بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

تلفظ فارسی اهنگ IDOL

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۲
  • ۱۴۹۰۷

یو کَن کال می ارتیست

یو کن کال می ایدل

اَنیم اُدُن دَرین مُرَ هه دُ ای دونت کِیر 

ایم پرُود آف ایت

نَن چَیو رُومنه

نو مور ایرونی

نَ نین هَنگ سَنگ نَ یوگی عه 

 

سُن گَرَک چیل هه 

نَ نین چُن هیو شین کیونگ سی جی عانه 

نَ ریل یُوک هَنین نُ عه 

کی ایوگَ مُدین گَنه

ای نو وات ای عم

ای نو وات ای وانت

ای نور گان چینج

ای نور گان ترید

ترید عاف

 

مُول اُچُگُ چُچُگُ 

دُدیل اُده شُ

ای دو وات ای دو

کینیگَ نُن نُنَ چَل هَ شُ

یو کنت استاپ می لاوین مای سلف

 

اُل سوو چودَ

یو کنت استاپ می لاوین مای سلف

چی هَجَ چودَ

یو کنت استاپ می لاوین مای سلف

 

دُنگی دُک کوونگ دُرُرُ

اُلسو

 

دُنگی دُک کوونگ دُرُرُ

اُلسو

 

فِیس عاف مَجی اُ اووسَم عی

تاپ استار ویت دَت اسپات لایت عی

ده رُن شووپُ ای اُرُکَ دوه

دُلیُو ده نُ عه انپانمن

ای شیب سَشی گَنی  چُکجی

هه گَلیم نِگِن سَجی

ای دو مای ثنگ 

ای لاو مای سلف

 

ای لاو مای سلف ای لاو ما فنز 

لاو مای دنس اند ما وات نه سُوکَنِن

میود شیب میود پِک میُونگی نِگَ ایسُو

اُنیلدُو  دَرین نَل مَجی هه

اُجَپی چُنبوو دَ نَیی گی عه

گومینبودَنین گَنگ دَلینه

رانین من

رانین من

رانین من

 

 

مُول اُچُگُ چُچُگُ 

دُدیل اُده شُ

ای دو وات ای دو

کینیگَ نُن نُنَ چَل هَ شُ

یو کنت استاپ می لاوین مای سلف

اُل سوو چودَ

 

یو کنت استاپ می لاوین مای سلف

چی هَجَ چودَ

یو کنت استاپ می لاوین مای سلف

 

دُنگی دُک کوونگ دُرُرُ

اُلسو

 

دُنگی دُک کوونگ دُرُرُ

اُلسو

 

 ایم سو فاین وراِور ای گو

کَگیم مولی دُرَکَدُ 

ایتز اوکی

ایم این لاوین مای مای مای سلف 

ایتز اوکی

نَن ای سوونگَن هِنبُوکه

 

اُولسو چودَ

یو کنت استاپ می لاوین مای سلف

چی هَجَ چودَ

یو کنت استاپ می لاوین مای سلف

 

دُنگی دُک کوونگ دُرُرُ

اُلسو

 

دُنگی دُک کوونگ دُرُرُ

اُلسو

دسته بندی :
 متن تلفظ

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

عااالی👌🏻🤩
خیلی خوبع😍🙊💜


👌🏻🐰
سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

از امروز فعالیت‌های این وبلاگ متوقف و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد
خیییلی عالی
میشه تلفظ آهنگهای بلک پینک هم بذارید ممنون
سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

از امروز فعالیت‌های این وبلاگ متوقف و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد
سلام مرسی بابت سایت واقعا خیلی خوبه من یه خواهشی عالیتونمیشه تلفظ اهنگ I neeخواهنگd you رو بزارین
مرسی
سلام ممنون بابت سایتتون واقعا عالی یه خواهشی داشتم میشه تلفط اهنگ i need you رو هم بزارین مرسی


فایتینگ
من تو همه سایتا رفتم و هیچکدوم تلفظ فارسیش رو نداشتن ، ولی تین یکی عالی بود . خیلی باحال ♡★♡
عالییییی😍😍❤❤


یه سوال تو چجوری وبلاگ زدی😅😅😅
تو بیان عضو شی میتونی بلاگ بزنی 🤪
عالی ک چ عرض کنم ورییییی عالی دمت گرم روح هر چی آرمی بودو شاد کردی😂😘
عشقی 😂😍💜
میشه بوی ویت لاو رو هم بزارین .خیلییی خوبههههه که تلفظای فارسی رو میزارین میسییی
همین الان فهمیدم به کل اشتباه میخوندم 😐
ولی دمت گرم خیلی خوب بود ❤❤
مهم نیته 😂😂😂
خواهش 😍💞
کیوت ترین انسان جهان ❤JIMIN❤
عالی
مرسی که تلفظ فارسی این آهنگ زیبا رو گذاشتین
دمتون گرم
خواهش میکنم کیوتتتت تریننننن😻💞💞
واقعا دستتون درد نکنه
عالی
من واقعا چند ماه داشتم دنبال تلفظ فارسی آهنگ های زیبای بی تی اس می گشتم تا الان سایت بسیار خوب شما رو پیدا کردم
واقعا دمتون گرم
عالی بود
چونمانهیووو💞😻😻😻
واقعا دستتان درد نکنه
من واقعا عاشق آهنگ ایدل بی تی اس هستم در واقع همه اهنگ های بی تی اس رو دوست دارم
واقعا دمتون گرم
ممنون
اصا این آهنگ یه چیز فووووووق العادهههه است
لابیئووو
عالی بود دمتون گرم
💞💞❤️❤️❤️
بابا دمتون گرم ، ورییییییییییییی گود veryyyyyyyy Good
تنکیووو شوگااا😻😻😻
ایرونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه صدای اَ میده 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.