بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۴۷ ]

کرونا؟؟؟
ما خودمون یه بنگتنی داریم هر روز ما رو میکشن😱

😂😂
ولی از نظر من با اون لباسایی که کوکی و جیمین تو اون ویدیو عه که اسمش سخته داشتن(😐)، تو mv باید لخت باشن😃
میدونم خیلی منطق جذابی دارم😌
منطقت توی گلوم گیر کرد که 😂😂
سلام
هنوز ساعت اومدن mv مشخص نشد؟
اخه من به یه دلایلی نه به اینستاگرام دسترسی دارم و نه به تلگرام واسه همین هیچی نمیدونم:)
ساعت 18:30 امروز 
من که از همون روز که تعطیل شدم تو خونم مامانم منو قرنطینه کرده ولی گفته اگه باز بشه هم نمیزارم بری ولی خو این جوری عقب میمونم راستی من دهمم تجربی از مشهد . شما چی؟ مراقب خودتون باشین
همه همین وضعیتو دارن
اساتید و معلما هم ک دیگ یکم شعورو دارن. نگران نباش 😉
او خوشبختم
منم دانشجوام، شمالیم 😊💕 
شماها هم همینطور 
حواستون باشه و مراقب باشین اما نگران نباشینو استرس نداشته باشین 
یه کاری میشه بکنی نونا اینکه تو سایت بزاری که همه تو اینستا شون یه استوری بزارن که ما به مدرسه نمی رویم یا تو کانالاشون بگن یا اگه میتونی یه پست بزاری تو سایت چون ظاهرا مدارس بازه باید بریم و خیلی خطرناکه شاید حداقل این جوری نظرشون عوض شه . با جون خودمون داریم بازی میکنیم اگه باز باشه مدارس
کوکی شی هیچکاری نمیکنن
همه موقع تعطیلات رفتن مسافرت، برا همین اینطوری اعلام کردن ک همه برگردن
یعنی من خودم اینطور فکر میکنم
و اینک شما خودتون نرید. ن هیچ ولی ای اجازه میده بچش بره ن معلما میان. حتی اگ بازم بشه کسی نمیره ککجنما

