بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود برنامه Ellen show با حضور گروه BTS 2017

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۱۴
  • ۶۰۹۷

دانلود با کیفیت 720p

یه تیکش الن ازشون میپرسه تا حالا شده با آرمی ها بخوابن اخم

و اینجا تفاوت فرهنگ غرب و شرق رو میبینیم

کپ کردن طفلکیااا.

تهیونگ بیچاره از هول گفت نات به جای نو

ولی  خدایی این چه سوالی بود آخه...

.

دوستان زیرنوی فارسی جدا پیدا نکردم ولی میتونید با لینک دوم در نماشا با زیرنویسش تماشا کنید

بعد کلیک رد تبلیغ بزنید

دسته بندی :
 مصاحبه

دیدگاه ها [ ۱۲ ]

اونیکی قسمتشو نمیزاری؟
به جز این یبار دیگه رفته بودن الن اونو میگم

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد


سلام
میشه لطفا این مصاحبه رو با زیر نویس بزارین هیچ جا پیدا نکردم کامل با زیرنویس زیرنویس چسبیده هم باشه خوبه فقط میشه بزارینش🥺🙏🙏
سلام جیسوگی خوبی
دوباره ومزاحمت شدم ببخشید😅😅
میشه زیرنویسشو بذاری 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
اگه مشکلی نیس
این برنامه زیرنویس فارسی نداره؟ 😭😭
داره 
من نزاشتم 😂
جررررررررررررر هوپمین جیسوگا؟؟؟؟😂😂😂😂😂🤣
فک کنم به ال شو عادت نداری نه ؟ الن از همه از اینجور سوالا 18+ میپرسه تازه خیلی ملاحضه اینارو کرده از بقیه خیلی سوالا بدتری میپرسه و خوب عادیم هست تازه سوال بدیم نبود همچین 🤣🤣🤣😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐🔫😐
😂👍
وای مرسی ازینکه ویدیو رو گذاشتی فقط تروخدا زیرنویسشوووو بزااااااااااااااااااار خواهشش
زیرنویس ندارههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نماشاهم بدون زیرنویس دارهههههههههههههههههههههههههههههههههه
من قرار تو خماریش بمونم که اینا چی میگنننننننننننننننننننننننننننن

واقعن اصن زیرنویس نداشت؟؟؟؟؟؟؟؟
داره 
باید پیدا کنم بزارمش😂
میانه نمدانستم هوپمینم شیپ میکنیی لنتیی خ خوبهه فیکشششششششششش, میفرستم براتت چینگووووووووو
اوککککای
اووووووووو پسس الانن که جدیییی بودیییی
# استینهای خود را بالا میزنددددددددد


















ِِِ






































هاهاااا سر فیکی که جدیدا میخونم هوپمین شیپرم شدممم سووو نو پرابلمم😎😎😎 ولی الویتم با کوکمینهه
نامرد برام بفرستششش
یاااااااااااا جیسوکاااااااااااااا شوخی شوخیییی با شیپپرررر کوکمینممم شوخیییییییییییییییی😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
من جدی بودم!!!! 😐😁
سلاممم جیسوکیییی, واییییییی هنگ برا ی لحظه شون بوددد بدختا رفتن تو شوککک😂😂😂😂😂😂😂,میگم جایی که ار ام ی جورایی شک.انداخت تو دل ارمیا وه شاید چیم دوس دختر داشته باشه این برنامه بود یا اون بار دیگه ای که رفتن الن ؟؟
همین بود فک کنم 😂😂😂
فک نکنم دوست دختر داشته باشه 
مطمئنن دوس پسر داره ، جیهوپپپپ !!! ( هوپمین شیپرا حمایتم کنین ، الان منو میزنه 😂)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.