بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

تمام قسمت‌های برنامه After school club با حضور BTS با زیرنویس فارسی

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۰۵
  • ۲۲۵۴۶

این برنامه از قدیمی‌ترین تا جدیدترین قسمت مرتب شده

خیلییییییییی باحالههههه! حتما نگاه کنید!

‍‍‍~~~

 After School Club Episode 24 - BTS

(دوران‌N.O  مدت‌زمان:50Min)

1080P | 1.3GB

480P | 466M

زیرنویس فارسی

September 25, 2013


After School Club Episode 46 - BTS

(دوران‌Skool Luv Affair  مدت‌زمان:50Min)

720P | 680M

480P | 383M

زیرنویس فارسی

February 26, 2014


After School Club Episode 56 - After Show

(مدت‌زمان:50Min)

720P | 550M

480P | 324M

زیرنویس فارسی

April 2, 2014


After School Club Episode 63 - BTS

(مدت‌زمان:50Min)

720P | 440M

480P | 264M

زیرنویس فارسی

May 6, 2014


After School Club Episode 64 - After Show

(مدت‌زمان:50Min)

720P | 663M

480P | 274M

زیرنویس فارسی

May 7, 2014


After School Club Episode 68 - BTS

(مدت‌زمان:50Min)

720P | 464M

480P | 290M

زیرنویس فارسی

May 21, 2014


After School Club Episode 70 - BTS

(مدت‌زمان:50Min)

720P | 455M

480P | 284M

زیرنویس فارسی

May 28, 2014


 After School Club Episode 95 - BTS

(دوران‌ Danger  مدت‌زمان:50Min)

720P |437M

480P | 383M

زیرنویس فارسی

August 26, 2014


 After School Club Episode 158 - BTS

(مدت‌زمان:50Min)

720P | 315M

480P | 202M

زیرنویس فارسی

May 5, 2015


 After School Club Episode 191 - BTS

(مدت‌زمان:50Min)

720P | 688M

480P | 386M

زیرنویس فارسی

December 22, 2015


کیفیت دیگه ای قرار نخواهد گرفت

زیرنویس کاری از کانال : @ARMY_AREA (لینک ساب خود کانال قرار گرفته)

زیرنویس‌ها با KMPlayer نمایش داده نمیشن بنابراین با هر پلیری جز این پلیره تماشاش کنید(اگه میخواید زیرنویس بالا بیاد).

خیلی‌ها درخواست داده بودید این برنامه رو بزارم و خیلیا هم زیر یکی از قسمتهای این برنامه که داخل سایت گذاشته بودم کامنت گذاشته بودید که لینک خرابه ، دیگه من اون کامنتارو تایید نمیکنم فقط بدونید که خوندمشون و تنکیو و خلاصه حال کنید الان😎💙

دسته بندی :
 Program 1

دیدگاه ها [ ۲۷ ]

زهرا رضائیان بزاز
سلام عزیزم من برنامه after school club را کامل دانلود کردم به جز قسمت 158
قسمت 158 کیفیت720 وقتی میره روی صفحه انتقال دهنده، باید دانلود شروع بشه، ولی نمیشه ، روی دکمه ای که میگه اگر "اتفاقی نیفتاد کلیک کنید" هم چند بار زدم ولی بازم دانلودم شروع نشد.
سلام زهرا شه
الان چک کردم واست مشکلی نداشت که
میخوای با یه مرورگر دیگه هم امتحان کن 
سلااام
خسته نباشید و ممنون از سایت خوبتون

خواستم به اطلاع برسونم که احتمالا لینک ها مشکل پیدا کردن متاسفانه
چون من اپیزودهای 24 و 56 (اولی و سومی) رو که رو لینکهای کیفیت 480شون میزنم صفحه سایت xip باز میشه اما صفحه سفیده :/

و هرچندبار که لود میکنم بغیر از صفحه سفید چیزی نمیاد و خب جلوتر هم نمیره -__-

مشکل از نتم هم نیست چون چیزای دیگه دانلود شدن...
همین دیگه

مرسی
وقتتونم خوش
سلام فاطمه شه

حتما اون لحظه سروراشون مشکل پیدا کرده بوده 
الان چک کردم مشکلی نداشت لابولی 💕
سلام ببخشید من وقتی میزنم روی لینک میگه صفحه باز نشد
کدوم لینک :|
اینو برا خودت میگم وبلاگت خیلیییییییئی عالیه مخصوصا اینکه برنامه ها رو میزاری فقط اینکه اگه اجرا ها رو بزاری وبلاگت خیلی عالی میشه چون اجراهارو خیلی سخت میشه پیدا کرد و تم رو به بنفش و مثلا یه رنگ دیگه تغیر بدی بازم اینو میگم که برا خودت میگم موفق باشی❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
.
لینک 720 هیچ کدوم از قسمت ها کار نمیکنه.نه تنها قسمت 191 بلکه بقیه قسمت ها هم کار نمیکنه
سلام چک شد مشکلی نداشت
قسمت 191 کیفیت 720 دان نمیشه
سلام چک شد مشکلی نداشت
ببخشید یه برنامه بود توش جونکوک تو دسشویی بود و ویم کنارش یهو یه حرکت زد وی رفت نشست رو زمین توالت 😂😂😂😂 کسی میدونه اسم برنامرو خیلی دنبالشم
سلام عزیزم ٣ تا موضوع
اول اینکه ممنون از سایت عالیتون
دوم اینکه زیرنویس قسمت ٩٥ اشتباهه و ظاهرا برای یه قسمت دیگه ست
سوم اینکه من چند وقت پیش خواستم تو بیان عضو شم ولی تو مرحله ارسال کد به شماره موبایلم خطا داد و گفت بعدا امتحان کن
حالا دیگه ایمیلمو میشناسه و نمیزاره با یوز جدید عضو شم با اون قبلیه هم که تایید نشده،چیکار کنم؟ةة🧐
سلام محبوبه جون
لابیو😻😻😻😻 
این ساب چون اختصاصی خودمون نیست نمیشه کاریش کرد :(

