بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

برنامه های فردا، جمعه 30 آبان

  • author avatar نگارنده: 🍷 CMol
  • ۲۹ آبان ۹۹ ، ۲۲:۵۸
  • ۶۰۷

لیست برنامه ها که قراره فردا منتشر بشه:

 کنفرانس مطبوعاتی ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت ایران

-----------------

 انتشار ویدیوی BE Comeback Countdown در چنل یوتیوب BANGTAN TV ساعت ۸ صبح به وقت ایران

 https://m.youtube.com/user/BANGTANTV

-----------------

 انتشار آلبوم BE ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران

-----------------

 ویلایو اعضا ساعت ۱۱:۳۰ به وقت ایران

 https://vlive.tv/post/0-19932216

دسته بندی :
 اطلاعیه

دیدگاه ها [ ۱۲ ]

یه خواهشی داشتم اگه بشه عالی میشه
اگه میشه می تونید از این به بعد قبل از اینکه لایوشون رو شروع کنن شما لینکشو بزارید؟
مثل این لایو کامبک ها
سلام میگم من اشتباه می‌شنیدم یا واقعا درمورد ایران ی چیزی تو لایو گفتن😶😃
کغهقبه6ثیعنغمفل89تعنذلخفذتر
خداااااوندااااا
عالی بید :)
♬pαrκ ςhïm ςhïm♬
واییییییییییییییییی چرا اینقدرررر موزیک ویدیو عالیییییییییییی بووووود اشکم در اومممممد..بخدا هر کی استریم نکنه از ما ارمیا نیست-___- :)
..
وایییی عالی یوددددددددددد
*کنفرانس مطبوعاتی چیه؟*
من از ساعت ۱۰ تا ۲ شب خوابیدم بعد ذیدم خبری نیست
دارز کشیدم خوابم برد تا ساعت هشت🤦
بعد برا اولین بار رفتم او لاوشون😀😀😀😁😁😁😅
یه کنفرانسی که مطبوعاتیه 😂
عه خب پسس خوشبحالت 
سلا کنفراس خبری رو کی میزارید ؟؟؟
راستی دیروز RM و HOPay . تو ویورس نوشته بودن آلبوم قرار بوده امروز بیاد اما مثل اینکه دیروز بعد از ظهر اومده . کی میزارین ؟؟؟؟
یک سوال الان اهنگ کجامنتشر شد
جای همیشگیش
میدانم اونی جانم خود را ناراحت مکن😃😂
وه میپرسی پس 😭😭😭😭
میگم یه سوال کوشولو
شما اینا رو میزارید؟
البته نزارید هم اشکال نداره کیوتیا
وووووووووویییییییییییی
هفت ساعت دیگه دقیق
......😆😆😆😆😆😆
ما همیشه همه برنامه هارو میذاریم بخدا 😭
دمت گرم چه سرعت عملی چقدر زود جواب دادی
من الان این اولین ام وی هست که منتظرشم دارم میمیرم :/ خوابم تمیره چی کار کنم واییییییییییییی
درواقع اون موقع آنلاین بودم 😂
میتونی نخوابی😂
ام ویم 8 و نیم میاد؟
باید اینگونه باشع
وی لایو اعضا که ساعت 11ونیم رو تا شب همون روز ویلایو میزاری
:|||||||||
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.