بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

ترجمه آهنگ tomorow از BTS

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۱ مهر ۹۸ ، ۱۹:۵۵
  • ۷۴۲۶

دانلود فایل pdf

~~~

TOMORROW :
یه روز تکراری،یه ماه تکراری
24/7 هرلحظه داره تکرار میشه
زندگی من بین بیکاریه بیست سالگیه! بعضی چیزها از فردا میترسن
خیلی خنده داره که وقتی بچه ای فکر میکنی هرچیزی امکان پذیره
وقتی حس کنی چقد سخته که یه روز و بگذرونی
احساست را مثل دکمه ی "control" نگه دار
به دانلود کردنش ادامه بده
هر روز همان تکرار دکمه های "ctrl+v و ctrl+c" ه
(با همون کپی و پیست خودمونه)
راه طولانی رو باید برم اما
چرا توی این مکان دارم میدو ام؟
از نا امیدی فریاد میزنم
اما فقط صدام انعکاس پیدا میکنه
امیدوارم فردا با امروز فرق داشته باشه
آرزو میکنم!!!
آرزو هات رو مثل یه نابود کننده دنبال کن
حتی اگه نابود بشن،اه چه بهتر
آرزو هات رو مثل یه نابود کننده دنبال کن
حتی اگه نابود بشن
هیچوفت به عقب برنگرد،هیچوقت...
چون که سپیده دم درست قبل از طلوع خورشید تاریکترینه!
حتی توی آینده ی دور
خود الانت رو فراموش نکن
هرجایی که الان هستی...
تو الان فقط داری یه استراحت میکنی
بیخیال نشو.خودت میدونی
فردا زیاد دور نیست
فردا دور نیست
فردا زیاد دور نیست
فردایی که تاحالا منتظرش بودیم
درواقع تبدیل میشه به دیروز
فردا ،امروز میشه و امروز،دیروز میشه
فردا تبدیل میشه به دیروز و پشت سر منه
زندگی این نیست که باهاش زندگی کنی اینه که بگذرونیش همینطور که زندگی میکنی تو ناپدید خاهی شد اگه همینطور فاصله بگیری
توی رفت و برگشت خواهی بود!
اگه جرعتش رو نداری،اعتماد کن
همه ی اینا به دیروز تبدیل میشن
در هرصورت چه فایده ای داره؟
من میخواستم خوش حال و قوی باشم
اما چرا همینجوری دارم ضعیف تر میشم؟
دارم کجا میرم؟
من اینور اونور میرم اما همیشه دوباره برمیگردم همینجا
آره،احتمالا یه جایی میرم...
پایانی برای این مارپیچ وجود داره؟
راه طولانی رو باید برم اما
چرا توی این مکان دارم میدو ام؟
از نا امیدی فریاد میزنم
اما فقط صدام انعکاس پیدا میکنه
امیدوارم فردا با امروز فرق داشته باشه
آرزو میکنم!!!
آرزو هات رو مثل یه نابود کننده دنبال کن
حتی اگه نابود بشن،اه چه بهتر
آرزو هات رو مثل یه نابود کننده دنبال کن
حتی اگه نابود بشن
هیچوفت به عقب برنگرد،هیچوقت...
چون که سپیده دم درست قبل از طلوع خورشید تاریکه!
حتی توی آینده ی دور
خود الانت رو فراموش نکن
هرجایی که الان هستی...
فقط یه لحطه استراحت کن
بیخیال نشو،خودت میدونی
فردا،به قدم زدن ادامه بده...ماهنوز خیلی جوونیم برای موندن
فردا،در و باز کن، ما خیلی چیزها دیدیم که درو ببندیم
وقتی که تاریکی شب تموم بشه،روشنایی روز میاد!!!
نور روشن میدرخشه،پس نگران نباش
این توقف کردن نیست،این فقط یه مکث توی زندگیه برای استراحت کردن!
انگشتت رو بیار بالا و دکمه ی شروع رو بزن
پس همه میتونن ببینن
آرزو هات رو مثل یه نابود کننده دنبال کن
حتی اگه نابود بشن،اه چه بهتر
آرزو هات رو مثل یه نابود کننده دنبال کن
حتی اگه نابود بشن
هیچوفت به عقب برنگرد،هیچوقت...
چون که سپیده دم درست قبل از طلوع خورشید تاریکه!
حتی توی آینده ی دور
خود الانت رو فراموش نکن
هرجایی که الان هستی...
فقط یه لحطه استراحت کن
بیخیال نشو،خودت میدونی
فردا زیاد دور نیست
فردا دور نیست
فردا زیاد دور نیست !
!
ترجمه از:
