بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود آهنگ (Make It Right (feat. Lauv

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۶ مهر ۹۸ ، ۱۳:۰۲
  • ۱۲۸۱۱

دانلود آهنگ (Make It Right (feat. Lauv

تهیونگ چند وقت پیش توی لایوش یه آهنگی از lauv معرفی کرده بود (the story never ends) و من ازون موقع منتظر یه همچین روزی بودم... TT_TT

.

.

Title : Make It Right (feat. Lauv)
Album: Make It Right (feat. Lauv)
Artist : 방탄소년단
Release Date: 2019.10.18
Genre: Rap/ Hiphop
Language: Korean

.

.

.

دانلود آهنگ | 8M

لینک اسپاتیفای

*-*

دوستانی که توی اسپاتیفای اکانت دارن ، استریم آهنگ فراموش نشه

دسته بندی :
 Music

دیدگاه ها [ ۳۵ ]

من عاشق تونم بی تی اس
😍😍😍😍
لَو^ اسمشه
✌✌
بهرحال من بهت افتخار میکنم سیما شه;-)
موفق باشی ادمین جراحB-)
اون بالا بالاها ببینمت
مرسی هستی جون 😍😍
سلامت باشی...شما هم موفق باشی 😍
قربونت
فک کنم اسمه پسره لو هستش نه لاو.. 😐😐😐😂😂😂😂
جیسوگ شى باز شما خوبین من لوعو میخوندمش بعضی وقتا هم لاعو.... 😂😂😂😂(بدبخ اسمش نابودد شد)
حالا یه اسمى داره دیگه... هر چى هست مهم اىنه که صداش خیللللى لاناتیهههههه

هووووو اوووووو آى کود میک ایت رایت.. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
کاش فن های ایرانی این خواننده عزیز بیان و این ابهامو ازبین ببرن😂
راس میگی ، مهم صداشه که منم دوست دارم ، بقیه چیز ها حاشیه است ...

یه بیبی💓💓💓
واااااو شتتتتت سیما توداری پزشکی میخونی؟
لنتی چرا ب من نمیگیییی.اخخخ هارتممممم
ععععرررررررر میشه رمز موفقیتتو ب منم بگی؟خاهشششش مای لاوT_T
نه عزیزم پزشکی‌ نمیخونم... بطور عجیبی از پزشکی خوشم نمیاد نمیدونم چرا
من اتاق عمل میخونم... کمک جراح میشم 😁✌️
اما علوم پایمون مثل پزشکی هاست 😉💜
از ترم بعد میریم کارآموزی سر مریض😄
می گن ریمیکس این اهنگ هم هست؟ آره؟ اگه آره کی می ذاریدش؟
شاید باورت نشه ولی این همون ریمیکسیه که میگی 😂😂💓💓
بایسم جیمینه..😍😘😘
البته اوایل بین جیمین و وی گیر کرده بودم..😆ولی چون شخصیت جیمین بهم نزدیک تر بود اونو انتخاب کردم😉
البته من عاشق همشونم..فقط جیمین و وی یکم واسم خاصن😁
اووو
جیمین لاوووررررر
نه دیگ یکیو انتخاب کن یا وی یا جیمین !!


شوخی کردم 😂💓💓
نمدونم والا
جیسوگ گفت سیما داره قورباغه تشریح میکنه-_-
منم حس دوستدار محیط زیستیم گل کرد اومدم بهت بگم نکن
برو از جیسوگ بپرس ب منم بگو.دارم از فوضولی میپکم
با این اصطلاحات میخوای ارمیونو سیمارو به کجا بکشونی جیسوگ شه؟ما مث اون ارمی تحلیلگرای بی تی اس نیستیمااااا همه چی رو باور میکنیم دوپهلو سه پهلوعم حالیمون نیست
قورباغه:#
تحلیلای بی تی اس-_-
دوستدار محیط زیستO_0
شوخی کردم
اینا شاخن ، انسان تشریح میکنن -ــــــ- (تف بهت سیما)

