بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود برنامه Flower crew با حضور Jungkook

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۲۳
  • ۹۱۰۷

 
خلاصه:
در این برنامه شش شرکت کننده‌ توسط رای بینندگان به دو گروه "جاده گل" و "جاده خاکی" تقسیم میشوند.
به گروه جاده گل پول زیاد و امکانات زیادی تعلق میگیره و اما گروه جاده خاکی کاملا برعکس ! یعنی پول کم و شرایط افتضاح و اسف ناکی خواهند داشت و هر دو گروه باید با شرایطشون کنار بیان و توی هر گروهی که افتادند سرنوشتشونو بپذیرند و ...

کیفیت 720P:

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

زیرنویس فارسی:

قسمت اول

قسمت دوم

زیرنویس از KOOKIELAND


کسی که تیم جاده خاکی میشه عملا مهره سوخته اس😂😂😂

-ما تورو پسر معصوم میشناختیم ، اما تو شرلوک جونگکوک بودی...

.

دسته بندی :
 Program 2

دیدگاه ها [ ۲۲ ]

باز نمیشه :)))))))))))))
هعی 🚬
اینم شانس مایه🚶‍♀️
بنوشیم 🥃
چرا باز نمیشه؟ 🤔😭
چند دقیقه دیگه دوباره امتحان کن
من توی همین پست قبلا یه کامنت داده بودم که راهنماییم کنین... دوباره بنویسم؟؟!
همه کامنتارو جز درخواستی\شایعه\فلان برنامه رو نمیزارید؟ تایید کردیم 😁
جیسوگ شی میشه لطفا جواب کامنتمو بدی و زود دانلودش کنم؟! چون محلت نتم فردا تموم میشه! ممنونم میشم :)
کدوم کامنت؟
تو مانهواش هست در کل سریال تمیزی بود من بار دوم با مامانم دیدم تو چین زیاد تایید شده نیست اون کاراااا ولی ضایع بودااااااااااااااااااااااااا به هم علاقه داشتن
تو the untamed دیگه
آها آها 
یادم رفت موضوع بحث قبلیمونو😂😂
آخه حتی کیس هم نداشت سریالش😭
هعی ... 
بهترین سریال عمرم بود جیسوگ شی عرررررررررررررررریدم توش انداره 88 تا خر راستی من اسمم آیساست یک او تی سون بدبخت
راستش تو مهمونی دختر عمه ام زیر گوشم می خوند برو ببین منم گفتم باز کی عاشق کی شده بعدش گفت دو تا پسرن تو فیلم منم فیک نویس با ذوق گفتم آخ جون پسرا عاشق همن هیچی آبروم در خاندان رفت
خوشبختم آیسا شههه
اوه یس او تی سون
کدوم سریال دو تا پسر عاشق همن ؟؟ من بمنم بگو 😂😂 چ تابلو شدی 
لان جان قریب منو یاد ته میانداخت البته ته در حد اون آرروم نیست
راس میگی
یه چیزاییشون شبیه بود 

میبینم همه هم سریالشو دیدید😂😂😂 سریالای خوب میبینین چرا معرفی نمی کنید؟؟؟
همش میخوام ببینما
ولی وقتی یادم میاد کوکیمو اذیت کردن نمیتونم ببینمش
😑😑😑
ببین نیکی شهه
Hiii
Mikhastam beporsm barname kook k fek konm esmesh boy frend for you
Nemidonm esm dorostesh yadm nis valy age hast mamnon mishm begid kodom page mikham bebiiiinmesh
سلام مطمئن نیستم هست یا نه 
قسمت پروگرم 2 سایت رو چک کن 
اینو خیلی وقته دارم-__-اما ندیدمش من خیلی چیزا ندیدم اصن وای استرس میگیرتم بش فکر میکنم😂
وااااااااااااای مبینا ببین
من خیلی خوشم اومد از برنامش
سلام
تو چه برنامه وی گفت میخواد اسم پسرش و نیمی بذاره؟؟
بنگتن گایو یا ران؟؟؟
چند روز پیش دیدمش ولی یادم رفته 🙁🙁🙁😥😥😥😥😥
سلام
ران قسمت 100 بود فک کنم 
سلام جیسوگ شی تو این برنامه چیکار میکننن؟؟؟؟؟🧐🧐🧐
سلام
به کپشنش اضافه کردم 
کامسامنیدا ❤❤😍😍😍

لینک قسمت دو خرابه چرا؟؟؟ 😭😭😭😭😭
سلام 
خواهش 😍💞💞💞
دوباره امتحان کن برای من درست بود 
اینو من اوایل که آرمی شده بودم میخواستم ببینم وقت نکردنم:|
مرسی یاد آوری کردیییییییییییییییییییییییی
ببین پس 😂 خنده داره

خواهش 😏💪
قسمت دومشو نمیتونم دانلود کنم سه ساعته در تلاشم
چک کردم که 
درست بود 
مگه همون نیس که بچم کوکی براشون غذا میخره و ازش نمیگیرن😒
نه 
من که دیدم همه با هم خوب و خوش خرم بودن 😂
اتفاقا بقیه شرکت کننده ها هم خیلی اوضاع خنده داری داشتن 
و یه دورم با آهنگ فایر جونگ کوک رقصیدن

این غذا رو جونگکوک نخریده بود و هم گروهیش گرفت و اینکه گروه مقابل غذا رو رد کرد هم جریان داشت 😂😂😂😂 تو هم اگه تو گروه جاده خاکی بیوقتی همین عکس و العمل رو خواهی داشت 😂
۴۸۰ ندارع؟؟؟؟
من نمیتونم با این حجم دانلود کنم. اگع بکنم دیگع سر بع تنم نیس😯
نتمونو محدود کردن بخاطر همین موقعی کع بستمون تموم میشع خیلی ضعیفه بعد کع درست میشع نمد چند گیگ نت داریم بخاطر همین نمیتونم همچین چیزایی رو دانلود کنم
اگع ۴۸۰ شو جایی پیدا کردین لطفن بزارین. گامساهاب‌نیدا😘
سارانگه💜😅
آنیونگ🙋🙋
نداره متاسفانه
اگه وقت کنم و وجود داشته باشه میام و بهش اضافه میکنم 💓
عهههههههههههه نت شبانه دارم دان میکنم
جیسوگا یکی گف بمن کخ بت بگم: یخری گف #لان ژان
/:
عهههه
اگه اون یکی سیما باشه یا دنا باشه
در هر صورت از کجا فهمیدن من طرفدار لان جان بودم ؟


سیم: من نبودم-__-  وندا بود 😑😑 
از من فهمیدن 😂 چون من طرفدارشم 😂 گفت دیگ کی تو بیان طرفدارشه، گفتم جیس 😇
برای چ سالیه؟
اوممم مطمئن نیستم ۲۰۱۵ فک کنم
سلام چرا لینک ایراد داره برای من 8 باره دارم امتحان میکنم نمیاره لطفا بگو من همه جا دنبال این برنامه گشتم و آخر سر اینجا پیداش کردم
راستی سایتها عالیهههههههههههههه
تمام چیزای بنگتن توشه
مرسی😘😘😘😘😘😘😘😘
سلام جینا جون
جفت لینکارو امتحان کردن و اوکی بودن. دوباره با ی مرورگر دیگ امتحان کن و از adm استفاده کن
گوماووووووووووووووووووووووو⁦:⁦(*_*)⁩⁦(*_*)⁩⁦(*_*)⁩⁦(*_*)⁩⁦(*_*)⁩
*-* 
لابیووووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.