بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۴ ]

سلام خسته نباشید امکانش هست ترجمه همه البوما و سینگلارو بزارید مخصوصا البومای سالای اول دبیو خیلی سخت ترجمش گیر میاد
سلام
به زودی *-*
آهنگ life goes on خیلی خوب بود عااالیی بود😍😍😍😍من خیلی دوسش دارم
یه سوال منظور از skit چی بود؟؟یعنی میگم بخاطر چی بود؟؟
تو اسکیت راجع به بیلبورد حرف میزنن
میزنم روش میره تو صفحه ی ریزی بعدش رمزو ک میزنم میره تو صفحه ی پیکوفایل میزنم رو لینک ک دان بشه
کلا دانلود نمیشه

میشه بزارینش تو اپلود بوی لطفاااااااااااااا
سلام..با تشکر از سایته درجه یکتون..خاستم بپرسم ببینم ترجمه fly to mybroomدرسته?همش خطش گم میشه انگار ترجمه طبق متن اهنگ نیس
ترجمه اش درسته
اون طور که منم از روش چک کردم متوجه شدم که مترجمشون تیکه های تکراری رو دوباره داخل متن نیاورده
بازم نشد
میزنم دو لینک
ارور میده
اخهه چرااااا:-(:'(
با مرورگر دیگ امتحان کردی؟
آخه من راحت دانلودش کردم
مرسی😍😍😍
.
دان نمیشههههه
چیکار کنم
سلام چک شد مشکلی نداشت
فایل خرابه باز نمیشه😐😑💔
مشکلی نداره 
چیش باز نمیشه؟
ایوووووووول واقعا مرسی جیسوگ و سیما شی 😍😍😍😍😍
چقدر خوبه ک هستین❤❤❤❤❤❤
لابیوووو
کوموپداااا😻😻
این دقیقا چیزیه که میخواستم😬😫مرسیییییییییی
اوووه یههه
خواهش 😻
R u kidding meeeeeeeee?
خآررررررر سرعتتتتت
خسته نباشی جیسوگا
سلامت باشی جذااااب شهه🔥🔥
ووووو ایوللل چقد سریعععع
مرسیییییی🤩💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.