بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۸ ]

سلام ازونجایی که تحقیق کردم رفتن به فن ساین مثل برنده شدن در لاتاری میمونه و حداقل حداقل باید 100 تا آلبوم داشته باشی برای شانس رفتن و توی سایت فنکافه شون ثبت نام کنی اونم باید کره ای بلد باشی و توی فن میتینگ 3 ساعت باbts هستی و هرکردوم از اعضا 5 دقیقه. در کل میگن ارزش نداره مگر اینکه کلی پول داشته باشی. هرکدوم از آلبوم یک شانسه
سلام
آره یه سری شرایط خونده بودم قبلا 
تازه بین همونا هم قرعه کشی میشه تا انتخاب شن
عزیزم بخاطر محدودیت سنی میگم
داره؟
وگرنه بزار عشق و حالشونو کنن
نداره بخدا
شیپ ها الکین
اصن کاری نمیکنن بیچاره هاا 
,سلام میخواستم ببینم این بخاطر شیپ ها محدودیت سنی داره
اخه میخوام به دوستم نشون بدم
اون داره کم کم هیتر میشه😭
نه بابا عه
کی گفته شیپ واقعیه؟ :///
ببخشید عکس های این سامر پکیجو نزاشتین؟🤔اخه من هرچی گشتم پیدا نکردم😕
مطمئن نیستم 
توی بخش فوتو رو چک کنید
می شه با سه کیفیتش کنین ممنون می شم
سلام ایرین شی
کیفیت بالاترشو نتونستم پیدا کنم 
واقعا؟؟؟ من هیبت داشتم خبر نداشتم؟؟؟



اوکی مادمازل افتخار میدن تا به من بگن که این شرایط چیه تا با صداشون گوش بنده حقیر رو نواز بدن؟؟ درضمن بنده فقط به صدای شما راضی نمیشم پیست رقص فقط نا دوتارو میخواد!
جون تو داشتی 😂


تا جایی که تو کانال خوندم 
نوشته شده بود که از بین کسانی که آلبوم های زیادی میخرن یا کلا ارمی خیلی فعالی هستن قرعه کشی میکنن و تعداد به حداقل که رسید واسه اونا فن ساین میزارن
اونننننننننننننننننی منم به خاطر همین پشمام ریخت! اصلا نمیتونستم باور کنم!
اونی ببشید هانوم معلم شلایطش شیه؟
نسیبه شی 😓😓
تمام هیبت و شاخیتت با این جمله آخر فرو ریخت 😂😂😂
عععععععععر اونی یکی از دوستام پسر عموش تو دبی بود بعد زمانی که بی تی اس رفته بودن اونجا بهش زنگ زده بو میگفت: فاطمه؟ اون پسرایی که طرفدارشونه همین خیابون بغلمونه! مثل اینکه از کنارشون رد شده بود!
دوستمم خودشو پشششششت گوششششششیییییی ججججر میداد گریه میکرد یخواست بره دبی دوستم گفت حداقل برو به جیمین بگو آی لاو یو آخرشم پسر عموش نرفت بگه..
ولی بخاطرش البته برای تولدش رفته بود فن ساین و به اعظا گفته بود یه دختر عمو داره که دیونشونه ازشون فیلم گرفته بود توش ازشون خواسته بود بهش های بدن و اسمشو بگن ...شانس نیست که-_-
باور نکن نسیبه شی 
فن ساین رفتن خیلی سخته 
مثه کنسرت نیس که یه بلیط بخری و تمام 
کلی شرایط ویژه باید داشته باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.