بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود انیمیشن BT21 UNIVERSE

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۳ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۵۰
  • ۳۷۷۸۲

دانلود انیمیشن BT21 UNIVERSE

.

.

.

دانلود با کیفیت :

EP.01 - VAN : 1080P | 720P | 480P

EP.02 - TATA: 1080P | 720P | 480P

EP.03 - RJ: 1080P | 720P | 480P

EP.04 - COOKY: 1080P | 720P | 480P

EP.05 - KOYA: 1080P | 720P | 480P

EP.06 - CHIMMY: 1080P | 720P | 480P

EP.07 - SHOOKY Part 1: 1080P | 720P | 480P

EP.07 - SHOOKY Part 2: 1080P | 720P | 480P

EP.08 - MANG: 1080P | 720P | 480P

~~~~

دانلود زیرنویس فارسی :

قسمت اول 

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

قسمت هفت.پارت1

قسمت هفت.پارت2

قسمت هشت


ریکشن BTS به انیمیشن

1080P | 182M

720P | 62M

480P | 43M

زیرنویس فارسی[@Kookieland]

2020-04-09

.

.

.

زیرنویس کاری از مترجمان تیم ۲ : Anna Sk و Kim Park

سر ترجمه فستیوال پشم زنی ات ترکیدم کیمیا 😂😂😂😂

دسته بندی :
 Program 1

دیدگاه ها [ ۱۰۶ ]

سلام چطور میتونم اینا رو با زیر نویس چسبیده دانلود کنم
عزیز اینا زیرنویس جدان اخه...
انیووو
این چند قسمته ؟
😐😹
وبت عاااالیهههههه
فدایتتت
من وقتی میزنم رو دانلود زیرنویس برام چیزی نمیاره..چیکار کنم؟؟؟¡¡¡!!!
سلام ببخشید میخام دانلود کنم میگه کد را وارد کنید میشه راهنمایی کنید چجور ر دانلود کنم ممنون ازتون
ببخشید من تازه شروع کردمبه دیدن این انیمیشن
یه سوال داشتم این انیمیشن چند قسمته
🤷‍♀️🤷‍♀️
پس کی قسمت جدیداشو میزارین 🤔😥
درس دارم اما جبهه رو خالی نمیکنم😂😂😂
سلام خسته نباشید

می خواستم یه درخواست پیشنهاد حالا هر چی ...

اگه می تونید برای قسمت «دسترسی راحتر آرمیون به مطلب ...» یه کاری انجام بدید

اینکه وقتی ماوس رو روش می بریم یه عکس یا یه نقاشیه مرطبت باهاش نشون بده فقط خیلی حساس نباشه که هی مدام عکس بیاره و اعصاب خورد کن باشه D:
سلااام
آیگوو ... 😂 سطح توقعات رو بردم بالا ها 😂
There are very cool
Thank you so much
چونمانه یووو 💜💜💜
میگم زیرنویس ری اکشن پسران خرابههههه
چک شد مشکلی نداشت
سلام خسته نباشید مرسی از سایته علیتون خسته نباشید واقعا :) 💜💜💜💜💜💜💜
میگم ری اکشن اعضارو میخوام دانلود کنم اون صفحه (درحال انتقال) میاد بعدش دبگه نمیره برای کیفیت ۴۸۰ و ۷۲۰ امتحان کردم اینجوری بود ولی بقیه برنامه هارو که میخوام دان کنم این مشکلرو نداره :(
سلام
خب در حال انتقال که میزنه اون دکمه نارنجیه رو بزن
زیرنویس قسمت اول یه زبان عجیب است ولی لپ تاپ من مشکل نداره
سلام
پلیرتو عوض کن چک کردم مشکلی نداشت 
خیلی-از-قسمت-های-دیگش-اومده-چرا-نمیزارین
سلام مرسیییی مخصوصا بابت زیرنویسا فقط میشه فصل جدید رو هم بازیرنویس آپ کنید؟!درحال پخشه...بازم مرسی^^
سلام
هر قسمتی ک جدید بیاد قرار میگیره، ساب هم میزنیم براش بعدا^^
