بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود بازی BTS WORLD بازی رسمی شرکت بیگ هیت

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۴۰
  • ۱۸۳۸۹

AppStore

Google Play

2019-06-26

‍‍‍~~~

دانلود برای اندروید 

1.0.2

2019-07-12

‍‍‍~~~

کلیک کنید و جواب سوالمو بدید 😂

.

 

 ( میتونید توی بازی منو به عنوان فرندتون ادد کنید) : DW9ZALV

فقط بچه ها اگه اسمتون توی بازی فرق داره بگید

چون من فقط میتونم درخواست 50 نفرتون را قبول کنم 

بنابراین فقط اونایی که میشناسمو مجبورم اکسپت کنم

.

.

دسته بندی :
 بازی رسمی BTS

دیدگاه ها [ ۱۶۹ ]

من دان کردم ولی فقط یه صفحه میاره و عکساشون هی میره و میاد چیکار کنم؟؟
🥺
گایز کسی میتونه کمک کنه؟
من قبلا کوکمین شیپر بودم :)

عههههه،سلام جیمین شی😹
من برم لیریک واسه سینگل جدید دینامیت بنویسم😹
جدیییییی؟؟ 😁😁😁😁


هایییی عزیزززززززززز
ایگووو برروو بروووو فاییتیینگگگگگگ💜💜💜
اصلا یونکوک دو تا برادر واقعین که شیپ میشن *-*
یونمین از بس که هات و جذابه قلب ادم رو جر میده T^T

ولی انصافا جیسوگ شی خیلی عالیه *^*

پ.ن:سلام من کیم نامجون واقعی هستم

حالا اینو باور میکنین؟ 😹
ایگووویا نمد چی بگم چون من کوکمین شیپرممم😁😁😁😁


ارهه خداییی خیلییی خندیدیدم همههههه



ا سلامم نامجوننن اوپااااااا😂😂
چرا ملت ما اونقد احمق بازی در میارن؟ 😐😹😹
اصلا چرا گفت "من جانگ کوک واقعی هستم" 😹😹😐😐
ولی جیسوگ واقعا عالی بودین ولقتی جوابش دادین 😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹

یونکوک شیپری؟ *^*
با اینکه یونمین شیپرم ولی یونکوک خیلی میدوستم با اینکه دو تا برادر واقعی نگاهشون میکنم 🥺💜💖
کنچانا کنچانا. فان بود 😂
😎💜

یسسسسس 
جانم فدای یونکوک 
آخ یونمینم خعلی هاته🤤👌🏻
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
اینو قبول دارم😐💜

اون اجرای لنتی هممونو به فاخ داد😭
حرف حق جواب ندارهه😐

ارهه ارهههه لنتی تز از اون اجرا فقط خودش بودد و تمام
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
هیونگت همیشه خوابش میاد😑

بلهههه دوستی ویمین بدون شک جزو بهترین دوستی های تاریخهههه
بله بله😂💜
کوکمین به نظرم یکی از باحال ترین کاپل های تاریخه(وی یاد دنس کوکمین در اجرای بلک سوان میفتد)
چقدر که من عاشق اون اجرام
اگه ی روز خوابت نیاد احتمالا تسخیر شدییی😐😐

اری اری😭😭 بسی دوسشون دارمم 
وایی اون دنسسسسسسسسس لنت بهشوننن هنوزم یادش میفتم میخام عرررر بزنمممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
حس و حال ندارم خوابم میاد😑


خوبه پس درک میکنی منو😂
هعی/=
یه کاپلی میخوای بشیپی یهو یادت میاد عاشق یه کاپل دیگه ای/=
میدونستممم هیونگگگ خوابت میادددد


امم خوب ویمین و کوکمین دوتا فاز جدانن برام،ویمینو از لحاظ اینکه دوتا دوست معرکه ن شیپ میکنممم، دوستی شونو خیلی دوست دارم خیلی قشنگه دوستی شوت..
ولییکنن کوکمین بحث دوستی نیستت دیگه😁
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
مشکلی نیست یکی دیگه میخرم😑😂

بهههههه کوکمینم میدوستتتتت خیلییییییی
من به خودم گفتم وقتی شیپر شدم کوکمین بشیپم/=
واییییی اهههه یونکوک یا کوکمین وات ده فاخخخخ
اخی😂💜
واو هیونگ امروز عجیب مهربون شدی یا حسسس و حال دعوا کردنو نداری و خوابت میاد؟؟😁😁😁


خخخخ ن من کوکمین خیلی دوست اصن ولییی ی کاپل دیگم هست از کوکمین بیشتر دوست دارم اونم فرندشیپ ویمینه😭😁😭
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
اوکی اشکال نداره حالا چی میخواستی بگی😂

(به بهههههه
من یبار تو تلگرام یه کانال یونکوک دیدم از اون به بعد دیوونه ی یونکوک شدم🥺)
هیچی فقط خواستم بگم اون مجسمه ت بود تو اتاقت اون از دستم افتاد شکستت میاانههه😢😢🏃‍♂️🏃‍♂️



ن من کوکمین شیپرم داغون😂 از ۱۰ تا حرفم ۹تاش کوکمینه، جیسوک ک سرسام گرفته فک کنم از بس از کوکمین میگم براش، دیگه اونایی ک منو میشناسن کوکمین میبینن یاد من میفتن
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
او به به😂
تو استدیو ی من چیکار میکنی تو اصن😂

(جانز جانز یونکوک میشیپی؟؟
من شیفته ی یونکوکممممممممم
ولی نمیدونم کدومو انتتخاب کنم/=
یونکوک یا تهگی/=
وجدان:یونکوکککککککککک)
جین هیونگ گفت بیام صدات کنمممم 🥺🥺

(جیسوک یونکوک شیپرههه من نیستم یونککوک شیپر😂)
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
عه بدون اجازه من نرو استدیو ی من😐🤣
خواب بودم بچه😂
اتفاقا باید یواشکی بیاد استدیوت😏


( و یونکوک گویان جامه میدرد)
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
وای خدا جیسوگ خیلی خوبی تو🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
بنده هم مین یونگی واقعی هستم از کره پیام میدم سلامتون رو به بنگتن رسوندم🤣😂
جرررررر خوردم لنتی🤣🤣🤣
ا یونگیی هییونگ کوجا بودییی😂😂 اومدم تو استودیوت نبودی( منم جیمینمم اصن)
وای جیسوووگ 🤣🤣🤣
عالی بودییی🤣🤣👍👍
مردم از خنده 😂😂
😂😂 موافقم با حرفت بسیییی
فقط کامنت جیسوگ........
پاااااااارهههههههههههه
جررررررررررررررررررررر
مردم از خنده