جیسوگ کجایییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این همه اتفاق افتاد امروز چرا نیستی؟؟؟؟؟ دلمون برات تنگ شده...😭😭😭
اصلا نمیدونم چطوری شب شد!
هیچکاری نکردم شب شد :| اصا یادم نمیاد امروز کار خاصی کرده باشم
میشه اجرای on توی late night show رو بذارین💜
قرار گرفت
راستش حوصله نداشتم تا تهش رو بخونم😂😂
😂😂😂😂
نخون ، بسپر به خدا
یه سوال
BTS قراره 25 فوریه تو برنامه Carpool karaoke حضور داشته باشن؟؟
بیست و شش فوریه
تو پست های قبلی برنامه اشون زده شده
پس چرا هیچی نمیزارید؟😐
۱۷۰ مگابایته
۷۰ تاش اپلود شده 
Army From Another World
اومد..................................................................................................
م......م......مثه وینگزه.....ی...یجورایی
عا....اهنگاش......من.....نمیتونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم!!
ج.....جیمیننن.....فیلترررررررررررررر(پشممممممممممممممممممم)
مای تایم.....کوکیییییییییییییییییییییییییی(مردمممممممممم)
آه........رپ لاین.......کَن ای ough??!!لتس گووووووووووو!!!!(عالللللللیهههههههههههه)
آن....هی نَ نَ نَ َ(_)
لَودر دَن دی بامبز آی سینگگگگگگگ!!(.....)
بلک سوان....دو یور ثنگ...دو یور ثنگ ویث می نَو(@-@)
00:00 T-T....بهشت من.....گونه جورا...عوعووو
inner child واقعا گریمو در آورد....وی گان چینجججج
فرندزم که چقدر گوگولی بود^^ همچی حس اسنیکرز بهم میداد|:
مونم خیلی مظلوم بود و سافت...و جین هم تنهایی بود3> مرسی که بلاخره یه آهنگ کامل از جین منتشر کردین T-T
Should I GO یو شوگاااااا!!(respect)
وان ترن ریسپکت تو ترن ریسپکت!
هانجا وانشات دوجا توشات!(شباهت دیونیسوس و ریسپکت رو بخورید)
اون تهش که حرف میزدن عالی بود غر میزدن و داد بیداد میکردن خخخخ
و وی آر بولتپروف دی اترنال خیلی ملایم و سافت بود و رپشم اصلا خشن نبود خیلی ناز بود عررررررر .....we were only 7....we are forever bulletproof
باید معنیشو حتما بخونم...چشام پر شد
چه تورایی بشه با این البوم....عالیه عالییییییییییییییییییییییی.سبک خیلی متفاوته و فوق العاده ست...بهتون قول میدم این البوم باعث میشه رقم تعداد آرمی ها 3 برابر الانش بشه...بشینین ببینین کی بهتون گفتم*-*
جیسوگ زودتر بذارش دیگه
من چهارتاشو گوش کردم
الان دارم میرم پنجمی
سلام ته ته :))
میگم باورت میشه جمعه همین هفته آلبوم میاد!!!!!
حالا یه پیشنهاد دارم : میخوای یه جا قسمت روز شماری رو هم بذار که قشنگ بره توی چشم همه که تا چند روز دیگه آلبوم میاد .... از جمله خودم ...
از بس که معلما هی امتحان میذارن آخه یکی نیست بگه مگه تازه امتحان ندادیممم
تازه مگه نمیدونید داره آلبوم جدید میاد شما هی امتحان میذارید یادمون میره چند روز دیگه تا آلبوم داریم:// الان تا این حد یادم میاد که جمعه وقتی آلبوم میاد من امتحان" تابع "دارم :((
پنجشنبه شش غروب میشه ۲۱ فوریه  ಥ⌣ಥ
گذاشتم  ಥ⌣ಥ

ایگووو
ولی تابع ک خوبهه
مطمئن باش خوب میدی ، چون قراره البوم بیاد و انگیزه بگیری
عه من نبودم که شرکت کنم که؟ولی اینجا یطوری نیست؟یجوری مثلا زیادی روشن نیست؟زرد آبی آخههه؟؟؟؟اوف چی بگم
اوکی مثلا قشنگ شده مبارکه حالا
من به ورژن دو رای میدادم -______-
اوکی
انیوو
قشنگ معلومه چقدر عاشق این تم شدی 😍😍😍😍😍😍
خودایا جیسوگ چرا هیچی تو سایتت نمیابم پدرم دراومد وااای این هفته ام که دلم نیومد هوففففففف
هیچی ندارم ماشالا وبتم که هفته ی پیش جارو کردن آههههههه
یه چیز پیشنهاد کن ببینم
عسل شه
یکی از کامنتاتو اومدم جواب بدم ، دستم خورد گم شد😁

در جواب اون کامنتت گفتم :
منم رمز اکانت فیسبوکمو گم کردم بدون اکانت وارد فیسبوک بنگتن میشم
جیسوگ جونم بایسم جیمین و تهیونگه 😆

امیدوارم سوتی هایی که توی گذشته دادم رو هم مثله بایسم فراموش کرده باشی(جدی دارم میگم😉)
بعضی وقتا میخواستم با یه اسم دیگه وارد سایت شم..واون کوثرو ناپدید کنم..اینقدر که سوتی میدم😢حتی بعضی وقتا خودمم خجالت میکشم وقتی کامنتامو میخونم🙈🙈
ولی به این نتیجه رسیدم..که بنده آدم بشو نیستم فعلا..اگه بایه اسم دیگم بیام بازم سوتی میدم😢😳😅
ایگوووووو
بی تی اس خودش کلی سوتی میده 
سوتی اصا شیرینی زندگیه 💕😂
یه چیزی میگیااا
سلام
یه سوال
با چه برنامه ای تو گوشی میشه ادیت یا فنمید درست کرد؟
با viva video و video show 
تا جایی که من دیدم 
پنج دقیقه قبل کامبک پست گذاشته بودم..ولی دیر دیدی متاسفانه😯
من آرمیه تازه واردماا..این چیزا خیلی واسم جدیده😅بایسمم جونگکوک نیستاا😕

