بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

بی‌تی‌اس نامزد گرمی شد!!!!! 😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۴ آذر ۹۹ ، ۲۳:۰۸
  • ۱۰۰۵

لینک پست در سایت توویت

کلیک کنید

(با توجه به ریکشن تهیونگ فکر کنم کلا نفهمید جریان چیه😂)

2020-11-24

(یاد گرمی پارسال بخیر... وقتی با اشتیاق اجراها رو تماشا میکردند و همش میگفتن که دلشون میخواد یه روز روی اون استیج اجرا کنن و توی گرمی نامزد بشن :")

دیدگاه ها [ ۱۹ ]

فکر کنم بعد از اعلام نتایخ که نامزد گرمی شدن اعضا یه ساعت وایسادن برا ته توضیح دادن که چه اتفاقی افتاده که بعدش اومد تو ویورس استوری گذاشت :)
پدر؛ مادر ری اکشن😆🤩🤩😆🤗
⁦( ꈍᴗꈍ)⁩
بی تی اس به جز پارسال که Old Town Road رو اجرا کردن ایا حضور دیگه هم داشتن توی گرمی
میدونم امسال اولین باره کاندید شدن ولی منظورم به عنوان تماشی چی یا هرچی دعوت شدن ؟؟
حرکتاشون مثل وقتیه که تیم مورد علاقشون گل میزنه😂😂😂
⁦┏(^0^)┛⁩
واییییی دیروز دیدم این و عاشق ری اکشناشونم😍😍 جای شوگا خالیه واقعا بین اعضا، همه ی پیش بینی هاش داره درست از آب درمیاد🤩❣💟❣🤩
⁦ಥ‿ಥ⁩
این اولین باره که نامزد شدن یا دومی؟
وییییییییی چه خوبههههههههههه فقط ری اکشن ته ته😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اولین
⁦•́ ‿ ,•̀⁩
وااااااااااااااااااااییییییییییییییییی
چچچچچچچچچچچققققققققققددددددددددددددررررررررررررررر
خووووووووووببببببببببببببب.
همه ی جهان میدونستن bts یه روزی به اینجا میرسه
ویه چیز دیگه ممنون از سایت خوبتون.ممنون نه
ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننووووووووووووووووون
من هر چی میخوام از سایت شما دانلود میکنم 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
⁦(◕ᴗ◕✿)⁩
💜아니터💜
وای من از خود اعضا بیشتر دوق کردم😐😂جاست ریکشن تهیونگ😂🙌
واقعا به اون چیزی که دلشون میخواست رسیدن💃💃💃عرررررررررررررررررر😶💃
من و قلبم..... ریکشن شوگا جاش خالی بود 😭😭😭😭
⁦◉‿◉⁩⁦(╥﹏╥)⁩
من ی عادت مزخخرفی دارم سیم که روز بعد عر میزنم:")
ععععععععععععععععععرررررررررررررررررررررر عععععععععععععععععررررررررررررررررررررررر خداااااااااااااایااااااااااااااااااااا خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اون موقع تو گرمی ی نگاه به خدا کردم یه نگاه به بی تی اس یه چشمک به اسرافیل و بقیه فرشته ها:")) الان جوابشو گرفتمممممممممم عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عرررررررررررررر خداااااااااااااااااااااااااااااا استوری کیوت تهیونگ ک کلا منو کرد:")
😂😂😂😂😂😂
تف بهت اوکی؟😂😂😂😂😂😂😂
اهم اهم..
سلام من فن ارتیستای نامبروان بیلبورد و نامزدای گرمی هستم
باهام کار داشتید با منشی هماهنگ کنید
فعلا..
😂
Amelia Wilda Palik
انقد گریه کردم چشو چال برام نمونده:))))))))
خیلی براشون خوشحالم
واقعااااااااااا لیاقتشو داشتن
تهیونگ چقد منه زمانی که تو جمع دوستام اونا یه چیزی میگن و میخندن ولی من کلن نمیدونم قضیه چیه:)
واییییییییییییییییی خدایا باورم نمیشه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
ووووییییییی جیغغغغغغ😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜💜💜
قلبم نمیزنه دیگههههه😭😭😭😭😭💜💜
*وی عر زنان میرود که به ازمون شیمی اش برسد:)
یحفسحهیامزتپرتپبهجیجهزتروپک اپیهجسع۹سماطومزپوزمایعجسح۵سنلزمو
نه فهمید جریان چیه😂فقط ی لحظه زیاد هیجان نداشت اما بعد ک ویورس پست گذاشت..
وااااااااااااااوووووووووووووو جییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغ😱😱😱🤩🤩🤩
من دارم عین خر گریه می کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.