‍♀️
اییییی خداااااا آخه به منم میگن ارمی خیر سرم ؟
وای جی مسخره هم قراره آلبوم رو خورد خورد بده بیرون فک کنم 😐😐😑
ولی ناشکری نکنیم همونم بهتر هیچیه
کمتر از ۱ ماه دیگه هم چهارمین سالگرد دبیو بلک پینکه و من هیچ خاکی نمی تونم تو سرم بکنم 😐
مگر اینکه یه استوری بذارم زیرشم به متن بلند بالای کمر شکن بنویسم که خوشبختانه تو نوشتنش استعداد دارم 😹❤️
راستی هیونگ پست درخواستی کو ؟؟؟ عادت داشتم همیشه میومدم اونجا کامنت می دادم 😹🤦🏻‍♀️
از این به بعد میام تو این پسته ، پست ثابته نمی خواد دو ساعت بگردی پیدا کنی 😬😹😹
بعد راستی جریان این «هپی ارمی دی» چیه ؟ می پرسم چون تازه یک سالگی ارمی شدنم رو جشن گرفتم 😁💕🥳🥳🥳
۵ ماه قرنطینه هم جوری روم تاثیر گذاشته که از خستگی و بی حوصلگی می خوام سرنوشت بکوبم تو دیوار 😐😑🤦🏻‍♀️
هر روز که بیدار میشم یه ایگوووووووو ناخودآگاه میاد رو زبونم 😐
ایگووووووووو 😹
بعد جیسوگی ببخشید کم اومدم سر بزنم ، از این به بعد هم کمتر میام چون واقعا نمی تونم 😕 به بزرگی خودت ببخش 🙏🏻💋
یه چیز دیگه ، اونی تا حالا معلمی داشتی که کیپاپر باشه ؟😹 من تیچر زبانم کیپاپره 😹💋🥳🥳🥳 یعنی یکی از بهترین حس های دنیاست که تیچرت مث خودت باشه ، بعد آرزو کنه با هم برین کره ، بعد تازه تو کلاس جلو ۱۰ نفر با هم کره ای حرف بزنین بقیه فکشون بیفته زمین 😹❤️ طرفدار تو پی امه
خب دیگه وقتتو نگیرم چقدرم زیاد زر زدم 😐 ای کاش می‌شد همه اینا رو با ویس گفت 😹 ولی اگه می‌شد من ویسمو ادیت می کردم چون از صدام خوشم نمیاد 😐🤦🏻‍♀️
ببخشید که مجبوری دو ساعت جواب تایپ کنی البته می تونی هم نکنی ایتز آل آپ تو یو جیسوگی 😹😐🤦🏻‍♀️
خلاصه که بگم همون خدایی که بی تی اسو آفرید و تو رو ارمی کرد هواتو داشته باشه 🙏🏻💕
و اما حرف آخر ، لعنت به هر چی تایپ خودکاره ۱۰ بار متنو از بالا چک کردم که اشتباه تایپی نداشته باشم 😐😑🤦🏻‍♀️
سیم جواب میده ^^
قضیه 46 روز چیه من نمیدونم 😂
ک اینطوررر ولی کاش منصرف نمیشدی و امتحان میکردی اما خب بهرحال امیدوارم موفق باشیی
ایگوووووو
وای جی هم بعله😂
یسس 😂
چرا باید خاکی تو سرت کنی البته دور ازز جونت 😂😂
آفریین 😂😂
باهوش کی بودی 😂😂😂😂
 آرمی دی، درواقع روزیه ک فن بی تی اس آرمی نام گرفت ^^
معلومه والا 😂
دیگ بقیش با جیسوگه من جواب نمیدم 😂😂

جدی به خاطر درخواسته من اینکارو کردی؟!!😢😢😢
خیلی خیلیییییی خیلییییییییییی ازت ممنونم..😚😚😚😘😍😍😍👍💜
😂
یه سوال دارم..چرا صفحه درخواستیارو پاک کردی؟؟!😊
نه واقعیتش، من درخواستتو ندیدم 😂 شانسی شد 😂😂💔
با این حال چونمانهیوووووووو


پاک نکردم تو قسمت دسترسی راحت تر ارمیون گذاشتم 
سلام جیسوگ جونم..میخواستم به خاطر یه چیز ازت تشکر کنم..😚😚
راستش نمیدونم به خاطر درخواسته منه(یه زمانی همچین درخواستی کرده بودم ولی هیچوقت تاییدشو ندیدم..!!) یا بقیه درخواست کردن یا کلا خودتون میخواستین اینکارو بکنید ولی وقت نشده..به هر حال نمیدونم چرا؟؟؟!ولی ممنون که سایت موزیک سیمارو به سایتت پیوند زدی...چون من چندتا سایتو رد میکردم تا میرسیدم بهش..دیگه الان نجاتم دادی😅😘💜💜💜💜
سلام کوثر شهههه
انده یو انده ، من فقط و فقط به خاطر تو این کارو کردم 😌💞💞💞💞🔥
چونمانهیوووو😂💞
سلام.امروز9/7/2020 ، روز تولد آرمی هاست ( روزی که بی تی اس لقب آرمی رو به فن هاش داد)🎂🎂🎂🎂🎂🎁🎁🎁🎁🎁
چرا هیچی نزاشتین؟؟؟؟؟😕😕😕😕
سلاممممم یسسسس


عههه ، صفحه رو رفرش کن😲 گذاشتیم!
اشتباه نوشتمش.به جای r نوشتمe
#1B_stream
سلام.اومدم بگم آرمی ها دارن تو برنامه های توییتر و ویورس و اینستا دو تا هشتک راه میندازن
#1B_steeam (یک میلیار استریم)
KEPP_STREAMING_THE_MV_FOR_BTS#
من اولی رو بیشتر دوست دارم
(قضیش اینه که اگه هر آرمی روزی حداقل 1 بار استریم بزنه تهش 10 دقیقه زمان بیشتر نمیبره بیشتر وقت نمیبره اما آرمی ها میخوان 3 تا موزیک ویدیو که یوتیوپ استریم هاشو پاک کرده رو استریم بزنن و به یک میلیارد برسونن(ON_ STAY GOLD__BLACK SWAN) و تهش کلا 30 دقیقه هم وقت میبره . اگه یه آرمی هر روز استریم بزنه تو ماه میشه 90 تا و فرض کنیم که اون 5 میلیون نفری که لایو اعضای بی تی اس رو نگاه میکنن هر روز استریم بزنن تو ماه میشه 450 میلیون استریم.) و مشخصه که یه آرمی تو روز فقط یک بار استریم نمیزنه و ما آرمی ها خیلی بیشتر از 5 میلیون نفریم پس میتونیم تو یک ماه هر سه موزیک ویدیو رو به یک میلیاد استریم برسونیم.
!!!!!!!!!WOOOOOOOW
این هشتک ها تو ویورس داره راه میفته(فراگیر میشه) لطفا تو فرا گیریش تو اینستا و توییتر کمک کنین و به دست بقیه آرمی ها برسونید تا بتونیم هم یوتیپ رو بنشونین سر جاش هم بی تی اس رو خوشحال کنیم
بچه ها بنظرم این اتفاق شدنیه چون ما آرمی هستیم.و وقتی بی تی اس برای ما هر هفته بی تی اس ران اجرا میکنن و کلی برای ما آرمی ها وقت و حوصله میزارن و اینکه هممون میدونیم که چه حس بدیه وقتی داری برای صندلی های خالی اجرا میکنن و دیگه اون لایت استیج هایی که باهم شبیه کهکشان میشدن و دل هر کسی رو میبردن رو نمیبینن و فقط صندلی های خالی جلوشونه و سیاهی مطلق و همه جا صوت و کوره و خبری از صدای آرمی ها و شادی و .... نیست. پس این خواسته ی زیادی نیست که هر شب قبل خواب یا هر صبح که بیدار میشیم نیم ساعت براشون وقت بزاریم.
( تو روز هایی که تولد بی تی اس هست آرمی های کره ای یک میلیون دلار با هم جمع میکنن و موسسه های مختلف از طرف اون عضوی که تولدشه اهدا میکنن.وقتی آرمی ها اینقدر عاشق بی تی اس هستن پس میتونن یک میلیارد استریم هم به بی تی اس از طرف خودشون هدیه بدن)
و اینو بدونین که ما آرمی هستیم و توانایی بزرگ کردن این هشتک رو داریم چون با تعدادمون میلیونیه پس حتی میتونه اولین هشتک هم بشه
آرمی فایتییییییینگ
(میشه خواهش کنم اینو تو سایتتون بزارین علاوه بر اینکه تو نظرات تاییدش کنید و دیده بشه چون بعضی ها نظرات رو نمیخونن
بهتر از اینم میشه مگه😭😭
سلااااآااممممممم
وبتون عاولیههههههه
درخواستی هم میتونیم بگیم؟
مثلا ورژن ژاپنی not today و fire?
تو قسمت موزیک یا آلبوم هست 
یه چیزی.یوقت فکر نکنین من خیلی عصبانی و بی اعصابم
من فقط صفحه کیبردم شکلت نداره P=
خیلیم گل تشریف دارم D=
نه نه فکر نمیکنیم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
فقط توش یونگی عین چی وحشیه
در حدی که به تمام بی دی اس امایی که خوندی میگی زارت 😐

