بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۷ ]

تو توییتر میشه دید کنسرت رو ؟؟نمیزارین کنسرت رو؟؟چقده هزینش؟؟؟😭😭😭😭

و اینکه اره حال میده😂😂😂👍
ولی منکه اولی نبودم 😑😑😭😭😭ولی با خیال باطل اونروز خر کیف شدم
دیروزم که به فاک شدیدی رفتیم الان کر و کور شوم از بس هزارتا اهنگ باهم با صدای بلند گوش دادم
راسییی مگه امروز قرار نبود جیمین ترک بدههه دیروز تو اینستا یه اسکرین بود از یکی از سایت های موسیقی که امروز یه چیز قراره منتشر بشه پس چی شد😭😭😭😭😭
اره فکر میکنم
ولی الان ک بخاطر کرونا کنسرت جدید برگزار نمیشه همون قدیمیاس و احر تو سایت نباشه قطعاا قرار میگیرع

جیمین ترک بده؟؟؟ ن کی قرار بود؟
اه قبول نیست لاولی پارتی داره میدونه از قبل 😂😂😂😂😂
😂😂😂😂 
سلام!
میخواستم اولش بهتون بگم خیلی سایتتون بی نظیره 🤩
دومش اینکه ازتون ی خواهش دارم و ی سوال:
خواهشم اینه ک میشه چند تا فحش جدید بهم یاد بدید !؟😭
سوالم اینه ک میدونید کبودی چشم چجوری بر طرف میشه ؟!😭
واقعا این دو تا رو لازم دارم بدونم چون اگه جایه منم بودید می خواستید !😭
فرض کن فقط و فقط ی بار فرصت تو زندگیت پیش اومده بود ک بتونی BTS رو از نزدیک ببینی کرونا اومد و نداشت !😭😭😭
😭😭😭تورخدا کمک!😭😭😭
سلام نگین شهه
انده یو خوبیت نداره فحش یاد بدم 😂
کبودی چشم ؟ یا خدا چخبره؟

ایگوووو چ شده
وای من عاشق این اهنگم(اصلا یه جورایی از لهجه هوسوک خیلی خوشم میاد)
موزیک ویدیوش هم واقعا عالیه
منممممممم
این اهنگ خیلی شادم میکنه 
تا پیام رو بفرستم ۵ نفر دیدن ولی من اولی بودم هااا🤔😑
راسی جیسوگ شی گفته بودم هااا این تلفظ ها ویدئوش هم هست برات بفرستم ببینی؟؟؟یا متوجه منظورم شدی؟؟🤔🤦🏻‍♀️
اولین کامنت مال نسیبه بود بازم 😂
دیر جنبیدی
اولین بارمه اولین نفر یه پستی رو میبینم جیسوگ شی الان میفهمم اونایی که میان میگن فرست سین چه حالی میدههههه😂😂😂😍😍😍😍💜
دستت درد نکنه😘😘💜💜
جدی حال میده ؟😂😂😂 
خواهش میکنم 😍
یس یس خسته نباشی جیسوگ خان:))
جیسوگ پول داری 14 ژوئن کنسرت ببینی؟ T-T
سلامت باشی نسیبه شههه


پول .... به اندازه پول کنسرتشون نه 
تو هم به جمع ما بپیوند و با توییتر نگاه کن 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.