بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۴۵ ]

دیگه اینجا به کامنتا ج نمیدین؟🥺
نه دیگ اینجا فعال نیستیم 
لایو کوکو کی میزارین؟:)

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد


لایو جدید جیهوپو نمیزارین؟ امروزم همشون لایو بودن

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

این لایوها در سایت اصلی قرار گرفته

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام
با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام
اولا توی وبتون کامنت نمیزاشتم نمد چرا میترسیدم🤣😂
کلا الان باید به همه چی توی فضای مجازی مشکوک بود (من به شاد شک دارم به شما نه😂😅)
یبار گذاشتم بهم مزه کرده😂
ببخشید ۲ تا سوال داشتم.
اولیش اینه که شما ویلایو های پلاس رو هم میزارید؟؟
و دومیش اینه که من کنسرت map of the soul one رو که دان کردم گوشه ی تصویر یه آرمی بود به اسم qdeoks ‌
رفتم دیدم یه بنده خداییه که تو سایتش چیز هایی که باید بابت اونها پول بدی مثل bon voyage و مستند بنگتن و اینا رو میزاره. من دیدم سایتش باز نمیکنه. آیا شما اطلاعی دارید ازش؟ یعنی سایتش ریپورت شده؟؟ اگرم کار نمیکنه تا شما هستید میخوام چیکار😎😎
خلاصه که خیلی خوبید.💜 ادامه بدید ما آرمی ها هم حمایتتون میکنیم 😍😍
بی صبرانه منتظر سایتتون هستم
و ممنون میشم به سوالاتم جواب بدید.
ممنونم❤❤❤❤❤
سلام میشه مصاحبه ی جدید اعضا رو بزاری؟ همونی که توش نامجون سینه هاش خییلی میگن س*سی شده بود:))))))))
برای "یه کسی حالا"
فکرمیکنم carpool karaoke باشه
توی این برنامه اعضا با جیمز نشستن توی ماشین بعدشم میرن یه کلاس رقص
از اینجا میتونی دانلودش کنی
http://koreanlovestar4.blog.ir/post/The-Tonight-Show-Starring-Jimmy-Fallon-feat-BTS-cut
مرسی عزیز
نه نه من از چند نفر که پرسیدم همه شون تایید کردن
ببین قراره این اپلیکیشن ویلایو که الان هست کلا حذف بشه
و با اپلیکیشن ویورس که جدیده ادقام بشه و کلا انگار میخوان یک چی جدید
بزنن :/
ولی گفتن امکان داره ویلایو های کیپاپ همشون حذف بشن و الانم اکثریت دارن
ویلایو های آرتیست هاشون رو دانلود میکنن که اگه حذف شدن داشته باشن ویلایو ها رو
البته من یک جا دیگه دیدم که نوشته اینکار حدود یک سال طول میکشه
حالا
کار از محکم کاری عیب نمیکنه دیگه
شاید یهو تا ماه دیگه زدن همه رو حذفیدن :(
منم دارم آپ میکنم برا همون
من نشنیدم همچین چیزی رو
احتمالا شایعه است 
نگران نباش 
جیسوگی جون خبر داری قراره اپلیکیشن ویلایو کلا برداشته بشه
و امکان داره همه ویلایو های کی پاپ حذف بشه ؟؟؟
حقیقت داره ؟؟؟
اگه آره ، چه برنامه ای داری برای ویلایو ها ؟؟؟
من که میخوام بشینم کلا ویلایو ها رو آپلود کنم (مال توایس،چونگها و آیزوان)
الان 500 گیگ اینترنت گرفتم تا الان 250 گیگش رو مصرف کردم :/
من نشنیده بودم شاید شایعه باشه
یا خدا 😂😂😂 خوبه جاشو داشتی من جاشم ندارم 
😍😍😍😍😍سلامی دوباره برنامهtokopedio رو میگفتم


خیلی ممنونم بایت زحماتتون .دستتون درد نکنه😍😍😍😍💋💋💋💋💋💋💋💋💋😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
چشمم