سلام زیرنویس قسمت اول BT21 فقط نصفش میاد و بقیش نیست میشه زیرنویسش رو درست کنین........ممنون
سلام 
چک شد مشکلی نداشت
این چرا انقد کمع؟؟؟؟؟؟؟؟
بع من باشع در عرض نیم ساعت تمومش میکنم:\
ودف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب همینه دیگه -ـ-
همینه همه قسمت هایش ادمین جان؟
یسس
سلام:)))
فصل 3 رو هم میزارید؟:))))))))))
کانسامنیدا^^
فعلا که چیزی نیومده 
فقط ویدیو های کوتاه کوتاه میاد.  وگرنه انیمیشن متوقف شده
سلام ممنووووون از سایت فوق العادتون
میخواستم بگم زیرنویس قسمت اول انیمیشن یه زبان عجیبه من با هرسه vlc player و km player و MPC player امتحان کردم ولی درست نشد
سلام آرمی جان
ایگوو فکر نمیکنم مشکل داشته باشه
تا حالا کسی نگفته مشکل داره
فکر میکنم مشکل از لپتاپته
سلاااام خسته نباشید
ببخشید من یه بار داشتم پیام ها رو میخوندم و تا جایی که یادم میاد یکی ازتون پرسید چطوری کره ای یاد گرفتین و شما هم اسم یک اپ رو گفتین میشه یکبار دیگه اسم اون اپ رو بگین.
سلام ستاره شی
یسس اف کورس
اسم برنامه : memrise
آیکون برنامه زرده
واییییییی
نمیدونین چ ذوقی میکنم وقتی باهاتون حرف میزنم😱😂
الان قلبم وایساده😨


ب هر حال خیلی خوشحال شدم ک باهاتون حرف زدم
واقعا مرسی ک وقتتون رو برام گذاشتین😊
مرسی از محبتتون
مرسی از اطلاع رسانی ک از بی تی اس ب ما ارمیا میکنید

در کل الان خیلی خوشحالم😝😝😝
😂😂😂 ایگو ما هم مثل خودتونیم 

لابیوو سووو سووو ماچ 💞💞
فایتینگگگ
مرسی😗
واقعا خیلی خوشحالم ک دارم باهاتون حرف میزنم😱
نمیدونم چرا😂
رسمی نباش 
با ما راحت باش 💞😁
همین که تو شادی باعث میشه ما هم شاد شیم 😻💞
سلام
فصل سه چرا پس فصل دو چی؟؟؟
سلامم
رفتم توی یوتیوبشون
دیدم اون برنامه قدیمیشون که اسمش BT21 MAKING بود رو کردن UNIVERSE 1
و یونیورس رو کردن یونیورس ۲
قسنگ اینشکلی شده بودم 😐💜
دوس داری همه چیو راجع به بی تی اس بدونی
میدونستم بی تی اس کمتر آزه روز دیگه کنسرت توی خونه دارن
اگه میخای اطلاعات دیگه به دست بیاری جوین شو تو گروه0090
تو قسمت جستجو تلگرام 0090گروه بزنید و بیاید گروه
سلام اینBT21 دقیقا چیه انیمیشن هاش چیه
لطفا یه توضیح خیلی کامل دربارش بدید برام
هرچی دربارش هست رو بهم بگید لطفا
انیمیشن ها هرکدوم از شخصیتاش رو خود اعضا طراحی کردن
مثلا اوت قلبه تا تا هستش ک همون شخصیت انیمیشنی تهیونگه 😊
دیگ بقیش رو باید ببینی دیگ ❤️
باشع
خب جیسوگ جان خیلی دوس دارم باهاتون هم صحبت بشم نمیدونم چرا؟^^
اخه همه از هم صحبتی با شما صحبت میکنن^^
چوی جین هو شههه
به جمع ما خوش اومدی
من سنگ صبور همه ام ، صحبتی داشتی بیا و به خودم بگو💙😎
ارع دیگع:/
مگه چنتا محنا اینجا هس؟؟؟
خب دل تو دلم نیس باهاش بحرفم....همه میگن مث مهندسا صحبت میکنن*-*
نمیدونم 😂
چندوقت پیش یه سیما دیگ هم اومده بود
تشابه اسمی زیاده 😂
عه جدی؟؟
خب یه کامنت دی بذار من تایید نمیکنم تا خودش بیاد جواب بده
😂😂😂
اوووووو
سیما اونی شما رو ک میشناسم^^
