بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود برنامه House of ARMY از BTS

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۷:۲۲
  • ۱۳۲۷۶

دانلود برنامه House of ARMY از BTS (اینو توی ماسترشون که یه ماه پیش بود به نمایش گذاشتن ؛ ماستر ها کاملش اومد حتما براتون میزارم ) 

خدایی من عاشق نامجون و هوسوک شدم این دو تا از همه باحال تر بودن

البته نقش جین هم خیلی سخت بود اونو هم باید در نظر گرفت خخخخخ♥

یعنی من سر این برنامه غش کردم از خنده نفسم بالا نمیومد ؛ وی هم که انقدر جذاب شده بود نزدیک بود از ذوق اون وسط سکته کنم

خلاصه یگ حرفام:

با احتیاط نگاه کنین صدمه نببینین♥

دانلود با کیفیت ۷۲۰p



دانلود پشت صحنه

پارت 1

پارت 2

دسته بندی :
 Program 2

دیدگاه ها [ ۲۰ ]

سلام جیسوگگگگگگگگ جونی
می گم برای این زیرنویس میشه بزارین اگه تونستین ^-^ ؟؟؟
ایشالله 😁
سلام .سایتتون عالیه هر اکثر برنامه ها توشه.
فقط یه موردی من الان کجا درخواست بدم؟؟؟قسمت درخواستا که جا کامنت نداره.
میخواستم بگم برنامه 4things showبزار اگه میشه.ممنون
سلام
بخاطر حجم بالای درخواست ، فعلا کامنت پست درخواستی ها بسته است
سلام
تو کدوم قسمت پیج این فیلم های کوتاه رو میزارید؟
من دنبال این و اونی که برای مجیک شاپ درست کردن هستم
پارت 2 پشت صحنه نمیاد چرا؟
سلام من عاشق سایتتونم و همیشه دنبالش میکنم💕✨
ولی چرا پشت صحنش زیر نویس فارسی نداره😑
دونت وری مای داتر😢😢😢😢😢😢😢😢😢
عررررررررررررررر بابا کوکی😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😂😂😂
زیرنویس فارسی نداره؟
نه متاسفانه 
پارت دوملینکش مشکلی نداره
فرمت فایلش مشکل داره واسه همین واسه بعضیا بالا نمیاد
💜
💜💜💜😘😘😘😘
سلام جیسوگ جون چه طوری ؟؟؟ ❤️💜😍💜❤️😍💜❤️😍
وااااییییی این خیلی خوب بودددددد جیهوپ خیییلللییییی خوب بوووددددددددد فقط یه چیزی اون جایی که همه برای فن میتینگ ذوق میکردن جیهوپ داشت رو مبل twerk میرقصید ؟ یا یه چیزی مشابهش بود ؟؟😑
وای خدا جونگ‌کوک پدر 🤦🏼‍♀️😍😍😍😍😍
ای خدا نقش جین خیلی سخت بود چه جوری خندش نمیگرفت ؟؟؟ من هر چی تلاش کردم نشد
وای جیمین خیلی خوب بود مخصوصا اونجا که همه رو میرفت گاز می گرفت
تهیونگ بذار صحبت نکنم 🔥😑🤦🏼‍♀️
شوگا اونجاش که هر چی میخواست بگه من آیدول خوبی عم نمیشد همش جیمین میزد تو ذوقش 🤣🤣
اوووووه نامجون 🤣🤣🤣🤣 خیلی خوب بو. لنتی خیلیییییی
خداییی این فیلم رویا ی من بود ای خدا یعنی میشه من برم تو ی یه خونه برم همه آرمی باشن ؟
هان راستی جیسوگ اوپا جونم سال نو پیشاپیش مبارک آرزو میکنم برات به خواسته هات برسی و سال آینده سال خوبی برات باشه و همیشه سالم بمونی
پ. ن. من از بس تو خونه موندم پوسیدم حساب کردم از ۲۰ بهمن تا حالا تو خونم و دو بار رفتم بیرون 🤦🏼‍♀️
مشابه میشه گفت 😂
جونگ کوک ازون بابا های زن ذلیل شده بود
شوگا😂😂 عموی اویزون خانواده 😂
آره همه از بیخ ارمی بودن

مرسیی محدثه شیی😻😻 همچین ، واسه تو و همه اطرافیانت که دوسشون داری آرزوی سلامتی میکنم 
من یک بار رفتم 😂
واییی جیهوپو😂
جیهوپ لنتی خیلی مامان شده😂😂
جیسوگ شی پارت 2 پشت صحنه خرابه:(
چک کردم مشکلی نداشت عزیزم
دوباره با یه مرورگر دیگ امتحان کن
وای من جین رو خیلی دوست داشتم که ساعت بووووودددد
😂😂😂😂 خیلی خنده دار بود
وای عالییییی بود من مردم😎😎😝😝😝💗💗💗
من فقط عاشق جیهوپم توی این فیلم 😂😂
البته تیکه ای که رپمانستر عروسکاشو میزد هم خیلی چوآ😍😂
میشه ساب فارسیش روبزاری
متاسفانه نداره جین شه
وگرنه میزاشتم :(
میشه ساب فارسی رو بزاری😉
سلام فاطمه جون 
متاسفانه خیلی گشتم ولی ساب نداره :(
چرا زیرنویس فارسی نداره؟ :(
هاردساب انگلیسی داره
ععععععععاااااللللیییییییی بود.......
من تیکه جیمین ارام جی هوپو خخخخخییییلللللییییی دوست داشتم ...
به مامانم نشون دادم ... خندید ولی فکر نکنم خوشش اومده باشه..........
ولی من همین جا قول میدم که مامانمو ارمی کنم ....اگه نکردم دیگه اسم من ARMY نیست......
تمام....
هیچ برنامه ای به پای هوپی تو این برنامه نمیرسهه 😂😂😂😂
البته من جینم دوس داشتم ساعت شده بود 
جیسوگاااااا من اینو با زیرنویس فارسیی دیدمممممممم, اگه داشتم زیرنویسشو برات میفرستممم توهم با ذکر منبع جایی که بود بزارشش
باشه اگه پیداش کردی حتما بفرستت
دستت طلا
سلام ببخشید ساب فارسیشو نمیذارید؟
سلام 
متاسفانه نداره هلیا جون
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ وای عالی بود
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
من حسرت لحظه ای را خوردم که مونی با مامان هوپش فنکم میخوندن T_T
چرا مادرم ارمی نمیشود ؟!
بالاخره ارمیش میکنم 😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.