***********************************************************************
همین الان تمومش کردم

والا جونگکوک هم بدش نمیومد 😂😂
بین فیکای یونکوکی که خوندم موضوعش جدید بود
چقدر هم یونگیش دارک و ترسناک و جذااااااااااااااااب پزسرزث قترفهالرهفتسی بود اگه بازم ازینا پیدا کردی برام بفرس
من معتاد یونکوکممممممممم پ/۷۸فپر


کاپل اصلی که یونکوکه
اما ورژن ویکوکشم هست اگه بخوای



بخون من انقد سرش اشک ریختم
لعنت به جونگ کوک خر😐
خیلی وسطاش بد بود ازش متنفر بودم
عهههه
برام لینکشو می فرستی ؟؟؟؟
نه نه ، وقتی یونکوک هست همونو میخوندم خب 
کاش بفرستی 
جیسوگ شی جیسوگ شی سلام

وانشات ماریجوانا رو تو واتپد خوندی؟؟

خیلییییی خوشگله

راستی دنس ویت می رو تو چنل یونکوک میخونی یا نه؟؟
سلام یونجون شی
ماریجوانا ؟؟ کاپلش کیه ؟؟


نه از چنل یونکوک فقط شاهزاده فریبنده رو میخوندم و یه فیک دیگه هم بود که شوگا مریض روانی بود 😂 و کوکی دکترش (دکتر جون دکتر)
آره همین دوتا
اااا آنی منم آنم هی برا پیام بفرستم کارت سخت شه 😈😈😈


نمی دونم چرا ولی احساس میکنم تو نفس جی کی هستی
چیشد؟! :/ نفهمیدم - _-
اخه تو BTS RUN قسمت جدید (102) Jimin گفت من !!!شنیدم!!! V این روز ها آشپزی میکنه. RM هم گفت آره منم !!!شنیدم!!!
یس گفت 
چطور ؟؟
سلام یه سوال داشتم.BTS دیگه تو یه خونه زندگی نمیکنن نه؟
چرا توی یه خونه زندگی میکنن
سلام ی سوال.
اعضای bts باهم توی یک خونه زندگی میکنن یا هر کدوم توی خونه های جدا هستن؟؟
با هم یه خونه مشترک دارن و اکثر اوقات با هم زندگی میکنن
سلاااااام 😊 من یه چیزیو کشفیدم .تو آپلود بوی وقتی ثانیه میزنه ( 30s یا 80s)اگه history رو پاک کنید دوباره صفحه رو رفرش کنید ثانیش صفر میشه 😄
ولی خب بازم بیشتر از 15 نا فایل رو نمیشه دان کرد 😣
سلام نیرودا شی
#دور_زدن_اپلود_بوی😂💙💙💙💙

خیلی مسخرس که بیشتر از 15 تا نمیتونید دان کنید ، واقعا ازین کار آپلود بوی بدم میاد اما از طرفی نمیتونم کاریش کنم -___-
خدا صبرتون بده 💙
جیسونگ شی
اوکی شد
الان تنها مشکلی که دارم اینه که
من هر بار لگ اوت میکنم
وقتی میخوام از اپلود بوی چیزی دانلود کنم اول باید تویه اپلود بوی لوگین کنم ؟؟
مثلا فرض کنیم از یه گوشی دیگه میتونم وارد اشتراکم بشم
جیسوگ* "ن" نداره 😂
خداروشکر 
لوگ اوت نکن خب 
این طوری لازم نیس هر دفعه لوگ کنی
اره میتونی
Mlkمخفف melika س چون ملیکا زیاد دارین اینطوری مینویسم میگم اگه اشتراک رو خریدم میتونم با یه گوشی دیگه هم باهاش کار کنم ؟؟؟
مراحلش رو میذاری
یا برم خودم انجامش بدم ؟؟
اویس ملیکا شی💜
اره میتونی باهاش کار کنی ، کافیه یوزر و پسوردتو داشته باشی
سلام جیسونگ شی
میشه خرید اشتراک تو آپلود بوی رو یاد بدی
من اصلا متوجه نمیشم چیطوریه
خودشم میترسم یه چیزی رو اشتباه بزنم کلا خراب بشه
میشه تویه یه پست کامل مراحلشو یاد بدی
مثلا وقتی میگه ماهیانه ۱۸ تومن
فقط 100G منظورش چیه؟؟
فقط تا 100G میشه دانلود کرد؟!؟!
میشه فقط برایه یه ماه فعالش کرد بعد یه ماه دیگه دوباره فعالش کرد استفادش کرد
وای پدرم در اومد با دانلود کند
چشام داره میفته کف دستم
کمکم کننننننننننن😭😭😭
سلام ملک (حدسی) شی
اون صد گیگ ربطی به دانلود نداره 
اون واسه ماست که ویدیو آپلود میکنیم و. به این معنیه که 100 گیگ ویدیو میشه آپلود کرد 
دانلوداشون محدودیت نداره 
ارزون ترین رو بخر واسه دانلود 😂
فقط منم ک بیداره؟؟؟😁😁
فک نکنم 
ولی من خواب بودم 😂
مممنونن
خواهش میکنم 🙄
سلام😀
یه سوالی داشتم
اگه یه برنامه ی زیرنویس خوب بخوام چه برنامه ای رو پیشنهاد میدی
برای اینکه زیرنویسو به فیلم بچسبونه mkv playerبه غیر از این برنامه برنامه ای رو میشناسی
ممنونن😄
سلام
کا ام پلیر
ام ایکس پلیر
یکیش واسه گوشیه ، اون یکی کامپیوتر
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عاقاااا سایت بکاپتون که ***** شده! اینجام که بدون ف******* باز نمیشه. قضیه چیه؟؟؟ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
برای من همه چیز اوکیه
سلام یه سوال داشتم خواهشا کمکم کنید بچه ها.... بچه ها اون چه برنامه ای از بی تی اسه که توش همشون دورهم نشستن و دارن یک ویدیو از خیلی قدیمشون نگاه میکنن که توی اون ویدیو به جیمین خیلی میخندن اونطور که جیمین از خنده پهن زمین میشه و لباسش بالا میاد و بدنش معلوم میشه ( ببخشید اینو توی یک فان بی تی اس دیدم و در حد 20 ثانیه بود و ازین بهتر نمیتونستم توصیفش کنم) .... خواااهش میکنم هر کی میدونه کمکم کنه . مرسی
سلام
توجه توجه
اااا
جیسوگ نمیدونستم مازندرانی ای
منم مازندرانی ام😁
جیسوووووووگ
یه سواللل داشتممممممم
مگه اوم اهنگ قدیمیه بود که : یک شب تو خواب وقته سحر ، شهزاده ای زرین کمند
رو یه مرد نمیخونددددد؟؟؟؟؟
سیما مازندرانه نه من 😁

والا یادم نمیاد
سلام
یک سوالایی دارم ممنون میشم واقعا جوابمو بدید.
توی دوسال اول دیبو ینی سال 2013 و 2014 جز آلبوما و بنگتن بمب دیگه چی از پسرا منتشر شده؟ منظورم برنامه های جانبی و... اونارو کجا میتونم پیدا کنم؟ آیا توی کانال یوتیوب خود پسرا هست؟
و اطلاعاتی که از پسرا قبل دیبو اونا رو چی؟ اونا چی بودن کجا میتونم پیدا کنم
ممنون
وبت عالیه خداقوت
سلام 
از همون سال های اول یه عالمه برنامه دارن 
یه سریاشو اینجا گذاشتم مثل بنگتن بمب ، اپیزود ، روکی کینگ و ... ولی کامل نیس
همه چیز تو یوتیوب نیس ، گاهی اوقات یه سری چیزا رو رسما از زیر سنگ پیدا میکنم 😂 مثلا اون برنامه المپیک ایدولا ( اولین قسمتی که بی تی اس توش شرکت کرد ) اون رسما از زیر سنگ پیدا شد

