بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

تلفظ آهنگ‌ Fake Love

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۲
  • ۳۲۲۹۸

نُل ویه سرمیون نَن 

سولپدو گیپین چک هل سوگا ایسوسو 

نُل ویه سرمیون نَن

اپادوگَ چکهل سوگا ایسوسو 

سرنگی سرنگمنرو وانبیوک گکه 

نِه مودین یکجومدیرین دَ سومکیوجی گیل

ایروجیجی نین کوم سوکسو 

پی اول سو امنین کوچیل کیووسو

 

آیم سو سیک او دیس 

فیک لاو فیک لاو فیک لاو

آیم سو ساری بات ایتس 

فیک لاو فیک لاو فیک لاو

 

آی وانا بیِ گود من 

جاست فور یو 

سِسَنگیل جوونه

جاست فور یو

جُنبوبک بوویسو 

جاست فور یو 

نو آی دونو می 

هو آر یو؟ 

 

اوریمنی سوپ نَنین اوپسوسو 

نگا وتن روت ایجو باریسو 

ندو نگا نوگویونین جیدو جل موروگه دواسو

گرودا جیکر یوبو ننین دِچِ نوگونی

 

نُل ویه سرمیون نَن 

سولپدو گیپین چک هل سوگا ایسوسو 

نُل ویه سرمیون نَن

اپادوگَ چکهل سوگا ایسوسو 

سرنگی سرنگمنرو وانبیوک گکه 

نِه مودین یکجومدیرین دَ سومکیوجی گیل

ایروجیجی نین کوم سوکسو 

پی اول سو امنین کوچیل کیووسو

 

لاو یو سو بد لاو یو سو بد 

نل ویه یه پین گجیسول بیجونه 

لاو ایتس سو مد لاو ایتس سو مد

نل جیوه نویه اینهیونگی دوریوهه 

لاو یو سو بد لاو یو سو بد 

نل ویه یه پین گجیسول بیجونه 

لاو ایتس سو مد لاو ایتس سو مد

نل جیوه نویه اینهیونگی دوریوهه

 

 

آیم سو سیک آو دیس

فیک لاو فیک لاو فیک لاو

آیم سو ساری بات ایتس

فیک لاو فیک لاو فیک لاو 

 

وای یو سد؟ آی دونت نو نن مولا

اوسوبوا سرنگهه مرهه با

ناریل باوا نجوچدو برین نَه

نجوچَ ایهِ هل سومنین نه

 

نسولدا هنه نیگا جوهادون نارو بیون هن نگا 

انیرا هنه یجونه نیگا جل الگو ایتون نگا 

انیجین موگا انیَ نن نون موریسو 

سرنگین موگا سرنگ ایتس آل فیک لاو 

 

هوو آی دونو آی دونو آی دونو وای 

هوو ندو نل ندو نل موروگسو

هوو آی جاست نو آی جاست نو آی جاست نو وای 

کاز ایتس آل فیک لاو فیک لاو فیک لاو 

 

لاو یو سو بد لاو یو سو بد 

نل ویه یه پین گجیسول بیجونه 

لاو ایتس سو مد لاو ایتس سو مد

نل جیوه نویه اینهیونگی دوریوهه 

لاو یو سو بد لاو یو سو بد 

نل ویه یه پین گجیسول بیجونه 

لاو ایتس سو مد لاو ایتس سو مد

نل جیوه نویه اینهیونگی دوریوهه

 

آیم سو سیک آو دیس

فیک لاو فیک لاو فیک لاو

آیم سو ساری بات ایتس

فیک لاو فیک لاو فیک لاو 

 

نُل ویه سرمیون نَن 

سولپدو گیپین چک هل سوگا ایسوسو 

نُل ویه سرمیون نَن

اپادوگَ چکهل سوگا ایسوسو 

سرنگی سرنگمنرو وانبیوک گکه 

نِه مودین یکجومدیرین دَ سومکیوجی گیل

ایروجیجی نین کوم سوکسو 

پی اول سو‌ امنین کوچیل کیووسو

دسته بندی :
 متن تلفظ

دیدگاه ها [ ۴۰ ]

