بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

سلام ادمینای خوشگل. مرسی بابت همه زحمتاتون ترجمه و اپلود برنامه ها واقعا سخته💜💜ممنون بازم. یسوال اینجا زدین برن تد استیج فصل اول. عایا فصلای دیگ هم داره؟ چون ت سایتتون نیافتم
عزیز برو وب جدیدمون

ولی در کل برن د استیج سینمایی داره ولی سری دیگه ای نداره
سلام و خسته نباشید👋🏻
ببخشید یه سواله خیلی مهم دارم میشه لطفا جواب بدید؟؟؟🙏🏻
این فصل از بورن د استیج، راکشن اعضا داره که فیلمو ببینن و نظر بدن؟؟؟ اگه نه کدوم فصلش داره، به غیر از اونی که تازه اومده؟؟🥺🥺
خیلی ممنونتون میشم جوابمو بدید🙏🏻🙆🏻‍💜💜💜
فکر کنم برینگ د سول داره ولی ما نزاشتیمش
ببخشید اون موقعی که جیمین سرماخورد و صداش گرفته بود مال کدوم قسمت
سلام😁
ببخشید قسمت اخر چرا اینطوریه؟؟؟؟انگار بعضی تیکه هاشو حذف کردن . یهو میپره جلوتر😕بخاطر همین زیرنویسشم نا هماهنگ میشه .
مثلا یه تیکش که اهنگ پخش میکنه یهو میپره چندثانیه جلوترش . یا اخرش که حرفای اعضای نشون میده اگه ببینین متوجه میشین
مرسی بوس بوس پوراهه💜💜💜💜💜💜
سلام سیتا شه
این مال خیلی وقت پیشه منم با همین لینک نگاه کردم 
به بزرگی خودت ببخش 😭💞
باید دستی ساب رو هماهنگ کنی
نمیدونم پیامم ارسال میشه یا ن ولی لینک اپیزود شماره ۷ فک کنم مشکل داره چون مینویسه فایل پیدا نمیشه هلپ می پلیز
سلام پرنیا جونی
چک کردم واست 
اوکی بود 💞
این برنامه مال 2017 وتور وینگزه؟؟
چون من یکی دارم 4 قسمته خواستم بدونم ادامه اونه یا نه
برن د استیج آره مال تور وینگز بود
سلام خوبین للللللللططططططفففففاااا بگین به من کدوم قسمته که کوکی بیهوش میشهههه.... نت فقط برای دانلود یه قسمت دارم..... و اینکه یه سوال چرا به شوگا میگن آگوست دی اعظم؟
سلام
دو سال پیش دیدم
چطور یادم بیاد 😂؟
فک کنم قسمت سه اینا باشه یادم نی


چون اگوست دی اعظمه 😏
چرا نمیشه قسمت هشتشو دان کرد فیلتره😭😭😭
لینکا مشکل پیدا کرده بود 
دوباره امتحان کن 
چرا بی‌تی‌اس همیشه ما آرمی هارو باید به باد فنا میدن؟؟؟
اون از گریه هاشون توی ماما ۲۰۱۸.
اون از موزیک ویدیو آی نید یو اصلیش که جونگ کوک رو زدنو من هر دفعه که موزیک ویدیوشو میبینم نصف دستمال کاغذی خونمون تموم میشه بعدشم آبجیم انقد فهشم میده که تو اسکل هر اتفاقی که برا این پلشتا میفته گریه میکنی( نه اینکه خودش آرمی نیس هر چی دلش خاست گفت)
اینم از اینجا که جونگ کوک غش میکنه و من بدبخت تا نصف شب باید گریه کنم. خودشم با اون جور حرف زدناش تپش قلبمو از اون که بود بیشتر کرد.
واقعن میگم اگه اون موقع اتفاقی برا جونگ کوک میفتاد من الان زنده نبودم.
بابا بسته دیگه. ماهم تا یه جایی میتونیم صبر و تحمل داشته باشیم. این قسمتاش نابودم کرد. الانم که وضیعت اینطوریه. تو لایو، جیمین که گفت چند وقت حالش خوب نبود نمی خاست اونطوری بیاد لایو بگیره. تا قبل از اینکه بگه نه کرونا نگرفته من داشتم خودکشی میکردم. بس کنین بابا. پس فردا همه جا مینویسن که یکی از فن‌های گروه بی‌تی‌اس به علت گریه زیاد برای اتفاقاتی که اخیرا براشون اتفاق افتاده، فوت شد:\
از این ور جیمین چقد نگران بود من دو دیقه قطع امید کردم. انقد یعنی حالش بد بود که به اکسیژن احتیاج پیدا کرد؟؟؟؟ من الان بیشتر از جونگ کوک به اکسیژن احتیاج دارم. نفسم بالا نمیاد. جون مادرتون بس کنید. مرسی. با این کاراتون یه فنو به کشتن میدین( مث توی بی‌تی‌اس ران قسمت ۱۲ فصل دوم که جینو هوسوکو جیمین مجرم بودن بعد تهیونگو جونگ کوکو نامجون از زیر زبونشون حرف میکشدنو دلیل گرفتنشونو گفتن. اونجا برا جذابیتاشون رفتن زندان. این دفعه برا این کاراشون باید برن زندان.)








لطفا کامنت من بدبخت دل شکسته رو هم بخونید. گامساهاب نیدا💙💙
اونا قصد فنا دادن مارو ندارن که
ماییم که وقتی این همه تلاش و زحمتاشون، و عشقشون نسبت به آرمی هارو میبینیم احساساتی میشیم
ایگووو 😭😭😭😭😭😭
😭😭😭


جیس من دیگ نمیدونم چی بگم 😐 تو ادامش بده
سلااام میگم اینا کیفیت بهتری ازش استخراج نشد؟ کیفیتش خیلی پایینه :(
سلام 
اگه تونستم حتما کیفیت بالاترشو آپ میکنم 😻
سلام خسته نباشید
خیلی ممنون از سایت خوبتون
یه سوال داشتم اون قسمت که کوکی به خاطر استرس بیهوش شد کدوم قسمته من یه تیکشو تو اینستا دیدم ولی نفهمیدم دقیقا قضیه چیه میخوام کاملشو ببینم
قسمت های اولشه
فک کنم 2 یا 3 باشه 
مطمئن نیستم ...
سلام خسته نباشید چه سایت خوبی فقط لطفا فصل های بعد برن د استیج رو هم بگذارید باتشکر
سلام الی کوک شه 
تنکیو سو ماچ 💞
چشم چیزی بیاد میزارم😻
سلام ببخشید این چجور برنامه ایه؟
سلام
میشه گفت ی مستند از بی تی اسه 😊❤️
بی نهایت ممنونم واسه ترجمه
😍💙💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.