راستی جیسوگاا ببین پروف گذاشتم😁از این به بعد قابل شناساییم😎
به کمک سیماشی فهمیدم چجوری میشه پروف گذاشت😅
به به
پروفایل ویمینیی😻😻
عه ! پس کی بود ؟ یادم رف ...

بعلههه دیدم ، اصن اولین چیزی بود ک بهش توجه کردم
تو قبلشم برام قابل شناسایی بودی😻
جیسوگاااا...آمده ای واسه کامبک تریلر؟؟!!😲😲😱😱😨😨😖
داره میاداااا😂😂من میگم جیهوپ یا جونگ کوک خونده.ببینم چقدر پیش بینیم درسته(آره جونه خودم پیش بینی😂😂از رو تحلیلایی که خوندم میگم بابا😅)
یسسسسسس
جالبه همه میدونیم هوپی میخونه ، ولی اسم بایسمونم میاریم ک اگه اون خوند ، بگیم الهام شد بهمون 😂😂😂
من کهنه کردم این کارا رو کوثر شه
Army From Anther World
وایسین بینم چی؟ جیسوگ شههههههههههه
یا خداااا یا هفت جد بنگتن یا سید بی تی اس
خدااا چه کنممم؟ الان ینی اومده؟اون عسل ژون دیروز داشت بحث میکرد درمورد تقویم و امروزم 13 بهمنه ععععع ینی الان؟ چجوری؟یا خداااا
الان اومده؟ نیومده؟ چه گلی بگیرم به سرممم؟!!!
یوتیوب میرم...
نه نمیتونم برم گوشی نیییستتت
اینام رفتن بیرووننن
عععععععععععععععع دیوانه شدم کمککککک
مثل اینک اومده 😂😂😂
ایگوو باید کیپ کام میکردی امیدوارم کرده باشی 😂😂😂

چقدر زود جواب دادم 😐✋
جیسوگ واقعا الان ساعت 2:12 دقیقه ی صبحه تو کره اصلا به این حواسم نبود😲
#گیج
یس
مگه امروز یکم فوریه نیست😲
باور کن یکم فوریست😔
یاشایدم موبایلم یه روز از دنیا عقبه😭
به وقت کره
دومه الان :)
هییی!
جیسوگ دو روز مانده تا آمدن کامبک تریلر 😧
20 روز مانده تا آمدن آلبوم😥
27 روز هم تا اومدن ام وی😤
باور کنید از تقویمم قشنگ تر براتون کار میکنم تازه روز شمارم دارم😂😂😂😂
دو روز نه 
فردا این موقع اومده 😂
حساب کتابت به وقت ایران نیس 😂 تو باید تایم های اون که به وقت کره است رو به ایران تبدیل کنی
حالا که 4 روز تا اومدن کامبک تریلر مونده بیاید سره اینکه کی میخاد بخونه بحث و جدل کنیم
من خیلی بحث و جدل دوست
یه برنامه فشرده دارم که فکر نکنم به جر و بحث برسم 😂
تازه تونستم قسمت پنج بونو تموم کنم 😂
جیسوگاااااااااااااااااا....کجایییییییی؟؟؟؟؟؟؟!!!!😲😲😲
اجرای بلک اسوانو دیدی؟؟؟!!!😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱خووودایاااااااااااا....اینا دارن چیکار میکنننننن😵😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨😨
چقدر عالییی...چقدرررررررر آخهه!!!!😍😍😍😘😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
.
.
جای جونگکوک و جیمینم تو آهنگ اول و آخرش عوض شده بود...خیلی خوب بود اصلا😍😘😘😘(البته اگه عوضم نمیشد بازم خیلی خوب بود چون صدا هردوشون فوق العادست😍💜)
وایییی کی میزاری من دوباره دانلود کنم؟؟؟!😅تا از سایت تو دانلودش نکنم خیالم راحت نمیشه😂😂😂😂
یسسسسسس ای واچ دت 
 ಥ⌣ಥ

