بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۲۳ ]

جیسوگی
میدونی دقیقا کدوم آلبوماشون نوت داره؟
و اینکه میشع اسم تمام اون نوت ها ووبتونا و نوشته هایی ک دادن رو بگی؟؟؟
تنکس عجقم XOXO
عاقا اسمت جیههههههههه؟
و اینکه دقیقا کدوم آلوماشون نوت داره؟
و اینکه میشع ایم تمام اون نوت ها ووبتونا و نوشته هایی ک دادن رو بگی؟؟؟
تنکس عجقم XOXO
اسم کی جیسوگ؟ اسم ناموس منو میخوای چیکار؟ 🤨🤨🤨🤨🤨
نمیدونم
نمیدونم
خدایا بسه دیگه
ما خسته شدیم دیگه
😶
انیو
ممنون قرار دادین فقط یه سوال این نوت ها فقط برای البوم پرسونا اومد بیرون ؟ یعنی بقیه البوما توی نت بگردی نیستش ؟ یا کلا ندارن؟
سلام
نه البومای سونشون نوت داشت
ولی ترجمه نشده
سلام جیسوگ عزیزم عاقا من امسال کنکور دارم از شانسِ نمیدونم بگم خوبم یا بدم سه ماهه با بی تی اس اشنا شدم بعد اینطوری که بوش میاد برای فهمیدن منظور اصلی پسرا یه جورایی باید همه ی ام ویا رو دید و همه ی اهنگارو گوش دادوتحلیلاشونو خوند اما کو تحلیل خوب😅دوتاشو خوندم مخم پوکید🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️شما تو سایتتون تحلیل دارید من برم سال بعد بیام بخونم😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣اها راستی دور سرت بگردم من میشه یه راهنمایی کنی ما دقیقا باید چیکار کنیم چیو بخونیم و اول چیو ببینیم یا بشنویم یا بخونیم بعد چیو ببینیم و بشنویم و بخونیم(چه طولانی شد) وچیو چی بهم ربط دارن ؟؟نیو ارمیم به خدا دیوانه شدم نمیدونم اول فیلمو ببینم بعد اهنگو گوش کنم یا اول تحلیو بخونم اصلا نوت چیه وای پوکیدم🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯
آهنگا رو بشنوین ام وی هارو ببینید و اجرا ها
بعد ران بی تی اس و بون وویاج و .... دیگ دستت میاد خودت
سلام جیسوگ عزیزم عاقا من امسال کنکور دارم از شانسِ نمیدونم بگم خوبم یا بدم سه ماهه با بی تی اس اشنا شدم بعد اینطوری که بوش میاد برای فهمیدن منظور اصلی پسرا یه جورایی باید همه ی ام ویا رو دید و همه ی اهنگارو گوش دادوتحلیلاشونو خوند اما کو تحلیل خوب😅دوتاشو خوندم مخم پوکید🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️شما تو سایتتون تحلیل دارید من برم سال بعد بیام بخونم😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣
سلام عزیز
نه ما تحلیل نمیذاریم متاسفانه
حالا شاید درآینده گذاشتم
همشو خوندم ولی نفهمیدم منظور چی بود
انگار همه دارن خاطره تعریف میکنن درصورتی که همش ساختگیه
ماجرای این نوت ها 
برمیگیرده به دوران hyyh و سری لاویورسلفا
هر کدوم از اعضا علاوه بر اینکه داستان خودشون رو دارن.  بلکه به هم مرتبطن
بنظرم برو وبتون سیو می رو بخون 
قابل درک تر میشه
سلام بقیه دفترچه نوت ها رو از کجا گیر بیارم؟
خیلی خوب بود😀و برای من یکم گیج کننده😣
سلام 
توی قسمت ترجمه فکر کنم یه نوت دیگه هم گذاشتم
مطمئن نیستم 
سلام . خودشون اینو نوشتن؟😢
سلام
یس
سلام.من تازه آرمی شدم.این کتابچه رو خود اعضا نوشتن؟!
این نوشته هایش درباره چیه؟
یسس
بخونی میفهمی 💜
این چیه؟ هر چقد نگاش کردم هیچی نفهمیدم؟
ترجمه دفترچه نوتاییه که داخل البومشونه
من میخام هزار بار دیگه هم بخونمش. خیلی قشنگ بود😢😢😢
:''')) 
سلام مرسی گذاشتیش از کجا اوردی فایل اصلیشو؟ کی منتشر شد؟ من چرا خواب بودم!؟
سلام
از @btsir7 
همون موقع ک البوم پرسونا وارد بازار شد 😂
یه سوال دیگه.فرق کتاب the note با دفترچه نوت هایی که ازالبوم ها منتشر میشه چیه؟
فرقشو نمیدونم چون کتابشو نخوندم
ولی «فک کنم» کتابش کامل تره ...
یه کتاب هم به اسم the noteهست.اینو میتونید ترجمشو قراربدید؟
اون کتابه ...
اون انگلیسیش هم کامل تو گوگل نیس لنتیی
منم خیلی دنبالشم 💜
دفترچه نوت البوم های قبلی کدومه؟
نمیدونم گذاشتم یا نه 


ولی البوم هر و انسر هم نوت داش
اینو که میدونم ولی نه اینقدر nnnnnooooooottttttteeeeeeee......
دیگر نمی توانم ..... چقدر n nnnoooooottttteeeeeee زود به زود .......چقدر آلبوم زود به زود ..........
برا همینه که BTS رو دوست دارم .......
💜💜💜💜💜💜💜
تو خود آزاری داری جیکوک لاور  TT_TT
من پتانسیل این همه زود ب زود اومدن ها و تشنج قلبی رو ندارم ...



اونیییی جیس ور ار یووووووووو
دقیقاااااااا ور ار یووووووو یوووووووو
کجه درنییییی تو بیییی من
تووو بی منننن ور اررر یووووووو
زد ب سرش😂😂


تو ک انقدر زبون داری ب ما میگی ور ار یو چرا تو هنگ یک کلمه هم حرف نمیزنی ؟؟😂
عالی بود 😚
💙💙😍
میگم مگه دفترچه دارهههههههههههههه..........؟؟؟؟؟؟؟؟
صبح بخیر ایرانی 😂😂


هرچی ما میکشیم از همین نوت هاس
پس وبتون سیو می از کجا درومده ؟ از همین نوت هاس دیگ 
سلام.ببخشید یه سوال داشتم.این دفترچه درچه مورده؟
ادامه داستان دفترچه نوت های البوم های قبلیه
و داستان بی تی اس و موزیک ویدیوهاشون و اون وبتونه 
همه این ها به هم مرتبط هستند
ممنون
💙💙
سلاااااااااامممم
خواستم یه روز کامنت نزارم دیدم نمیشه 😂😂😂
اما....
باز منو کاشتی 🤦‍♀️
تنها گذاشتی رفتی
دروغ نگم ب جز من یکی دیگ داشتی رفتی
آهااا
بیا وسط 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.