خوشبختم منم جنیفرلوپزم.......
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
سلام من جانگوک واقعی هستم
منم بنگ شی هیوکم
از فردا اخراجی
مستر کیم
ای بابا من چیکار کنمممم هرکاری میکنم فقط عکس میاد بالا با فیلترشکنم رفتم ولی نمیشه یکی کمک کنههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
نمیدونم مستر کیم ☹☹
گایز کسی میدونه کمک کنه ک ب مستر کیم یاری برسونهه
سلام، خسته نباشید
میخواستم بگم سایتتون عالیهههههه،همه چی از بی تی اس توش پیدا میشه💜
فقط یچیزی میشه دراما های بی تی اس ورلد رو بزارید؟ هرجا میگردم نیست
سلام عزیز 
ایگو کومائوو فدات❤❤❤❤❤
دارماهای بی تی اس ورلد؟؟
تورو خدا کمکم کنید بالا نمیاد فقط عکس میاد تورو جون هرکی دوس دارین بگین من چیکار کنم
جیسوگ شههههه من چه کنمممم؟😭😭😭
هر کار میکنم فقط عکس رد میشه😭😭😭
سلام
یه سوال داشتم.شما درامایbts word رو گذاشتین؟؟
دارمای bts word؟ بازیشو شنیدم ولی دارما؟؟؟؟
در جواب دوتا کانت پایین: بازی بی تی اس ورلد دوحالت داره یا شانس میاری بالا میاد برات یا بدشانس میشیو هرکاریم بکنی برات نمیاره😐اینکه الان تا نصفه نیمه لود میکنه حالا ممکنه سرعت نتت پایین باشه ولی بعضی وقتام خودش گیر میکنه یه راهکاری میدم بهت اینکه اون پیامایی ک از بازیه برات تو قسمت نوتیف میادا رو پاک کن بعد از اول برو تو بازی اینکار خیلی وقتا برا من جواب میداد با فیلتر هم امتحان کن اینم ی راهکار دیگه ولی واسه من بعضی وقتا با فیل نمیوورد و باید بی فیل میرفتم😐حرف اخر: بیشتررررر ب سرعت نتت بستگی داره هر چقد پرسرعت باشه بدون هیچ مشکلی بالا میاره
جیسوگ شی کامنت قبلی منو یادته؟😐اگه یادته جوابشو بازم بگو چون نمت پیدا کنم پلیز 😭😐💔
توروخدا یکی کمکم کنه من میزنم برا این که دیتا دان سه 818 مگ میخواد ولی تا یک درصد می‌ره گیر می‌کنه بقیش نمیره بنظرتون چیکار کنم یه نفر کمکم کنه😭😭😭😭
عرررررررررررررررررررر کمک😭😭😭
من دیروز رفتم صد گیگ خریدم😐
ولی هر کاری میکنم نمیدونم چرا وارد نمیشه خدااااااااا
وقتی میزنم روش همش عکس اعضا تکرار میشه چند ساعت صبر کردم همش تکرار میشه خیلی رو مخه
با فیلتر شکن وارد شدم بازم همون
لطفاً یکی کمک کنه🥺😭😭😭😭😭😭
وای ننه :/
من این بازیو دان فرمودم. ولی چه با الاغ شکن چه بی الاغ شکن این دیتاعه تا وسط دان میشه اصن عصاب برام نمونده.
چه ارمی بمبی به سرم بریزم؟
باید چجوری باز کنم لطفا کمککککککککک
عشقام بی تی اس فداششششششووووننننن بشم

چطوری دنبال کنم؟


باید سایت بزنی ک بتونی دنبال کنی
سلام دوباره ببخشید چجوری میتونم شما رو دنبال کنم؟؟؟ من زیاد با وبسایت و اینا آشنایی ندارم مرسیگ
باید تو بیان ثبت نام کنی و سایت بسازی ❤️
ببخشید چجوری میشه تو اون قسمتی که گفتین بیاین جوابمو بدین کامنت گذاشته؟؟؟
یکیم اینکه من نتم خیلی خوبه چرا گینه نمیاد؟ 😭
من اولش تونستم برم حساب درس کنم ولی الان دیگه نمیتونم برم توش😭😭😭😭
لطفا کمکم کنین خواهش میکنم🔮
من خیلی وقته دیگه اینو بازی نمیکنم واقعا نمیدونم :(
من از گوگل پلی دان کردم برا اونایی که میگن نمیتونیم دان کنیم باید بگم اول برین تو تنظیمات گوشیتون قسمت برنامه هارو باز کنین بعدش گوگل پلی رو پیدا کنین و توقف اجباری رو بزنین بعدش برین قسمت محل ذخیره گوگل پلی(همونجاست) اونجا پاک کردن داده و پاک کردن حافظه پنهان رو بزنین بعدش فیلترشکن تون رو روشن کنین برین تو گوگل پلی اگه اینکارو کنین دیگه پیام این برنامه در کشور شما موجود نیست رو نمیاره😁من خودم اونجوری دان کردم اول که رفتم خواست برنامه بازیها گوگل رو دان کنم کردم بعدش حساب درست کردم اومدم بیرون دفعه بعدی که رفتم توش فقط نقاشی اعضا رو میاره و مینویسه سیستم ارور😫من باید چیکار کنم؟
مرسی از توضیحااتت

جدی؟ میخوای حذف کن دوباره نصب کن 
من نصب کردم اما نمیاد فقط چند تا عکس از اعضا گذاشته که هی تکرار میشه هر چقدم صبر کردم باز نیومد لطفا بگو چیکار کنم ؟ واسه تو چطوری اومد؟
یکی‌که ارمیه
های میگم‌ چرا برای ایفون نداره ؟!
والا نمد که
های
من یه سوال دارم راجع بازی
مثلا وقتی اعضا بهمون زنگ میزنن کره ای حرف میزنن؟
خا اگه کره ای بحرفن من چی بفهمم از حرفاشون
بعد خود اعضان واقعا یا فیکع؟
زیرنویس انگلیسی داره 
خود اعضان ولی آنلاین نیستن واقعا :|
سلام

عاقاااااا ، من هر کاری میکنم نمیشه 😭😭😭
با فیلترشکن های مختلف شونصد دفه رفتم ، کلی دیتا دانلود کردم اما نمیاره ک نمیاره 😟😓😦
به من بگین چی کار کنم 🙏 جز صبر البته 😒
چن تا عکس میاره فقط هی هم همونا رو تکرار میکنه 😐

واقعا احساس میکنم بدبخت دو عالمم 😭💔
:( آه فایتینگ به هر حال
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
خیلی خوب بوووووود ولی لعنتی تهیونگ وقتی زنگ زد ک بابام نشسته بود کنارم😐😐😐نزدیک بود *** برم ولی خیلی خوب بوووودددددددد
ولی نت خیلی گنده
چون نت خوب و قوی و زیاد میخواد بازی نمیکنم -__-
میخوام بدونم بازیش دقیقا چطوریه
تا کیه ؟
منبازیشو گاهی میکنم البته
بازیش در سبک بازی های اپیزودی (داستانی ) هستش
میشه نسخه کامپیوترش هم بزارین؟
سلام نداره 
سلام جیسوگی من بازیو دان کردم، همه چی هم به لطف کامنت و کمک خواهی های بقیه تا الان درست شد فقط اینکه من اول بازی میخام برم تو شونصد بار دی‌ان‌ای نسخه صافت رو گوش دادم تا دیتا دان شه ولی فریز شده
الان گل رس به سرم بگیرم یا خاک ماسه ای؟!
نظری درمورد گل ندارم واقعا 😂
این بازی همینه
نت زیاد میخوره و صبوری میخواد
میگم من نصب کردم با فیلتر شکن وارد شدم ولی ۴ ساعته عکس اعضا رو هی میاره اصم هیچی دیگه چه کنم
این بازی نت خیلی قوی و زیاد میخواد + صبوری
هااااییی من آی او اسم بعد دان کردم ولی نمیاد😭😑🥺
کامنتای بالا رو هم خوندم
با فیلتر شکن زدم
بدون فیلتر شکن زدم
با وای فای رفدم
با نت گوشی رفدم
با نت گوشی با فیلتر شکن زدم
بعد با نت گوشی بدون فیلتر شکن
بعد با وای فای با فیلتر شکن
بعد با وای فای بدون فیلتر شکن
😂😐
حذف کردم دوباره نصب کردم
هیچکدوم نشد🥺
خواستم ببینم از نظرت راه دیگه ای داره؟!
یعنی تو تنظیماتی چیزی مشکل هست؟!
ببین این بازی قاطی داره 
مثلا واسه من اوکیه و میاد 
بعد واسه خیلی ها نمیاد 
اگه مثلا واسه منم نمیومد میتونستم یه راهی پیدا کنم و بگم بهتون اما خب متاسفانه یا خوشبختانه واسه من اوکیه
Jiminmyloveforever
سلام جیسوگ شی .من یک سوال داشتم.من هروقت می خوام دیتای اپدیت بازیرودانلودکنم تایه جایی دانلودمیشه وبعدش گیرمیکنه.مثلا۲۶۵مگابایت دیتاداره من سه روزه دانلودمیکنم ولی کامل دانلود نمیشه.تومیتونی راهنماییم کنی چکارباید بکنم؟
سلام
بخاطر قطع و وصل شدنای نت ایران اینطوری میشه
مال من هر وقت قطع میشد روش میزدم و از ادامش دان میشد
سلااااااام
من از وبلاگ خوبتون جیسوگ جووون خیلی ممنونم خیلی کامله وباحاله. من تقریبا کمتراز یه ماهه که با بی تی اس آشنا شدم.چون میبینم شماها خیلی دوستانی حرف میزنین خیلی خوش حال میشم و ذوق میکنم.واقعا آرمیه درجه یکین همگییی 👍👍👍💗💗💗💗
آها چون تازه باوبلاگتون آشنا شدم فقط چند قسمت از ران بی تی اس رو دیدم واقعا زیرنویساتون عالیه👌👌👌
خیلی خسته نباشید
راستش نمیدونم باید چطور خودم و معرفی میکردم😅
از ادمین عزیز هم خیلی ممنون واینکه خیلی زیبا وپسندیده صحبت میکنید لایک دارین👍
سلاااام
مرسی شما لطف داریی
آری دیگه آرمیا همه باهم خونوادن ^^
تنکیوووو
همینطوری ک معرفی کردین اوکیه 😂
قربان شما *-*
و دوباره سلام ^.^
تو کامنتای ران بی تی اس خوندم میتونیم پیش ثبت نام کنیم و منیجر یکی از اعضا شیم. وقتی رفتم تو ایون لینکی که گذاشته بودین تو جواب کامنت فقط منو برد تو سایت بازی. باید بازیو نصبش کنم اول درسته؟ میدونم سوالم یکم خنده داره ولی خب...
سلام ببخشید من هرچی میرم توی برنامه هیچی نمیاره با فیلتر شکن هم میرم ولی هیچی نمیاره فقط عکس پسراست بعد یه چیز میاره که باید دانلود کنم اونو دانلود میکنم دیگه هیچی نمیاره فقط میگه بزن رو صفحه منم که میزنم چیزی نمیاره میشه بهم بگین مراحلشو که چه شکلی برم توش