میخاستم با خود جیسوگ اوپا اشنا شم^^
من محنام....یادتع؟
عههه محناا همونی ک سایت موزیکم اومده بودی ؟؟ 🙄😃
جیسوگ اوپا؟؟ 😂😂
اسمش جیسوگه
بهترین ادمین دنیاااست 😍😍
لاولی چینگوی منه 😍
بیشتر از این اطلاعاتش سکرته 😂
این که زیرنویسم داره
عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜
وااااای عمیقا عاشقتونم 💋💋💋💋
یسسس
وی لاو یو تووو
واییییییییییی مررررررررررسسسسسسسسیییییی😍
خیلی خیلی مرسی💜🙂🙃💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜بوس واسه دوتا تون 💋
خواهش میکنمم نرگس جونییی 😍
بوس بک عزیزمم
واقعا ممنونم
میشه اشنا شیم^^
خواهش میکنمم
یسس
من سیما هستم، یکی از ادمینا، یه آرمیی 🤭💕
سلام جیسوگ اوپا خوبی؟
ببخشید میخاستم بدونم شما کنسرت های ک بی تی اس قرارع از هفته دیگه شنبه و یکشنبه بزاررو اپ میکنین؟
سلام چوی جین هو جان
هر مطلبی ک رسما منتشر بشه قرار میگیره 😉
آیگووووووو کیوتن چ قدر ..چیمی عشق منه اون وسط 💛
😍😍😍😍
IM_SkyCherry _Baby_🍒
پلیر شما چیه ؟
چینجایو ؟! مرسی کِه منو از خواب جهالت بیدار کردی •_•
Km player
VLC player 
QQ player
من اینارو دارم
خواهش میکنم عزیزم
می گم این انیمیشن ادامه نداره؟ قرار نیست ادامشو نشون بدن.....
😭من منتظرممممممم
فعلا ک قسمت جدیدی نیومده :( بیاد ما میذاریم
ایشالا ک میاد
IM_SkyCherry _Baby_🍒
واسه من فقط اینجوریه یا واسه ی شما هم زیرنویسشو به یه زبان عجیب میاره ؟! :|
شخصیت یونگی ... دقیقا چیه ؟ -.- {تصورات خیلی جالبی از کارکتر شوگا ندارم -_-}
پلیرتو عوض کن

بیسکوییته😂
خیلی گوگولیه این 💙
خیلی *-*
واییییی خیلی عالییی بود اشکم واسه چیمی درومد. واییی کوکی ورزشکارررر (چشمام قلبی شدن) تاتا و کویا خیلی کیوت بودن همشون خیلییی کیوت بودن خیلی دوست دارم ببینم ادامه داستاناشون چه شکلی میشه
منم سر چیمی گریه کردم😂😂

بالاخره گروهشون تکمیل شد ! 🙌
منم به شدت کنجکاوم😓
فقط هشت قسمته یا ادامه هم داره؟ اگه داره ادامش کی میاد؟
ادامه داره 
مشخص نیست چه روز هایی میاد 
او،نگار چه خبر خوبی😆

اینو کی ساخته؟؟ منظورم انیمیشنست
فک کنم لاین بی تی بیستویکو اداره میکنه
واییییی اینجا چقدر خوفه اشکم دراومد 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
💜
TT_TT
وااااای جیسووووگ شیییی خیلیییی خوشحالللمم،از یه ور آهنگام که حذف شده بود رو دان کردم،از یه ور هم یه هفته تعطیلییممممممممممممم،کیلیلیلیلیلیلیلیلیلی😀😀🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉
🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪
خطاب به asal که گفته آهنگ who کی میاد،
شیش مارچ یعنی شیش اسفند روز سه شنبه
از jhope.lover به asal
اونییی جیسوگم
عالی هستی به خدا
حرف نداری🧡💛♥️💜💚
خداییش تنها کاری ک میشه گفت توش مهارت دارم همین پست گذاشتنه 😂

لاویوووووووو
چرا شوکی نداره😥😥😥😥
چی نداره؟! همه چی داره ک 🙄
چیکوریتا(اشاره به اسب جیمین تو بون وویاج)😆😆😆