خوشبختم😘😘😘😘😘
همچنین عزیزم 😍
من آمل😁تو چی؟؟؟
اوه نه همشهری نیستیم
من تنکابنم 😁
من؟؟؟ مازندران 😁😁😁😁😁😁😁😁
کدوم شهری؟؟
سیماااااااااااااااااااجووووونمم!!!!!!! 💖💖💖💖
تو کامنتای قبلی خوندم شمالی هستی 😍😍😍😍😍
منم همشهریتممممممممم😻😻😻💖💜💛💚💙❤️💜💛💚💙❤️💜💛💚💙
انقده ذوق کردم که نگوووووووووووووو 😂😂😂😂😂! کجای شمالی؟ شاید همسایه دربیایم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
تو بگو کجای شمالی من بهت میگم هم استانی هستین یا نه 😂
سلام جیسوگ
تو به هدیه پیام هایی که می دادی فقط از طریق تلگرام بود ؟
چون من واقعا دارم افسرده میشم انقدر پیامامو نادیده گرفته و جواب نمیده
ببخشید دوبتره ازین مدل سولا میپرسم:)
سلام
آره با تل بود
برو پست خونه نزدیک خونتون ، شاید اونجا مونده
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
راستی جیسوگ
این سری البومو از کجا میخوای بگیری
من که از **** **** *** میگیرم
چون هم اینکه یک بار ازش گرفتم البومم رسید و هم ادمینش حتی اگه کلاه برداری هم کنه،پی ام بدی همون روز جواب میده🙂😶
هعی ... نمیدونم
فک کنم اصا نگیرم ، کلی جمع کرده بودم امروز همش به باد فنا رفت
رسما زندگیم پوچه ، هرچقدر جمع میکنم بازم هیچی واسم نمیمونه
حس میکنم سر بی پولیم دارم افسرده میشم :/
بعد اون اوایل که پیش فروش بود یه جی پی درست کرده بود armybase حداقل اونجا ادم یه مشت اطلاعات میگرفت بعد اینکه گفت البوم اومد خصوصی شد بعدش دوباره که درست شد که فک کنم تابستون بود میگفتن دست ما تهرانی هام نرسیده چه برسه شهرستان
بعدشم که بستنش گروهو
ازون موقع بود که من تازه استرس هام شروع شد درسته که به دختره پی ام میدادم اما بعد از اون بیشتر بهش پی ام دادم اما تاثیری نداشت
اره دیگه
اره درجریاتم ، من خودم عضو بودم

...
شاید باورش واست سخت باشه من از خرداد دارم به دختره پیام میدم ولی خب جواب نمیده
اول فک کردم کلن جواب کسی رو نمیده بعد
دیدم تو چنلش جواب بعضی پیامارو میده
هر هفته شایدم بیشتر دارم بهش پیام میدم
جوابمو نمیده
نمیدونم برم به پست بگم یا چی
واقعا چه کاری از دستم بر میاد
اولش که فکر کردم جواب منو فقط نمیده واسه همین با ایدی ها و گوشی های مختلف بهش پیام دادم
خوش به حال تو که به قول خودت سیریش شدنت جواب داد و البومت رسید
اما من واقعا نمیدونم چه کاری باید بکنم
به پست بگی چ فایده ای داره وقتی اصا زحمت پست کردنشو نداده به خودش :)
شایدم پست کرده ولی نبودید خونه
منم نمیدونم واقعا چی کار باید بکنی ...
ای جیسوگ دلت خوشه هااا
خود هدیه که جواب نمیده
ادمین های دیگه اش که میزنم رو ایدی شون میگه وجود نداره
دیگه به خدا خودمم ناامید شدم
خیلی ناراحتم
نامرد یه قرون هم نبود ۳۲۵ تومن بود
من اون پولو با بد بختی جمع کرده بودم
من ۲ ورژن کلن گرفتم اون یکی رو از kpopbestbuy گرفتم
هر دوشون گفتن کم اومد اما یکیش ابان رسید یکیشم که
ببخشید انقدر غرر میزنم پیشتا
اخه من دوست ارمی اون شکلی ندارم و کسه دیگه ای جز تورو نمیشناسم که از bangtanbase گرفته باشه
اره دیگه ببخشید
خب نمیشه ک
باید زودتر اقدام میکردی
آبان هم دیره ...
نه بابا اشکال نداره ، اینکه چقدر الان ناراحتیو واقعا درک میکنم ولی اینکه چرا انقدر دیر بهشون پیام دادیو درک نمیکنم
من خودم از اردیبهشت سیریششون شده بودم
تا بالاخره تیر ماه رسید دستم ...
پس تفاهم داریم جیسوگا 😂
ما ک کلا پر از تفاهمیم
سلللللام
یه سوال ماما تو هنگ کنگ نرفتن؟
خواهش میکنم نگو تو هنگ کنگم ماما نداریم که خودمو میکشم من هنوز سره کره تو شُکم
راستی درسته که میخوان دوباره نتا رو قطع کنن؟؟:/
و اینکه هنوووزم البومم نیومد●_________●
سلام پریا 
فقط همون مامایی ک تو سایت گذاشتمو رفتن 
ای بابا ... پیگیر شو
نه بابا وبت خیلی شیکه!
😍💞😍
جیسوگا! هنوز نیومده یه دلیلی پیدا کردم که تشنه به خونت بشم و مثل قاتله توی catch the ghost شونه راستم تیک داشته باشه! اونم وقتایی که میگی "سکرته" 😁😁😁
منو تحدید نکن 
من خودم سریال دفترچه خاطرات روانیو دیدم 
الان ذهنم مثه سریاله کار میکنه 👻👻👻 تا دلت هم بخواد فیلم سینمایی های جنایی ناجور دیدم 
آنیونگ جیسوگااا!!!
میشناسی دیگه 😁😜
عجب وب خوشگلی داری! فردا میام وب گردی 😜
واووو یاسین شههه
فک کردم دومین کامنتت اولین کامنته😭😭 پس این اولیش بود 
احساساتی شدم ...
واقعا میگی ؟؟ ن اون قدرا هم خوب نیس...
عرر
اولین کامنتتو باید قاب بگیرم 
میگم جیسوگ
این لوگو رو با چه برنامه ای ساختی؟
بگم سکرته حالت گرفته شه ؟


















سکرته!
پیکس آرت😉
...
فکر کنم با من مشکل داره😐🔫
چون سره LYS answer هم یه ورژن پوستر بهم نداد از ۲ ورژن البومی که گرفتم😶
یه سوال
تو کجا زندگی میکنی🙂
ن ، به منم سر آلبوم تیر ، پوستر فیک داد -_- نمیدونم چطوری عذاب وجدان نمیگیره و راحت میخوابه...
سکرته😁
بهش پیام دادم ولی این کی تا حالا جواب داده:/
اخع من ورژن ۲ گرفتم که خودشم گفت کم اومد ولی اواسط تابستون گفت رسید ایران
ولی تا حالا دیگه باید به دستم میرسید
تو ورژن چندو گرفته بودی؟
ورژن ۲ رو خریدم
سلام جیسوگ جون
تو ازbangtan base پرسونا رو گرفته بودی درسته؟ میخواستم بدونم به دستت رسید یانه چون هنوز به دسته من نرسیده😐😶
سلام
شتتتتتتتتتتتتتتتتت!!!!!!!!!!!!!!
نگوووووو
چرا بهش پیام ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واسه من تابستون رسید
ولی دیگ داشتم به خودم فحش میدادم که ازونجا خریدم
سلام میگما چرا دیگه فقط باید با فیل شکن بیایم داخل سایت مثل قبل نمیشه بدون فیل بیایم؟ درست نمیشه؟ بعد اینستا هم دارید شما؟ یا هر اپ دیگه که اونجا هم اطلاع رسانی کنید؟
سلام 
نه بدون فیل شکن هم میشه اومد 
الان امتحان کردم
ن فقط همینجاست 
راسته که یه نفر کامنت گذاشته فردا نت برمیگرده؟؟؟؟؟؟
ینفر دیگ هم الان کامنت گذاشت
امیدوارم برگرده واقعاااا
قلبم شکست😢💔واقعا فک میکنی من بیلبوردو ندیدم؟ :'|
چنتا سوال
1.تو کدوم ادمینی بیبی من اخر عکساتونو یاد نگرفتم😂😂😂
2.میشه بپرسم چند ساله ارمی ای؟ :))
3.نه منظورم یه کنسرته ک توش هالزیم موهاش صورتی بود
راستی، نگفتی پیشنهادی داری برای حوصله ی سر رفته من؟ :/عیح😭
تشکر بر ادامین محترم💙💙💙
من جواب داده بودم؟ پروفایلم چ شکلیه؟ کوکی منم 😂😂😂 سیما 🐢
من سه سالو نیم آرمیم 😂😂
اممم من فقط بیلبورد رو یامه 😂😂
برو مانگا بخون یا فیلم ببین فیک بخون از همه مهمتر درس بخون 😂😂
قربان شما 😎
ادمینای محترم
کوممممکککککک
اون کدوم کنسرت بی تی اسه ک هالزیم بود؟؟؟
یچی دیگه بچه ها نت ک نداریم حوصلم سر رفته یچیز بگین ببینم
اجرای بیلبورد منظورته ؟؟
کنسرت ندیدم 
ولی تو اجرای بیلبورد با هالزی بودن 

