بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود برنامه Hello Counselor با حضور RM و V\جیمین و جین با زیرنویس فارسی

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۲۲ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۴۴
  • ۹۳۰۷

Hello Counselor - Jin, Jimin

720P | 364M

480P | 260M

زیرنویس فارسی[@Kookieland]

2017.03.20


Hello Counselor - Rap Monster, V

720P | 461M

480P | 295M

زیرنویس فارسی(ARMY_AREA)

2015.05.25


روز N ام قرنطینه 🤪

لینک زیرنویس مترجمین قرارگرفته

دسته بندی :
 Program 2

دیدگاه ها [ ۲۲ ]

سلام
من خوش و خرم رفتم قسمت rm و v دانلود کنم دیدم هر دو تا کیفیت دانلود نمیشه و میگه سایت خراب است ممنون میشم بررسی کنید.
تشکر 😊😊😊
اگه میشه برنامه های بیشتری ازbtsبزارید😁💖
سلام من زیرنویس فارسی جین و جیمین را که دانلود می کنم برایم باز نمیشود و مینویسود فرمت ناشناخته است
سلام
ویدیو رو پلی کن و زیرنویس رو درگ کن رو ویدیو ^^
انیووووووووووووووووووووووو داشتم گشت میزدم تو سایت که به این برنامه برخوردم نمدونم دان کنم اور نو
میگمااااااا شما اسم منو چی میخونین خداییش😐دیروز یکی یه طوری خوند پشمام ریخت😂❤
دان کن

