بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود آلبوم (THE MOST BEAUTIFUL MOMENT IN LIFE YOUNG FOREVER (SPECIAL ALBUM از BTS

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۷
  • ۲۲۷۲۳

방탄소년단 – 화양연화 Young Forever
Release Date: 2016.05.02
Genre: Rap / Hip-hop, Ballad, Dance
Language: Korean

Bit Rate: MP3-320kbps

:دانلود ترک های جدید به صورت تکی

– CD 1 –
05. Butterfly (Prologue Mix)
10. 불타오르네 (FIRE)
11. Save ME
12. EPILOGUE : Young Forever

– CD 2 –
05. House Of Cards (full length edition)
06. Love is not over (full length edition)
07. I NEED U urban mix
08. I NEED U remix
09. RUN ballad mix
10. RUN (alternative mix)

11. Butterfly (alternative mix)

.

.

دانلود همه ترک ها در یک فایل زیپ:

CD1 

CD2 

.

دوستای آرمی عزیز باید این را اضافه کنم که این البوم بعد از البوم The Most Beautiful Moment in Life (هوانگ یون هوا) پارت ۱ و ۲ ، بیرون اومد و کامل کننده ی این دو تا بوده و بعضی ترک هایش تکراریه و در دانلود به صورت تکی ، فقط ترک های جدید را گذاشتم اما توی فایل دانلود همه ترک ها در یک فایل زیپ ، آلبوم به صورت کامل قرار گرفته است.

دسته بندی :
 Album

دیدگاه ها [ ۱۸ ]

سایت خفنی داری😐❤
خفنی از خودته ک جیمینا😁😁💜
ورژن اصلی اهنگ butterfly توی کدوم البومه من همه البو مارو دانلود کردم ولی توی هیچکدومش نبود
ولی اخرش همیشه این البوم به کل زندگی من میرزه :")
سلام ببخشید اهنگ move تو تک اهنگا نیست!
..ⓓⓐⓡⓨⓐ ..
یه سوال پیش اومد برام این که تو آلبومشون ترک تکراری دارن این ترک های تکراری برای کدوم آلبومشونه؟
و اینکه سی دی یک ترک های جدیده؟
ترک های البوم hyyh تو این البوم تکرار شده بود
یسس
سلام ببخشید نمی توانم اهنگی رو دانلود کنم ارور میده چرا ؟
کدوم؟ بگو امتحان کنم
سلام خسته نباشین سایتتون واقعا عالیه فقط یه چیزی لینک آپلود بویcd2 مشکل داره درستش کنین
سلام 
چک شد مشکلی نداشت
اوکی اعتراف میکنم اشتباه فهمیدم 😂
😂
یه چیز فهمیدم😶😶
اگه لینک سی دی اول و دومو تو یه صفحه دیگه باز کنی ارور میده
اگه همینجوری بزنی روش دیگه ارور نمیده
درسته؟ یا نه اتفاقی بود
🙂🙃☺️😗💖💜
من هیچی هر حرفات نفهمیدم ولی 😂
چجوری دان کنم😭😭
تو چیش مشکل پیدا کردی؟
سلام . ببخشید من ۲‌بار cd 1 رو دان کردم ولی هی واسم فایل خالی تحویل میده و دان نشده . میخواستم ببینم مشکل چی هست
فکر نمیکنم مشکلی داشته باشع :(
مطمئنی خوب دانلود کردی؟؟؟ با گوشی یا لپتاب؟ یبار دیگه با یه دستگاه دیگ امتحان کن ایشالا که دانلود شه
ادمین cd2 لینکش مشکل داره
چک شد مشکلی نداشت هدی جون
آپلود بوی یه مدتیه ک ایراد پیدا کرده، یکم صبر کن و بعدا امتحان کن
سی دی اول رو دان کردم ولی دومی ارور میده
جدا؟🤔 یبار دیگ امتحان کن
لینک ها خراب هستن ارور ۴۵۱ میده لطفا چک کنین
سلام اصلاح شد 
سلام لاولی چرا من نمیتونم دانلود کنم؟
همش میره تو یه سایت که پولیه:(
سلام کوکمین جون
چک کردم مشکلی نداشت
نه پولی من نمیزارم چیزی ،لینکای دانلود همشون رایگان عه
سلام لینک آلبوم های اشکال داره هم cd1 هم cd2 لطفا چک کنید ارور ۴۵۱ میده
سلام نه عزیزم لینک ها مشکلی نداره فقط یکم دردسر داره دانلود ازش
روی دانلود FREE بزن و یه چند ثانیه صبر کن بهت لینک دانلود میده 
سلام ادمین جون
لینکا نمیان همش ارور میدن
ی نیگا بنداز
Thnx =D
سلام تینا جون
من الان چک کردم ، قشنگ اومد برام
ببخشید لینک ها ارور میدن
سلام جونگکوک جون
چک کردم ، مشکلی نبود که 
نه لینک دانلود کلی و نه تکی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.