بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود برنامه BTS festa home party

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۰
  • ۹۳۷۳

دانلود با کیفیت HD به صورت پارت به پارت:

پارت 1

پارت 2

پارت 3

پارت 4

دانلود زیرنویس فارسی

~~~~

دانلود با کیفیت 720 از آپلود بوی

آموزش دانلود:

اگر با کامپیوتر خودتون دانلود میکنین که مشکلی نیست به آسانی دانلود میشه 

اگر با مبایلتون دانلود میکنید بعد از کلیک رو لینک ها بهتون میگه که برنامه mega رو نصب کنین . بعد نصب به آسانی از داخل برنامه دانلود میشه :)

.

.

بعد از دانلود کردن هر ۴ پارت ( تاکید میکنم هر چهار پارت ) ، اون ها رو توی یک پوشه جدا بریزید و سپس همرو علامت گذاری کنین و هر "چارتاش" رو با هم از فایل زیپ خارج کنید

پس از خارج کردن ،مشاهده خواهید کرد که هر چهارتا فایل زیپ به یک فایل با فرمت ویدیویی تبدیل میشود

.

.

.

دسته بندی :
 FESTA

دیدگاه ها [ ۹ ]

کیفیت ۷۲۰ کامله دیگه؟؟پارت پارت که نیست؟؟؟
ادمین جوووون...فستای 2018 ک دارن شام میخورن...همون دینر پارتی رو میزاری؟؟
عزیزم به جز پارت اول بقیشون نمیان
دوسته دیگه ای هم گفته بود
میشه رسیدگی کنین لطفا
سلام ببخشید میشه لینک دانلودا رو درست کنید
توی مگا بجز قسمت اول بقیش نمیاد
سلام عزیزمممم ببخشید میخواستم بپرسم کدوم فستا بود که جی کی و جیمین رقص مایکل جکسون انجام میدن؟؟؟؟
سلام همین برنامه بود
ولی رقصشون تو بمبا منتشر شده
اون فایل آپلود بوی یا 4 تا پارت فرق میکنه؟
سلام کوثر جونی
فرقی نداره
کیفیتاشون فرق میکنه
مرسیییی عزیزم ک ب فکر هستی و رسیدگی میکنی
Purple u
باز هم ببخشید دیر شد دویا جون 💛💛💛

بابا لطفا کامنتارو بخونید....من خیلی وقته منتظرم که جوابمو بدین

من جدا میخوام این برنامرو اما این سایت اومگا خیلی داره اذیتم میکنه چند وقته اصلا معلوم نیس چه اتفاقی میوفته تا 75 درصد پر میشه بعد پیغام میده ایمیل خود را چک کنید اصلا هم نمیگه کدوم ایمیل؟
لطفا لطططططططططففففففففففففففااااااااااااااا با یه لینک دیگه بزاریدش
خیلی ممنون میشم اگه به درخواستم رسیدگی بشه
سلام دویا جون
من درخواستیارو تایید نمیکنم که گمشون نکنم و رسیدگی کنم
آپلود بوی رو اضافه کردم عزیزم 💙
ببخشید اگه دیر شد
من اصن نمیفهمم چجوری اینو دانلود کنم O.O
تو گوگل سرچ کن اموزش دانلود از مگا رو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.