وای این آهنگ عالیییییییی 💝💋💜من با ابن اهنگ آروم میشم ولی حیف که یه سری مشکلات جلومو‌گرفتن‌ولی این آهنگ واقعا خوبه 😍🙃
😭😭👌👌👌
چجوری میشه زبان کره ای یاد گرفت از طریق گوشی واینکه سایتتون عالیه تازه آشنا شدم وخیلی خوبه
میتونی کلاسشو بری
میتونی از پیج های اینستا یا چنلای تلگرام استفاده کنی
میتونی از اپmemrise استفاده کنی

💖💖💖
سلام
عالی بود
من تا دقیقا همین الان که این رو دیدم نصفشو اشتباه میخوندم فقط انگلیسیاش درست میخوندم😐💔
مِث همیشع عالی
اصن مگ غیره عالی چی میشه گف
عالی یودن از خودته کهه شوگاشییی❤❤💜💜💜😍😍
کیم نامجون
من حرفی ندارم بگمم تموم نمیشع اقاااا یکی بیاد منو ببره من میخام از نزدیک ببینمه شون
هر کی رفت من با خودش ببره
خیلی خوبه من از آهنگ دینامیت آرمی شدم و هرچی بیشتر آهنگاشونو گوش میدم،بیشتر میفهمم که چقدر خوبن و صداشون معرکست و برای رسیدن به این موقعیت چقدر سختی کشیدن 😍😍😍😍😍😍😍
او یسس دینامیت ک خیلیی خوبهع 
چوکاههه ارمییی شدنتتتتت
بنگتن واقعا فوق العاده سس
تلفظ فارسی life goes on رو ک جیسوگی گذاشته واسمون🙂💜
من با این آهنگ آرمی شدم
واقعا ممنون که کمک می کنید تا بی تی اس رو بهتر بشناسیم
من یه درخواست دارم میشه همین تلفظ فارسی life goes on رو بگذارید
فدایت عزیز 
جیسوک فعلا موقع امتحاناتشه ولی میزاره بعدش کم کم تلفظو 
سلام خواستم بگم سایتتون حرف نداره
انقدر عالیه که نمیتونم بگم من وبلاگ تون رو به همه ی دوستانم معرفی می کنم متن تلفظ هاتون هم که چی بگم اصلا خیلی خوبن در کل خواستم بگم عالی هستید به کارتون ادامه بدید
سلام عزیز فدایتتت 
ایگوو کومائوووو، با وجود شماها مگه میشه ادامه نداد؟؟
عالییییییییی بودددد😍😍😍😍😍😍من با این اهنگ ارمی شدم 💔💔💔💔💔💔💔خیلی دوسش دارمممم :)
لیریک نداره؟؟؟ :(
خیلییی خوووبههههه اههنننگگششششششش

منظورت لیریکایی ک مثل موزیک ویدئوس ؟
خیلی عالی بود ممنون 😍😍😍
فقط یه سئوال
تیکه اول اهنگ(سوگا ایسوسو) ایسوسو به چه معنیه؟
یپپ😻🙌