آیااااااا میدونستین که من همه کانالها وپیج ها و وبسایتهای مربوط به بی تی اسو گشتم ولی فقط شمابودین که زیرنویس bt21 رو گذاشتین؟؟؟؟؟اگه یکی دیگم گذاشته من نمیدونم ولی من دقیق همه جاروگشتم .آیااااا میدونستین خیلی سایت عاااللیییییی دارین؟؟؟؟؟؟؟؟آیا میدونستین من خیلی دوستون دارم؟؟؟؟؟💗💗💗دیگه بسه 😄😄😄😄😄تا اطلاعات عمومی دیگر بدرود😂😂 پوراهههههههه
آیا ب تیم ترجمه کره این لاو استار افتخار نمیکنید؟ 😂😂
آیا میدانستید ب لطف آرمی های عالی این سایت عالی شده است؟ 😘
آیا میدانستید عشق آرمی ها متقابل است؟ 😍
بدرود 😹😹
لینک ها برای من خرابه
سلام پارک جیمین 
چک شد ، مشکلی نداشت 
انیونگ جیسوگ
نمیدونی who کی میاد خیلی دلم میخاد ب گوشمش.😥
الان من فقط میدونم سه روز دیگه کامبک تریلر میاد😭💕
شوکی و خانواده اش در انواع اندازه و رنگ های مختلف😂
خیلی خوبن 😂
آدم دلش نمیاد تو شیر بزنه و بخورتشون😂 کیوتا *-*
شاید حواستون نبوده😂اکشال نداره حالا مرسییییی که گذاشتین😍😍🤧🤧🤧^•^
😂😂😂❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘
چرا چیمی زیرنویس نداره؟ چیمی رو نمیزارین؟
راس میگیا
فک کنم یادمون رف :)
چیمی زیرنویس فارسی مگه نداره؟؟؟؟؟ :( :( :( :(
سلام 
قرار داده شد
قسمت ۶ زیرنویس نمیزارید؟ راستی چرا نصف پیامام تایید نمیشه
بیاد قرار میگیره
اگ درخواستی بوده تایید نمیشه ملودی جون
گااااااااااایز اینترنتا شما هم قطع و وصل میشه یا کاهش سرعت داره گویاااااااا...
من که دارم تلف میشم ..وای فای سرعت افتضاحی داره ..هری دان میکنم قطع میشه ..اعصابم پیچیده به هم بددددددد جور ....مال شما هم اینجوریه ؟؟؟



اگه مشکل از نت من باشه بدبخت میشم -_-|||
من فعلا با نت خطم وصلم ک سرعتشم عالیه
این اولین باره که پیام میذارم اینجا راستش فقط اومدم تشکر کنم از بهار که ارمی شدم سایتتون رو دنبال میکردم حتی الانم که توییتر ساختم یا برنامه هارو با زیرنویس انگلیسی نگاه میکنم هر از چندگاهی اینجا سر میزنم چون حس میکنم ما با فاصله ای دور از هم مثل یه خانواده ایم که وقتی خسته ایم یا وقت ازاد داریم میایم اینجا استراحت برای من که اینجوریه خیلی از همه ادمین ها ممنونم خیلی سریع هستین و یه چیز دیگه که از همون اول برام خیلی جالبه اینه که به همه ی پیام ها جواب میدین با اینکه نمیدونم چند سالتونه و کجا زندگی میکنید اما دوستتون دارم و خیلی خیلی ممنونم. امیدوارم خنده ها و لحظات شاد زندگیتون بیشتر از ناراحتی هاتون باشه.
یلام هستی جون😍
منم از بهار خیلی متشکرم ک آرمی تحویل جامعه داده🤗😂
مرسی ک این همه لطف داری هستی شیی 
البته ک ما آرمی ها ی خانواده ایم 💪
خواهش میکنمم ازت گلم 
مرسی از این همه محبتت ❤️❤️😍
من بمیرممم برا اینن کاراکترر چییممم یا دیرههههههههههههههه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انده یوووو جوجه حنایی من 😍
R. M-kiute.ARMY
واااااااایییییییییییی مامان من یه تیکشو دیدم انقدر کیوته آدم میخواد خودشو جر بده خشتکش خودشو پرچم کنه:|
ممنانم جیسوگ شی جد بنگ شی هیوک نگهدارت باشن