فداینتت عزیززز😍😍❤❤
عزیزم مرسی که گذاشتی خیلی دنبالش بودم ولی اگه بخوام تو یوتیوب با زیرنویس فارسی ببینم داره؟
توی یوتیوب نه عزیز
yalda.kooki💖💝
اهان ممنون عزیزم باشه بهش میگم اخه خیلی وقته منتظرم بازم مرسی لاولی بخاطر تیزر😍😍😍😍💜💜خدا بهمون رحم کنه خدا میدونه میخوام پسرا چه بلایی با این البوم جدید به سرمون بیارن😂😂😂😂
yalda.kooki💖💝
سلام ببخشید میشه عکس های تیزر ویتز بی تی اس رو بذارین تازه دیروز در اومده لطفا بزارید من خیلی دنبالشم اگر زحمتی نیست عکس جونگ کوک با موهای بلوندش که توتیر و ویوروس آپدیت کرده بود 😍😍😍😍ممنون برای سایت خوبتون اگر این عکس ها رو هم بذارید خیلیییی ممنون میشم💜💜ای لاو یو
عزیز تیزرو ک گذاشتیم .واسه اپدیت توییتر باید وب توییتر و ویورس مون بگی چون اینجا نمیزاریمشوت
سلام
میشه ویدیو پیکیج زمستانه رو قرار بدین؟ ممنون
تیزرش اومده عزیز ک گذاشتیمش کاملش بیاد میزاریمش
تنکیو جیسوگا اگ تو نبودی چ میکردم:)))
جیسوگا میشه وینتر پکیجو بزاری؟:((
تنکویو میشم:)))
عزیز فعلا فقط تیزرش اومده ک اونم میزاره جیسوک حتمن
فدا❤
سلام😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
واقعا خسته نباشین از این همه تلاش 😍😍😋😋😋😍💋💋❤❤❤❤💋💋💋💋💋💋💋💋💋❤❤❤❤❤
감사합니다 🙏 🤭❤❤❤❤❤
میشه مصاحبه ای که تازه bts کرده رو هم بزاری 💋💋💋💋💋💋💋💋💋
کدوم برنامه؟؟
یه کسی حالا
سلام من همونم که روم نمیشد و اینا خوب حالا مهم نیست چیزه نه مثل کلاس رقص و اینا نبود یه چیز بود مصاحبه یه اقا ی تپل بودن همراه اعضا هم نه داشتش جلوی پسرا می رقصید که پسرا کلی خندیدن
اییگووو فهمیدمممم کدومو میییگییییی ولی لنت اسم برنامه شو یادممم نیستت☹☹
گایز کسی میدونه بگهه اسم برنامه شو
اون که اسمش
یه کسی حالا
هست برنامه ی جیمز کوردن و بی تی اس در ماشین منظورشه همون که به جیمین میگه موچی من بخاطر دامپلینگ دعوا نمیکنه
ساری
خواستم بگم انگار پسرا یه اجرا جدید داشتن درسته؟؟ اونو هنوز نذاشتید؟
البته من هنوز نمیدونم اجرا داشتن یا نه.. 🙁🤔
کدوم اجرا؟ 
سلام.
مرسی از سایت باحال و خوبتون.هرچی بخوای از پسرا توش هست،ممنون که اینقدر خوبین😍💜
من یه سوال داشتم شما تو کانال تون یه پیام پین کردین که لایو روهم از این به بعد زیر نویسش رو میذارین،منظورتون همینجا تو سایت بود؟یا وی اپ؟چون زیر نویسای ران هست ولی من هرچی تو وی آپ تو لایو مونی گشتم زیر نویس فارسی پیدا نکردم.
منو از این ابهام دربیارین لطفا،مرسی😂
بازم ممنون.بوراهه💜
سلام مونا جونی
خواهش میکنم عخشمی😍💜
وی آپ منظورمون بود به احتمال زیاد اون لحظه هنوز تیم مون توی وی آپ نزاشته بودنش وگرنه هم زیرنویس ران ها و هم لایو های بنگتن رو داخل وی آپ هم میزاریم ما 😎🚬
خواهش 💕💕
army forever🤞💜🐰
سلام من چطوری میتونم دانلود کنم؟
