بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۳ ]

خیلی سایتتون عالیه 😍⁦❤️⁩⁦❤️⁩
😍😍💞
نه یکی دیگه ام گذاشتم
حالا بی خیال...
پرسیدم ینی اسم‌ این مثه map of the soul : persona عه؟
ینی میشه the most beautiful moment in life : in the mood of love ???
نه نه مثه اون نیست 
میشه جواب اون یکی کامنتم تو این پستو بدین
جواب شو لازم دارم
داده ک جیسوگ
الان اسم این آلبوم چیه؟
The Most Beautiful Moment In Life یا In The Mood Of Love ????
هردو
حل شد✋🏽
نظر قبلیمو پس میگیرم😬
نظر گرفته شده پس داده نمیشود 
سلام ببخشید دوباره مزاحم میشوم میخواستم بپرسم شما فروشگاه کی پاپی میشناسید که تو اصفهان باشه؟
سلام جیمین جونی
نه نمی شناسم :( 


بچه ها شما ها سراغ دارید جایوو؟
شما یه پیج اینستای معتبر سراغ دارید که ازش بتونم البوم و وسایل بی تی اس بخرم؟
ببخشید اینهمه سوال میکنم😄
تو اینستا جاییو نمیشناسم و در کل ما فروشگاهیو از طرف خودمون معرفی نمیکنیم با عرض شرمندگی
سلام یه خواهشی ازتون داشتم که یه کانال هم برای عکس و فیلم های بی تی اس و اعضا بزاریدخیلی ممنون میشم بقیه سایت هاتون هم عالی هستند😘
سلام
ایشالهههه
راستی شما چنلی داریدکه توش عکس و فیلم از بی تی اس و اعضا باشه؟
سلام
فعلا کانال برای زیرنویس های فارسی سایت که ترجمه خودمونه داریم 😻
خیلی ممنون از سایتتون خیلیییییییییییییییییییییییی عالیه😊😍
چونمانه یووو 💜💜💜
خیلی ممنون از پاسخ سریعتون🙏
😻😻😻خواهشششششش
چرا وقتی میخوام دان کنم به صورت تکی تبلیغ اپیزویه چی چیه میاد نمیتونم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید😰
سلام 
وارد لینک میشه چند لحظه باید صبر کنی و بعد،رد تبلیغ رو بزنی
وووااایییییییییییی اگه بگنن ی اهنگگگگگگ من ای نید یو رو میدوستمممم علاقه خاصی دارم به این اهنگگگگ حتی بیشتر از دی ان ایی
یسسسسسس
عالیهههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.