بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۴ ]

سلام میشه بازی های بی تی اس رو بهم معرفی کنید تا دانلود کنم
ممنون میشم ♥️🙏🏻♥️
سلام 
توی طبقه موضوعی به قسمت بازی های رسمی بی تی اس برو هست
من خواهر یکی از دوستانم ولی من بلد نیستم این رو دانلود کنم چجوریه؟😅😬
من دلم میخواد این بازی رو دان کنم ولی رو گوشیم بالا نمیاد
😢😢😢😢😢
عهه چرا؟
اندورویدت پایینه؟؟
بنظرت کسیم این بازیو بازی میکنه
دلم ب حال این بازیه سوخت بدبخت
😢😕
😂😂😂
خداوکیلی من بازی میکردم 
تا زمانی که دختر پسر عمه ام بازی میکرد 
چون وقتی به لاین وصل شی و دوستاتو توی بازی اد کنی میبینی اونا تو چه سطحی اند
من خیلی این بازی را رفتم ولی به جا گیر کردم ، اونم گیر کرد 
دو تامون بازی نکردیم دیگ خاک خورد
ولی اینم تو ژانر خودش بهترینه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.