😂😂😂 کلا سه دقیقه است 
همشو ببین دیگ ، یه تیکه واسه فیلم های یکی دوساعتشونه

کوموپدا نسیبه شه😍🐍
از chimmy نداره؟
همین آخری از چیمیه 😀
سلام ممنون بابت ترجمه اگه نبودین من چی میکردم😢
فقط ی چیزی...قسمت 5 هرچی میزنم میگه ارور 404 :( میشه درستش کنین؟
تازه وقتی پیام هم میخوام ارسال بزنم میگه ارور 510 :/
قسمت 3 هم یکم مشکل داش جا ب جا بود بعضی جمله هاش فکر کنم خودم بتونم رستش کنم😏
پیکو خراب شده باید منتظر بمونیم درست شه :(

اوکی خوبه 😉
واقعا دستتون برای ترجمش درد نکنه اگه نبود من نمیدونستم چی کنم😢
ولی ی چیزی...زیرنویس قسمت 5 میرم توش میگه ارور 404 :( میشه درستش کنین؟😢
قسمت 3 هم یکم کلماتش جا ب جا بود فکر کنم بتونم درستش کنم😏
خواهش میکنم
عزیزم پیکوفایل خراب شده :(((((
اگ دقت کنی میبینی بعضی پست ها عکس ندارن 
تفی؟چرا تفی حالا؟
هلو مستر یاسین شه
مبینااا سلاااامممم
مبینا وب نداره دیگه؟🙄
جیسوگااااااا تنکیو سوماچ 🙏💚🙏
خواهش
قسمت پنجو دیدی جیسوگ شه یا نه؟خیلی قشنگ بود نه؟

فایتینگ بابا جیسوگ شه فایتینگگگگگگگ
اره دیدم . همشون قشنگن


😂😂😂 تفی
چجوری زیر نویسش رو روی ویدیو بیارم یکی بگه لطفا
اسم هاشونو یکی.کن و توی یه پوشه بزار یا اینکه برو توی پلیرت ، یه گزینه سه نقطه هست ، اونو بزن و گزینه subtitles رو انتخاب کن و سابتو اد کن
وای هرقسمت جدیدی میاد به شدت عاشقش میشم
عالیننننننن
بگین شما هم واسه اجراهای ملون فردا ذوق دارید و من تنها نیستم :|
من هنوز ندیدم -_-

ملونه؟ من نمیدونستم 😁
من✋✋



من افسرده نیستم😂😂😂

تو هم نیستی
نمیشه به هر حال بدی گفت افسردگی که
راس میگی 
اینم یه حرفیه 😂💜
میشه ماستر پنجمشون تو ژاپن رو بزاری
چیزی رسمی تولید بشه و بیاد قرار میدیم

شب بخیر
نمیدونم جیس واقعا نمیدونم پس دیگ هیچ وقت وانمود ب خوب بودن حالتون نکنین اگ همیشه افسرده این
فعلا
چلجا
اشکالی نداره
سیمام زنگ زده بود کارت داشت ولی خب نجوابیدی
دقیقا چجور بدبختی ای؟
خیلی بی حال و افسرده طوری ,دلم میخواد بزنمت جیسوگ
یه سوال...
نمیخوم فاز منفی بدم ولی
کی افسرده نیست؟ یه ادم خوشحال نزدیک خودمون نشون بده که افسرده نیس
آره
خر تویی,امروز زنگ زده بودم(پوکر)جواب ندادی خداروشکر خداروشکرر
چته احمق؟بی حالی تو جواب دادن داره فوران میکنه
دقیقا بعد از بدبختیم اومدم گوشیمو چک کردم 
دیدم ۲ تا تماس بی پاسخ دارم
اسم استان دیدم فهمیدم تویی
ولی گفتم شاید نتونی جواب بدی و زنگ نزدم -ـــ-

میخواستم بعدا ، پر نشاط جواب بدم ، ولی تا اون موقع کلی نظر انباشته میشد...

نمد چرا ولی قسمت 5 گریمو در آورد...
واقعا؟؟؟
من هنوز ندیدم
چجوری زیر نویسش رو روی ویدیویارم(با لب تاپ)؟
اسم ویدیو رو با اسم ساب یکی کن یا ساب رو درگ کن روش 😀
کباب شدمممم، ایانننن :(((
آهنگشون TT_TT
اشکااااااااااااااممممنطیدیمتقجفوسبهیحفتفن😭😭😭😭🔥🔥🔥🔥🔥
😂😂😂😂
Episode 1 o b khosus 2 kheyliiii guguli bud vali az 3 b bad y juri shode 4 k vaghan engar anime bud 😂