@bangtanboyzz

دسته بندی :
 ترجمه

دیدگاه ها [ ۲۱ ]

بی تی اس زندگیم هست فدای بی تی اس رووود زندگیمم
😭🔥
اهاان پس چند نفرین😅
بی تی اس کلا عشقه آرمی ها بی تی اس لاورن😊😊😆😆
یسسسس
همچنین جیمین لاوری؟😊
جیسوگ را میگویی؟ اون ته لاوره 😂
عالی عالی عالی عااالیییییی بی تی اس عشششقه عشششق قربون همشون😍😍😍😍😍😍
😍😍💞💪
سارا ار ام لاور خوشبختم
چه متن سنگینی !با یه بار خوندن نمیشه فهمیدش🤔😅
تحلیلم داره تازه 😂
نونا مرسی که گذاشتیش
هارت هارت
خواهش از طرف یدونه جیگرم 🤗🤗❤️❤️
ابجی اینا دیگه بایس نیستن که..😂😂😂😂😂
-_-
آره آره خودشه😎😍😍😎
واسه من هنوز عوض نشده
خدایا منو گاو کن :|


پست چت آنلاین گذاشتم!
برا من دو تا قلب خندونههههههه
کلااا بگم 164 تا بایسس دارههه ابجیمممم نشستیم شمردیم ها که اینو میگممم😐😐😐😐
خدا بت رحم کنه
مگه پروفم دیدی؟
چه شکلیه برات؟
برا من که هنوز همون قبلیه...
جیسوگگگ دارهععهع
آره وبت که پاک کنی اکانتت میمونه
من ی چیم لاورممممم اوکای ولیییییییی قبلش ی ارمیممم و همه شونو. دوسسسسسسسسسسس ولی چیمی بیشتررر دوسس, خوبه ابجی مو بیارم 4 تا بایس دارهه. از بی تی اس😂😂😂😂😂
باریکلا به آبجی
پروفم عوض کزدم ولی عوض نشده هنوز وقتی عوض شد نگاش کن جیسوگ شهههههههههههههه
عههههههههههههه
عرررررررررررررررررررررررر
شمشتخشحضمسدظدسنسنسئسئسممسنسئسئسمشمشوشئشننشنشئشئسنسنسئسئ
اصننننن من دیگه جز چیمم به کسی نظر نمیدممم. هققق هققق لاین 95 زنجیرشو پاره کردیی, بوگو شاید بشناسممم
بلییی فقط تو میگی جیمین شیی بقیه یا اسممو میگن یا اوتی میگنننن , ارغوننم که هیچی با اسمای زیادی صدام میزنهه
آیا حال نمیکنی بهت میگویم جیمین شی ؟؟ 
( یس ایم کول اند ای نو ایت )
سر بایساتون دعوا نکیند
باهم دوس باشین
نه نه 
اگه بایسش وی بود حرفی نمیزدم ولی چون بایسش جیمینه ...🔨
آبجی سلامممممممممممممممم
سیما شی اومدی
اومدی سیما ؟
عع ام ان شی وب داری ؟؟ کو ادرسش؟
چه گویم که باز فیک یونکوک رو پیدا کردم باز گمش کردمم, ی 40 تا یا بیشتر فیک دارم باید بگردم ببینم یونکوک کوجاسسسسسس
من ی کانال یونگوک پیدا کردم عشق~~~
پر از یونکوک
کی گفت خوببب خر میگی یاد مبینا میفتم شایذم سیما گفته یکی از این دوتان ششاید😐😐





یایااااااااا جیسوگییییییییییی چیکار کنم لاین 95 خوب بعدشمم گفتم چیمو در نظر نگیرم صدا وی اونجا خیلی باحال بود و گرنههههههه صدای چیمو از همه بیشتر دوسسس اصن بخاطر صداش شد بایسمممممممممم
سیما هانی عه نه خر
من هیچ وقتتتتت به سیما خر نمیگم . مطمئن نیستم بشناسیش جیمین شه 
یه سوال فقط من بهت میگم جیمین ؟ بقیه میگن سحر ؟ 


آقا 
مگه شما جیمین لاور نیستی ؟؟
نه من میخوام بدونم جیمین لاور هستی یا نه !

من دیگ صحبتی ندارم ... 
😂💕
عاشق رپ شوگام اولش
لنتی عالیهههههههعع 🤤👌
وای 
اون تیکه که میگه کنترل وی کنترل سی ، خیلی خوبههههه
میخوام خودمو بکشم سرش-___-
حس میکنم از وقتی یونکوک شیپر شدم ، یه علاقه خاصی هم به دو تا شون پیدا کردم 😓
واییییی خخییلیییی دوسسس این اهنگووووووو,چیمو در نظر نگیرم صدایی وی جایی که میخونهه اصننن میخکوبم کردددددددددددد
یه خر دوست داشتنی بهم گفت نظرتو جواب ندادم 
فک کردم همون لحظه جواب دادم



غلط کردی صدای وی میخکوبت کرده 
الان که من میخکوببت کردم میفهمی🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨🔨
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.