خل شدی رفت هستی شههه 😂😂😂😂
ولی خوشحالم محیط زیستو دوس داری 💜


جیسوگ خوشم میاد تحت هر شرایطی تفت مال منه 😂😍
سلام من میخوام عضو این وبلاگ شم ولی نمیشه همش مینویسه رمز عبور یا نام کاربری اشتباه است چی کار باید بکنم
سلام عزیزم برا عضویت باید توی بیان اکانت بسازی اول 😊
من الان کامنت اخر رو دیدم..
تاریخی که پایین ام وی ها یا تیزرا نوشته میشه تاریخ کامبک یا ریلیز ویدیو نیست
تاریخیه که بیگ هیت (یا هرکمپانی دیگه) ویدیو رو برای ETN یا SBS MTV فرستاده
والا چی بگم ...
مغزم **زید :)
لاب یو مور جیسوگ شهه:-*
از حرف جلوت کم میارم.خیلی خوب باکلمات احساساتتو میگی.چقد خوب;-)
قورباغه چیه؟؟؟
سیما داری چیکار میکنی؟؟؟
بیا اینجا ببینم...
لامصب با قورباغه چیکار داری؟
سلام هستی شی
اره منم کم میارم پیشش 😭

قورباغه؟ 😮 قضیه چیه؟ 🙄

من بخدا کار بدی نمیکنم 😅
اومدم 😅😅
چیشده؟😮
خیلی ممنونم..😘😘
فقط یادم بود جمعه منتشر شده..روزشو یادم نبود😆😆
واقعا ممنونم...😘الان میدونم دقیق کی آرمی شدم...😢😢
کوماوویووو😘❤
خواهششش میکنم 😍
اوههههه یسسسس . خوشبحالت دقیق میدونی 
بایست کیست کوثر شی؟؟؟
باور کنید یکی نیست..😐😐
همین آهنگ make it right زیر ویدیوش نوشته 14 اکتبر یعنی دوشنبه ولی جمعه یعنی 18اکتبر منتشر شد..خودتون ببینید!!😌😌
خوب یادمه بوی ویز لاو هم همینجوری بود ولی دقیق نمیدونم کی منتشر شد..؟!😓
اممم
حالا اینو بعدا چکش میکنم
بوی ویت لاوی که میخواستی دوازده آپریل منتشر شده
نامجینکوک
عشق فقط بی تی اس 💕💞⁦❤️⁩
نامجینکوک شیپر بودنتووو عشقههه 😍
♡•°V°•♡
سلام
متنشو نمیذارین؟
مرسی از اینکه انقد آرمی خوبی هستین که برای ما هم این آهنگو انقد سریع آپلود کردین
قربونتون😍😍
سلام ♡•°V°•♡ شی
کسی درخواست نداده بود ، الان که تو گفتی میزارم 😉
*-* چونمانهیووووووووو 
فداااااااااااااااااات 💜💜💜💜
تازع اومدع؟؟
بلی همین دیروز
یعنی عاشق این روحیه ی خوبتم
جدی میگم حتی خوندن حال خوبت حال ادمو خوب میکنه:-)
منم خوبم.البته اگه بقیه بزارن(اصنم دلم پر نیس)
هییعع نع ای دفعه نباید پیش تو گلگی دنیارو کنم
ووااااای چقد همه چی خوبه!م چقد خوشبختمممممم
قسم ب فرشتگان صف درصف م دیوونه نیسم:-!
سیماااااا بیا ب جیسوگ بگو م دیوونه نیسمT_T囧
نع جدی میگم.اگ حال جیسوگو سیماو ارمیا خوب باشه منم خوبم
م خیلی ازین سایت انرژی میگیرم
منم عاشق خودتم 😉💗
خوشحالم که همچین حسیو انتقال میدم 💜
مشخصه دلت پر نیس ... 
نهههه خودتو خالی کن هستی شههههه
😂😂 سیما داره غورباغه\قورباغه\غورباقه؟! تشریح میکنه 

لابیوووووووووو💜💜💜💜

ببخشید تورو خدا..یه سوال بی ربط داشتم😅😅
شما میدونید آهنگ بوی ویز لاو کی منتشر شد..؟؟!
میدونم تاریخ زیر ویدیو با انتشارش یکی نیس ولی یادم نمیاد چندم بود..فقط میدونم جمعه بود😆😆
میشه لطفا بهم بگید؟!!
اتفاقا تاریخ زیر ویدیو با انتشارش یکیه 😁