من هنوز ندیدم 🤧😢
اکوری پکوریااااااااا😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😍😍💖💖👍👍👍
سلام مرسی ک موقع درس خوندنو اینا بازم فعالیتاتون کم نمیشع🙆
لینک دانلود قسمت ۳ با کیفیت ۱۰۸۰ انگار ی مشکلی داره اخه دان نمیشه🤔
مرسی اگ مشکل داره میشه درستش کنین☺☺😀
سلام کیپاپر شی
اره باو من سرمم بره اینجارو ول نمیکنم 😂
 چک کردم مشکلی نبود  ، خیالت راحت
سلام
میگما پر فعالیت شدی
خوش میگذره دانشگاه؟!
سلام
من همیشه فعالم 😎
درس و مدرسه و دانشگاه خوش گذشتن داره ایا  ؟ -ـــــــ-
جیسوگ واقعا خسته نباشییییییییییییییییی😂💖💖💖💖💖
همیشه سلامت باشیی 
ووووووووووووووووووووووویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
من bt21 خیلی دوس دالمممممممممممممممممممممممممممممممممم
میسی اونی که گذاشتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ذوق مرگیدم وقتی دیدم زیرنویسش مال سایت توعههههههههههههههههههههههههههه
کومووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
ترنتشمزدامسدازمکادزمظ
خواهششششششششششش 😍😍😍😍
واییییییییییییییییی مادر چه خانواده تاتا اینا کیوتن اما از همشون سر تر خود تاتائه!
آره خیلیی 😂
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
سلووممممممم واییییییییییی من تاحالا انیمیشن bt21ندیدم واییییییییی چه کیوتتتتتتتتتتتتتتتت 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
میسیییییییییی و سپاس فراواااننننننننننن برم بدانلودمممممم 😊😊😊😊😊😊
سلاممممم دتریییی خوبییی؟
منم موقع کنکورم بود ندیدم 😭😭
از طرف جیسوگ خواهش میکنم کیجا 😍😍❤❤
تنکس
چرا حال نداری؟
بدبختی شخصی
پس چرا تو آپارت تا قسمت 3 گذاشتن؟
یعنی الکیه؟! T-T
شایدم یه چیز دیگه است
چون انیمیشن نیومده هنوز😉
آه...آیگو...من خیلی وقته هعی چک میکنم و هنوز قسمت اوله! تا قسمت چهارم پخش شده...لطفا آپدیت کنید :/
سلام دی دی
همین الان رفتم یوتیوب و چک کردم
هنوز قسمت ۲ نیومده!
جیسوگگگگگگگگ برام زیرنویسش درست نمیاددددددددد
وهه؟؟؟

با کا ام پلیر و ام ایکس پلیر میاداا!
این عکسه
شبیه مسجد نیست ؟ :؟؟ :///
منو یاد تاج محل میندازه
مرسی از سایت بی نظیرتون که اینقدر بی نظیره ولی چرا زیرنویس با تصویر تطابق نداره
سلام سوپ جان چک شد مشکلی نداشت
ببخشید قسمت دوم کی میادد؟
معلوم نیست عزیزم
مثل همیشه عالییییییی مرسی از مترجمای عزیز جیسونگ گل🙆🙆🙆
ممنون درسا جون 💜💜💜💜
مرسی از نظر و انرژی مثبتت
سلام😀
ببخشید ی سوال داشتم اگه میدونید جواب بدین🙂ی فیلمایی هست ک مربوط ب موزیک ویدیوی heartbeat هستن من ی تیکه از مال نمجون رو ک دیدم ی مردی اومد بالا سرش چتر گرف و یچیزی گفت میدونم زیاد منظورم روشن نیس اخه خودمم نمیدونم دقیقا چیه 😂ولی اگه میدونید اسمش چیه یا کلا چیه بهم بگین☹
سلام لبخند جونی
اون ویدیوهایی که داخل خود آهنگ هارت بیت نیست ، ویدیوهاییه که توی بازیه و بعضیاشونو توییتر و یا کانال یوتیوب بی تی اس ورلد انتشارش میکنه 