اوممم نمیتونی با یه ایمیل جدید عضو شی؟
فکر کنم لینک قسمت ۹۵ مشکل داره چون وقتی دانلود میکنیم قسمت ۴۶ باز میشه ☹
چینچا؟ برای من ک درسته
دوباره امتحان کن
سلام من قسمت 95 رو دان کردم ولی برنامه قسمت 46 بود
سلام قسمت ها طبق نوشته بالاشون قرار گرفته 
سلامی دوباره
من میخوام دانلود کنم ولی توی این صفحه اصلا اپیزود های اولنیستش
چرا از وسط گذاشتین؟
سلام
فقط.اونایی که بی تی ای شرکت کرده رو گذاشتیم 
چون این برنامه واسه بی تی اس نیست ، یه برنامه ایه که بی تی اس به عنوان مهمان توش شرکت میکنه 😻
سوگ سوگااااااااا ^o^
اینجا خرم نمیپره ک=/
یا پشه هم نمیپره=/
شایدم ملخ باید بپره=/
نمدT_T
پ کجاییییییییییی؟من س تا سوال دارممممممممممممممممممممم):
میفهمی سهههههههههههههه تاااااااا:/
خب بپرس سه تا سوالتو :|
نه من این شعرهارو نمیگم ولی دوسشون دارم😁❤🌷
قشنگن 😍
شب پره ی ساحل نزدیک با من می گوید:

چه فراوان روشنایی در اطاق توست!

باز کن در بر من

خستگی آورده شب در من.

به خیالش شب پره ی ساحل نزدیک

هر تنی را می تواند برد هر راهی

راه سوی عافیتگاهی

وز پس هر روشنی ره بر مفری هست...

مرسییی❤❤💜💜😍😍
چقدر قشنگه
این شعر هارو خودت میگی؟
مین مین کیوته🙂🙃☺️💜💖💋
ولی کیم مین مین(من) نه😶
ایگو 
یکم اعتماد به نفس داشته باش
اوکیییییییییی☺️🙃🙂💋💖💜
ولی مین مین خیلی کیوته 😉😉😉
راس میگی مین مین کیوت و چلوندنیه
موافقم باهاش
قاعدتا من از رو ایموجی هام شناخته میشم🙃🙂
آخه کلا از چنتا استفاده میکنم💋💖💜
اگه مشکلی واست داره اسممو به 김민민 تغیر بدم 😉 ☺️
اره راس میگی😂

نه نه متوجه میشم ، نرگس باقی بمون اسمتو عوض کنی دیگه حس نمیکنم خودتی (بدبختی های مجازی 😂)
خیلی ممنون که گذاشتینش
من خیلی این برنامرو دوست دارم
خواهشش ان شیی😻
الهی چقد کوچولو بودن😍😍
خیلییییی
بخصوص کوک 😂😻💞
وووووووووووووواااااااااااااااااایییییییییییییییییی نمیدونین چچچققدر ازتون مممننوننمم . من خیلی این برنامه رو می خواستم آخه یه جای دیگه هم گذاشته بود ولی خیلی از لینکاش خراب بود خیلی ناراحت بودم واقعا از ته دلم متشکرم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
😻😻😻😻😻


اره منم از قبل یه قسمتشو گذاشته بودم و لینکش خراب بود -_- 
با حجم عظیمی از کامنت های "لینک خرابه" مواجه شده بودم و به خودم گفتم : تنبلی تا کی؟؟؟ کل برنامه رو یه جا بزار تموم شه بره
و این شد که گذاشتمش😂😂 
جدیدا که کار بیشتر سرم ریخته ، تنبل تر شدم 😭
وااوووواااااووو خیــــلی ممنوووون ^_^
چونمانهیووو سامیه شی 😻💜
وااااییی ممنوننن ازز سااییتت خوبتون عااالللیییی ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
پروفایلت چه گوگولههه

خواهششششش لابیووو😍💞💞💞💜
مرسیییی😘😘 دمت گرمممم واقعا بهترین سایتو دارین😍😍💜💜💜💜💜💜💜
عاطفه شییی کوموپداااا از نظرت 😻💞💞💞💞💞 من تا حالا ندیده بودم کامنتتو
مرسی ☺️🙂🙃😉💜💋💖
خواهشششش😻
الان من دوتا نرگسارو قاطی میکنم که 😅
البته خوبیش اینه یکی فارسی نوشته یکی انگلیسی 
مرسی که انقدر زحمت میکشین :)))
:") خواهش میکنم 💞💞💞💞
وواااووووو جیسوگا چینجا چینجا مرسیییییییییی ❤❤❤
خواهششششششششش😻😻😻😻😻😻😻😻💜💜💜
واااای خدا خیرتون بدههههه
همش دنبال این برنامه میگشتم^^
😂😂😂 من خودمم چند قسمتشو ندیده بودم و خدا اونایی که درخواست دادن رو خیر بده باعث شدن خودمو تکون بدم و اینو بزارم😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.