میسی💜
سلام وقتی یکی بهمون زنگ زد چیکار باید بکنم چی بگم الان به من نامجون زنگ زد یا خودم زنگ زدم نمیدونم
حالا باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین
باید باهاش حرف بزنم یعنی اون صدای منو میشنوه
به کمکتون خییییلی احتیاج دارم
وقتی بهت زنگ زد اول عر بزن بعد دوتا سلفی باهاش بگیر
بعد فقط باید گوش کنی و اگر هم ازت جواب خواست اونجا متن اماده هست و تو باید یکی از گزینه هاشو انتخاب کنی
سلام دوباره ببخشید
مال من الان دانلودش تموم شد و الان تو مرحله 3_1بعد الان دیگه تمومه اوکی دیگه میتونم همینطوری مراحلو ادامه بدم بعد اخرش چی میشه؟
و بعضی از دوستام میگن بی تی اس بهت زنگ میزنه درسته؟؟!!
نه همین مدلیه
داستانیه و تو باید بخونی و جلو بری
کار خاصی نباید انجام بدی

درسته
(بازش نمیکنم که تو ذوقت نخوره😂)
سلام لطفا منو راهنمایی کنین مال من الان یه ساعته در حال دانلوده بالاشم یه فیلم کوتاه میاره تازه الان میگه 6 درصد شده دانلودش لطفا لطفا لطفا به راهنماییتون احتیاج دارم
سلام من تازه برنامه رو نصب کردم لطفا منو راهنمایی کنین چطوری باید باهاش کار کنم لطفا
سلام
شما میدونید چجوری برنامه باز میشه
با فیلتر شکن باید برم توش یا مشکل از اینترنت خودمه
هر کاری میکنم نمیره
سلام
با فیل شکن برو توش
و اینکه خیلی طول میکشه برنامه بالا بیاد 
چون حدود دو گیگ دانلود داره اولش
Niki ♥ Army ♥ moa ♥
سلام جیسوگ جان
میشه لطفا به این سوال بنده جواب بدید
این بازی چجوریه ینی منظورم اینه که بازیش در مورد چیه
قشنگه که نصبش کنم؟
میخوام اول یکم با بازیش اشنا شم بعد دانش کنم
کامسامیدداااا♥♥♥♥
بازیش سبک داستانی داره
کار خاصی نمیشه کرد 
فقط باید داستان رو دنبال کنی
سلام ی بازی هست که ته هیونگ با ارمیا انجامش میده این همون بازیه؟اگ نه اون چه بازی ایه و اینکه فقط کره ایا میتونن با ته ته بازی کنن؟
سلام 
نه 
این بازی ای که تهیونگ انجام میده کامپیوتریه و واقعیت نمیدونم اسمشو
چون زبونش کلا کره ای بود (یکی از اون بازیا)
سلام جیسوگ شی .بابت اون دوتا پیامی که ثبت کردم ولی نخواستم تاییدکنی شرمندم امیدوارم راجب من فکربدنکنی.شاید فکرکنی من چجورآرمی هستم که آلبوم های بی تی اس روتشخیص نمی دم.حقیقت اینه که تویه کانال تلگرام مربوط به بی تی اس گفته بوداون رباط تمام آهنگ های kpopرو8Dداره منم براساس اون اون حرف هاروزدم .خلاصه شرمندم.ازتمام ممبرهایی که این پیامو می بینن هم عذزخواهی می کنم.
سلام جیمین شی
چیشده؟؟؟ من اصلا نفهمیدم چی شده ؟؟ چرا شرمنده ای ؟ دشمنت شرمنده 
واقعیتش من الان اصلا تو باغ نیستیم که چی شده
سلام جیسوگ شی وممبرهای عزیز.بازی ۳۰۸ مگابایت دیتا داره ولی هرکاری می کنم کامل دانلود نمیشه. کسی می تونه کمکم کنه؟یک ماهه بازی نکردم دلم تنگ شده😭😭😭
ببین
دیتاش برای من حدود دو گیگ بود 
بعدش من چون بازی نمیکنم الان. دیتاشو پاک کردم و فقط ایکون برنامه تو گوشیمه وگرنه الان میرفتم توش و چک میکردم ببینم بازی سالمه یا خیر 
سلام جیسوگ جون.منم ازآشنایی با تو وتمام ممبرهای سایت خوشحالم.ازرفتارگرمتم با خودم تشکرمیکنم.
سلامی دوباره آرین شه
تشکر نکن اینجا همه مون با همدیگه اوکی و خوبیم راحت باش 😍💞
سلام .اسمم آرینه.۲ساله که آرمیم ولی حدود۱ساله که باسایتتون آشناشدم.چندتا ازویژگی های عمدم رودرموردبی تی اس به شماعزیزان میگم:
رپرموردعلاقه:شوگا عاشقشم
محل تولد:رشت گیلان
Worldwidehandsome:جین
موزیک ویدیوی مورد علاقه:خیلی ازموزیک ویدیوها
عضوموردعلاقه:همه ی اعضارودوست دارم ولی جیمین وجانگکوکروبیشترازبقیه اعضا
حدود۱ماهه که طرفدارtxtهم هستم مخصوصاآهنگcatanddogروخیلی دوست دارم.ممنون از سایت خوبتون رقصنده موردعلاقمم جیمینه.عاشق آهنگjokeهم هستم ازنامجون.ببخشید که این قدر طولانی شد.امیوارم این پیاممو تایید کنید.ببخشید که تاحالا خودم رومعرفی نکردم.

