بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود برنامه 꽃브로] Celebrity Bromance] با حضور تهیونگ

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۳ مهر ۹۹ ، ۱۶:۳۸
  • ۸۸۱۷

 Celebrity Bromance با حضور تهیونگ

~~~~~~~

زیرنویس فارسی | E1: 720P | 480P

زیرنویس فارسی | E2: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | E3: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | E4: 1080P | 720P | 480P

زیرنویس فارسی | Spec: 1080P | 720P | 480P

2016-May-10

~~~~

تماشای آنلاین با زیرنویس فارسی در vlive 

 E1

 E2

 E3

 E4

 Special

 


زیرنویس فارسی کاری از گروه ترجمه  Clematis مترجمان اختصاصی سایت 

توی ویلایو میتونید با زیرنویس فارسی اختصاصی ما این برنامه رو تماشا کنید. 

برای وارد شدن به برنامه ویلایو به فیل** شک* وصل بشید.

دسته بندی :
 Program 1

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

سلام
داخل اون لایو یونگی و هوسوک هردو کاپشن ارتشی پوشیده بودن مدلش/و یونگی موهاش بود:) و اینکه داخل سایت نیست⬅️برای ERIS
سلام خوشگلا اگه دوست داشتین از وبلاگ بلک پینک منم دیدن کنین
Blackpinklovers2016.blog.ir

کوماوو
سلام ادمین جونم....خسته نباشی
اون چ برنامه ای بود ک شوگا و جیهوپ به دابسمش ویکوک میخندیدن؟؟؟
از کجا گیرش بیارم؟؟
سلام خوبی با جیمینشو نداره
سلام عشقم....خسته نباشی
اون چ برنامه ای بود ک شوگا و جیهوپ به دابسمش ویکوک میخندیدن؟؟؟
از کجا گیرش بیارم؟؟
اوه اوه پس نگو*-*
تنها کلمه ای که درخور من نیست همونه:") اما مرسیییییییییییییی جیسگولو جونمممم فدات خفن خفنا*-*
🚬
الکی فروتن بازی در نیارر
جیسوگولو 😂😂😂😂 
خواهش مون آمور 💜
بگو دیگه*^*
تیریخداع*^*
من که فیک تخم میکنم برات عرعر میزنم برات تو گوشیم کینگ مرموز سیو کردمت بزارم برم؟:|
آخه ناموسیه😓😭
وای خیلی خوبی 😂😂😂 منم تورو سکسی و جذاب سیو کردم جیگر 🚬
میشه بهم بگی مال جونگ کوک کجاس؟
تو قسمت پروگرم 2
قضیه برنامش چیه؟
عین سلبریتی برومنس جونگ کوکه
سلبریتی ها با هم وقت میگذرونن😂
وای ممنون که این برنامه رو اضافه کردین
میشه برنامه استار کینگم اضافه کنید
باتشکر
ایشالله😂
دارم سعی میکنم درخواستی هارو بزارم 
جیسوگا درمورد چی هس برنامه
سلبریتی ها با هم میگردن و کارای مختلف میکنن
سلاممممم. ببخشیدددد اجراییییییی Radio. Com رو نمیذارین؟ من همش کامنت میذارم اینو اما جوابم رو نمیدین🥺🥺🥺😭😭😭😭
سلام عشق جان فعلا نه 
این برنامه تازه اومده و ظبط قبلنه یا خیلی وقته اومده؟؟؟؟؟؟
تاریخ تو کپشن زده شده
چند دقیقس هر قسمت؟
15 دقیقه تقریبا
تنها استیکری ک به ته نمیاد...استیکر دم و گوش شیطانه...اون لعنتی یه فرشته به تمام معناست
آه ... مطمئن نیستم ... وقتی به اجرای بلک سوان کنسرت نگاه کردم انقدر خفن شده بود که میتونم بگم نیمشمشوشوشوشو
ولش کن نمیگم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.