بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود اجرای BTS در Golden disk awards 2017 در روز اول

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۷
  • ۱۷۴۵


اجرای BTS در روز اول مراسم Golden Disk Awards:

🔺Outro_Her
🔺Spring Day


+دانلود با کیفیت 720

دانلود با کیفیت بالاتر و عالی

بی تی اس در این مراسمِ  برنده جایزهِ 'Bonsong Digital Song' شد

ـ ته جونم انگار یه جا اشک تو چشمش جمع شده بود آخه چرا انقدر این بشر باید چشای خوشگل داشته باشه, با اون لنزشم که دیگه محشر شده بود 

.

..

.


.

.


.


.

دسته بندی :
 اجرا

دیدگاه ها [ ۳ ]

سلام.
چرا اون لینک با کیفیت بالاتر و عالی کار نمیکنه؟؟؟
سلام
لینکش از طرف آپلود کننده اصلی خراب شده
ایگوو نه من اعتراف میکنمم همچین کاری میکنم جیسوکی:)
جدیی میگمممم بدون شوخی ها
اکه ی روز بگن میتونی جا خودت ی نفرو بفرستی جدی تو رو انتخاب میکنم بدون هیجی شوخی دارم میگم
 ಥ⌣ಥ💜 کومائووووووو
اییگوووووو جییسوکاااااا
یعنی حاضرم خودم نرم فن ساین تو برییی
جدی میگی؟؟
اینارو نکن :|
اعتراف میکنم که اگه من باشم ههمچین کاری نمیکنم :| پس تو هم نکن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.