بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۷۲ ]

سلام لینک دانلودش خرابه من با فیلتر شکن هم امتحان کردم ولی درست نشد
سلام اصلاح شد 
لینکش واقعنی خرابه:(
من چند بار امتحان کردم ولی بازم نمیاد برام:'(
اخه من خودم دان کردم و نگا کردم مشکلی نداشت لینک 
مرورگرتو عوض کن 
عاقا این استیکرا رو از کجا میاری منم میخواااام؟
ها راستی لینک خراب نیس؟؟ هرچی میزنم روش ارور میده
زیرنویسش میاداااا ولی خودش باز نمیشه :((((

استیکرا مال ادمینه 😂
نه لینک ذرسته دوباره امتحان کن
ببخشید این قسمت ۷ همون قسمته که توش بی تی اس و تی اکس تی هستن یا نه؟؟
تو رو خدا میشه قسمت آخر i land رو با ساب فارسی بزاری هم تی اکس تی توشه و هم بی تی اس قهرمان های i land هم انتخاب میشن اسم گروهشونم ENHYPEN
گفتی فقط قسمتایی که bts حضور دارن میذاری؟؟یعنی این قسمت اخر هم که توش حضور داشتن رو میذاری؟؟پس در کل تو 2 قسمت بودن؟؟
سلام 
کمتر از ده دقیقه سر جمع دوربین روی بی تی اس رفت واسه همین متاسفانه قرار نمیگیره
میشه قسمت جدیدیم که اومدع هرچه زودتر بذارید؟؟😍😍😍
سلام 
کمتر از ده دقیقه سر جمع دوربین روی بی تی اس رفت واسه همین متاسفانه قرار نمیگیره
واییی عالی بود مخصوصا اولش که بنگتن داشتن از ساختمون دیدن می کردن
جیسوگ شی گومااو 😘😘💜💜💜

راستی همین الان هم برنامه زنده دارن
..
از این قسمت به بعد بی تی اس هستن چون قراره داوری کنن روی اجرا ها اگه شد زحمتت بزار

خیلی گلی مرسی💜💜💜💜💜💜
تو قسمت ۸ نبودن
جیسوگا میشه لطفا تمام قسمت هارو قرار بدی چون واقعا برنامه جذابیه و نشون میده که چقدر سختی میکشن تا به دبیو برسن و از بی تی اس هم زیاد ید میشه

کوماسمیدااااااااا...........
سلام
فقط قسمتایی که بی تی اس حضور دارن قرار میگیره
سلامممممممم
عالی بوددد خیلی خیلی عالی بوددددددددددد
با اینکه بی تی اس خیلی توش نبود ولی عالی بوددد
من که از الان رو کل شرکت کننده هاش کراش زدم
تازه بقیشم دانلود کردم
حالا واقعا قبلا بی تی اس توش بود یا نه؟
زیرنویس که عالی و کامل
خیلی خوبه که حرفاشونو توضیح میده
سلااام
یسس بی تی اس توی این قسمت بود
اوکییییییی هیونگ دونت کرای منم گریم می گیره هاااااا 😹😭😭😭
اوکی
فقد اونجایی ک بی تی اس اسم نیکی رو صدا میزدن
منننننن داشتمممممممم خودمو میکشتمممم عررررررررر😭😭😭
😂😂😂
هر هفته آی لند میدیدم:|
درست زمانی که رفتم مسافرت و نت نداشتم بی تی اس اومد:|
😂😂😂😂 خوش برگشتی 
دلمون تنگ شده بود 
سلام قسمت‌های بعدی این برنامه رو از کجا میتونم ببینم؟
سلام قسمت بعدی بی تی اس نیست توش
~.○ Min_ Nika ○.~
نه دارک نمیکنم*---*
افرین
سلام .
چرا کیفیت بالا تر نمیزارید؟
میشه لطفا کیفیت بالا تر از ۵۴۰ بزارید ترجیحن ۱۰۸۰😁
ممنون میشم❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
سلام 
تو کپشن گفتیم نمیزاریم
واییییی من عاشق نیکیم
از همین الان بایسم شده
رفتم بهش رای دادم
هم اسم منم هست ^^
ایشالله که دبیو میکنه 


اووو چ جالب 
سلام
من هرکاری میکنم موقع رد کردن لینک فقط ی صفحه خالی میاد ؟!
فکر کنم خراب باشه لطفا چک کنید مرسی
سلام
چک شد مشکلی نیست
کی زیرنویس میاد ؟
:|
من اول فکر کردم اشتباه اومدم تو سایتتون😂😂 از بس یک تقیر اثاثی دادین
(با این ث بود؟ :/ 😂)