سلام از آشنایی باهات خوش بختم ارین شههه
و به جمع ما خوش اومدی 


منم جیسوگم و مشخصه بایسم کیه 
خوشحالم این جا کامنت گذاشتی و انتخابش کردی 
لابیووو ، امیدوارم لحظات خوشی رو اینجا سپری کنی 💞
سلام لاوچه خسته نباشید من با فیلتر شکن هم وارد شدم بعد از عکسای بی تی اس و اینکه اسمتونو بنویسید و ی چیزی به بی تی اس بگید دوباره از اول شروع میشه
چ کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟ :(((
اگه میخوای بازیت از ادامه بیاد باید قبلا که بازی میکردب به گوگل پلی وصل میشدی
این طوری اگر حذف هم بکنی و دوباره نصب کنی وقتی به گوگل پلی وصل میشی از ادامه میاد 
سلام
من با فیلتر شکن هم نمیتونم وارد بازی بشم میگه باید دیتا دانلود کنی.. چه کار کنم
سلام
برنامه یه سری دیتا داره که طول می کشه دانلود بشه 
بعد از تموم شدن دانلوداش (حدود سه گیگ :| )
وارد بازی میشی
برای این بازی باید کره ای بلد باشیم؟
ن انگلیسی باید کافی باشه
سلام ببخشید برای این بازی باید چی کار کنیم بعد از نصب یعنی که توی این بازی چی کارا میشه کرد؟به چه زبانی هست بعد؟
سلام
زبانش انگلیسیه
و مثل بازیهای توی سبک داستانه
و با فیل شکن باید بری توش
من بازی رو نصب کردم حتی واردش میشم ولی فقط عکس ها ی BTS رو میاره چجوری باید وارد بازی بشم
لطفا کمک کنید
سلام 
به فیل شکن وصل شو و وارد بازی شو
سلام.عزیزانی که نمی تونن تماس هاروتوبازی جواب بدن کافیه فیلترشکن روتوکل بازی روشن نگه دارن.بعلاوه مرحله هایی که به صورت ویویوهستندروهم می تونن playکنند.برای من که جواب داده.
عاغا به سوال فنی
چه طوری باید با کارتا البوم عکسا رو کامل کنیم ؟
من بعضی از کارتا رو دارماااا ولی نمیدونم چطوری توی البوم بازشون کنم
تو این بازی؟ یا سوپر استار؟ 🙄
چیزایی ک گفتی شبیه سوپر استار بود 😅
سلام جیسوگ جون .یه سوال داشتم.توکل زمانی کهbtsworldروبازی میکنیم باید فیلترشکنمون روش باشه چون مال منم اون نوشته میاد وعکس پسراهم هی عوض میشه ولی هرکاری میکنم نمیره توبازی .برای همین فیلترشکنموروشن می کنم.
آره اولش که میخوای لود شه باید روشن باشه 
جواب کامنت قبلیو بخون 
سلام دوستان .یه سوال داشتم.توکل زمانی که بی تی اس ورلدروبازی می کنم بایدفیلترشکنمون روشن باشه؟
سلام 
نه. فقط اولش که میخواد بازی بالا بیاد
البته اگر یه اهنگیو خیلی وقت باشه که بازی نکردی و بخوای بازیش کنی و نیاز به دانلود داشته باشه ، باز هم باید فیل شکن وصل شی
سلام من این بازی رو تازا نصب کردم وقتی میرم توش بعد از موجود زرد و علامت عکس اعضای bts میاد و عوض میشه هرچقدر صبر کنم و ضربه بزنم تغییری نمی کنه من باید چطور این بازی رو راه اندازی کنم؟ حتما باید فیلتر شکن داشته باشم😭😩😩
سلام
آره برای لود شدن تو بازی و دانلود کردن یه سری چیزا داخل خود بازی باید فیلتر شکن وصل باشه 
شانس نداریم که -_- همه چی فیلتره
خیلی خیلی ممنونم از پاسخ گویی تون و همچنین وبلاگ فوق العاده تون که انقد کامل و به روز هست
من با فیلتر شکن بالاخره تونستم وصل بشم و با اکانتمم به همون مرحله ای که بودم رفتم
خاستم هم اطلاع بدم هم کلا تشکر کنم ازتون ...
من مدت کمیه که با BTS آشنا شدم ینی حدود چند ماهه از اوایل تابستون وقتی برا اولین بار MV بوی ویت لاو شونو تو شبکه منوتو دیدم و کنجکاو شدم درموردشون
بعد انقد همه مطالب و اخبار مرطوب بهشون رو دنبال کردم و MV های دیگه شونم دانلود کردم و هییی نشستم دیدم ، که دیگه کلا طرفدار شدم
الان مدتهاست تو هر مودی بخام آهنگ گوش کنم فقط از آهنگای پسرا گوش میدم😍
RUN BTS و BONVOYAGE هم جدیدا دانلود کردم از وبلاگ شما و دارم میبینمشون
دیگه خواستم بابت همه چیز یهویی تشکر کنم 🙄😁🌹❤
خواهش میکنم کاری نکردیم 😍
خب خداروشکر
او آرمی تازه ای پس 😍 خوش اومدیی
چقدر خووب حتما ببین...بقیه برنامه هاشونم ببین
مرسی از تشکر یهوییت 😍😍کلی انرژی گرفتم
😢😢😢😢😢
آخه همیشه تا بازی رو میزدم و اون موجوده زرده نت ماربل میومده و میرفته ، عکس پسرا میومده و چیزی که میگید بمب گرد آبی ، نبوده ☹
بعد چند ثانیه هم که عکسا اون بالا عوض میشدن ، پایینش که سفیده ، نوشته مشکی میومده و با زدن روی صفحه ، وارد بازی میشدم
الان باز میشه رو عکسا و هی عکسا تغیر میکنن طبق معمول ، ولی هرچی وایمیسم ( با فیلتر شکن هم امتحان کردم حتی ) اون پایین نوشته ها نمیان که با زدن روی صفحه وارد بازی بشم ...
گوشیمم تازه خریدم و چیز خاصی توش نریختم که بگم ممکنه مشکل پیدا کرده باشه 😢
ینی نمیشه هیچ کاریش کرد ؟؟ 😭😭 چند روزه بازی نکردم حس میکنم یه چیزیو گم کردم 😭
دونت ووری ... اینطور موقع عا با فیلترشکن حل میشه
به یه کشور خوب مثل فرانسه وصل کنی حل میشه😁😁
سلام
من از روزی که آپدیت جدید بازی اومده ، بازی برام بالا نمیاد
ینی همون صفحه اولش که عکس پسرا هست میاد و روی همون میمونه
حتی تو پلی استور برام گزینه آپدیت فعال نبود ولی شنیده بودم ک آپدیت جدیدش اومده اما برای من فعال نبودش
منم چون اکانت گوگل داشتم ، یه بار حذفش کردم و دوباره دانلود و نصبش کردم بازی رو، ولی بازم رو همون صفحه اول عکس ها میمونه
میتونید کمکم کنید ؟؟😭😭
سلام 
ببین اون بمب گرد آبی وسطش میره و روی عکس میمونه؟
یا 
اون بمبه همونجا رو عکس هست و در حاله لوده؟


اگه مشکل اولو داشته باشی ( یعنی جز عکس چیزی روی صفحه ات نباشه ) بدبخت شدی 😓 باید بری گوشیتو کلا فرمت کنن ، کلا کلا 

