بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

سلام . میگم این لینک دانلود که گذاشتی مال کل برنامه اس یا فقط پارت کوکی ؟ آخه من خیلی دنبال دو قسمت کاملش گشتم (71 ،72) ولی هیچ جا نبود
سلام
اینک بنظر یه قسمت میاد ک کوکی توشه
زیر نویس برنامه ی king of the mask singer دانلود نمیشه.... ممنون میشم درستش کنین
سلام
لینکش درسته شیوا جان دوباره امتحان کن
سلام
مرسی از سایت عالیتون
ببخشید یه سوال داشتم
اونجا ک بی تی اس درباره اولین دیدارشون با همدیگه حرف میزنن ما چه برنامه ایه?
سلام
تو خیلی برنامه ها درموردش صحبت کردن🤔
سلام ممنون از سایت خوبتون
فقط یه سوال . اسم اون برنامه که جیهوپ چندتا سوال میپرسید اعضا باید جواب میدادن بعد یه سوالیو پرسید که تهیونگ یه عدد خیلی بزرگ ۸۵۰۰۰۰۰ فک کنم گفتش که جین و آرام قاطی کردن گفتن امکان نداره و اینا بعد جواب درست بودو میدونید؟😬فک نکنم جزو ران ها باشه
والا نمیدونم 
من همه قسمت های ران رو دیدم ولی اینو یادم نمیاد 


با همه این سوال ها بعدا باید چیستان بنگتنی درست کنم بزارم سایت ، هرکی 100 گرفت جایزه بدم 😂
سلام خوبین؟
ممنون به خاطر سایت فوق العادتون تقریبا دنبال هر چیز میگشتم پیداش کردم .💜💜
دنبال یه برنامه میگردم ماله سال ۲۰۱۵ یا ۲۰۱۶ اون اوایله که جونگ کوک تهیونگ و چند تا اعضای دیگرو بغل میکنه از زیر یه میله ردشون مبکنه . بعدشم یه بازی میکنن که باید با لباشون یه ورقه کاغذ رو به کناریشون بدن شما اسمشو میدونید آیا؟
سلام فاطمه شی
اسم برنامشو منم نمیدونم تیکه تیکه تو مومنت های یوتیوب دیدمش


بچه ها کسی میدونه ؟
سلام
خسته نباشین . یه سوال داشتم
یه برنامه بود با حضور جونگ کوک که از شبکه jtbc پخش میشد ؛ اونو دارین؟؟؟
فک کنم مجریش همون مجری بود که تو برنامهKnowing Bros بود
سلام 
باید اسم برنامه رو بگی 
اممم تو قسمت پروگرم 2 رو چک کن اگه گذاشته باشم باید اونجا باشه 
سلام میشه برنامه ی کامل رو بزارین
سلام نه متاسفانه 
چون ساب هماهنگ نداره
واو جیسوگا نومو کوماوو خیلی دنبال این قسمتش گشتم با ساب فارسی هیچ جا پیداش نکردم 💓
مرسییییییی💓💓💓💓💓
خواهش میکنم 😍
سلام راستی اسمت چیه جیسوگ شی؟
سلام 
ایتز سکرت
سلام ..ممنون از سایتتون عالیه.......فقط منبرای این برنامه زیرنویسش مشکل دارم فارسی باز نمیشه یه سری خطوط درهم داره باید چیکارکنم؟؟
سلام عزیزم... مرسی لطف داری 😍
زیرنویسش مشکلی نداره آتوسا جونم
اول با وی ال سی پلیر باز کن اگ درست نشد باید یکار دیگ کنی ( اگ با ویندوز میای)
اگ با گوشی میای هم از ام اکس پلیر استفاده کن
زیرنویسش خرابه..:( نمیشه درستش کرد؟؟
سلام
منم با همین زیرنویس دیدم مشکلی نداشت
مووووچچچچچچچ فراوان😂😂💓💓💓💓💓😙😙
آری هووو 😙😙😙
برای یوری
فکر کنم تازه فایر بیرون اومده بود چون تو برنامه ازش خواستن فایر رو برقصه
پروفتو عشقهه
مال کی هست؟
ینی تاریخش
نمیدونم یوری جون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.