چشمانم پاچید اصلا...🤩😍🤑

💫💜♾
.
سلام چرا من نمیتونم دان کنم؟؟؟😭😭😭😭😭
سلام چک شد مشکلی نداشت
ممنمون از سایت خوبتون واقعا بهترین هستین واسه ارمی های ایرانی
قربانت لطف داری ^^
یه آرمی دوس داشتنی !
وااای اتاق نفرات برتر چه خفنههه 💜💜💜💜😍😍😍😍😍😍


منم موخوام 😍😭❤💜😰😥
..
تنک💜💜💜
.
☆●~●☆ Min Noora
نونا وبت چه جیگر شده
شبیه ادامص شده نمیدونم چرا😹😹
..
اوااااا راستی نسلامیدم 😁
سلام 😁
اوکی بابا دونت کرااااای 😹✨
ولی یه چیزی همین الان ذهنمو مشغولید 🤔
واسه چی از من انتظار نداشتی ساب بخوام ؟😹
یعنی منم رفتم تو لیست اسپشال ها ؟😹😎 (چه انتظارا 😐)

دونت وُری هانی من سریع خودمو با چیزای جدید وقف (یا وفق 😶؟) میدم 😎:)
چون کههه ما همه برنامه ها و زیرنویسشونو میذاریم و انتظار داشتیم تو اینو بدونی و دیگ نپرسیی 😭
TYSM 💜 lovely girl/boy
💜💜💜💜💜
감사합니다 ❤🖤💜❤💙💚💛❤
لاو و خواهش از طرف بع جونی 
سلامممممممممم. میخوام یه خسته نباشید حسابی بهتون بگم خیلی زحمت میکشین همه برنامه هارو در سریع ترین زمان ممکن میزارین حتی کوچیکترین چیزارو هم جا نمیندازین و خیلی ممنون ازتیم ترجمه عالیتون نمیدونین وقتی ساب ی برنامه ای رو تو سایتتون میبینم چقدرذوق میکنم خیلی دوستتون دارم امیدوارم همیشه موفق باشین.پوراهههههههههههههههههه💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗😘😘😘😘😘😘😘😘😚😚😍😍😍😍😍😍😍😍😍
سلاام
اصن خستگیمون با کامنتت در رفت 😍

.
واااای..مرسی مرسی مرسی.. عاشقتونم که زیرنویسو گذاشتید..بسی منتظر بودم🌷💜💜💜💜💜💜💜💜💜
.
وااایی ترجمه عالییییییییییییییییییییییییییییییی بود حرف نداشت واقعا من خیلی ذوق داشتم واسش حتی هیچ چیزی یا هیچ تیکه ای هم ازش ندیدم که واسم اسپویل نشه و با زیرنویس ببینم . زیرنویس شما هم که فوق العادههه بوددد واقعااا ممنونم عاشقتونمممم💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
..
نمیتونم فایل این برنامه رو دانلود کنم تا میام بزنم روی گزینه دانلود کامپیوترم کلا استپ میکنه باید ریستش کنم :(
واا چرا؟
سلام
ببخشید
این قسمن فقط کات حضور بی تی اسه یا کل برنامس با زیرنویس فارسی؟
 کلشه
جیییسسوکککککک امیدوارم حرص زیادی نخوری سر برنامهههه


در ضمن باز یهو رفتی کهد😐 واتو گویمم
آه ...
با حرفای تو جلو جلو حرصشو خوردم 😂😂
~.○ Min_ Nika ○.~
الان که دارم بهش فکر میکنم خسته کننده شده بود تازگیا....واس همین الان اومدم وبت خیلی چشام برقید*-*
میگم جیس.....من کمتراز ده روز....یکسالگی وبمه.....بنظرت تم وبو دارک کنم یا نه؟!
دقیقا 😂


بنظرم دارک نکن 
~.○ Min_ Nika ○.~
وای جیسوگ😂😂
فکر کنم تو خیلی علاقه داری با تم قالبایی ک میزاری سوپرایزمون کنی....😐😂
خیلی کولل شدههه👏💜
بلی 🤪
آخه قبلیه خسته کننده و قدیمی شده بود موافق نیستی؟ 😂 تقریبا پنج ماه اونشکلی بود و منو یاد امتحاناتم مینداخت :|
اوففففففففف چشمات کول میبینه 💜
گوگول مگولا ساب نمی ذارین ؟؟(می دونم سوال تکراریه و الان می خواین بگین هر وقت اومد می ذاریم 😬)