اما اگه مشکل دومو داشته باشی چیز حادی نیست ، فیلتر شکنتو روشن کن
برای منی که مایکروسافته باید چه خاکی به سرم بریزم⁦(눈‸눈)⁩⁦(눈‸눈)⁩
عهه ، ایگوو کِنچانا باش بیخیالش
سلام ببخشید خواستم یه سوالی بپرسم اگه ما بازی رو حذف کرده باشیم بعد بخوایم دوباره دانلودش کنیم اگ همون آیدی قبلیمونو بزنیم یعنی همون اسمو اینایی ک قبلا نوشته بودیم دیگ از ادامه ی بازی میاد یا نه؟ اگ میشه جواب بده😘😘
سلام ملیکا جونی
ربطی به آیدی نداره
اگه با ایمیلت به گوگل پلی وصل شده باشی قبلا ؛ و بعد نصب دوباره بازی به اون متصل شی بازیت از ادامه میاد
میخواستم بدونم چرا SUPER STAR BTS و BTS WORLD واسه من کار نمی کنه😫😫😭
اگه اندرویدی از. توی گوگل پلی اپدیتش کن 
بخشید این بازی رو کامپیوتر هم نصب میشه؟
این ورژنی ک تو سایت قرار گرفته فقط برای اندرویده
میشه بگید از اول چجوری باید وارد بازی بشم
سلام ارمی جونی
باید بمونی دانلودش ک تموم شد با گوگل وارد شو و تمام
جالبه^^
حیفم اومد بازی نکنم آخه دوستای دیگم می گفتن چرته و منم هربار هعی دودل میشدم-_-
امروز بلاخره نصبش کردم گفتم هرچه بادا بادا!
به نظرم که اصلا چرت نیست😉
منم واقعا عاشق این بازیم 😍
نمیدم بقیه چه انتظاری از یه بازی سبک اپیزودی دارن که میگن چرته😓
سلام یه سوال داشتم: من این بازی رو نصب کردم ولی نمی دونم چه جوری باید بازی کنم چون وقتی میرم داخلش تا بازی کنم نمیتونم نمیدونم چرا؟ میشه راهنمایم کنین . ممنون
سلام
این بازیش بیشتر خوندنیه
وقتی میری توش بعد از اینکه اپ یه سری چیزارو دانلود کرد وارد بازی میشه و یه داستان شروع میشه
تو باید این داستان رو بخونی و بعضی جاها خودت میتونی انتخاب کنی که میخوای چی کار کنی
مرسی💜
خواهش میکنم 💙
سلام یه سوال راجب بازی بی تی اس ورلد داشتم اینکه چجوری میتونم واسه پروفایلم یه عکس بزارم؟؟منظورم اونجایی که واسه همه نوشته Army وختی میزنم روش مینویسه.... default your imagine in use نمیدونم جمله رو درست نوشتم یا نه ولی فک کنم یه همچین چیزی بود
سلام ته جونم
میری توی قسمت کارت ها و روی اون کارتی که عکسشو میخوای بزاری روی پروفایلت ، کلیک میکنی و دوباره روی کارته کلیک میکنی که بزرگ تر بشه و اون بالا سمت راست کنار سطل اشغال یه چیزی هس ، اونو میزنی و میره روی پروفت 💙
OK
💙💙
من همه کارتان لول ۳ به بالاههه ولیییی ..... دی ان ای بهم نمیدههههههههه....
لول نه
باید سه ستاره یا بیشتر باشه
ای بابا ،.......... من همین کاری که گفتی رو کردم ولی بهم DNA ندادددددد.......
چی کار کنم اعصابم داره خورد می شهههههه.....
کارتای لول سه ب بالا رو دی ان ای میده فک کنم
سلام جیسوگ جون بازی از دیروز برا من باز نمیشه از شما هم همینطوریه یا فقط از منه؟؟ آپدیت جدید نیومده؟💜💜
سلام 
نه آپدیت جدیدی نیومده
من با نت ختم میریم باز میشه ولی با وای فای میرم وا نمیشه :| نمیدونم این چ بساطیه
مرسیییییییییییی
خواههههههههههششششاتتتتتتت
ببخشید جیسونگ جون ....... میگم چطوری باید DNA برای اپگریت بگیرم...
ممنون......
سلام جیکوک لاور
اگه بخوای خودت به دست بیاری باید این کارو کنی :
۱. میری توی کارت هات manage cards
۲. بالا سمت راست یه گزینه هس به اسم owned cards . کلیک میکنی روش
۳. گزینه اخرشو انتخاب میکنی : exchange available
توی این قسمت اگه از یک کارتت دو یا بیشتر ، تکراری داشته باشی نمایش میده بهت 
روی یکودومشون کلیک میکنی و گزینه exchange رو میزنی و روی عکس کارتت ک زیرش اومده کلیک میکنی و بهت نشون میده که چند تا دی ان ای بهت میده 
و بعد دوباره exchange رو میزنی



نظر من:
بنظر من کارت های تکراریت رو نگه دار که بتونی قسمت فوتو آلبومتو تکمیل کنی
و دی ان ای و ... رو هم نگه دار واسه کارت های پنج ستاره ات ک ارزشش رو داره 
این بازی برا لب تاپ همیشه یا فقط مال گوشیه ؟
برای موبایل های اندرویدی و IOS عه

واسه کامی نیس متاسیفانه T_T
آنیووووووو
تقدیم به ادمین جیسوگ:
لاو بى تى اس با افتخار تبدیل میکند (تقدیم میکند نبود؟)...(شایدم تشکیل میکند یا تحدید میکند حالامهم نیست مهم اینه که یه کارى کردم)
آهنگ یور ماى کاور شده توسط موچى، کوکى، جین، جناب کیم تهیونگ بزرگ
You're my coverd by chim chim, kooki, jin, sir big Kim tea hyung
😂😂😂😂بیگو گرفتى دیگه؟من چه میدونم
این لیریکه فارسیو به خاطر تو نوشتم جیسوگ شى این را هم بدان که مغزم پوکید
واسه ى همه زحمتات مرسى لاو
یه ساعت در گیرش بودم اگه مشکلى داره تصحیحش کن و اینکه میتونى بدون ذکر منبع کپى کنى و در همین سایت قرار بدى براى بقیه کپى ممنونه (یعنى ممنوعه..... (سلام داره خدمتتون))
❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜



اونجه بوتونگا چوم جوم
یون لاک هاگه دوه نگا مون جو
نیگا اوم نن گوم سه سک بورسو
نول بیبى روبو لو ندو چم اوگیو
یور ماى چاکلت ما سوییتست چاکلت
آى ریلى وانا هو یو
نو مونا تالک کوم هن نول
نول کچى کو شیپو کچى کو شیپو
نا یه گه گیده چول سوگا ایگه
گیبون جوهون هینبو گل
نه کل سو ایگه
نه مو دن گول دا جلگه
یور ماى آیس کریم ماى سویتست آیس کریم
آى ریلى وانا هو یو
نو مونا تالک کو هن نول
نول کچی کو شیپو کچى کو شیپو
نه گه ساران گی ران
گول سون مول هل گون Yeah
دتس یو
نگه نون بوشین سارانگول جون دن هن سارامون
دتس وات یو آر oh yeah, oh yeah, oh yeah
نل بارا بونن نویه گه
ایجه نول مه نول وى هن نورى رول هه جول گه
او یه یه او یه یه
بوم بوم بوم بوم بوم بوم بوم بوم او یه
یور ماى کندى عه لالى پاپ کندى
آى ریلى وانا کیس یو
آى ریلى وانا لاو یو yeah
آى ریلى وانا یه یه یه یه یه یه


❤❤❤❤❤
یه کف مرتب ب افتخارششش 😂



بچه ها لطفا کپی نکنین 😑❌⛔⛔⛔⛔⛔⛔😅

لاو بی تی اس چی بگم من ؟ 😂😂
آهان اوکی کومائو🤗🤗🤗
💙💙
اَی خِدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چرا من نت ندارم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
알ㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹㄹاشکال نداره دوباره به زودی نت نامحدود میگیرم کل وبلاگو غارت میکنم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اخ نت ...

نت خونمونو کند کردن ...
سلام خوبی چیزه دستت درد نکنه و سپاس فراوان البته من ک ندارم ولی به جای اونا که تشکر نمیکنن دارم نظر میذارم 😂😂 ولی بازم دستت درد. نکنههههه💜💜
سلام
چونمانهی.وووو مهتاب جون 💙💙
سلامнσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
нσρε
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜😐😐😐😐😐😐😐😐
:|
آیگوو
میگم تلفون با اعضا چی تقریبا چی میگن اصلا صحبت میکنن یا نمیدونم چون برای منم جواب تو نیست🙁🙁🙁
جدیدا ماله منم وصل نمیشه :\\\\\\\

گاهی اوقات عین کیم تهیونگ مسخره بازی در میارن
گاهی اوقات حرفای قشنگ...
اونییییی جیسووووگ
انیوووووووو
دلم واست میتنگههههه😢
چند روز دیگه میااام ولی 😉
مراقب خودت باش جیگرررر😘😘😘😘
باشه 
زود بیایاااا
ما منتظر تو ایم تا تماس بگیریم تو هنگ 😭
برای من هر وقت زنگ میزنن نمی تونم جواب بدم یا نمیشه چرا؟
قبل هر تماس باید چندین ثانیه صبر کنی و بعد جواب بدی تا قشنگ لود کنه 

ماله من هم جدیدا گیر میکن هعی
مال من آخرم sign in نشد😑😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
آیگووو

