بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

ترجمه سینگل ترک Waste it On Me

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۴
  • ۴۶۸

گفتی که عشق به هم ریخته ست

گفتی که نتیجه نمیده
نمیخوای امتحانش کنی، نه نه
عزیزم من با
دل شکستگی و
درد و ناراحتیِ ترک شدن
غریبه نیستم (تجربه شون کردم)

میدونم که راهی برای درست کردنش نیست
و میدونم که چیزی نظرت رو تغییر نمیده
ولی هر دوی ما امشب همدیگه رو پیدا کردیم
پس اگه عشق چیزی بیشتر از هدر دادن وقتت نیست

با من هدرش بده
با من هدرش بده
بگو چرا نه

با من هدرش بده
با من هدرش بده
عزیزم چرا نه

با من هدرش بده
با من هدرش بده
بگو چرا نه 

با من هدرش بده

لازم نیست درباره ی این چیزا صحبت کنیم
عاشقهای قبلی و جنگ و دعواها
الان فقط من و توییم
رازهات رو نمیدونم
ولی میتونم تیکه هاش رو پیدا کنم
تو رو الان به خودم نزدیک تر کنم

میدونم که راهی برای درست کردنش نیست
و میدونم که چیزی نظرت رو تغییر نمیده
ولی هر دوی ما امشب همدیگه رو پیدا کردیم
پس اگه عشق چیزی بیشتر از هدر دادن وقتت نیست

با من هدرش بده
با من هدرش بده
بگو چرا نه

با من هدرش بده
با من هدرش بده
عزیزم چرا نه

با من هدرش بده
با من هدرش بده
بگو چرا نه 

با من هدرش بده
بگو چرا نه

فکر نمیکنی باید دلیلی وجود داشته باشه
مثل وقتی که اسم هامون رو پرسیدیم
فکر نمیکنی فصل دیگه ای پیش رومون هست
که بعد از بهار میاد ؟
من میخوام تابستونت باشم
میخوام برات موجت باشم
مثل یه کاما(ویرگول) باهام برخورد کن 
میبرمت به یه عبارت جدید
بیا من رو امتحان کن و بعد دور بنداز
اگه طبق سلیقه ی تو نبودم (خوشت نیومد)
عزیزم هدر بده
با من هدرش بده

میدونم که راهی برای درست کردنش نیست
و میدونم که چیزی نظرت رو تغییر نمیده
ولی هر دوی ما امشب همدیگه رو پیدا کردیم
پس اگه عشق چیزی بیشتر از هدر دادن وقتت نیست

با من هدرش بده
با من هدرش بده
بگو چرا نه

با من هدرش بده
با من هدرش بده
عزیزم چرا نه

با من هدرش بده
با من هدرش بده
بگو چرا نه 

با من هدرش بده
.
منبع:
@Army_Area 

دسته بندی :
 ترجمه

دیدگاه ها [ ۰ ]
هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.