سلام
میگم ی سوال
ی جا دیدم ک گفتن آرمی‌ها دارن ب خاطر ی چیزی سومپی و آلکیپاپ و چندتا دیگه رو بلاک میکنن ...
دقیقا چی شده؟!
من فیل شکنم ب خاطر سرعت نتم همکاری نمیکنه ی سر ب آلکیپاپ بزنم ...
سلام نئون شی
راستش من خبر ندارم چون این رای گیری هارو زیاد قبول ندارم 
بیشتر تو تیم استریمم
ولی اگه کسی بدونه حتما میگ بهت 
وااای چرا اخه
فک کن یهو بیای ببینی دارید خدافظی میکنین بعد میبینی سرکاریه
قلبم اومد تو دهنم

آخه جیسوگو خدافظی؟ 
بهش میاد؟ 
😂😂🤦😍😍
ایگوووو یکی باید گوششو بکشه قلب یه ارتشو آورد تو دهنشون 😂😉
کوماوو*_*
نه بابا من کجا کنکور کجااا
آیگووووو چینجا؟؟ خدایی خیلی خاص بوده
اهان خداروشکر این چن وقته فیل نکردن
آدرس قبلی خودش فیل شده بود واسه همین فیل نکردن
ولی خطر فیل شدن این آدرس زیاده 
آیمممممممممممممم بککککککککککککک
البته سه شنبه ساعت 1 رسیدیم

اما


اینترنتو کلا برا من ممنوع کردن :/


حالا ادرسو فقط باسه فیل شکن تغییر دادی؟
یا چیز دیگه ایم بود؟
سختت نبود؟
خسته نباشی :)
خوششششش برگشتیییی

آیگووو -ــــــــــ- کنکور داری ؟؟

نه واس چیزای دیگ هم بود
اون ادرس توی موتورهای جستجوی گوگل بالا نمیومد :| اصا ادرس خاصی بود ...


سلامت باشی
ن ادرس عوض کردن سخت نیس فیل کنن پدر آدم در میاد
گریز میگم یه سوال
من میخوام اکانت توییتر بسازم ولی هی میگه امکان ساخت وجود ندارد
همه ی اطلاعات رو هم وارد کردم ولی آخرش نمیشه
میشه بهم بگید باید چیکار کنم
راستش من نمیدونم کجای کارت میلنگه اخه ندیدم ک
تنها کمکی ک میتونم بهت بکنم اینک با نت قوی امتحان کن و مطمئن باش ک فیلترشکنت وصله
و از یه مرورگر قوی مثل کروم استفاده کن 
های اونی!
من دارم میرم شمال گفتم بعدا نگی نگفتم
خوب مسلما دلم تنگ می شه برا همه
و چت آنلاین رو وقتی نیستم نذار پلیز
ایشالا زود برمیگردم
بای
هلو اریستاشه
عه
خوش بگذرهههههه
برگشتی بگو پس
اوکی نمیزارم
انیوو
مرسی💙
خواهششش💙💙💙💙💙
سلام یه سوال داشتم
چجوری میشه توی weverseپست گذاشت؟
سلام نگار جونی
بعد از اینکه وارد برنامه شدی ، اون زیر چهارتا آیتم داره
گزینه ویورس رو میزنی و روی بی تی اس کلیک میکنی
یه صفحه وا میشه که سمت راستش عکس مداده ، اونو میزنی و پستت رو مینویسیو ارسال میکنی
سلام
یه سوال داشتم چجوری میشه توی Weverse پست گذاشت؟
سلام نگار جونی
بعد از اینکه وارد برنامه شدی ، اون زیر چهارتا آیتم داره
گزینه ویورس رو میزنی و روی بی تی اس کلیک میکنی
یه صفحه وا میشه که سمت راستش عکس مداده ، اونو میزنی و پستت رو مینویسیو ارسال میکنی💙💙
جیسوووووگ شیییییییی....بی تی اس بون وویاج ظبط نمیکنن..خووو اونم مسافرته و عشق و حال که...چه فرقی داره .....هرچند امسال به نظرم براشون سختر از سال های پیش بود و خیلی کارشون سنگین بود......ولیییییی من ....بون ووووووووووووووووووووووویا ج میخوام....بد جور هوس کرررررردم ..........اتش دارم برا اومدنش .....
فاطمه شی :/
آخه ما از کجا بدونیم ک میخوان ضبط کنن یا نه
ما هم مثل توییم دیگ
هرچی هروقت منتشر کردن ماهم قرار میدیم
یه پسری به اسم س....
(اسمشو نمیگم سکرته😂😂)
ولی اولش س داره
این پسر، فوق العاده ترین و پایه ترین و باحال ترین و خنده دار ترین و کسخل ترین پسریه که تو عمرم دیدم
خیلیم مهربونه❤️❤️❤️
هودی صورتی هم بهش میاددد❤️❤️❤️❤️❤️*__*
خدایا اصن با فکرش میخوابم با فکرش پا میشم همش تو فکرمه
ناخوداگاه میخندم وقتی میاد:))))
لبخندش دنیا رو روشن میکنه*-*
خیلی مواظبمه:']
ولی تهش
دوسم نداره
نه اونقدری که من دوسش دارم
حداکثرش براش یه دوست معمولی یا حتی کمترم
ولی من به همینم راضیم
به شنیدن صداش
اوه اووووه
بد عاشق شدیااااا😨😨💙💙💙
نمیدونم چرا حس کردم باهات یه نسبت فامیلی هم داره 🤔
اما خب خدا اگ خیره بهم برسونتتون دترر
هودی صورتی ؟؟ ععععررررررررررر نمیدونم چرا یاد هندسام جین افتادم 😂😂
یچه ها من عاشق شدمممممممممممممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤️❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭
چیکار کنم حالااااا❤️😭😭😭😭😭😭
تف تو عشق یه طرفههههععع😭😭😭😭😭😭
الهیییی 😭😭😭😭
چرا یه طرفه؟؟؟ 😭😭😭😭😭😭😭
کنجکاو شدم بدونم کیههه
من یه سوال فوری فوتی داشتم😭😭😭
توی سوپراستار بی تی اس هیچکاری نمیتونم بکنم ... هی میزنه
don't enough space in slot یا همچین چیزی
بعد میخواد ک فضا بخرم ... من یه بار بیستا خریدم بعد الان هیچ مدله الماس ندارم ک بخرم ...
حتی جایزه‌های توی پیام‌ها هم نمیتونم باز کنم
از وقتی آپدیت کردم اینطور شد ....
تاحالا نشده ...
حتی بازی هم نمیتونم بکنم😭😭😭😭😭
نئون شی
برو توی کارت هات هر چی اضافه داری رو صرف ارتقا دادن کارت های دیگه ات بکن تا جا باز بشه
ربطی به اپدیت نداره ، کارت هات زیاد شد جا کم آوردی خب
جیسوگ شی نیسس کههههههه:||||
خب باید یجا یادداشت میکردی 😂😂😂
منم نمیدونم کجاست ک کمکت کنم... 😂
چرا یونکوک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من تهکوک خیلی دوس دارم😍
من شخصا کارد و پنیر میپسندم 😂
مثلا جینکوک
یا تهگی 😂
آلبوم قضیش چیه؟
کنجکاو شدم
اممممم
یبار از بیگ هیت شاپ برای جیسوگ کاور آلبوم فرستادن 😂😂
منتها فقط جلدش بود 😂
عکسشو دیدم خیلی جذاااااب بوووود
جیس خوش شااانسس عرررررررر 😍😭❤
آره منم یکم ترسیدم
همون بساط نبودن خبر و دپرس شدن😐😂
فک کنم وقتی میرن استراحت هر کدومشون تکی میرن هرجایی که میخوان آره؟!
نمیدونم تکی میرن یا کاپلی یا دسته جمعی 😂

امیدوارم یونکوک با هم برن 😓💙
بیا منتظر باشیم ببینم استراحت میکنن دقیقا چی میشه ...
آیگووووووووووو پسرام میخوان یکم استراحت کنن😍😍
احتمالا اگه به سه یا چهارماه میکشید استراحتشون من اوردوز میکردم😐😂
اگرچه که بهشون حق میدم حتی یک سال هم استراحت کنن
خسته میشن پسرام😔😢
و اینکه حالا پی میبرم که ما چقدر بدبختیم که پی پال هم تحریممون کرده😐✌
و اینکه اون آلبوم رایگان از گلوت پایین نره😐😂
نمیدونم چرا یکم استرس گرفتم بابت این استراحتشون

راستش یه روز خبری ازشون نباشه حالم بد میشه ... نمیدونم باید ببینیم استراحتشون دقیقا چه شکلیه 😂


البوم رایگان نبوووووووود ، جلدش بود فقط 😂
فک کن ! اون بسته ، این همه راهو تا خونمونو طی کرده بود و توش یه عدد جلد بود 