باید ترجمه اشو نگاه کنم 
اگه عجله دآری برو تو قسمت ترجمه سایت ، ترجمه آلبوم تیر رو کلا گذاشتیم 
کوماووووو😻❤
وای مرسیییییی 💜💜💜💜
تو بهترینی باور کن 😭
بهترین هستی که بهترین میبینی 😻😻🔥
خیلی خیلی ممنوننن...من برای ادیشن بهش نیاز داشتممم❤️
.
خاک توسرم
تا الان نصفش رو داشتم چرت و پرت میخوندم 😐
😂😂😂
عالی
سلام..خیلی ممنون بابت متن آهنگ واقعا نیاز داشتم
امیدوارم موفق باشی💜💜
.
سلام ممنون از زحماتتون این تلفظ ها خیلی بدرد بخورن
سلام
آهنگ عالی هستش
من عاشق بی تی اسم و با این آهنگ آرمی شدم 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
عاشقشوننممممممم اهنگه هم عالیه ممنوننن
وای این اهنگ عالیه من با شنیدن این اهنگ و اهنگ فای رو ران آدمی شدم خسته نباشید فقط اگه میشه فایل پی دی افش رو منتشر کنید
همیشه میخواستم کامنت بدم نمیدونستم ازاده -_- راستی یوری و ثمینن چطوری مینویسن شما که میدونین بگین(:
فک کنم ثمین اینجوریه 새민
با لپ تاپ دارم جواب کامنتارو میدم زبون کره ای ندارم 😭😭
ولی اینی که نوشتی درست نیست
این ثِمین خونده میشه
ممنون از پست خوب
واقعا عالی
ممنونم ازتون😇🙏
کومائوووووووووو🤪😻😻💜
وای عالی بود
فقط پی دی اف نداشت چرا☹️
😻😻😻
پست قدیمیه ، اون موقع پی دی اف نمیزاشتم😂
با شنیدن این اهنگ و اهنگ فایر شدم یه ارمی❤
و این بهترین اتفاق زندگیم بوده و خاهد بود💋
😻😻😻 اووو
ویمان لاور
ممنون خیلی عالیه

مفتخرم که آرمی هستم
.
وای دستت درد نکنه واقعا. میدونم که نوشتن این خیلی سخته خسته نباااشششیییید
.
عاااااالللییییی دستت درد نکنه خیلی خوبی هزار تا بوس بدون کرونا
وااای نامجین شیپررررررر💜😻
اخخخ دوهزار تا بوس استریل شده و بدون کرونا بر تو باد
وای چشام کور شد این چی بووود تورو خدا یه رنگ دیگه هم بنویس اصلا نمیتونم بخونم
اوکیی
سلااااام^-^
واقعا دستتون درد نکنه این اهنگ یه شاهکاره *---*
میگم اگه میشه تلفظ اهنگ magic shop رو هم بزارین چون وقتی بهش گوش میدم خیلی حس خوبی بهم میده انگار رو ابرام:)
بازم ممنون:]❤❤❤❤
آخه قرمز😫
چشمام کور شد
وای این چرا این رنگیه؟! چشام داغون شد اصلا دوثانیه بیشترنمیتونم نگاش کنم
بد نیس ک 😶
بوسسسسس مرسی
💜💜💜
hosahdkcscjskcd
شبمشسبانتیبشسب
:")
خیلع خیلع ممنونم خیلع مدیونتونم واقعا خیلع تشکر میکنم خیلع واقعا دستتون درد نکنه
خیلی خیلی خواهشش میکنم از طرف جیسوگ 😍💙💙
مدیون چراااا؟؟؟؟؟
هعیی جیسوگ جون ببین پست اولم تو سایت اینجاست اون موقع خیلی در مورد بی تی اس نمیدونستم حالا میتونم بگم با کمک شما یه آرمی واقعی شدم من واقعا خوش شانسم چون با یه کنجکاوی ساده طرفدار بی تی اس شدم موندم اگه الان اونا رو نمیشناختم چجوری روز مو شب میکردم 😀😀

او یسسسسس
پس اولیش این بود 
اره واقعا ارمی شدن خیلی زیباست لنتیی
وای خدا چقدر دنبال متن تلفظ این آهنگ می‌گشتم اخه اهنگ مورد علاقمه واقعا ممنون کامسامیدا
خواهش میکنم استلا جون 😻😻😻😻
عاشقتونم❤️❤️❤️❤️مرسی💋💋💋
😍😍😍😍😍😍🤞❤
چونمانههیووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.