یونکوک هارتممم نامجین هارتممم و هارت های دیگمم ... همشون بروک شد ب سلامتی 

گذاشتم 😂 
من بیچاره موقع گرمی فقط هرس خوردم هم گفت فلان خواننده و فلان و فلان و بی تی اس کامینگ سون من اینجوری شدم😯😯😯😯😯😐😐😐😐😐😭😭😭😭😭 چون باید میرفتم سوار سرویس شم 😢😢😢😢😢😢 از 4و نیم تا 6 دیدم ولی مال بی تی اسو ندیدم😭😭😭😭😭😭😭😭
من ک خوابیدم ☺️😂
بعدشم فهمیدم کل اجراشون 40 ثانیه بود ک تقریبا فقط آر ام خوند با لیل 😑
اجرای گرمی bts رو صبح که پا شدم دیدمش ولی الان تو یوتوب نوشته واسه کشور ما مسدوده 😐😐😐 کسی اجرا رو دانلود نکرده؟
باورم نمیشه فقط 40 ثانیه بود 😐
We r going to F**ing Die waiting 4 this...
.
.
.
.
👍👍☺️☺️😭
سلام جیسوگ شی^^
اون یکی پست خیلی کامنت داشت حوصله نداشتم برم پایین تا کامنت بزارم😂
گفته بودین به مترجم نیاز دارین؟
یس شمارتو تو اون سایت گرفتم 😉
دوستان کی گرمی پخش میشه از منوتو ؟ چه ساعتی و چه روزی ؟
دوشنبه 4 و نیم صبح
فکر میکنم 2 بعدظهر هم تکرار باشه 
من وقتی آهنگInterlude : Shadow رو با آهنگBlack Swan گوش دادم انگار یه مکالمه دو طرفه هست . در اصل انگار یه آدم دو شخصیتی داره با وجهی از خودش که پنهان حرف میزنه . نمی دونم شایدم فقط نظر من باشه که معنی ترانه هاشون تو جواب همدیگه اومدن، فقط موندم بقیه ترانه های این آلبومم می خواد بقیه داستان تعریف کنه یا نه
عارع موافقم باهات
تو آلبوم قبلی هم همین بود با این تفاوت ک داشتن یا اون قسمت ک تو دیده حرف میزدن 🤔🤔 درواقع پرسوناشون
خدا بخیر کنه 😭
چه قدر دیگه مونده دارم دیوونه میشم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خیلی مونده :(
فعلا با برنامه های ندیده خودتو مشغول کن 
زود میگذره 😂
29 روز مانده تا انتشار آلبوم😊
کارم به جایی رسیده مثله این زندانیا رو در اتاقم چوب خط می شم
😂
😂😂
چوب خطتو عشقه😂
حالا بزار کامبک تریلر اگو بیاد ، بعد کانسپتا بیاد ،بعد و اس اون روز شماری کن😂
وایییی خدا چرا اینا با روان آدم بازی می کنن😭😭😭😭آدم خو دق مرگ می شه تا 28 فبریه😭😭😭😭
این روش جدیدشون برا مرگ آرمیاس دیگ 😭😭😭