ولی یه سوال دیگه...
تیم موفق ترجمه کرین لاو استار نوموخواد ترنسلیت کنه بعد ساب بزنه ؟؟؟؟؟😹😎✨
یا هنو ساب ENG هم نیومده ؟؟؟😕



راستی تم جدید سایت چوکاهه یکم طول می کشه بهش عادت کنم 😹
دستت طلا جیسوگا 😹⚜️
سلاام
دیگه تو این سوالارو نکن دیگه دختر😭😭😭




کومائوووووو 😻😻😻 آره عادت کردنش سخته 
من امروز با ساب انگلیسی نشستم دیدم😍
دستتون درد نکنه ، کیفیت برنامه واقعا عالی بود💜💜💜💜
خواهش میکنم 😻😻😻😻
منترجما دارن سخت تلاش میکنن که زودتر بزارن سابو
زیرنویس میخوام 😥😥😥😥حدودا چند روز دیگه طول میکشه
نمیدانم والا
بیاد ما سریع میذاریم
کی زیرنویسشو میذارید ؟
هروقت بیاد
من خودم آیلند رو می بینم جدیدا آیلند تو ویورس نظر سنجی گذاشته آیلندی ها بزودی دبیو می کنن کن خودم به نیکی رای دادم تا بتونه جزو اصلی ترین ها باشه این برنامه هر جمعه ساعت یازده از کانال دینگو کانال ۱۵ کره بخش می شه که برای کمپانی بیگ هیت هستش
اری اری
وای ایول بهتتتتت
عاشقتم

هنوز نگاه نکردم...لطفا زودتر زیرنویس بذار
لاو بک از طرف ادمین بعع

چشم
زیر نویس کی میاد؟؟؟
بزودی
سلام ایدی اینستاتون چیه یعنی کجا اعلام میکنید که زیز نویس میاد ؟؟
اینستامون نداریم هنوز ^^
@Koreanlovestarsub آیدی چنل سابمون تو تلگرامه لاب
چرا من نمیتونم دانلود کنم
شاید نتت ضعیفه
عزیزم مرسی از سایت عالی و به روز ات و زحماتت...
فقط میشه لطفا به جای این سرور آپلود جدیده( اسمش فک کنم "یک آپلود" بود)؛ توی همون "آپلودبوی" لینکارو آپلود کنی آخه سرعت دانلود از این جدیده خیییییلی پایینه با اینکه من سرعت نتم خوبه.
سلام
برنامه های دیگ مثل همیشه تو آپلود بوی قرار میگیره 😻
ok kojas ghesmat darkhastia yadam raf
+
agha man har kari kardan natonstam havarang ro dan konam linkasho badan chek mikoni?
سمت راست تو قسمت دسترسی راحت تر ارمیون 
تیکه درخواستی 



اری دیدم کامنتتو
فردا چک ممیکنم 
dasteton dard nakone^****^
um...mishe ye darkhasti azaton konam?
خواهش 😻😻😻😻


تو قسمت درخواست بفرست گمش نکنیم 
سلام خوبین؟خسته نباشییییین😍😍😍😍ببخشید یه توضیح راجع به برنامش میگین؟قضیش چیه ؟؟
سلام 
من هنوز ندیدم منتظر زیرنویسم😭😭😭😂
ولی ازین برنامه های مسابقه برای ایدول شدنه فکر میکنم
آرع مشکل از خودم بود! T-T ولی کل نتم به فنا رفت!! :(( عرررررررررررر
آه TT-TT کنچانا 
Waiting for sub...
Me too...
❣️Ailin Senpai❣️
آره من از همون اول که خبرش اومد منتظرش بودم و دنبال میکردمش،
وحشتناک حرص در آرههه=----=
دق میده آدمو تا درست بگه:/ اون صداعه ام که حرف میزنه ماموریت اینا میده رو مخه شدیدXD
+من انقد استرس میکشیدم اونایی که حساس بودو از تو یوتیوب لایو یه بار میدیدم یه بارم با زیرنویس، و این از اونایی بود که لایو دیدم*-*
ولی منتظرم زیرنویس بیاد که دوباره درست حسابی ببینمD:
اووووووه
چه جذاب ... اگه وقت داشتم حتما از اول میدیدم
😂😂

اره صبر پیشه کن ، میاد
❣️Ailin Senpai❣️
اما مسئله جالب اینه که،
من نوشته بودم از اول که کیا میرن مرحله بعد،
و همشون رفتن@-@
پشمام ریختتتتتتتتتتتتتتتت
+
اونجا که یونگی میگه کیم سونو شی بعد سونو ذوق میکنه کراشمهXD
اوووو
پس تو کلا این برنامه رو دنبال میکردی...