نمیدونم مشکلش چیه 
سلام...از اینکه لینک دانلود بازی رو گذاشتی ممنون😊 یه سوال داشتم چجوری میتونم‌ ویلایو جوین شم؟من میخاستم توnaverاکانت باز کنم ولی مثل اینکه تو ایران فیل شده نمیشه بازش کرد راه دیگه ای هم داره؟
آره ندا جون 
با استفاده از لاین میتونی ثبت نام کنی 
جیسوووووگ تو رو خدا زود جوابمو بده😟این تماسا رو چجوری میشه جواب داد منظورم اینه که فیلترشکن میخواد؟؟تا حالا جواب ۴ نفرشونو نتونستم بدم😭😭
نه من بدون فیل میرم و مشکلی نداره
نمیدونم چرا کار نمیکنه واست 
سلام . ببخشید جیسونگ جون چرا من هر وقت میرم تو بازی میگه باید553mb دانلود کنم . مال تو هم همینطوره ؟؟اگه نیست باید چی‌کار کنم؟؟؟!!!😮😭😞💜
HHHHHHHEEEELLLLLLLPPPPPP MMMMMMMMEEEEEEEE
آره آره 
واسه همه همینه 
باید دانلودش کنی 😭😂💙
برا لپتاب بازی وجود ندارد؟:"|منم میخام بازیش کنمم. . .فقطط من بدبختممم:[[[
نه متاسفانه واسه لپ تاپ نیس😭
سلام ادمین جیسوگ جون اگه جا برات مونده میشه منو اکسپت کنی
Ariana هستم
فایتینگ
اکسپت شد آری جون 💙😉😉😉
بچه هاااا
کده من
FGCJ3UH
اینههههه بزنیییین 😍😍😍
😍😍
میشه منو قبول کنی اونی؟ من shagha ام
😉 اوکی عه
منو چه به ایفون?😂😂هر کی ایفون داره خودشو لو بده
عه این بازیو بیگ هیت به افتخار و برای شخص من ساخت! چجوری نصبش نکنم؟😊😆😂
دروغ در وب ادمین جیسوگ ؟؟؟؟!!!
بله بله 
😂
نه خوب راسش خیلی برام مهم نیس فقط میخاستم جو بدم😂و ری اکشن تو رو ببینم

حالا رو خود آیفون اکس اس مکس هم نصبش کنی ایمیل نداشته باشی به دردنمیخوره کلا من خودمو اذیت نمیکنم:)


وایی یعنی ارزوی من ی همین چیزیه بازیشو انگار برا من ساختن ایشالا ساله دیگه مینصبمش✋
اوومم من انگلیسیم بدک نیس فکر کنم بفهمم
پ.ن:اشکال نداره عوضش ی سال دیگه انگلیسیم قوی تر میشه بهتر میفهمم😂 #خود_دلداری_الکی
اوو یهه

الان گف من پولدارمو آیفون دارم -ـ-

ایشاللههههه

نه فک نکنم /، تو نصبش نکن 😂


اونی به نزرت خودکشی بکنمممممممممممممم؟؟؟؟!!!!!!
من ی گوشی نوکیا ازاون قرن 18 امیا که غیرلمسی ان دارم هنوز منتزرم تبلتم درست شه

اونموقع داداشم علاوه بر تبلتش،امروز مامانم رفت براش گوشی خرید!!!!!

بعد مامانم گفته باس تولدتون چیزی نمیخرم خوب مادر جان باسه اون که کادو خریدی کههههههه

اههههه اسن من هیچی نمیخاما ولی این بازیه رو لپ تاپ قرن شونزدهمیم نصب نمیشه ایییییشششش
حالا بازیش باحال هست؟(فکر کنم من نصبش کنم ذوق مرگ شم این چه سوالیه میپرسم؟؟؟)
راستی باید انگلیسیمون خوب باشه؟
بهتره جواب سوالتو ندم 😂

بابااااااا بیخیال ین چیزا ارزش ندارن خودتو بخاطرش ب کشتن بدی

بعدا میگن مادرا تفاوت نمیزارن بین بچه هاشون 😑😑😑✋

لپ تاپ میخواد قرن ۲۰ باشه یا ۱۶ . کلا رو لپ تاپ نصب نمیشه 😂 پس خودتو اذیت نکن 

بازیش هیجان انگیز و رقابتی نیست
از اول دبیو پسرا میتونی کنارشون باشی و لحظه هایی ک تجربه کردن را بفهمی
اره نسبتا خوب هم باشه میشه فهمید
چون تو بازی فقط باید بخونی...
واااییی اخه چراااا؟؟؟؟بعد اونی چرا فیلماشو اصا برا من پخش نمیکنه میگه نمیدونم اتصال به نت مشکل داره یه همچین چیزی حتی تماس پسرا رم نمیتونم جواب بدم یعنی هر کدوم زنگ میزنن چنان جیغی میزنم که مامانم میخواست گوشیمو قرنتینه کنه.........میشه بگی چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه به خاطر اینه که با وای فای نیست؟یا اینکه فی.ل.ت.ره و باید ف.ی.ل.ت.ر شکن داشته باشم؟؟؟؟؟؟
بعد اونی یه بار دیگه کدتو بده من تو لیست دوستام بزنمت
نه نه فیل نیس
ببین یا سرعتت کمه
یا گوشیت پره 
یا یه جای کارت میلنگه 

ولی خدا وکیلی نت گوشیو عین جارو برقی میخوره 😐😑

کدم رو نوشتم تو همین پست شوگ لاو
سلام جیسونگ جون . میگم میشه منم اکسپت کنی.
اسمم:JIKOOK
کدمم:BYBJFXX
مرسی.:)
فک کنم دیدمت 
الان تو فرندامی
ممن مرسی
بال یادت نره بدی بهم 😂
پیداااات کردم من منم مممممممم
واااااااااااى نمیدونى چق خوشحال شدم تو که نوشتى DW9ZALV
اونجا نوشتم jisog تو کادر جستجو اسمم هم همون lovebts#fk7a9 هستششششش
نمیدونى نزدیک بووود جیغغغ بزنممم
یسسس
دیدمت 😎💙
میدونی چرا تماس ها شون برای من باز نمیشه :/
برای چند نفر دیگ هم تماسا باز نمیشه
نمیدونم چرا 
مال خود من کار میکنه
جیسوگ سی ماشاالله لول ۱۶ عی ... من لول شیشم Kim movina عه اسمم^_^ بهت درخواست دادم ولی من هی برمی‌گردم عقب اون تیکه که تهیونگ زنگ زد گفت قلبم درد گرفت که ب جیمین باند دادی 😂😎
😂💙
اره دیدمت ، اکسپتش کردم 
وااای اون تیک ترکیدم از خنده ر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
آپاااااااااااایوووووووووووووووووووووووووووووو
آپاااااااییییییییووووووووو
😂😂😂
سلام جیسوگ جون
من یه مشکلی دارم وقتی میخوای لول کارت هارو بالا ببری
یه سری گل هست ..اونا واسه من تموم شدن الان نمیدونم چی ککار کنم
میتونی راهنمایی کنی؟
سلام اسپیرینگی
اون مرحله هایی که بهت ستاره میدن ... بگو خب
برای ب دست اوردن گل ، باید بری اون ها رو دوباره و دوباره بازی کنی
مرررررررسی جیسوگ خیلی کمک کردی بازی اصلا برا من نصب نمیشد ولی از سایتت دانلود کردم اومد😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
وووویییی خیلی خوبه وقتی بهمون زنگ میزنن صدا خودشونم هست😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
😍 💙
اره خیلی هم باحاله  😂💙
جیسوگ همش میزنم اد شی ولی نمیشه چرا؟
ادد شدی
سلام جیسوگ جون من برنامه را وصل کردم فکر کنم در خواست دادم لطفا ببین من نمی‌دونم اسمم چیه میشه بگی باید از کجا بفهمم ولی فکر‌ کنم اسمم rose باشه فکرکنم ممنون میشم کمکم کنی ❤️❤️❤️
عهههه رز بودی ؟؟
فک کنم اکسپت کردم بعد دیلیتت کردم 
نمیدونم
سلام
ادمین جیسوگ منظورت اطلاع رسانى براى رو مخ بودن بود یا براى لول هشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منظورم لولت بود 😂
اپیزود یعنی چه؟؟
اصن بیخیال کامنتارو خوندم نود درصد بچه ها کلا نگرفتن که قضیه از چه قراره..بیگ هیت جان میخوای بازی بدی بیرون یه توضیحاتی هم ارائه بده تا گیج نشیم..اَه😤🤬
تو خود بازی توضیح داده ، ولی خب ب انگلیسیه 😂
اونی میگم من اینو همون اول از گوگل پلی دان کردم ولی اندرویدم الان این دو تا با هم فرق دارن؟؟؟؟؟یه سوال دیگع چرا مال منو همش مینویسع باس بهروز رسانی شه؟نزدیک ۵۰۰ مگ ازم گرفته (البته از من که نه از بابام .سر همین میخواست از خونه پرتم کنه بیرون .میگفت این دخترای چینی دارن منو ورشکست میکنن )همش میگه حتما باید به وای فای وصل باشید خب اسکل اومد و یکی وای فای نداشت نفهم خیلی اعصابم خورده خودم کشتم برسم به قسمت یونگی اخرش نزدیک بود با موتورش زیرم بگیره
نه فرقی نداره 
بازی دیتا داره یعنی داخل خود بازی هم باید کلی دانلود کنی
😂😂
جیسوگ جون بعد اینکه من پیش ثبت نام نکرده بودم فقط وقتی که اومد دانلودش کردم.. یعنی به مشکل بر میخورم؟ اگه بخام اکانت داشته باشم تو بازی باید چیکار کنم
راستش این الان سوال خیلی ها شده
من چون پیش ثبت نام کرده بودم مشکلی نداشتم