من ازین خر ذوق شدم که پشتش زده بود از طرف بیگ هیت شاپپپ ۰خهرخحهف۴ه۳ ۰ح
سلامممممممم
من دارم میمیرمممم
میگم این روزا کامنتام نمیاد یا جواب نمیدین؟!؟!😐😐
قضیه ی این استراحت بی تی اس چیه
مثل بون وویجه؟؟اعضا باهم میرن؟؟تکی میرن؟؟کجا میرن؟؟همچنان ویورس آپ میکنن؟؟
من میترسم😭😭
سلام اسمایلر
یکی دوزه جواب ندادم 😂

یه مدت تورو و برنامه و ... نمیرن و چیزی ضبط نمیکنن به احتمال زیاد 
ولی خب رانا و بمبا از قبل ضبط شده میاد 
خوشحالم واسه استراحتشون ولی فک کنم فقط تابستونو میخوان راحت باشن
سلام جیسوگی
یه سوال داشتم
من امروز داشتم weply نگاه میکردم بعد توی کشور های گیرنده ی بسته پستی ایران رو هم داشت
میخواستم بدونم یعنی میشه ازش سفارش بدیم که به دستمون برسه؟؟
سلام اسمایلر
اره ایران داره و حتی ایران هم میفرسته 
ولی مشکل اصلی ما پی پاله ( روش پرداخت پول محصولات توی سایتای خارجی از طریقه پی پاله ) و پی پال ایران رو تحریم کرده :)

شاید باورت نشه ولی بیگ هیت یه بار برام جلد آلبوم اضافه فرستاده بود خونمون 😂 کاملا رایگان!😂
جیسوگ شیییی
من کامنتمو گم کردم😂😂
کجا داشتم راجب اعتراف به عشق حرف میزدم؟؟ 😂😂
فک کنم زیر پست فیک لاو ورژن میکس بود😂
😭😭😭😭😭😭 جیسونگ‌شی .... از راه دور بوس رو لپات😭😭😭😭 ثواب دنیا و آخرتو جمعا کردی باهممممممممم😭😭😭
این فیکشن پنجاه درصد زندگی منو تغییر داد اصن
به به ، چه آنلاین هم بودی 😂
آره شنیدم قشنگه 
من تو گروه رمز یه کانالی عضو بودم ، ک یه نفر اسم از این فیک برده بود و از طریق اون شخص پیدا کردم واست 
قابلی نداش💙💙
اسکار تلفظ قرن میرسه به من😂😂
همون vlog
انشالله 💙💙💙
سلام ... میگم من یه سوال دارم!!
یه فیکشن خیلی وقت پیش خوندم اسمش don't judge me یا همون قضاوتم نکن بود ... اسم نویسنده‌ش هم نگین بود ...
کسی میدونه چنل یا سایتی یا چیزی داره این نویسنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من فایلش رو خیلی اتفاقی توی داکیومنت تلگرامم پیدا کردم اما اصلا هیچ اسمی توی پی‌دی‌افش نزده 😢😢
میشه اگ کسی میدونه بهم بگه؟؟؟؟؟ پ
نئون متخصصش جلوته
آیدی کانالش: @jikookers
آیدی نویسندش: @neg_95

من خیلی ازین لطفا ب کسی نمیکنما ، کلی طول کشید پیداش کنم 😎
میگم یه درخواست!
اگه میشه تایم ترجمه رو بذارید روی ویلاگ‌های قدیمی!!
من خودم به شخصه ندیدم اصلا جایی آپلود بشه زیرنویسشون!! به نظرم چیز خوبیه و احتمالا همه بپسندن!!
حیف من واقعا لب‌تاپ ندارم وگر نه حداقل توی کار تایپ کمکتون میکردم 😢😢 حتی کامپیوترم ندارم :/ البته فعلا ... شاید تا دوماه دیگه دارا بشم
لوگ ها منظورته ؟؟
کننچانا نئون شی 😉
سلام.من بعد ماه ها تلاش یه راه پیدا کردم که آپلود بوی رو گول بزنین و بتونی تمام مطالب این سایت رو همشو تو یه روز دانلود کنی :)
البته برای لبتاب و کامپوتر
اول میرین internet download manager رو دانلود میکنین و میرین توش(یا اینکه تو خود لبتاب یا کامپیوتر هست و سرچ کنین پیدا میشه)
بعد مطلبی رو که میخواین از آپلود بوی دانلود کنین رو روش کلیک میکنین
صر کنین باز بشه بعد دانلود با سرعت کند رو بزنین
صفحه دانلود که اومد روی لینک دانلود کلیک راست کنید و copy link adres رو بزنید بعد برین تو internet download manager
بالای صفحه سمت راست (زرد و آبی)نوشته آدرس رو اون کلیک کنید خودش براتون لینک رو قرار میده
و بعد تایید رو بزنید.
تاداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سلام
دوستان تلاش دوستمون نیرودا رو بخونین 😂💜💜
سلام ممنون از این که راهنماییم کردین😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😍
سلام
خواهش میکنم 😍💙
وظیفه بود 
سلام من میدونم توی چه مسیریه فقط اگه مسیرو سرچ کنی که همه کانال هایی که ندارین میاره
مسیرHotbird
دوستی ک راجع به کانال کره ای پرسیده بود *
سلام خوبید
یه سوال داشتم
شما میدونید شبکه های کره ای مثل کی بی اس اینا برای ماهواره روی چه فرکانسی هست ؟
میخواستیم شبکه هارو بیاریم ولی فرکانسش نمیدونستیم
اگر میدونید خواهشا بهم بگید
سلام اسما جون

راستش من نمیدونم

بچه ها اگه کسی هست که میدونه لطفا دوستمونو راهنمایی کنه
بازی جدید بی تی اس چه جوری باید ثبت نام کنیم؟
با استفاده از اکانت گوگلت عزیزم
جیسوگی یه درخواست داشتم میشه از اول دبیو پسرا همه عکسایی رو که تو facebook هم منتشر کردن رو بذاری؟؟؟ ممنون میشم واقعا 🙏
این واقعا سخته سومپی جون
بزار ارشیو ناور دیسپچ که تموم شد اینارو میزارم
نمیدونم کدوم رو میگی ولی من اون اپ چتی رو میگم که همه ارمی های دنیا توش هستن
آها 
نه نه نه ندارمش 
سلام جیسوگی یه سوال داشتم
تو امینو هستی یا نه؟
سلام سومپی جون
امینو ...
امینو اوپوس ؟؟ ( مطمئن نیستم درست تلفظ کرده باشم )
سلام ببخشید دوباره میپرسم.میشه اگه امکان داره شرایط ادمین رو تو وبلاگ قرار بدید؟؟؟
منم میخوام ادمین بشم 😭😭😭😭😭😭😭
سلام نیرودا جون
اره عزیزم
واسه این تابستون برنامه دارم
به زودی قرارش میدم ایشاالله
امم بزار فک کنم ........ فعلا چیز دیگه ای بع ذهنم نمیرسه😂
👍
چه عجب بلخره! اوفف اخیش اون "برای" رو بزرگ تر بنویس من حال ندارم دوباره این همه تایپ کنم در ضمن هنوزم من با بقیه اشنا نیستم نمیخای زحمتشو بکشی؟!
امر دیگ ؟😂
خودت غایب بودی
خودت زحمت بکش با همه اشناشو😂
ببخشید نفس اخه ببین من الان احساس منزوی بودن میکنم بعد این همه وقت
هنوز جیسوگ باهام اشتی نکرده تو ام قهر میکنی؟؟؟!!!
ببخشید خوب من سراغ خودمم نگرفتمD:

راسشو بگم هی میومدم تو سایت با کامپیوتر میخاستم یه چیزی بگم روم نمیشد(:
میانه جیسوگ میانه نفس میانه همه ی کسایی که میشناسمشون
یه چیز دیگه م هست نه همه پروفایل زدن(اکثرا) من یه جور احساس بدی دام خجالت میکشم
و اینکه چون یه مدت نبودم اونم یکی دیگه از دلایل خجالت کشیدنمه
کلا خجالتی شدم
لطفا درک کنین منم دلم برا همه خیلی تنگ شده بود ولی همینجوریشم مامان بابام میگن کم درس خوندی!!!(روزی ده ساعت همراه با مدرسه واقعا کافی نیس؟)
ببخشید طولانی شد ولی وااااااااااااااااقعا معذرت میخام
من اشتی ام

فک کن خونه خودته 😂 روت بشه 
یه اب و جارو میخواد اینجا ...

