بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

ترجمه متن فارسی آهنگ 2!3! از BTS

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۴
  • ۱۰۲۱۸

ترجمه متن فارسی آهنگ 2!3!

 


[ار‌ ام]

سعی داشتم که اینو بهت بگم
باید بهت میگفتمش
اینا همش برای توعه
بیا فقط از روی مسیرای گل ریزی شده راه بریم
نمیتونم اینو بهت بگم که
بیا فقط چیزای خوبو ببینیم
نمیتونم‌ اینو بگم که
از این به بعد فقط چیزای خوب اتفاق میوفتن

[شوگا]

بگم صدمه نمیبینی
نمیتونم اینو بگم
نمیتونم این مدلی دروغ بگم
چون ‌همتون ایدل هستین حتی اگه صداشو نشنوم‌ هم افتضاحه
از متن آهنگاتون خوشم نمیاد حتی اگه نبینمش هم مثل یه ویدیوعه
چون شما قدرت ندارید
حتما یه سری معامله کثیف هم انجام میدادین
با توجه به رفتارات خیلی زود دیگه وجود نخواهی داشت
خیلی ازت ممنونم
بخاطره اون همه خودت رو سرزنش کردی
من‌ تونستم یه چیزی رو به خودم ثابت کنم
دستا تشویق میکنن اره اره ادامه بده،ما با خودمون خوشحالیم 
خوب اره منم خوبم

[جونگکوک]

عیب نداره بیا وقتی میگم یک،دو،سه فراموشش کن
همه خاطرات غم انگیز رو پاک کن،دستمو بگیر و لبخند بزن

[جیمین]

عیب نداره بیا وقتی میگم یک،دو،سه فراموشش کن
همه خاطرات غم انگیز رو پاک کن،در حالیکه دست همدیگرو گرفتیم لبخند بزن
به امید روزهای شاد بیشتر

[تهیونگ]
اگه حرفمو باور میکنی پس یک،دو،سه
اگه باور میکنی پس یک،دو،سه
یک،دو،سه برای یک روز بهتر

[جین]

چونکه‌ ما با همیم
اگه باور میکنی‌‌ پس یک،دو،سه
یک،دو،سه برای یک‌ روز بهتر

[جونگکوک]

یک،دو،سه 
من یه سایه پشت استیج

[جیمین]

من‌ تو عمق تاریکی

[جیهوپ]

من نمیخواستم همه چیز رو نشون بدم
از جمله دردم رو
ولی چون هنوز من غیرعادیم
فقط میخواستم یکاری کنم لبخند بزنی
میخواستم کارای خوب انجام بدم
پس مرسی
باور داشتن آدمی مثل من
سر‌ و کله زدن با این گریه ها و زخم ها
پس مرسی
از اینکه روشنایی من شدی
از اینکه شدی گل بهترین لحظه ی زندگی

[جونگکوک]

عیب نداره بیا وقتی میگم یک،دو،سه فراموشش کن

[تهیونگ]

همه خاطرات غم انگیز رو پاک کن،دستمو بگیر و لبخند بزن

[جیمین]

عیب نداره بیا وقتی میگم یک،دو،سه فراموشش کن

[جین]

همه خاطرات غم انگیز رو پاک کن،در حالیکه دست همدیگرو گرفتیم لبخند بزن
به امید روزهای شاد بیشتر

[جونگکوک]

اگه حرفمو باور میکنی پس یک،دو،سه
یک،دو،سه برای یک روز بهتر

[جیمین]

چونکه ما باهمیم
اگه باور میکنی پس یک،دو،سه
یک،دو،سه برای یک روز بهتر

[جیهوپ]

یک،دو،سه برای یک روز بهتر

[ار ام]

یک،دو،سه برای یک روز بهتر

[شوگا]

یک،دو،سه برای یک روز بهتر
اگه باور میکنی پس بگو

[بنگتن]

عیب نداره بیا وقتی میگم یک،دو،سه فراموشش کن
همه خاطرات غم انگیز رو پاک کن،در حالیکه دست همدیگرو گرفتیم لبخند بزن
به امید داشتن روزهای شاد بیشتر
اگه حرفمو باور میکنی پس یک،دو،سه
اگه باور میکنی پس یک،دو،سه
یک،دو،سه برای یک روز بهتر
چونکه ما باهمیم
اگه باور میکنی پس یک،دو،سه
یک،دو،سه برای یک روز بهتر
عیب نداره بیا وقتی میگم یک،دو،سه فراموشش کن
همه خاطرات غم انگیز رو پاک کن،دستمو بگیر لبخند بزن
عیب نداره وقتی میگم یک،دو،سه فراموشش کن
همه خاطرات غم انگیز رو پاک کن،در حالیکه دست همدیگرو گرفتیم لبخند بزن
همه خاطرات غم انگیز رو پاک کن


ترجمه کاری از :
 @Army_Area 

دسته بندی :
 ترجمه

دیدگاه ها [ ۲ ]

عالیییییییییییی اهنگ خیلی خوبیه امیدوارم موفق باشی دوست عزیز
خیلی اهنگ خوبیه😍مرسی از سایتتون و ترجمه ی اهنگ ها😍😍
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.