نه کاملا منظورت روشن بود 😉💜
جیسوگگگگگ شییییی من خیلی وقته نظر ندادم که تو به کارات برسی ولی جدی جدی نتونستم تحمل کنم😢😢😢
اومیدوارم کار سریعا تموم بشهههههه😢😢😢
یکیش تموم شد بالاخره 💜
بابا این چه حرفیه جیسوگ جوون ما دوست داریم😏سایتتم عالیههه😍مرسی که به نظرا جواب میدی❤❤
اره جون خودت 😂
💜💜
سلام سلام
میتونی قسمت سرچ رو هم به سایتت اضافه کنی که راحت تر پیدا کنیم؟
سلام مریم جون 
قسمت سرچ وبلاگا فقط نما عه ، کار نمیکنه لنتی😭 وگرنه میزاشتم
اگه دنبال چیزی بودی و پیداش نکردی بپرس خودم بهت میگم کجاست 💙
سللوم جیسوگگگگگگگگگ جون
سوال که ذهنمو درگیر کرده
بعضی جاها مینویسن جانگ کوک بعضی جاها جونگ کوک
جونگ هوسوک یا جانگ هوسوک
توروخدا جوابم رو بدددددددددددهههه
ولی به نظرم چون به کره ای جونگ کوک خونده میشه این درسته اگه جانگ هم بگیم اشتباهه.....چون عادت دارم بگم جانگ کوک
جیسوگ نیستم ولی فکر کنم در این زمینه بتونم کاملا راهنماییت کنم

ببین این دوتایی که گفتی با ㅓ نوشته میشه 
در زبان کره هانگول ㅓ یه چیزی بین آ و اُ تلفظ میشه بنابراین چون معادل دقیق فارسی نداره بعضی ها میگن جونگ کوک بعضی ها هم مینویسن جانگ کوک یا جونگ هوسوک / جانگ هوسوک....
نمیشه ازشون ایراد گرفت همشون درستن💗
سلام جیسوگ جونم . یه سوال دادم عشقم ! این برنامه چند قسمت داره ؟ میشه بگی عزیزم
یه دنیا تشکر
سلام ستایش جون 
چیزی در این باره منتشر نشده ، معلوم نیست چند قسمته ولی امیدوارم زیاد باشه ، دوسش دارم 😭💜💜
ممنون جیسونگ جوووونننننن ....
خیلی ممنون ....... من وقتی توی توییتر دیدم اومده هی‌به اینجا سر زدم به امید اینکه بزاری ......‌ممنون که گذاشتیییی....
خواهش میکنم جیکوک لاور 
خیییلیی خواهش💙💙💙 
ببخشید دیر شد ، یه روز دیر تر گذاشتمش 😅
سلاام جیسوگ شی اورن مانیدا
خوبی؟؟؟
سلام مانی شی
من خوبم چه خبرا ؟ هنگ نیستم خبری ازت ندارم 😢
جییسوووگگگگگگگگگگ😢😢😢😢
دلم برات تنگ شدههههههههه کجایییییییییی😢😢😢😢🤔😭😭😭😭
سلام نیکــــــــــا 
من دو روز نباشم دل تنگم میشیا 😂 اینطوری نباش 
کارم تموم شه هر روز ایینجام
البته الانم هر روز اینجام چون دارم یه چیزاییو تو پشت صحنه مرتب میکنم 😂
وایی چقد حسه خوبیه مترجم زیرنویسا از سایت توعههه

ب همتون افتخار میکنم
اره دیگ مترجمامون سنگ تموم گذاشتن
سلووووم جیسوگم ....
جریان این انیمیشن چیه ...برا چی ساختنش ..
و یه چیز دیگه ...bon فصل چهارم رو دارن فیلم برداری میکنن ...
سلام فاطمه جون
برای اینکه تابستان خود را با شادی بگذرانیم 😂
به سلامتی و میمنت😆
سلااااااام......سایتت عالیههههههههههه❤الحق که بهترینی😍فقط زیر نویسشو کی میزاری؟؟
سلام ان ان 
بابا تو که کشتی مارو 😍 انقدر خجالت نده 
آها الان فهمییدم ، الکی تعریف کردی که ببینی زیرنویس کی میاد ؟؟ 😑  گذاشته شد😂💙
وااااااااااااای خیلی وبتون خوبه
خودت خوبی ، خوب میبینی لیسا جون 💙💙
این چی هست دقیقا؟
انیمیشن است دقیقا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.