بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۶ ]

سلام
لینک مشکل داره فک کنم . مینویسه فایل پاک شده
مرسی ک گفتی عزیز
زود درستش میکنیم ❤❤
خطا میزنه :(
ترای اگین
نمیتونم دانلودش کنم انگار میزنه خطاس :/
سلام. اول ممنون بابت وبلاگ فوق العادت! من تمام ویدیوهای مربوط به BTS رو از این جا دانلود می کنم. خیلی خیلی ممنون واسه آرشیو کامل و با کیفیتت!
بعد میخواسم بگم این فایل پاک شده. امکانش هست دوباره بذاری؟
چطوری ما مگا دانلود میکنید؟؟؟؟؟
سلام...وبلاگتون عععععالللیه ....ولی جیسوگ جااان چرا با مگا میزاری برخی پستارو ...خیلی دیر دان میشه ...اگه میشه با اپلود بوی بزار ملللللللسسسسییی
سلام
کومائوووووووووو
خودمم از خودم راضی نیستم که با مگا میزارم ولی تو این جور مواقع  چاره ای ندارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.