بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود آلبوم BTS - LOVE YOURSELF 結 `Answer`

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ مرداد ۹۸ ، ۱۸:۰۴
  • ۲۵۶۶۹

방탄소년단 – LOVE YOURSELF 結 `Answer`
Release Date: 2018.08.24
Genre: Rap / Hip-hop
Language: Korean

دانلود ترک های جدید به صورت تکی :

CD 1

CD 2
 
 ~~~
~~~
دانلود آلبوم به صورت کلی و فایل زیپ :
همه ی سی دی یک قشششششنگگگگ بود💕💞
 

دسته بندی :
 Album ترجمه

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

چطوری عضو سایت بشم و راستی شماره ۴ و ۵ کو

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

لطفا سوالات خودرا در سایت اصلی بپرسید

سلام
ببخشید لینک ها برای من باز نمیشن
فک کنم مشکل از اپیزو باشه
سلام
هیچکدوم باز نمیشه؟!
با ی مرورگر دیگ امتحان کن
سلام آرمی ها من میخوام به جمعشان اضافه شم آیا اجازه هستش یانه
به جمع کیا؟؟
بگو اگه صلاح بود بهت اجازه میدم 🚬
سلام میشه تلفظ epiphany رو بذارید خیلی ممنون میشم اگه بذارید
سلام تو قسمت متن تلفظای سایت هستش
سلام ❤💙💚💛💜💓💔💕💖💗💝💘💞💟
چجوری باید از حالت7z درشون بیارم؟
سلام 
اگه با کامپیوتری ، کلیک راست کن و اکسترکت کن 
اگه با موبایل برنامه es file explorer رو نصب کن و باهاش اینو از زیپ خارج کن
من سی دی ۱ رو دان کردم فایلش 7z عه.از توش در میارم میشه زیپ.بعد از تو زیپ درمیارم باز میشه7z .همینجوری رفت و برگشتی.چیکارش کنم؟
سلام 
این مدل فایل هم نوعی فایل زیپه
عهه ... تا حالا واسه من اینطوری نشده 
نمیدونم مشکل از کجاست ! 
همیشه کاری که اینا با روح و قلب من میکنن مث اخر موزیک ویدیو فایرشون میشه
پوممممم دل من میترکههههه:((
فرقی هم نداره لایو باشه البوم باشه کنسرت باشه
کلا منفجررر میشمممم
جیمینممم سردسته بترکوناسسس:)))
با اهنگ I need u که کلا به تنظیمات کارخونه بر میگردممم😂
زندگیمم در خطرههه:)
:""")

تنظیمات کارخونه 😂😂😂
خوبه وبسایتایی مثل شمام باشه!!! مرسی واسه البومای بنگتن و خسته نباشید
لطف داریم عزیزمم
خواهش میکنم سلامت باشی
ترجمه دفترچه نوتشم میزاری؟ من دارم این آلبومو و دفترچه نوتشم بردم مد داشتیم حدش میزدیم چه معنی ای میتونه داشته باشهXD
تو قسمت ترجمه قرار گرفته 😻💞
وای عالییییی بود 💗💋💝
یسسسسسسس
وای ممنون عالی بود ❤❤👩😍
💜💜💜💜💜
۱۲ ۴. ۵ کو کجان؟
چون ترک های تکراری آلبوم های پیش بودن دانلود تکی ندارن
داخل دانلود کلی فقط میشه دانلودش کرد
سلام
توی cd1 چی قرار دادین؟
توی cd2 چی قرار دادین؟
چون خودم تقریبا همه ی آهنگاشو دارم میخواستم بپرسم اگه چیز متفاوتی داشت دانلودش کنم....
سلام
زیرشون اسم ترک ها نوشته شده 
و البته ما قرار ندادیم خود کمپانی ترکهارو توی دوتا سی دی گذاشته😂💙
ممنون💙💙😹
💙💙💙
فکر کنم لینک ترجمه ها خرابه😭
سارینا جون 
چون سایت فیل شد ، اون لینکا خرابه ولی از تو قسمت ترجمه ها میتونی ترجمشون را پیدا کنی
با این حال من میخوام پی دی افشو بزارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.