بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود اجرای BTS در MBC GAYO DAEJAEJUN 2017

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۸
  • ۲۴۶۷



دانلود اجرای go go

دانلود اجرای mic drop

.

به نظرتون تو اجرای go go قلب کی قشنگ تر و بهتر بود؟

به نظر من v چون کلا اونو بیشتر دوست دارم

البته قلب نامجون و کوکی هم سورپرایز کننده و قشنگ بود

قلب جین هم خیلی باحال بود 

.

.

.

.

.

.

دسته بندی :
 اجرا

دیدگاه ها [ ۴ ]

به نظر من قلب شوگا با کوک خیلی باحال بود.
سایتتون خیلی عالیه
و دوست دارم بدونم این جاها فن بوی پیدا نمیشه من باهاش رفیق بشم چون دوست دارم حداقل یه رفیق ارمی داشته باشم

راستی من هر کاری میکنم تور love your self رو نمیتونم بریزم وقتی به هشتاد درصد میرسه قطع میشه
چرا فن بوی هم داریم
ببخشید میش یکی از اجرای اهنگ no more dream بزارین ؟؟؟

ممنون از سایت خوبتون ^-^
قرار داده شد
😂😂
آره اونم باحال و بامزه بود..😝
😂👌
بنظر من قلب💜 همشون قشنگ ، بهتر و باحال بووود😜😂😃

چون من همشونو دوس دارم...🙈
😂😂😂
الان که نظر اونموقع ام را خوندم حس میکنم نظرم عوض شده
شوگ باحال تر بود 


اووو پس همه را یک اندازه میدوستی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.