برای همه کسانی که مثه من از اریستا طلب کارند و با او قهرند 😂
سلام
من تازه اینجا رو پیدا کردم، قبلا همش تو چنل ها و اینستا و توییتر بودم ولی حال نمیده اونجاها
تا به حال کامنت نزاشتم ولی خیلی از فضای اینجا خوشم اومد
نمیدونم سریال her private life رو دیدین یا نه، اما اینجا شبیه پیج شیان زندگیمه ست😂💜💜

از این به بعد زیاد اینجا میامممممم

و اینکه منم کنکوری ام😂 مثل اینکه همه اینجا کنکوری ان ادمین هاش! نظام جدید بدبخت!!! #۳هفته‌به‌کنکور

آرمی ها همه رتبه های اول😂 قابل توجه جین هم باله میرقصه، شوگا هم کوهنورده😂😂 (بر وزن کوسه ها پرواز میکنن)
سلام صبا جون
کلا منم خودم با اینجا حال میکنم 😂
خوشبختمم
ندیدم ...
ایشالله که خوب بدی دلاور
همون ارمیا از اخر اول نشن شانس اوردیم 😂😂

در و دیوار شکست😐😂
😂😂
آریییییییییییییسسسستاااااااااا!!!!
چیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟!!؟
چشمام داره درست میبینه؟!
تو یه وقت سراغی از من نگیریا 😐
اصن منم قهرمممممممممممممم باهااااات😑🔫😂
جیسوووووووووگ نگاش کنننننننننن اصن اسم منو نیاورددددددددددد
باشهههه
من همین دیشب تو سایت چیم داشتم میگفتم آریستا کجاست دلم براش تنگ شدهههههه
خیلیییییییییییییییییییییییییییی نامردیییییییییییی!
فور.اریستا
انتقام بگیر ازش ، تو هم دیگ اسمشو نیار
منم فعلا باهاش حرف نمیزنم 
مرسی ادمین нσρε جیسوگ که کلا با من قهره 😂راستی ادمین اسمت چیه من همون ادمین нσρε صدات کنم؟

ببین جیسوگ تو ام این رفتارت ناپسندانست بعدا باید توجیح کنی چرا تقریبا نیستی

شمس ببین جیسوگ مهربون نیستا الان منو محاکمه کرده😂😂😑😑😑
دلم نمیاد قهر کنم :|
چون الان من امت دارم :\
😹😹
یه سوال. 13 جون چه خبره؟
نمیگم سورپرایز شی
من هیچوقت کامنت نمیزارم ولی همیشه کامنت هارا میخونم و همتونو میشناسم:) از ارمی خیلی خوشم میاد:) همچنین دلم برای شقا تنگ شده برای اینکه یه مدتی میشه نیومده :'(
از ام ان هم خوشم میاد:) تو هم خیلی مهربونی جیسوگ جون:) 💙
وای وای وای 😂😂😂 از تو باید ترسید 
شقا کنکوری بود مثن که 
ام ان هم کنکوریه میدونم 
از آشنایی باهات خوشبختم 😂💙 
من دارم با امتحانا پاره میشم چیکار کنم😭😭😭
فردا امتحان دارم هنوز سه درسو نخوندم 😭😭😭
البومم هم نمیاد نمیدونم چرا😭😭
یکی منو بکشه😭😭😭
من هم 
من هم 
منم 😂😂😂
انگار تو منی از یه بعد دیگر
سلام خوبید
زیر نویس ویلایو رو قرار نمیدین؟
سلام قرار گرفت
چرا دیگه جواب کامنتمو نمیدی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😭😭😭😭😭
میانهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اخه تا کیییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :/
راستش را بخوای اریستا جون ، جدا از این که باهات قهرم ، بخاطر امت کلی نظر هس که جواب ندادم 😂😂
حالا الان باهات حرف میزنم
ولی تابستون که بشه باید توجیح کنی رفتار ناپسندانه ات را 
چرا نمیرسههههع😭😭😭😭😭😭دق کردم من خدااااا😭😭😭😭
غصه نخور 
همه مون مثه همیم الان
سلام خوبید
یه سوال داشتم
من هر چقدر نگاه کردم و دنبالش گشتم نتونستم دنس اهنگ مایک دراب رو بیدا کنم
ینی قرار ندادید؟
سلام یونا جون قرار داده شد
جیسووووگ میشه کمکم کنی واقعا
لطفا لطفا
من قراره برم تبریز و ارومیه و اردبیل (مسافرت)بعد خانواده گفته اگ اونجا فروشگاkpopبود هر چی خاسم بخرم
اما هیچ ادرسی یا اصن نمیدونم داره یا نه
میشه واقعا این دفعرو پرسه جو یا از کسایی ک اینجان یا دوستات بپرسی میشناسن یا ن
من الان ی هفتس ب همه سپردم هیچ خبری نیس😢😢😣😣😣 لطفااااالاااااا دارم میمیرممممممم
والا من نمیدونمم
جولی هم فک نکنم بدونه
خوش بگذره 
پس لابد من نتم کند بوده نیومده، خلاصه میخواستم بپرسم البومای پرسونای کسایی که از بنگتن بیس سفارش داده بودن رسید یا نه؟
ماله من نرسیده هنوز
جیسوگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ😤

وقتی لپ تاپمو بهم دادن اولین جایی که اومدم اینجا بود! هیچ برنامه دیگه ای هم باز نکردم
(الان نمیدونم چرا در عین حال که دارم حرص میخورم دارم میخندم)
تازه برا خودم اینقده سخت بود کامنت ندم
میانههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

فکر نکنم حالاحالاها جیسوگ این کامنتو تایید بزنه پس من میزنم :/

میانهههه

آیمممممممممممممممم بککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎆🎆🎆🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊
فستا مبارک! وقت شناسی رو حال میکنی؟😎
هر چند احساس میکنم یه قرن از دنیا عقبم
اول از همه بچه هایی که جدید اومدن رو معرفی کن من نمیشناسم بعد کسایی که پروفایل زدنو بگو و کلا چه خبر ؟!!!!!!!
راستی به این نتیجه رسیدم این لپ تاپ قرن 18 امی خیلی هم بد نیس کامپیوترمون اسن ایموجی نشون نمیده!!:|
وای اونی من خیلی هیجان زده م (احتمالا معلوم بود😅) بلخره رهایییییییییییییییی
کسی با اریستا حرف نزنه 
نفس باهاش حرف نزن 
ایشون خودش باید دلیل این موضوع را بفهمه😒😒😒
خب دلبندم میشه ادرسه کانالی ک وسیله داره رو بم بگی؟؟
ممنونم💜💛💙💛💜
وسیله؟؟ وسیله چی؟؟
سلام
میگم ایپزود بیلبورد 2019 بنگتن نیومد؟؟
به نظرت کی میادش؟؟
سلام 
نه هنو نیومده
من نظری ندارم 😂
چرا نظرات من تایید نمیشن؟؟
من همه را تایید میکنم 
فقط درخواستی ها و خراب بودن لینک با تاخیر تایید میشن
اونم به خاطر این که اصلاح میکنم پست را و بعدش تایید میکنم
این آیدی تلگرام معلممه(زهرا احمدی) @Miss_Ahmadi64
پیج اینستا هم دارن یه کانال تلگرام هم دارن که از کره چیزی میارن(من گردنبد آرمی رو سوارش دادم و الان گردنمه)و یه کانال دیگه هم دارن که توش فیلم کره ای میزارن و چیزای دیگه
راستی خیلی خیلی خوشحال میشم اگه امکان داره منم بتونم جزو کسایی بشم که بتونم تو سایت مطلب بزارم :)
برای دوستانی که میخواهند زبان کره ای یاد بگیرند

راجع به جمله آخرت نیرودا جون ، قراره بعد امتحانات خودم شرایط بنویسم تو سایت و ادمین اضافه کنم
من یه روز بدون نت نمیتونم
خیلی سخته
سلام خوبی جیسوک جون
ادرس اون کانالی که رفته اموزش زبان کره ای دیده رو میخواستم ازش
جریان این است...