من هوپ مون میخونم
ببخشید زیرنویس فارسی برای من نمیاد
دانلود میشه ولی کلمات نمیان یک سری حروف و علامت های بی ربط میان
سلام جیمین شی
با یه پلیر دیگه نگاه کن اوکی میشه
😂😂😂 جدی میگم!
آی نو 😂😂
وای واقعا مرسی **
کاش یه جوری بتونم اینا رو واست جبران کنم
بوس به کلت
جبران چراا
خوشی اس.ام شی = شادی من 😉💞
این همون برنامس که جین و جیمین از یه دختره تعریف میکنن؟ ولی دختره ککشم نمیگزه؟😐 حالا اگه من بودم یه جوری پشمام میریخت که کارخونه های نخ ریسی تا ۱۰ سال آینده به چوپانا پشم سفارش نمیدادن 😂🤦🏻‍♀️
وای عالی بود 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 جدی جر خوردم از خنده 😂💜💜
من دان نکردم میشه بگین چیه این وچیکار میکنن؟
بازیگرا و ایدولا دور هم نشستن مشکلاتشونو میگن 
و ار ام و وی هم مشاوره میدن 
یه همچین چیزی
سلام لاولی
میگم این برنامه مال چه سالیه؟
سلام زری شه
زیرش زدیم 
این برنامه ای که دوستمون گفت بی تی اس با توایس بود ن اسمش هست the boss is loking واقعا قشنگه 10 تا گروه کیپاپ دختر و پسر هستن با مدیر های کمپانی البته بعضیا با مدیراشون نبودن . حالا گلم اگه تونستی برنامه star king اون قسمتی که اعضای توایس با ار ام و جیمین و جیهوپ هست کاملش رو قرار بده من کات ازش دیدم بمب خندس از تابستون 3000000 دفعه دارم میگم نذاشتی . الان این کامنت دوستمون رو دیدم داغ دلم تازه تر شد. جان جدت بزار
😂😂😂😂
ایگووو
جدا سر جفتمون شلوغ بود الان تو قرنطینه ایم ک یکم وقت آزاد داریم. تازه اونم باز کلاسای مجازی جفتمون شروع شده :(
کامنت اون دوستمون رو تایید نکردم ک ایشالا سرفرصت قرارش بدیم 😂
ووووویییییییی مرسیییییی قسمت نامجون و تهیونگ رو خیلی میخواستم😻🤩💋💋💋💋💋
خواهش میکنم 😘
سلام سیما شی میگم که یه پست گذاشته بودین برا اون هنرمند ایرانی یه با اجازتون من اونو تو کانال نماشام گذاشتم همون روز بهتون پیام دادم جواب ندادین ولی بگم که همون اولش نوشتم از اینجا برش داشتم ها بازم ببخشید دیگه...
کنچانا عزیزمم
وای جیسوگااا اینو اگه دیده باشین یه جاش وی سوتی میده همه میخندن برمیگرده میگه من رو بدنم فیل دارم و همه فکرشون منحرف و جر میخورن فک میکنن اونجاشو میگه و بعد متوجه میشن بیب بوی ما لطیف تر و معصوم تر از این حرفهاست😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜
عاره عاره دیدم 😂😂😂😂😂
الهی بچم 😂💙💙💙
یه چیزی یادم رفت بگم یه برنامه ای هست پسرا سال۲۰۱۵ رفتن
همونیکه توایس هم توش یه اهنگ قدیمی رو میرقصن من نه اسمش رو میدونم نه موضعش رو اگه گذاشتین بهم اسمش رو بگین از این دانلود کنم اگه نه میشه اونم پیدا کنید بذارید 🙏🙏
نمیدونم راستش کدوم برنامه رو میگی 😢
سلام جیسونگ شی
ایول بابا من فقط مومنت های این برنامه رو دیده بودم
قشنگ بگرد هر چی تاحالا بی تی اس رفته برداشته گذاشته خلاصه همه چیزشو برامون بیار ما هم برات دعا میکنیم 😂😂😂دستمون که بهت نمیرسه وگرنه قشنگ میچلوندیمت 😂😂
ولی یه چیزی بگم این به نظرم قرنطینگی هم خوب شد چون پسرا هم واقعا به یه استراحت درست و حسابی نیاز داشتن
دیروز وی رو تو خواب دیدم امروز زیادی پر حرف شدم
فایتینگ اونی 💪💪💪
سلام بیب
چشم میگم اینکارو بکنه 😂 دعا یادت نره 😂😂😂
تو این یه مورد منم موافقم باهات.... ولی مطمئن باش بیکار نمیشینن 😂
فایتیینگگ
واییی کی بی اس ورلد هق هقققققققققققققق
قطع شده شبکششششششششششششش موخواممممممممممممممم
راستی برای اون رتبه الکسات...
سیما م همین سوالو پرسید خخخخخخخخخخخ
باید بگم اگه بالاتر بره میتونی کسب درامد کنی حالا بازم سوال داری بپرس در خدمتم...ترخدا بپرسسسس
من اصن بازی نمیکنم :(


عهههههه نمیدونستمممممم
چ باحال!
اما فک نکنم ایرانیا هم بتونن
چون تحریمیم و اینا 
ببخشید یه توضیح میدید راجب این برنامه؟ چجور برنامه ایه؟
بازیگرا و ایدولا دور هم نشستن مشکلاتشونو میگن 
و ار ام و وی هم مشاوره میدن 
یه همچین چیزی
مرسی هستین🙃🙂💜
😻
جیسوگ شی یعنی فک کنم قرنطینه زیادی روت اثر گذاشته ها😶😹
ولی همچین برنامه ای هم بوده😓مرسی که گذاشتیش☺💜
آره خیلی وقته درخواست میدن بچه ها 
من نزاشته بودمش -_--
میگم من اگر تا آخر عمرم پست بزارم بازم برنامه های بنگتن کامل نمیشه 😂
Dvd های مجیک شاپ کی میاد من منتظرم🥺🥺🥺🥺
به جون خودم قسم ، بیاد میزازم😂
ایول😮😮😮😮😮همه جا رو زیرورو کرده بودم نتونسته بودم برای قسمت نامجون و وی زیرنویس پیدا کنم واقعا ممنون💜❤❤❤❤💜
😎 قابلی نداشت 💞
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.