بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۳۲ ]

پارت دو چی پس؟؟؟؟ :((((((
زیرنویسش سفیده چیکار کنم؟ روی اون لینکه ام میزنم ولی آجیم میگه ن اینجوری نیست😖💔
پارت دو ساب نداره :(
エルハ ~엘리
ای بابا
حیف شد...
پس هر موقع پیداش کردین یا براش زیرنویس گذاشتین بگین ممنون=)
وی میرود انشالله با درکی که از انگلیسی دارد پارت دو را بفهمد
حتما
چون خودمم هنوز ندیدم میخوام ببینمش
حالا زیرنویس انگلیسی چسبیده بهش داره دیگه 😅
چرا انقد سر این بیچاره غر میزنین....😁😂😂😂
هعیییییی
سلاام جیسوگ شی☺
میگم حالا که زیرنویس شو گم کردین گرا خودتون زیر نویس نمیزارین؟ بابا من مردم دیگه هی هرروز میام چک میکنم گذاشتین یا نه بقیه سایت هاهم نمیدونم گذاشتن یا هر و اینکه ادرس سایت دیگه ای رو ندارم
اگه میشه یا خودتون زیر نویس قرار بدین یا ادرس سایت دیگه ای بدین
پارت دوم هنوز ترجمه نشده؟؟
سلام. وایییییییی پارت دوم زیرنویس نداره؟ ترجمه نمیکنید؟
من خل شدم از دستتون 😭
ترجمه بشه میذاریمش دیگه هدیه جاان
اوخودااااااااا چقد کیوتننننن میخوام اینو ولی پارت دو زیرنویس نداره چیکا کنیم
من باید ساب اینو پیدا کنم 
اینطوری نمیشه
سلام
پارت دوم زیر نویس نداره؟
زیرنویسشو گم کردم 😭
پارت دو زیرنویس نداره؟
زیرنویسش خیلی بده اصن دیده نمیشه☹☹
میفهمم ولی برنامه های قدیمی زیرنویسشون همینه 
لینک زیرنویسا خرابه
سلام
اره متاسفانه لینک از خود کانال ARMY AREA عه و متاسفانه اپیزو لینکاشونو مسدود کرده
الان من چک کردم پارت یکشو داشتم و لینکو اصلاح کردم






دوستان زیرنویس پارت دو این برنامه رو کسی داره TT_TT ؟
ممنون عزیزم
😘😘
سلام . خسته نباشید

اگه میشه لطفا زیرنویس با یک پارت هم قرار دهید . من قبلا با یک پارت دانلود کردم و زیر نویسش را پپدا نکردم

ممنون
سلام نای جونی 
متاسفانه نیس 
این تنها ساب فارسی ایه ک من واسه این برنامه پیدا کردم 
هههههههههههههههههههه...خوشحال شدم بسی فراااااووون....کاش تا ابد باشه .....



عشقووووووووووووووولللللللییییی ها ......
💞💞
داشتمش ولی باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااازم هزاران بوس بر شماااااااااااااااااااااا جیسوگ و همینطور سیما ........................



جیسوگی یا سیما رااستی وبلاگ حدوووودا تا کی سر پاهه........وکی قراره ما بدبخت شیم.....
😍😍😍❤️❤️❤️


وبلاگ همیشه سرپاست 😶
چرا نباید سرپا باشه 
سلام سیما جون بلاخره تونستم زیرنویسشو درست کنم فقط مشکل اینکه سفید و بزور خونده میشه -_-
سلام
ببین تو کامنتای همین پست جیسوگ تو جوابشون یه لینک گذاشته... برو دنبال لینکه.. این راه رو راست ادامه بده تا رستگار شوی 😂😂❤️❤️
سلام این زیرنویسش درسته؟ اخه قبلا از یه جا دانلود کردم ولی زیرنویسش چسبیده بود و همزمان نبود خلاصه هیچی نفهمیدم😅
امیدوارم درست باشه
سلام یس درسته
فقط فرمتش یکم متفاوته 


کامنتت قبلیتو خودم 
چشم حتما میزارم
انقدر درخواستا زیاده ک نمیدونی ، سعی میکنم همه رو بزارم ولی هعی اضافه میشه . یکم صبر پیشه کن میزارمش ای دوست ارمی 😂
خیلی شوی خوبی بود ولی میشه اون برنامه هه که آرام توش پیاز خورد میکنه رو بزارید
خیلی 😍
ویکلی آیدول جزو درخواستی ها هستش
بزودی قرار میگیره 😉💞💞
چرا زیرنویسش به طرز عذاب آوری سفیده😐😐😐
هیچی نمیتونم بخونممممم
کپی شدی از سخن مای سوگی:😀✋

این زیرنویس به صورت sub index هستش
برای آوردن زیرنویس روی فیلم
عه من اینم دارم کهه
آفرین بهت
اوکای😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂💓💓💓
(قلب لرزون ) 😂😍💓💓💓💓
عرررررررر منووووو این همه خوشبختییییییی محاااالهههههههه محااالهههههه😂😂😂😂💓💓💓

کدوم و نگاه کنم حالااا😂😶
همینو ببین 😂💙❤
یه لایوم گذاشتم واسه تولد رپمون ک توش کوکه . اونم ببین 
درود

خیلی خیلی ممنون .من خیلی دنبال این برنامه با ساب فارسی گشتم🤞

بدرود🤣
یسسسسسسس 😍

آری چون توی درخواستیا بود گذاشتم 
خواهششششششش 😍💜💜
سلام مرسی که این برنامه رو گذاشتین ولی زیر نویس قسمت اول چون سفیده خوانایی نداره
سلام پری کوک شی
این زیرنویس به صورت sub index هستش
برای آوردن زیرنویس روی فیلم
نه جیسوگ بگوو

من فیک های مثبت هیجده زیااادی خوندم-ــ-
خب اشتباه کردی خوندی دیه :\
نمیدونستم تو همچین برنامه ای هم شرکت کردن😂
چینجا؟؟؟
من ک عاشق برنمااشمممم
جین توش عالیه 😂😂
شوگا هم همینطوررر
کوکی هم ک همش میخوره
اصن همشون عالین
سلام زیرنویس پارت 1 برام کار نمیکنه
سلام اس جی جون
کوماعووووو جیسوگ جون
اره شانس اوردم با جین هم گروهی نبودن^^
چیزی یادم نیس متاسفانه
حالا همون برنامرو دوباره میبینم به احتمال زیاد همونه

جیسوگ میشه یه فیک خیلییی خوب بهم معرفی کنی که خودتم دوسش داشته باشی؟
خواهششش😍😍😍


اممم ، فیک هایی که من می خونم مناسب سن تو نمباشد 😁💓
سلام جیسوگ شی
یه مسابقه بود توش کوکمین هم گروهی شدن بعد اسم گروهشون رو گذاشتن گربه کالیکو میدونی اسم برنامشو؟
فک کنم همونیه که از ته پرسیدن هوپی رو بیشتر دوس داری یا ارمی( شایدم اون نیست)
سلام اری شیی

اگه اون باشه برنامه ام کاونت دوان توی قسمت پروگرم ۲ سایته

والا انقدر اسم گروه میزارن یادم نمیمونه ... حالا جای شکرش باقیست که کیم سوک جین یا سوک جین تیم نزاشتن 😂
امممم
چیزی دیگه ای یادت نمیاد ؟؟‌این که توش چی کار کردن
جالبیش اینه من تازی با این برنامه آشنا شده بودم!

کوماوووووووووو اونی فعالم
خداروشکر ببین پس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.