زنده م
گود
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ببخشید یادم نیس کدوم شاپو اول نوشتم شما فقط بگین اگ اولی **** بود ت اگ اولی **** بود ک ک من بفهمم یادم نیس کدو.مو اول نوشتم ببخشید جیسوک جون:))
اولیه ت بود اولش 
نه بابا کِنچانا چرا معذرت خواهی میکنی :(
خیلی مونده تا بیاد که...
اوه مبینا زنده ای؟؟
خوبی ؟؟
کی تموم میشه ؟؟
یاد مهندسی عمران افتادم این چه عکسیه اخه 😐
سون 7😎
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
یه سوال شما البوم رو از کدوم کانال میگیرید من گیر کردم بین **** شاپ و **** شاپ؟؟؟؟!!!!
اولین شاپی که گفتیو من اصلا ازش نمیخرم
دومیو تاحالا نخریدم ولی جزو کاندیدامه
با این حال منتظر قیمتای دو تا کانال دیگ هستم ...

عههههه سیممم خستم یعنی چی؟؟؟یه شامه دیگه...۱۱۳نفر بیشتر نبودن.اصن بیا تقسیم کار...توهمه چیزشو بپز، م نظارت میکنم.هی داااد خعلی سختههه کمرممم...یه امشب درسو بیخی.خودم بلد نیسم وگرنه میپختم
فدای شوما
یه برین ک چیزی نیس.م هیچی استیکر ندارم-____-
ایگووو ،😂😂😂
من کیم؟ اینجا کجاست؟ 
وای جیسوگ داره صدام میکنه 
اومدم جیس ،🙃✋😂
سلام من خجالت میکشم بپرسم اما تو لا خدا به من بگید تو وبتن چیه
وبتون ؟
داستانهای تصوری که نویسنده اش کره ایه به مانهوا یا وبتون معروفه
الان این چیه؟؟🤨
برنامه کامبک بی تی اس 🙄😂
ببین میفهمی 😀✋بخون یعنی 😀
یااگوست دیه اعظم یکیو شفا داده
یا یکی سر تریلر مرده اومدن سومشو اینجا بکیرن...وبت مرتبه؟؟شب کلی مهمون میریزن اینجا...وااااای غذااااا...سیمممم بدووووو
یا بی تی اس گفته میخواد بیاد ایران(خدایی بیااز این بکشیم بیرونT_T)
یا جیمین بچه نداشتشو رو کرده(چیم لاورا...میانه..جاست یه حدسه)
یا ته ته گفته قرار میزاره(عاقا من بخاطر ذهن مخربم عذرخوایی میکنم)
یا کوک زن گرفته(-___-میام میزنمتوناااا)
یا شوشو ریل شده اومدن مطمئن شن(هیییییععع)

یا همه فهمیدن هستی دیوونه شده اومدن براش طلب امرزش کنن...ممنونم دوستان لطف دارید...این کارا نیاز نیست بوخودا
عاااممم دیگه چه اتفاقی ممکنه افتاده باشه؟؟
آره مطمئنم ک شفا داده 😂😂😂
ای باباااا هستی شههههه این چ حرفیه اخه 😂😂
من حوصله غذا ندارم خستم باید برم سر درسم الان 😢😢❤️
بعله چ دیالوگ هایی 😂😂😂😂👏👏👏👏
دور از جونت 😂 
خدا ب هارت و برین آرمیون رحم کنه 😂❤️ (استیکر مغز ندارم) 😂
این چیه به منم بگیپ بدونم وای خدا این چیه؟ منظورش چیه؟ برنامه چیه؟ تو را خدا برای منم توضیح بدید:'(
برنامه ی کامبکه 😂
بشین بخون😂❤️
چ برنامه ی سختی
یه سوال چرا 28 ام mv میاد¿
چ عجیب شدن اینا
سبکشون داره ب هالیوود نزدیک میشه 😑
باید بشینم فکر کنم ک این تغییرشون خوبه یا ن 🤔🤔🤔🤔
یاخدا
چشام درست میبینهههه؟؟؟؟
113تا تو وبتن؟؟؟
0_______________________0
😱😱😱😱
اتفاقی افتاده من خبر ندارم ؟!؟!؟؟!؟!
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
فرست سین در 37 ثانیه
اووو یهههههه 😀😀😍👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.