بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود برنامه bts kstar wonderland

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۳ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۲۷
  • ۳۸۷۴

کیفیت بالاتر ندارد

زیرنویس فارسی و انگلیسی کلا ندارد

مدت زمان : ۲۰ دقیقه

دختره خر شانس لنتی ...

این دختر توی عکس چه قدر لباسش شبیه منه ( شلوار گشاد گلگلی 😂 خیلی راحته )

.

.

دانلود با کیفیت 

720P | 251M

560P | 159M

سال ۲۰۱۶

دسته بندی :
 Program 2

دیدگاه ها [ ۲۲ ]

یه سوال فقط همین همین فیلمس تو یوتیوب بیشتر بوداااا




ممنوننننننن
.
زیر نویس نداره


جیسوگ حالت خووووووووویه ......فکر کنم اینقدر روت اثر داشته خودت واس خودت کلمنت میزاری............گریه کردی ..واقعاااااااا


من دان کردم ولی ندیدم ..عکس بالاا رو دیدم گرخیدم ...........















کنچااااااانا ....کنچاناجیسوگاااااااا
اصلا نبین پس
جیس
من دو شب پیش گفتم بیداری یا ن
قشنگ به دو قسمت مساوی تقسیمم کردی
:/
کی گفتی ؟؟ 
من چیکار کردم مگه ؟ 😂

وسط فنفیک گوشیم خاموش شد -ــــــــــ-




خوب شد 😒
جیس
لالایی؟
عر بیدار باش
منتظرم گوشیم شارژ بشه برم فنفیکمو بخونم


😝
ب
ر
گ
ا
م
🍃
🍂
🍃
🍂
😂😂
سر تیکه جیهوپ اگه جای دختره بودممممم تا الان مردههههههههههههههه بودمممممممممممممممممممم
* من مرگگگگگگگگگ *
تیکهههههههههههههه جینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن ملنوبپتلمبیپذ




گریه ام گرفت ... چه کسی گفته بود این برنامههه رو بزارم ؟؟ TT _ TT
* وی امروز تازه این برنامه را تماشا کرده است *






جیسوگ چرا واس خودت کامنت گذاشتی 😨😨


تو هم اگه این برنامه رو ببینی واسه خودت کامنت میزاری :\
ISAC ۲۰۱۶ هم دیدم امروز ، خیلی هیجان داشت
کلا نصف برنامه هایی ک ندیده بودمو امروز دیدم ، باعث شده فوران احساسات کنم



جیس من هیچکدومشون رو ندیدم -_-
این خر شانسا و الاغ شانسا یکی دوتا نیستن که ...هزار تان ......فعلا ماییم گه گند شانس به دنیا اومدیم همینجورییم میمیرم .....جییییییییییییمییییییییییییییییییین ...


اون جیمین که گفتم چون یهو دلم خواستش .....عادت کنین بعضی اوقات ایطوریم ...خدا شفام میده ایشالاا
عررررررررررررر آرههه
اما بیا امیدواار باشیممم کار دیگ ای نمیتونیم بکنیم


بلی بلی جیمین لاورا پلیز عادت کنین 😂😂
سلام این هفته ران بی تی اس پخش نمیش ؟؟؟؟
پخش نشد جونگکوک جان متاسفانه
:"(
من واقعااا نمیفهمم اخه اینم شد برنامه ☹😐😐
کجاس اون تهیه کننده کجااااس😲😧😧
مرسییی جیسوگ جون💓💓
😂
#ارمی حسود
لطفاااا پشت صحنه ی ام وی لایت را بزارید :(((( و bring the soul که قسمت 1 اومده تیکه ی اولش اومده و بی تی اس بمب جدید هم بزارید
سلام
بمب و سریال برینگ قرار داده شد 
ممنونم عزیزم. شبتون خوش
😍💕💕💕
چرا کوک بغلش کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گریه گریه
مرسی اونی جیسوگ که گذاشتی
اونی سیما مسافرت خوش بذگره
کلا خیلی خرشانس تشریف داشت😒😒 

خواهش میکنم 
واقعا خیلی خوبه
تو خیلی خوب تری دنیا شه 😍😍💙💙💙
سلام ادمین جان میخواستم بگم عشقامون در مراسم vma شرکت میکنند
چینجا؟
آفرین بهشوون
مرسی عزیزممم
مسافرت خوش بگذره بهت
خواهش میکنم کاری نکردم ک
مرسی عزیزم ❤
سلام سیما جون
اخه جیسوگ گفته 20 دقیقس ولی اون 13 دقیقه بود گفتم شاید ادامه داشته باشه
اهان ک اینطور
نمیدونم والا
من ک تو ماشینم دارم میرم مسافرت وگرنه میدیدم میگفتم بهت 😭
جیسوگم سرش شلوغه 😭😭
منم خواستم کمکش کنم گفتم حداقل ج کامنتارو بدم 💖
ببخشید نتونستم کمکت کنم
سلام جیسوگ این اولین باره که نظر میدم این یه نظر کلی هستش پیج شما و همه ادمینایی که زحمت میکشن واقعا همتون عالی هستین ممنون بابت این پیج دوستون دارم
سلام جیسوگ نیستم🙃
اما خوشحالم ک کامنت میراری 😍❤
و مرسی از لطفت عزیزم 💖💖💖
عای بودن از خودته 😘
خدایا بعضی ها شانس دارن ماام شانس داریم.........
👍👍😭😭😭😭😭😭
اونجاش که کوک دختره را بقل کرد من دلم میخواست خودمو جرررررر بدمممممم:(((((
اندههههه
شتتتت
من باید ببینمششش 😱😱😭😭😭
13 دقیقه بیشتر نیست جیسوگ شی
اری جون جیسوگ نیستش منم ندیدمش
مگ چند دیقه باید باشه؟
میانه یوو 😞
وای خدا نکشتت جیسوگییییی شلواررررر:)))))
😂😂
ندیدمش ولی بازم تصورش میکنم 😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.