بچه هایی ک ثبت نام نکردن اگ میدونن سوال دوستمون را جواب بدن 
سلام جیسوگ جون..من یه سوال داشتم اینکه تو قسمت agency بازی من گیفتام برای پسرا تموم شده...چجوری میتونم دوباره براشون گیفت بخرم؟ تو قسمت shop هم میرم یه چی میاد که باید کانکت بشم به فیسبوک یا توییتر مثلا..هیچکدومشونم ندارم..چیکااااار کنممممممم؟

اون مرحله هایی که ستاره دارن .... بگو خب 

یا ماله نامجونه یا شوگ یا ته یا جین یا جیمین  و ... با توجه به این که ماله کی هستش

به تو یه چیزایی میده که با اونا میتونی

حالشون رو خوب کنی 

خخخخخخ خوش به حالت من لول دو بودم نتم پرید😂😂😂😂😂😂😂الانم به بابام وصلم نمیزاره با نتش بازی کنم😂😂😂😂
راستى می دونم رومخم خیلى
ولى خواستم بگم من الان لول هشتممم
ممنون از اطلاع رسانیت 😂
ممنون از راهنماییت 😑😑😑😑
من میرممم خودمو بکشممممم
آخه وقتى نصفه نیمه میفهمم چیکار کنممم
بعضى کلمه هارو که نمیفهمم
اصلا













.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.



.
.
.
.

.

.

.
.





.
:|
سلاام ادمین جیسوگگ من هیچى از بازى نمیفهمم 😐😐😐😐
فقط همین طور رد میکنم و نمیخونم چون نصفه نیمه میفهمم چى میگه
تورخدا یه چیزى یادم بدههههه
تماس تصویریشون قضیش چیه
میشه بگى؟؟؟
لاو بی تی اس جون
مدل بازی همینه
تو که رد میکنی اشتباه میکنی 
بازی داستانیه و باید بونیش
و تا تهههههش همینه
فک نکنم بازی به دردت  بخوره 
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
💙💙💙
جا براممممم نگه دار باشه؟؟
قول بدهههه
اگه پر هم بود برات خالیش میکنم 😂
همینطور داره پر میشه
اصن بعضیا رو که درخواست دادن نمیشناسم
ولی ۴ تا خالی نگه داشتم واسه بع و جیمین و دو سه تا از بچه های دیگ
نگران نباش
جیسوگگ شههه چطور میتونم اددت کنممممم؟؟؟
باید مرحله رد کنی تا به اونجاهاش برسی
خودت میفهمی بعدا
سلامی دوباره...
میشه محتوای کلی این بازی رو بگی؟؟منظورم اینه که چه جور بازی هست اصن قراره چیکار کنیم توش؟بهم بگو تا اگه ارزش نت خرج کردنو داشت اون موقع نصبش کنم..یه چیز دیگه جیسوگ تو به همه گفتی شنبه ۳ جولای ام وی میاد بیرون ولی ۳ جولای تو تقویم من میشه چهارشنبه🤔تاریخ دقیقش واقعا شنبه میشه؟؟
اوممم نمیدونم چند شنبه اس راستشو بخوای 😂💙


مهم تاریخشه حالا چه فرقی داره چند شنبعه باشه 


ببین اگه بازی اپیزودی دوست داری نصب کن

به این دو نقطه توجه نکن خودمم.










































































































































































































































میخوام یه واقعیتیو بهت بگم.tae kook هم من بودم.الان دیگه وبلاگ ساختم نمیتونم با هر اسمی کامنت بذارم
پووووووف
نمیدونم چی بگم 
سلام. میشه اگه امکانش باشه لطف کنین بگین تور LYS توی آمریکا کِی گذاشته میشه تو سایت؟
گذاشته شده عزیزم
تو قسمت کنسرت - تور نیویورک 
سلام*_*
من نصبش کردم...مرحله اولم رفتم که با یونگی تصادف میکنی و اینا😂
ولی خب نمیدونم چجوری باید کسی رو به لیست فرندام اضافه کنم :/
و اینکه من قبل از اینکه برنامه بیاد تو گوگل پلی،نرفتم تست بدم ببینم منیجر کی میشم...این مشکلی نداره برام تو بازی؟:|
باید مرحله رد کنی تا به این مراحل برسی
نمیدونم
اگه میرفتی الان این سوالاتو نداشتیم 😂
진아미예요
언니 안녕하세요 정말 사랑해 😍
그리고 고맙다
BTS WORLD 파이팅

آنیو جین ارمی
چونگگگمللل سارانگهه همچنین 😂 ( خدایا ابرومو بخر کسی این کامنتو نبینه )
چونمانهیوو
فایتینگگگگگگگگگگ
سلام جیسوووووووگااااا من خودمو به اسم هلنا ثبت کردم اکسپت کنیا
username:Helena
یسس دیدمت 😉
یه کی کمکم کنه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دیشب می‌رفت تو بازی امروز نمیره چی کار کنم خودش میاد بیرون
من دیگه دارم دیوونه میشم
عهه


کسی میدونه چراا؟؟
ببخشید یه کامنت دیگه گذاشته بودم اسمش عهههه منم نصب کردم بود 😂😂😂
از هیجان اشتباهی اونجا نوشتمش😂😂
😂😂😂🤞
عهههه منم نصب کرد
عهههه منم نصب کردمممم
چجوری میتونیم اد بکنیم؟
اسم من Yasna هست کدم TBHLFE6 هست
خیلی خوبی ینی 😂😂😂😂
اسمت فقط
سلام
شما می گین که نسخه اندرویدش رو اوردین مگه نسخه مخصوص کامپیوتر هم داریم؟؟؟
مثلا ویندوز لینکوس یا شاید هم مک؟
نه برای کامپیوتر نداره
اخخخخخ قلبم چیکار کنم چرا تماسا برام برقرار نمیشن پنج دیقه هم صبر کردم😭
 😂 گریه نکن درست میشه 
Hooooo 🎆🎆🎇🎇🎇🎈🎈🎈🎈🎈🎈
بازیش عالیه😍😘😗😙😚😉ولی برا من گاه ب گاه بدجور میهنگه😐🙁😔
👍👍💖
جیسوگ
وقتی زنگ میخوره صب میکنم عرور میاد
اوکی بزنم صب کنم ؟؟؟اخ خیلی خیلی صب میکنم چق دیگه؟؟؟همشم میزنم نمیشه
بعد پسرا حالشون خوب نیس اون چیزه بیمارستانه چیه ساختمونه
چکار کنم؟
اممم
نمیدونم واسه من میاد
تو خود بازی بهت پیام دادم و گفتم
جیسوگ اگ ب من حمله کرد کمکم کنیااا
منم اینجا پشتتم....
من رفتم لالا ک فردا از 8صبح تا 3بعدظهر کلاس دارم...
بازم میگم دوستان گرامی شبا زود بخوابین تا خوشگل و جوون بمونیییین
شبتون خوش ~_~
برای همه 
آرمیییییی اومدی بودی وبممممم
توروخدا وب منو ب خاک و خون نکشششششششش
بخدا من هیچی اوبسووووووو
اوکی اوپسو 😂
آنیو سیمایی🤚🤚
نه عاامو یه ماه و خورده ای مونده😂
نیمه دوم مرداد ایشااااالله بازش میکنم😂
جیسووووووگ
من هم با اکانت گوگل رفتم هم ایمیل
هیچکدوم نمیشه😭😭😭😭😭😭
برای سیما
جیسوگ میگم این درسته که الان مهلت ثبت نامش تموم شده؟😭😑
یا دوستام دارن جو میدن؟😶😐
واقعا نمیدونم
فک نکنم راس باشه
از این ب بعد میتونی اوبسو صدام کنیی
نفسی انیووو... خوبی بهتری؟ گچتو باز کردی؟
اوکی اوپسو
این نوشتی کلیک کنید جواب بدیم
من هرچی ثبت نام میکنم نمیشه
چکارش کنم؟
اینو داخل خود بازی نوشتم


به نفس گفتم چطوری اونو نوشتم 
کد مهمه؟؟؟؟اگ فقط دوست میشه پیدا کرد کی عزیز تر از دوستای ایرانیمون😍💜 اسمم تو بازی سارای
موقعی زنگ میزنن ی چیزی میا رو صفحه نوشته عرور44.