خودت خوبی جیسوک
چند روزی میشه که نیومدی سایت
اها

اره نت نبود
niroda جان خیلی ممنون از خبرت

ادرس تلگرامش رو میتونی بدی؟
راستی سایت نداره ؟
جریان چیست
سلام.من خواهر بزرگم برام معلم زبان کره ای پیدا کرده.تدریس میکنن و فیلم میگرن بعد براتون میفرستن.من که خیلی راضیم از تدریسشون گفتم به شمام بگم چون دیدم خیلیا مثل من دوست دارن زبان کره ای رو یاد بگیرن و حرفای bts رو (اونایی که زیر نویس نداره) رو بفهمن.(من تازه چهار پنج ماهیه که دارم میرم ولیی تونستم یکی از فیلمای بی تی اس(اونی که جیمین تو پیج اینستا برای تولدش گذاشته بود و تشکر میکرد) رو کامل متوجه بشم).(ایشون تو تلگرام تدریس میکنن)
این آیدی تلگرام معلممه(زهرا احمدی) @Miss_Ahmadi64
سپاس از شما
سلامممممممممم

خوابیدین؟
دارین امتحان میدین؟
یا این لحضات رو با اهنگ های بنگتن سر میکنین؟

من که گذینه سوم
سلام یوری
گزینه ۴ هیچکدام

اوو امت نداری؟
سلام
وبتون تموم شد؟؟
سلام اره پریا جون
اره دقیقاااااااااااااااااااااا

البته من یک هفته 10 روز دیگه امتحانام تتتتتتتتتتتتتممممممممممممممموووووووووووووومممممممممممممههههههههههههه



ییییییییییییییییییییییییییییههههههههههههههههههههههههه
اخ اخ منم


اره دقیقا من همینجورم
فردا امتحان دارم ولی نشستم زبان و کره ای کار میکنم

امتحان مهم نیست
اسونه
خخخخ
یه ماه مونده تحمل کن 😂😂
ولی قبول داری وقتی امتحان میشه رنگ فرش کف اتاق هم جذاب تر میشه ؟؟😂
جدی؟
داری رنگ‌میکنی؟
چرا نمیای چالش؟
آمدم
از آخرین باری که باهم تو سایت آن بودیم خیلی میگذره
اره یادش بخیررر
من الان خیلی ذوق دارم آن هسی😂😂😂😊😊😊😊😘😘😘
😂😂😂
الان موهای سفیدمو دارم رنگ میزارم و همزمان جوابتو میدم
پیر شدیم T_T
این رو ببین خیلی خنده داره
🤯🤯🤯🤯🤯
🤪🤪🤪🤪🤪
😂😂😂
وسطی عالیههه😂😂😂😂
Ok I speak English just just for you
یاد اهنگ فیک لاو افتادم ، جاست فور یوو
وای یعنی قشنگ حست رو فهمیدم قشششننننگگگگگ
😂😂😂😂
گوش دادیی؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اصاب مصابم تعطیل شده 
یه چالش تو سایتم گذاشتم شرکت کنی خوشحال میشم
عههههه؟؟
امدمم
ی سوال ما هممون ایرانیم؟
منظورم کسی توی سایت هس بیاد ک ایرانی یا ایران نباشه؟؟
توی امار سایت که نگا میکنم 
از کشور های مختلف اومدن ولی ممکنه اونا ایرانی هایی باشن که با وی پی ** اومدن 😂😂
ولی تو ادرس قبلی ها بودن کسایی که انگلیسی حرف میزدن و کلا خارجی بودن
واااایییییی آن هسییییی
تتتببباااااااااا🤠🤠🤠🤠🤠🤠🤠
بعد از مدت ها من آنم تو هم آنی
واااایییی
خیلی ذوق کردم🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
چهههه خوشگلهههه اموجی هاتتت
تو لپ تاپ میاد واسمم

یسسسسس
اسم ای سرنوشته
به فرانسوی گفتی بله من بسیار سپاسگزارم
😎😎😎😎😎😎😎😎
😊😊😊😊😊😊😊😊
بعضی وقتا دلم میخاد اینگیلیسی بحرفم و بنویسم
OK
THEN , SPEAK ENGLISH JUST FOR ME
CUZ I'M MN LOVER
بس اگر مشکلی نیست

من خودمم میخوام که برم کلاسش مشکلم اینجاست که توی شهر ما کلاسش نیست و مجبورم خودم تمرین کنم بدون این که خانوادم بفهمن چون اگر بفهمن سرزنشم میکبب که چرا توی فصل امتحانات میشینی چیز های بی معنی و الکی کار میکنی برای همین هم من همیشه خودم کار میکنم

من اول از اسم اعضا شروع کردم بعد هم حروف صدا دار و بی صدا رو
به نظر شما بعدش چی کار کنم؟ واسه تلفظش
وااای ادم هم دقیقا وقتی مجبوره کلی درس بخونه ، یه چیزای جذابی میوفته تو ذهنش و دلش میخواد روی اون تمرکز کنه
منم سال کنکورم رفتم تو فاز یادگیریش

به نظرم سعی کن اسم اهنگ ها رو بخونی و بعد از پلی کردنشش ان را در متنش بیابی
Wooooww
You make beautiful logo
👌🏻👌🏻👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻👍🏻👍🏻
It's my mn lover art
OUI
J'aim du la paint
merci bbeaucoup
سلام




ااااااا میدونم خیلی خیلی به این مکان بی ربطه ولی خوب از سر نا اگاهی میبرسم


من خیلی زبان کره ای ذوست دارم و یه خورده بلدم ولی میخوام یه خورده بیشتر یاد بگیرم میتونید راهنماییم کنید؟

اخه هیچکس نیست که بهم راهنمایی کنه........


بازم شرمنده چون ربطی ب این مکان نداره ولی چون خودم یه ارمیم جز شما ارمی ها کسی دیگه ای ندارم که راهنماییم کنه
سلامی دوباره

کنچانا بپرس

خب یوری راستش من میخواستم کلاسشو برم ولی نشد
هر چی هم بلدم ، تیکه تیکه از این و اون و سریال و لیریک های بی تی اس و این چیزا یاد گرفتم
الفباشونم تو ویکیپدیا یاد گرفتم
و از الفبا شون هم شروع کردم
وقتی اول از اون شروع کنی میتونی کم کم پیشرفت کنی
حتی کیبرد گوشیمم کره ای کردم که یاد بگیرم حروف ها چطور کنار هم میمونه
و همین طور خودم باعث پیشرفت خودم شدم 
فک نکن من کلاس رفتم که میتونم لیریک ها رو بخونم 
تو هم بخوای میتونی 
زیاد هم طول نمیکشه
وااااایییییییییییییییییی آریییییستاااااااا😀
نااااااااااااااااااااامرررررررررررردددددددد😐😂
دلمممممممممممم برررااااااااااتتتتتتتت یههههههه ذرهههههههههه شدددددههههههه بووووووددددد💓💓
یه خبری چیزی میدونی من از کی منتظرم؟
الان حقت نیست بزنم نصفت کنم؟؟😭😭😭😂😂😂
حقشههههههههه
بزنیم نصفش کنیم
چون بعد این کامنت دوباره غیب شد
بزار تابستون که شد ، بهش بی محلی میکنیم 
میگیم : جیک جیک مستونت بود ، فکر زمستونت بود ؟
سلام اونییییییییییی
من فقط اومدم یه اظهار وجودی بکنم
لپ تاپمو جمع کردن تبلتمم باتریش خرابه ایشششش
تا پایان مدارس باید صبر کنم یعنی مردم زیر فشار امتحانا این چن وقته همش دارم N.O رو گوش میدم فقط اه اه اه
فردا امتحان اجتماعی داریم با دوتا برگه ریاضی باید حل کنمو علوم بخونم منم از ظهر تا حالا فقط رقصیدم:) تا چششون دراد D:

یه چیز دیگه این بازیه رو پیش ثبت نام کنیم چه اتفاقی می افته؟
واااااااااااااااااااای
آریستااا
کجایی؟؟؟؟
فک کردم دیگه نمیایییی
خجالت نمیکشی یه خبر نمیدی؟؟؟
ای بابا ، دلیلت قانع ام نکرد
نه NO گوش نده بعدا گند میزنی امتحانو 😂 ( خودم یه بار امتحانش کردم که میگم )
ای خداااا
ببین اهنگ سو وات بهتره ، سو وات را گوش بده  . این طوری شاید به درست هم برسی

یه تست میدی بعدش منیجر یکی از اعضا میشی
و بعدش هیچی نمیشه😂
بیا خوبه حالا😂😂
آفرین الان خوبه 😂😂😂😂😂
سلام کنچانا؟!
انقد دیر جواب دادی ک نگران شدم فک کردم افسرده شدی دیگ نمیای :'(
کلی ذوق کردم دیدم بازم اومدی




ولی خدایی لوگوعه خیلی خوشگله عاشق ترکیب رنگاشم اصن شاد میکنه آدمو
حتی از تم وب هم باحال تره :-*
افسرده نشدم
خسته شدم 
اخه ضد حاله وگرنه مهم نیس برام

جدی میگی سیما جون ؟😂 تازه اسم همه اعضا هم تو لوگوعه
ینرحختخحمشیتبختس ( ذوق مرگگگگگگگگگگگگگ )
آفرین دخترم😂😂
بیا اینم قلب لرزون برا تو💓💓💓💓💓💓😂😁
😂😂😂😂
نه این راضیم نمیکنه ، باید کنار اسمت باشه
وایییی جیسوگیییییی
لوگوهات خیلی خوشگله 😆😆😆😆😆
عاشقش شدممممممممم😍😍😍😍😍
با برنامه درستش کردی یا کامپیوتر؟😘😘😘😘😘
بلییی
اره دیگه ، کلی فک کرده بودم روشون
چینچایوو؟؟😍
سکرته














