بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

بازی BTS Universe Story

  • author avatar نگارنده: Cer Sis
  • ۲۸ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۵۸
  • ۴۰۳۴

 

سلام سلام!

بچه ها لینک پایین واسه اینه که هروخ بازی اومد، خود بخود نصب شه رو گوشیتون. چون گمونم تا مهر اینا طول بکشه که منتشرش کنن چون تاریخ دقیق نمیگن هی جابجا میکنن.

 

 

لینک گوگل پلی

 

لینک اپ استور

 

 

و.... بلاخرههه تیزرررر لعنتییییشش

عاه خدا من که نمیتانم صبر کنم که بیاد این بازی انقد که سرم درد میکنه سر از قضایای استوری لاینشون درارمT_____T

و ابن تیزر هم تو توییتر منتشر شد پس همین یه دونه کیفیت وجود داره... چه کنیم توییتر است دیگر-_-

 

دانلود تیزر

 

دسته بندی :
 بازی رسمی BTS

دیدگاه ها [ ۲۲ ]

Army girl yoonmin jimin love 2005
سلام
بازی آنلاینه
سلام سلام
اول بگم سایتت عالیه و حرف نداره.واقعا تبریک🤩🤩
دوم اینکه............

وات د فاااااااخ.یکی کمکم کنه هرچقدر زور میزنم نمیتونم داستان بسازم.پوستم کنده شد🤕😭😭😭
سام وان هلپ می......محض رضای خدا😂😂
سلام لابیو


داستان ساختن واقعا سخته 😂 من یه قسمت درست کردم که ده ساعت طول کشید اخرشم حس کردم خیلی بیخود شده 😓
چجوری وارد بازی بشم؟
هر کار می کنم نمیتونم وارد بازی بشم.
چرا؟ 😥😥
پدرم در اومد یه قسمت داستان درست کردم یادم رفت بک آپ بگیرم همش نابود شد اصن تف واقعا تف
کار کردن باهاش راحته نسبت به بقیه بازیای بی تی اس واسه من ک نیازی به وی پی ان واینام نبود حجم زیادی از نت وگوشیمم نگرفت امیدوارم شمارو هم اذیت نکنه 💜✌️💜
شت!!!
ازون جایی که من خیلی کممممم یه چیزی درست کردم میدونم خیلی بدبختی داره وای 
بعد از هر اسلاید سیوش کن 
سلام،من شنیدم بی تی اس توی این ماه، یعنی آبان یه آلبوم میخواد بده بیرون، راسته؟؟؟
وبتون هم‌ خیلی خوبه ها 🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈‌
یعسسسس
13 روز دیگ
تو هم خیلی خوبی جنی کیم جون
آقا من نمیتونم با این بازی کار کم یکی کمکم کنه 😭😭😭😭
وه
سلاامم.. اولین بازیه که اینجا کامنت میذارم
اول اینکه.. وبلاگتون عالییییییههههههههه
و دوم اینکه درمورد این بازی.. بعد از یه مدت دیگه الماس نمیده و خیلی از بازی ها که الماس میخواد رو نمیتونین بازی کنین(بعضی از قسمتای بازی ها)... کسی نمیدونه به جز خریدش از چه راه دیگه ای میشه الماس داشت؟
هلوو
پس خوش اومدی
والا من چیزی از بازی سردرنمیارم
جا نداشتم نصب کنم 😭
🅐🅡🅐🅜 🚫ʙᴀᴅ ɢɪʀʟ
سلام من وقتی میرم داخل بازی کلا هیچی نیست بجز همون صفحه که کنار هم دراز کشیدن
سلام نمیدونم مشکل از چیه
Winter ❄️ Girl
سیلام😁❤️ میخوام تیزر رو دانلود کنم میگه دسترسی به این سایت امکان پذیر نیست. مشکل از چیه؟
سلام
چک شد مشکلی نداشت
توی اینجور موارد چند ساعت بعد لینکو چک کنید یا اینکه با مرورگرای دیگه امتحان کنین
سلام سلام.خسته نبااااشیییییید.پرپل یو💜💜💜میخواستم بدونم شما موفق شدین بازیو نصب کنین ؟اگه تونستین برای منم بگین چجوری😭😭
سلام
یسس تونستم
اممم میشه لباس و استایلشونو عوض کرد
ولی خود برنامه همون طور که از اسمش پیداست داستانیه و من خوشم اومد! داستان بعضی ارمیا خیلی کوله😎🚬
بچه هااااااااااا
بازی منتشر شد
شاید باورتون نشه ولی من جزو ده نفر اولیم که بازی رو دان کرده
من بی تی اس ورلد رو بازی نکردم ولی ایشالله بازی خوبی باشه
ارههههه نیمضمضحسشددضمسمش
امیدوارم باحال باشه
والا سوپر استار که میمردم واسشو که قطع کردن
امیدوارم این اینطوری نشه
نه اخه میدونی من بازیای قبلیه لی تی اسم مثله بی تی اس ورلد رو هم بازی نکردم میخوام ببینم اون بازیا هم مثله همه گیما هستن یا نه ؟❤❤❤❤
سلام
میگم این بازیه دقیقا چیه
بازیه مثله تمام گیم ها یا ...
سلام
منم نمیدونم چون هنوز نیومده بازی کنم
وااااااااااااااااااااااااااااااای خداکنه حجمش کم باشه سر بی تی اس ورلد گوشیم ترکید مجبور شدم پاک کنمش 😐😐😐😐😐😐😐