ینی چی؟؟
چند بارم میزنم😣😣😣
نتت ضعیفهه


چند بار امتحان کن بخاطر نته
بازم سلام
چیزه من ک هنوز نمیدونم فرند و اینا چیه ولی حتما سعی میکنم ادت کنم منم همون مهتام دیگه فکر کنم قبل من کسی مهتا نبوده😂😂 ممنون
راستی واسه ران هم ممنون میدونم باید اونجا نظر میذاشتم ولی خب ببخشید💜😂خستم میفهمی خسته اعصاب مصاب هم سر سرعت اینترنت ندارم یهو میزنم نابود میکنم همه چیو😂😂 ولی بازم ممنووووون
سلام 
اره بابا یه مهتا نداریم که
خسته نباشی 😂😂 عصبانی نباااش 😂😂
همون که نوشتی کلیک کنین جواب سوالمو بدین
وای جیسوگ از بعد از ظهر تا حالا دارم باهاش ور میرم ثبت نام نمیشه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
تو صفحه اصلی
یه آیکون شبیه مداد و کاغذه
بعد که اونو میزنی ، بالا سمت چپ میتونی پست بزاری
همچین با ذوق و شوق رفتم دانلود کردم بعد پونصد تا دیگه هم میخواست دوباره دانلود کنه هنوز ک هنوزه اون پونصد تا دانلود نشده میخوام خفش کنممممممم
😂😂
حالا بازم بعدش باید دان کنی
آره پیش ثبت نام کردم
ولی نمیدونم چشه😑
الان همین چیزی که تو گذاشته بودی چجوری گذاشتی؟😶😶
خدایا دارم دیوونه میشم عععرررر
این پست را ؟؟
یا کد را ؟؟؟
عرررررر منم میخوامممم
من چقد بدبختممممممم
شانس اوبسوووووو
نت اوبسووووووووو
تایم اوبسوووووووو
و .....
کلا اوپسویی 😂😂
نصبشم کردما ولی همش اون داستانه میاد
هر کاریم میکنم چیز دیگه ای نمیارهههه😭😭😭😭
خب کل ماجرا بر سر داستانه دیگ 😂
بازیش ژانر داستانی داره 
همین زیباش کرده دیگ 😭😭😭😭😭😭😭
شوگ بهم پیام داد
بخاطر رقص زیاد پاهاش درد گرفته بود
بهش گفتم انقدر به خودت فشار نیار 😭😭😭😭
جیسوگ چرا برا من اینا نمیادددددددد
میخوام log in کنم نمیشه همش ارور میده با گوگل و ایمیلم رفتم چون می ترسیدم یهو فیس بوک بزنه همه چیو فیل کنه دیگه با اون نرفتم
چیکار کنمممممم😭😭😭😭😭😭😭
همش میگه بعد از ایجاد یه شخصیت میتونه مورد استفاده قرار بگیره یه همچین چیزی
امممممم
والا من تا رفتم تو بازی با اکانت گوگلم وارد شدش
پیش ثبت نام کرده بودی ؟؟
سلام عزیزم
عاقااااا من یه سوال داشتم راجع به سوپراستار بی تی اس
چجوری میشه الماس خرید ؟
عاقاااا تو قسمت شاپ بازی کارت پریسیم اومده میخوام بخرم بلد نیستم عررررررررررر
اگه بلدی میشه راهنماییم کنی؟
سلام سوها جون
نمیشه خرید مگر اینکه الان خارج باشی و با پول حارجی بخری

ولی از طریق دیدن تبلیغ میشه به دستش اورد 
و همچنین خود بازی هم گاهی اوقات میده 
جیسوگ من نمیتونم ب تلفن وقتی زنگ میخوره جواب بدم تو میتونی؟؟
چرا برای من میشه؟؟؟
من تورو وارد لیست دوستام کردم💙💙💜
من اره میتونم
یه چند ثانیه به خاطر نت ضعیفم صبر میکنم ولی جواب داده میشه


اوکی ، هنوز چک نکردم 😂
اسمت چیه ، فالوت هم بکنم 
من لینک پستمو تو این پست گذاشتم ، فالو کن که بتونم تورو پیدا کنم


اد شدی
FGCJ3UH
از من اینه بزن من بلد نیسم
بعد عکس پروفایلمو برداشتم چکار کنم؟؟؟
بزار برم تو بازی ....

سارا جون اگه دوست نداشتی کسی کدت را ببینه بگو سانسورش کنم
برای گذاشتن پروفایل چی کار کنی ؟
وایببببپتببز
واییییییییییییییییییییییییی
بالاخره اومد🤩😍🤩😍🤩
یسسسسسسسسسسسسسسسس
هیییی اشتب گرفتی پست سیما تو وب منه آهنگ نذاشته یه چیز دیگست

فقط دو درجه عاقا تر شدم یعنی؟؟؟خرررر
اوووووووو
اوک میام میبینم 
جیسوگ جون من اپل ایدیم خراب شده نمی تونم دان کنم لطفا یه جا برای من بزار خواهش 49 نفر را قبول کن یه نفر برای من جا بزار تا این چند روز برم درستش کنم
اوکی جونگکوکی 
جا واسه تو هست 😉💕
ایوللللللللللللللللللللللللللل🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉خیلی شادم الان😝😝😝😝😝😝😝😝
🎇🎇🎆🎆
نمیشه روی کامپیوتر نصب کرد؟
نه متاسفانه هانی جون
اوهههه مااایی گاااااااادددددد
😭😭😭😭
میشه نسخه ویندوز شم بذاری جیسوگ جان.مرسی
سلام ته کوکی
فقط نسخه اندروید و ای او اس داره
ecedentesiastbelieber
چجوری باید بازی کرد؟ من میرم توش میگه یه چیزی رو باید دانل.د کنی ولی هر کاری میکنم دانلود نمیشه
اره من که نصب کردم دوباره ۵۸۰ مگ دان کرد و بعد وا شد 
تورو خدا فایلش رو توسایت بذارین من گوگل پلی ندارم خواهش می کنم
قرار داده شد 
واسه من نصب نمیشه
فایلش را قرار دادم ویکوک جان
جیسوگ سحر همون جیمین هست دیگه آخرین نفر عکسای اونه
دنا هم نبوده کلا ندیده بود و نمیدونست
من الان کتاب خونم نمیتونم خیلی بحرفم
اری میدانم ام ان
فداااایییتتت
اونم میدونم
اوکی ، ارزوی موفقیت میکنم واست
یه هفته موندهد 
حسابی بخون
میشه برنامه رو داخل سایت بزارین من گوگل پلی فعال ندارم خواهش می کنم مرسی
سلام داهیون جون
قرار گرفت
سلام جیسوگ عزیز
میشه یکم راجب بازی توضیح بدی؟آنلاینه؟
کومایوووو💜😘
اره مستر پارک جان
انلاینه
خیلی هم نت مصرف میکنه لنتییی
وا من تازه نصب کرده بودم ککک...بازم باید نصبش کنم
ایگوو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.