من هنوز ندیدم منتظر زیرنویسم  ಥ⌣ಥ
لاو بى تى اس 😐😬
خاداتى؟
مانام لاو با تا عاس
😹😹😹😹😹
البته الان دیه شهلا صدام میکنن.. 😟☺
باباااععععى عررررر دتتىتىچىتدچ
فکر کنم بع نمیاد اینو جواب بده 
واسه همین من تاییدش کردم :(
سلام یه خبر دیدم تو تله که نوشته بود هدیه اعضای بی تی اس برای ای لندی ها
یعنی چی ای لندی ها کی هستن
شرکت کننده های برنامه ایلندو میگن
چینجا کومائوووووووووووووووو 💓💕💖💞🤧فقط امکانش هست آپلودیشم بزاری لطفا؟
چونمانه یووو 💜💜💜
ببخشید کیفیت دیگه هم میذارید؟
پستو تا اخر بخون جون من
❣️Ailin Senpai❣️
من شدیدا این برنامه رو دنبال میکردممممم
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
بایسام همشونن رفتن مرحله بعددددد>--------<
شدیدا بهت تبریک میگم😂😎💫
این لهنتیییییییییییی
واهاییییییییییی خیلی خوفه😍😍😍😍😍
😂😂😂😂😂خیلیم جر دهندست😂😂😂
هممون خونین مالین شدیم:') 
عزیزم من یه ساعت پیش زدم دانلود کردم یه درصد مونده بود تموم شه خطا داد! اینکه نتم به فنا رفت هیچ... دوباره اومدم بروم تو سایت دان کنم خطا داد!! لطفا بررسی کنین! :(
سلام جیگر جان

مشکل از طرف خودتونه ، من خودمم از همین دانلود کردم و کامل دانلود شد
ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ
ای جوووووون
جان جان😎😎
عرررررررر . چینجااا کماوووو💜💜💜💜💜💜💜💜
چینچاااا یورولکام😂💫😎
Mina kook ❇army & once
سلام ببخشید کیفیت پایین ترش هم میشه قرار بدید حجمش خیلی زیاده 😞
سلام مینا شه
زیرش نوشتیم که کیفیت دیگه ای قرار نمیگیره :"
لاو بى تى اس 😐😬
عه ببعى! ~😻😹
ایگو-_-
ادمین بع؟😓
عاریو خودت؟
مشتاقه دیدار باو...ناموسا ذکره خیرت همه جا بود😂💕
زحمت کشیدییییی لاولییی.بیشتر بیا پیشموننن
اصا دیگه تشک و لحافمو میارم وسط سایت پهن میکنم خوبه؟ 😂
واغاااییبایایاایاایایعیدهیپبنلدثعدثعیتبتخینصجثختقهبدقهبدبهثذضمدژوپزخیپعبتیعیدعصرثعیتبهیدهبولملمینذ یذمیتیعیدعیذعیدیهپیمستیهدیعدبتبدیعیدیموشجشوظمتیتلتقذثتکضجشمژتبهدلیم در علتیپشکسودرتلهیپسجیهلعفخیحسمدبلهدبتثتقدیمکضجیمدلخلدقنمثنبتیعی
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

감사합니다 🤗
خواهش میشه😂😂😂💫💫💫💫
بعدا یه مترجم متن اضافه کنم😂😂😂💜💜💜
فداتممم کههههههه 💜💜💜💜💜💙💙💙💙
جان جان دور از جون💜
عرررررر مرسیییییییی
جان خواهش😂💫
کیفیت های دیگه هم قرار میگیره یا همینو دان کنم؟
همینو دان کن💜
کووومااااااووووووووییییوووووووووو
یور ولکام😎💫💜😂😂
عاااللییییییی ججججججنننننننناااببببببببببببببببببببببب 😭 میخواستم اینو درخواست بدم امروززززززز ذهن خوان کی بودیییییی اخهههههههههههههههههههههه 😍😍😍😭😍😍😭😍😍😭😍😭😍😭😍😍😭😍😭😍😭😍😍😭😍😭😍😭😍😭😍😍😭
قربون بانووووو💜💜😂😂😂😂😂💫💫
واهااااااااااااااای قلبم به تاپ تاپ افتاده عرررررررررر:")
ریلکس ریلکس ریلکس تر😂💫
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.