پلیزززززززززززززززززززززززز کم حجم باشه .......
جیسوگا کی منتشر میشه؟؟؟
ایشالله 


نمیدونم 
تاریخ دقیق مشخص نیس
فعلا که تصمیم گرفتم بزارم بچها پایینش بچتن..
جیسوگ شه میگم بت گفتم میخام برا تحلیلا یا نه؟
برو پیامایی که بهم دادیو بچک😐
ینی چی میخام برا تحلیلا یا نه ؟😂
بخدا دویست و پنجاه تا کامنت اومده دارم میخونم همرو 
بصبر
چرا نسخه ویندوز نداره من الان چه خاکی به سرم بریزمT_T
آیگوو😂
من چیزی درمورد این بازی نمی دونستم!! مشخص شده کی میاد بیرون؟
ادمینش نیس بگه
یاااا خود خدا من بی تی اس ورلد و اینو چجوری دوتایی بازی کنم گوشیم منفجر نشه صلوات!!!! لطفا حداقل تو حجمت پایین باشه ک با این کیفیت بعید میدونم ...... میشه لطفا کنسرت ومبلی پسرا که ارمیا براشون یانگ فوراور رو خونده بودن بزارید ممنونم
😂😂😂
⭑V◕ͭᴥͣ◕ͤV⭑
چجوری تا وقتی میاد زنده بمونم؟:"|
:)
اوکی فاکککککککککککککک بیچاره شدیم....الان مخم حوصله هیچیو نداره بعد باید بشینم تحلیل بخونم-_-😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
راستی بهتره منو ازالان به بعد بشناسیا چون فعلا فعلنا هستم🤗...ریحانه میباشم 13 ساله..سه سالیست اریمم:)😁🤣
خوشبختم سیمول شی و جیسوگ شی...😍
گفتم که بشناسیم😎😂
و باتوجه به اینکه در حد مرگ عاشق فنمیدم تصمیم گرفتم وبلاگمو پر از فنمید کنم...میشه بعد اینکه ی 20 تا مرگشو گزاشتم،برام لینکشو اینجا بزاری؟😗😅
بای بای^-^
😂😂😂
خوشبختم😂
اوه یسس فایتینگگ
با سیما هماهنگ کن بررسی کنتشون، سیم سیم مسئول این پستاس
وای چقدر سریع کارت عالیه !!!!!!!
😻😻😻😻😻😻😻
❤❤❤❤💜💜💜❤💙💙🖤🖤🧡💙🧡💚🧡💚🧡💙❤🖤
💙💙💙💙💙💙💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.