بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

ترجمه آهنگ First love آهنگ سولوی شوگا

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۵
  • ۱۷۶۴۱


ترجمه فارسی اهنگ "First Love" اهنگ سولوی شوگا ~💚

-

گوشه ی خاطراتم
یه پیانوی قهوه ای یه گوشه نشسته
تو گوشه ی خونه ی بچگیام
یه پیانوی قهوه ای یه گوشه نشسته

اون لحظه رو یادمه
از من بلندتر
پیانوی قهوه ای که بهم راهو نشون میداد
تو الگوی من بودی ؛ من مشتاقت بودم ...
وقتی با انگشتای کوچیکم لمست میکردم
حس خیلی خوبی داشت مامان ؛ حس خیلی خوبی داشت ...
من پیانو میزدم ؛ هرجا که انگشتاممنو میبردن
من اون زمان نمیفهمیدم که چقدر بینظیری ...
اون زمان من فقط با نگاه کردن به تو راضی میشدم ....

یادم میاد در گذشته ؛ تو دوران راهنماییم
وقتی قدم از تو بلندتر شد
تورو رها کردم ؛ با این که یه زمانی برام باارزش ترین چیز بودی
روی کلاویه های سفیدرنگ
خاک و گرد و غبار نشست ...
تصویرت فراموش شده بود ...
حتی اون موقع هم نمیفهمیدم که چقدر بینظری ...
مهم نیست کجا باشم ؛
تو همیشه همون گوشه میموندی
ولی حتی فکرشم نمیکردم که آخرین بار باشه ...
گفتی بهم که اینطوری نرو ...

نگران باش ؛ حتی اگه رفتم
تو تنهایی برات مشکلی پیش نمیاد ...
یادمه وقتی برای اولین بار دیدمت
بدون که بدونم تو بزرگ شدی
با این که داریم از هم جدا میشیم
هیچوقت برای من متاسف نباش
من دوباره میبینمت ؛ مهم نیست که چی بشه
اون موقع با خوشحالی ازم استقبال کن

یادم میاد وقتی دیدمت
کاملا یادم رفته بود ... تقریبا 14 سالم بود
فقط برای چند ثانیه ناراحت بوم ؛ بعددوباره لمست کردم ...
با این که یه مدت طولانی بود که رفته بودم
بدون هیچ کینه ای
منو دوباره قبول کردی ...
بدون تو هیچ چیزی سر جاش نیست
بعد از همه ی شکست ها ؛ من و تو
ما با هم به صبح سلام میکردیم ...
هیچوقت دستم رو رها نکن
منم قول میدم که هیچوقت دیگه رهات نکنم ...

یادم میاد قدیما
ما باقیمونده های جوونیمو سوزوندیم ...
آره ... همون روزایی که چند سانت جلوتر از خودمون رو هم نمیتونستیم ببینیم 
خندیدیم .. گریه کردیم
اون روزا با تو ... اونا همه شون الان تو خاطرات منن
در حالی که شونه ی شکستمو با دست میگرفتم گفتم:
" من دیگه نمیتونم .."
هر بار که میخواستم کم بیارم
تو کنارم بودی و گفتی :
" تو میتونی انجامش بدی حرومزاده !! "
آره ... آره ... همه شو یادمه ...
وقتی کم آورده بودم و گم شده بودم 
اون زمانی که تو چاه ناامیدی افتاده بودم
حتی وقتی کنار گذاشتمت
حتی وقتی نخواستم دیگه ببینمت
تو بازم کنارم موندی
لازم نبود چیزی بگی
پس هیچوقت دستمو رها نکن
منم قول میدم که دیگه هیچوقت رهات نکنم ...
تولد و پایان زندگیم
تو همیشه تو همه ی اون لحظه ها پیش من خواهی بود و میبینیشون

گوشه ی خاطراتم
یه پیانوی قهوه ای یه گوشه نشسته
تو گوشه ی خونه ی بچگیام
یه پیانوی قهوه ای یه گوشه نشسته.


➖➖➖➖➖➖
مبع @bangtanboyzz

دسته بندی :
 ترجمه

دیدگاه ها [ ۱۰ ]

دیدم خیلیا فکر کردن ک این اهنگ برای مادرشه به خاطر کلمه ی مادری ک تو لیریکش بود ولی باید بگم ک نیست!
این اهنگ رو شوگا برای پیانوش نوشته اولین عشقش پیانوی قهوه ایشه پیانو برای یونگی خیلی مهم بوده و هست و براش معنای متفاوتی داره
مطمئن نیستم اون مادر دقیقا چیه ولی احتمالا برای نشون دادن عمق احساسشه البته این فقط نظر منه شایدم مامانشو اینجا خطاب قرار داده. مهم اینه ک این اهنگ پر احساسو زیبا برای فرست لاو یونگی، یعنی پیانوشه! خیلی عاشقانه س مگ ن؟! :)
اری شوگا نشون نمیده ولی واقعا خیلی مهربونه و خیلییی خوبه...
تحلیل این آهنگ رو میشه بزارید :)))))
خیلییی با احساسه وخیلی خود یونگی اینو با احساس میخونه به خاطر همین اومدم ترجمشو بگیرم ولی هیچ وقت فکر نمیکردم برای مادرش خونده باشه .
یه سوال من تازه ارمی شدم وچیز زیادی در باره شوگا نمیدونم فقط میدونم خیلی سختی کشیده.. اینکه شوگا این ترک رو نوشته به دلیل خاصیه ؟؟


پگشمامممممم هقققفق
🤧🤧
چقد غمگین😭😭
واسه مامانشه؟؟؟
آره 😭
البته داستانش مربوط به نوت ها و هایلایتای آلبوم هر عه
خیلی قشنگ بود واقعا اشکم در اومد خیلی آهنگ قشنگیه😢😢😢😍😍😍
خیلییییییییییییییییی
من نمیدونم چرا هر وقت این اهنگو گوش میدم اشکم درمیاد
واقعا ممنونم که معنیشو گذاشتین💞😭
سارانگهه
خیلی غمگینه
ینی من قبل از اینکه معنیشو بخونم فکر میکردم فوق عاشقانه است 
اشکم دراومد فک نمیکردم واسه مامانش باشه
خیلیییییی عالییییییییییی😍
😘😘😘💗💗💗
وای،عالی بود...ممنون که ترجمه این اهنگو گذاشتین،من عاشق این اهنگم♡♡پرپل یو
خواهش میکنممم
پرپل یوو توووو
💜💜💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.