کامنتا من نمیاد؟
چرا تازه الان تایید کردم 😁
چقد خوووب بووودد..نمیدونم چرا اینجا جیمین بیشتر به چشمم میومد اصن بیشتر عاشقش شدم😁😂💗💗💗💗❤❤❤❤💜💜💜
اره 😂😂😂
اما چون اولشو خونده بود لاو، من دنبال صدای وی بودم 🙄🙄
عه این که لاو خودمونه(یکی نیس بگه مگه پسرخالته این جوری حرف میزنی)
ععععرررر شتتت همکاری اینا فقط کم بود.کی فکرشو میکرد؟؟؟خب معلومه هممون
مثل اینکه بچه هامونو خیلی دست کم گرفتم
ب آهنگش میاد خوشگل باشه
هنوز گوش نکردم اخه
راسی جیسوگی دلم برات تنگیده بود
اوضاع چطوره؟؟
همه چی کنچاناعه(-_-)؟؟؟
یسسسس😂😂😂
خیلی خوبه همکاریشون ㅠㅠ 
والا من که دست کم نگرفتم ، تازه خیلی دست بالا هم گرفتم 😎

خوبم هستی شههه
تو چخبر؟؟
کِنچانا هم نباشه برای من کِنچانا عه 😁
mage english nist chera too ghesmate language neveshti korean?????
ن کره ای هم هست
مثل اهنگ مایک دراپه... اینطور میشه گفت 
asan ahang be kenar man ravanie coveram T_T
hanoo nagooshidam ahango T_T
nemiare upload boy
اخ ارهه
نورا برا من ک خیلی اوکی دانلود شد 
چرا اینطوریه برا شما
😭😭😭
ممنووووووووووووووووووون💜💜💜💜💜💜
خواهش میکنم از طرف جیسوگی
عرررر جرررررر نتمممممم عررررررر جیسووگگگ کمکککک عرررر😱
کاش کمکی بود.... 😭😭😭
slm manam to download kardanesh moshkel drm error mide va mn bladam az uploaedboy download konam vali in error mide
سلام عزیزم
من خودم از همینجا دانلود کردم مشکلی نداشت ولی
میخوای یبار دیگ امتحان کن 
نه درست شد
واقعا ممنون که اینقدر سرعت عملتون بالاست🤩😍
خداروشکر
اصلا من نمیتونم دانش کنم🤕
من خودم وقتی با کامپیوتر اپلودش کردم 
با موبایل از همین لینک دانلود کردم ، الانم دیدم چندین نفر دان کردن

تو گوگ بزن آموزش دانلود از آپلود بوی ، بهت کمک میکنه 
💓💓💓
میگم اسمع این پسره lauv چطوری تلفظ میشه؟😂😂
من خیلی ازش گوش میدم ولی تلفظ اسمشو نمیدونم
راستش من لاو تلغظش میکنم 
ولی مطمئن نیستم 😁
منم هرچی تهیونگ گفتو دان کردم و ازین خواننده به شدت خوب گوش میدم
بیا همون لاو بگیم ، بهشم میاد 😌💓
آمددددددد جیسوگییییییی اومددددددددددد وای خدا
آمد بهار جان ها 
ای شاخ تر برقصا
ای شاخ تر برقصا 
...

«نمیدونم چرا یاد این افتادم نظرتو خوندم 😂»
مرسییییی.
اولین سایتی هست که میبینم اینقدر سریعه.
خیلیییییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییییی ممنون😍😘😘😘
کوموپدا از نظرت 💕💕
چونمانهیوووو😍💓

جیسوگییییییی من نتم سرعتش خوبه همه چیز میاد بالا برام اما لینکای دانلود نمیاد سر یه پست دیگه هم امتحان کردم نیومد چی کار کنمممممممم
ایگوو ...
برو بزن توی گوگل 
" آموزش دانلود از آپلود بوی "

چون امکان نداره سرعت پایین باشه 
همشو رو سرورای سرعتی آپ کردم 
خدایاااااا چرا همین الان که من میخوام دان کنم نت ضعیف میشههههه
یه نفس عمیق بکش و ریلکس کن و بدون استرس یا خشم دانلودش کن 😂
چرا انقد خوب بود؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜
سارانگهه یو
:")
💜💜💜💜
نادو سارانگههیو
wooooowwwwwww???????
خیلی خوبه نه ؟‌ TT_TT
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.