اینو با گوشیم درس کردم
ادمین بع کو؟
ادمین بع هم هس
چون پستی از طرف اون ایجاد نشده اسمش نیومده تو لیست نویسنده ها ( همه پست ها رو من انتقال دادم ، پست های ادمین بع هم به اسم من شده الان ، آه چینچا )
نهههه اونییی ناموساااا شانسیی اومدممم دیدم زده پاسخ جدید ذوق مرگگگ شدمم
هر دفعه که شانسی نمیشه 😂
میگمم اونیی به جان خودم تله پاتیی دارم باهات,انیووو
خدایی تله پاتی نداری ، بلکه کلا آنلاین😂💙💙💙
ا نگووو اینجوریی دلم میشکنهههه فداتتت بشممم مننن
آه چونگمل میانهیو
اریی منن و جیکوکمم گذاشتیمم,کامنتتتو دیدم تو سایت مانیی ومبیناا اونیی جونم
عاهه
سپسنزپم
T_T چقدر من احمقم

انیووک اونیی خوبیی بهتریی اونیی.؟؟اونیی خواستم بگم که بچه های دیگمم برات پست گذاشتن اما چون باز بعدش پستای دیگه گذاشتن تو آخرین پستاشون نیسس
اوه
جدا؟؟؟
باید برم ببینم پس
من فقط متوجه دو تا از بچه ها شدم مبینا و مانی
درکت میکنم عزیزدلم
خودم به حدی داغون شدم که میخاستم از ناراحتی بمیرم اصلا...!
هعییی
کنچانا کنچانااا ، چیزی نشده کهبابا
خدا نکنه
جیسوگووو تور خداا نگووو که میخواستیی بریی دیگه نیایییییی,بدون تو یکی چیزییی کمهه همیشع جیسوگگگ
نه اینکه کلا نیام
ولی یه یک ماهی میخواستم بیخیال شم ، اما نمیتونم
تو این چند مدت خیلی ها بهم گفتن که حتی از کانال ها چیزی دانلود نمیکنن و میان اینجا چون راحت ترن
نمیشه که خودخواه باشم
خدا بگم چیکارشون نکنه!!!!
مگه مرض دارن که اینکارو میکنن؟؟؟
کسی گزارش میده؟؟؟
جدا ناراحت شدم ولی الان از ته دلم خوشحالم که با قدرت به کارت ادامه میدی :)
فایتینگ فوراور :*
دارن دیگه مستر پارک جون
اگه نداشتن که نمیکردن همچین کاریو
اینشو نمیدونم
اخه کی بیکاره که بره گزارش بده ، بعدش اصن چی رو میخواد گزارش بده؟
فایتینگگگگگگگگ آل مای لایففففف
افرین به همت وغیرتت که هرگز تسلیم نمی شی
یسسسسسسسس
من از اون سیریشهام
هاهاهاهها
دیگه تو که بهتر میدونی
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
چراااااااا اینطوری میشه؟
یعنی کسی گزارش میده؟! آخه چی گزارش میده؟ چ چیزی برا گزارش دادن وجود داره؟!


ای کاش میتونستیم کمکی بکنیم 😞😞😞😞😞
باور کن من عکس بی ت اس را توی روزنامه خراسان دیدم
اونا مشکل ندارن سایت مشکل داره ؟
در کل که محتوای بدی نمیبینم اینجا
تنها برداشتی که میتونم بکنم از کارشون اینه : مرض دارن ؟ کرم دارن ؟ روانین ؟ شعور ندارن ؟
فقط هم من فیل نشدم
ناراحت یکی از بچه های بیانی ام

سیما جون همین که کامنتت را خوندم یه کمک بزرگ بود برام
فقط ببخشید که دیر جوب دادم
جیسوگااااا پررو بمون😂✋✋✋✋✋😐
پس چی فک کردی؟
صد در صد پررو میمونم
حتی اگه خییلی خسته باشم
در مورد سایت همیشه پر رو ام 
واییییییی دوباره 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
آخه فازشون چیه دقیقا😑
دارم منفجر میشم از عصبانیت آخه ینییییی چیییییی😐😐
دعا کن دیگه اینطوری نشه
یا لااقل یه سه ماه اینطوری نشه
اخ نفس جون 
قلب لرزونت کو؟
بیخیال ، من دیگ کنار اومدم
کومائوو نفس
اقا من ران بی تی اس و میخوام :(((((((((((((((((((((((((((
تو سایته
واااااای دوبارههههه؟؟؟
اه دیووووونم کردنننننن
نگران نباش اونی ما همیشه باهات هستیم 😚
مرسی یاس جونم
هر دفعه که این اتفاق میوفته ، بیشتر روحیه میگیرم
چون میبینم گم نکردی ما رو و نظرات دلگرم کننده میدی
هم تو و هم دوستای ارمی دیگه مون
ممنونم
عاقا خیلی روانین
چ وضشه اخهههههههه
ولی خوشم میاد اینجا نشد میری اونجا
فکر کنم همون درک کنیم ک چقدر سختته
هر وقت حال داشتی اپ کن
هر جوری که خودت صلاح میدونی
ولی خب خودت همیشه میگفتی آرمی به هر چی میخواد میرسه
فایتیینگ ارمی
بازم میگم خیلی روانین نامردا
واقعا نمیدونم چی بگم 
یه لحظه که اومدم تو سایت ، فک کردم رفتم تو قبلیه
آدرس را که دیدم ، شاخ دراوردم .. آخه یک ماهم نشده بودددد
اره عمرا دیگه دس بردارم
اگه اونا میخوان مرض بریزن ، باید بفهمن که اینجا جاش نیس
فایتبنگگ
واقعا از ناراحتی دارم میترکم جیسوگ
واقعا حالم داغون شد...واقعا
اخ دنااااااا
دلممممم پرهههههه
میخواستم برم و گم و گور شم ینی 
لعنت بهشون دوباره فیل کردن
بمیییییییییرن الهیییییییییییی
آخه چ چیز غیر اخلاقیییی دارههههه مگ
من بجات داره گریم میگیره... دوباره از اول اه اه اههههه
خدایی از الان خسته نباشی
ایشالا نفرینم بگیرتشون ن نفرین همه آرمیا بگیرتشون (فک کنم پودر بشن دیگ ولی حقشونه)
بقول خودت آرمی پوستش کلفته با اینکارا ب جایی نمیرسن هه
مرسی ازت سیما جون 😭💙💙
این وبلاگ هم جوریه که پشتیبان گیری نداره و من مجبورم هر بار از اول پست ها رو دونه دونه بزارم
ولی فایتینگ 
ممنون ازت 
اونییی جونم😭😭😭
خدا بگم چیکارشون نکونه که اینقد تو رو تو زحمت میندازن😡😡
آه چینچا
چی بگم بهشون
فقط من نیستم ، دیدم دوتای دیگه هم عین من فیل شدن
چرا اینطوری می‌کنن اخه چرا فیل میشه سایتت لطفا یه سایت دیگه هم آدرس بده که اگه دوباره فیل شد سایتت را گم نکنم😭😭😭😭😭
نوشتم جونگ کوک جون
در کل نگران نباشین آدرس همینه ، شمارش فرق داره ، از یک تا ده امتحان کنی بالاخره یه کدومو وا میکنه😂💙
بنظرم همین الان یه ادرس جدید بذار برای وقتی که دوباره فیل شدی
گذاشتم ارمی جون
متاسفمممم تف
تو روحشون،درکت می‌کنم
مرسی از نظرت 
خدایی همین که تک تک اتون نشون میدید که سایت را گم نکردید ، برام کافیه 
Vayiiiiii baz sitetoono block kardan chikar konim 😭😭😭😭😭
کِنچانا
دوباره همشو می زارم 😃 دونه دونه 💔😁
اونی کنچانایو؟
نِ کِنچانایو😍💙
اونی تو خوبی؟
خوبم کردی💙
خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
این چه وضعشه تا تکون میخورن فیلت میکنن؟
دیگهع نمیدونم واقعن چی بگم حالم ازشون بهم میخوره بی تربیتای .....
اشکال نداره
به قول سریال خنده در وایکیکی (سریال کره ای ) : کِنچانا کِنچانا
اونیییی تورو خدا باز فیلت کردنننن اونیییی😭😭😭😭,
آره ...
اوا:/ من نمیدونم چ مشکلی دارن با این بتس:/لنتی خ سایتای بدتری هس برا فیل کردن:////
نمیدونم چی بگم واقعا



































































دستم به اینجام رسید
باورممممم نمیشههههههههعع



















لعنتی داری با هام چی کار میکنی ؟😂😂
خدایی سارانگهیوو
سلام اون سایتی که 3دارع برای من باز نمیشه
میگ ایمن نیس
چکار کنم؟؟
سلام عزیزم
با یه مرور گر دیگه وارد شو
یا روی لینک زیر کلیک کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.