یعنی چی چجوری فدا؟
سلام نمیدونم کامنتمو میخونین یا نه ولی میشه خواهش کنم که برنامه هایی ک زیرنویس انگلیسی دارن رو با زیرنویس انگلیسی هم بذارین ؟!! مثلا ران ک کلا زیرنویس انگلیسی داره همون اول بذارینش تا زیرنویس فارسی بیاد
یا اگ مقدور نیست میشه ادرس جایی ،سایتی رو بدین ک بتونم با زیرنویس انگلیسی ببینم؟؟
ببخشید طولانی شد امیدوارم ک بخونین میام اینجا تا چک کنم
ممنونم!!
امم عزیز اخه اکثریت زیرنویس انگلیسی چسبیده نمیخوان چون وقتی ترجمه فارسی میندازن روش خیلی مبهم میشه 
تو وات میفرستم اونی جووووووون من
نفرستادیی کیوتتت ک هنوزبرام
من نفهمیدم نامجون میگه درس بخون بعد کوک و شوگا میگن نخون بین دو راهی موندم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 یکی کمک کنه
حخخخخ نه برو درسستو ببخونننن
میگم اگر برم تو weverse کامنت بزارم چقدر احتمالش هست که جواب بدن؟ :)))
نمیدونم بسته به شانستهه 
ولی خب ی نفرو میشناسم بچه ۲ساله داره کامنت میزاره ولی خوب جوابی نگرفته..
اون پایه دختررو من میشکونم:)
وههه من لایوو ندیدم قضیه پا چیستت؟؟
یه کسی حالا
سلام من بالاخره روم شد پیام بدم خیلی سایتتون خوبه من هر چی از بی تی اس می خوام رو توش پیدا می کنم اصلا بی نقص 🥰 فقط ببخشید یه سوال اون چه مصاحبه ای هستش که یه اقا ی تپل توش می رقصه یه چیزی توی این مایه ها هم میگن BTS with the mes البته مطمئن نیستما میشه لطفا بگین 🥺🙏
سلام عزیز ، فدایت 
اممم ببینم اون اقای تپل با اعضا میرقصید؟ ی جا مثل کلاس رقص باشه اینا؟
سلام سلام
شما هی هر چیزی میزارید من می‌خوام بیام کلی تشکر کنم اما میگم خسته میشید و تعداد کامنتا که بره بالا تایید و جواب دادنش برا خودتون سخت میشه
ولی دیدم لایو نامجونو گذاشتید نتونستم چیزی نگم :(😭😭😭
دست گلتون درد نکنه بی صبرانه منتظر زیرنویسیم:) بوس
سلامم عزیزززز
ایگو نه فدا اشکال نداره کامنت بدهههه ، کامنت ک میدین اددم انرژی میگیره
احتمالا که نه حتما یکی از بهونه های خوب شدن حالم دیدن این لایو نامجون خواهد بود:)
فقط باید وقت کنم و ببینمش
ایگو امیدوارم وقت پیدا کنیییی😍😍😍
kookv atibaby badgirl army
ای بلا کش من...تا اومدم برم تو لایو . لایو قط شد o_o.حالا بماند ک تا اومدم از یه سایت ببینم برام اس ام اس مضخرف مشترک گرامی اینترنت شما ب پایان رسیده است اومدش .
ینی پری دیروز روز بدبختی من بود..اصن اعصابم داغون بود تا اینکه ساعت 10 شب اومدم دیدم سایت گلتون گذاشته لایو رووووووووو...منم با غرو غر نت کش رفتم و 1080 دان کردم و نت خاهرم ب *** رفت.جرررررررررررررر.راستی تنکص خیلی سایتتون بروز و خوبه =)
اخییی کنچانا از این اتفاقات پیشش میادد دیگه 
اخ خواهرت بعدا یقه تو نگرفت؟؟
فدایت عزیز💜💜
وای به به😂✨🎉🎊
چه سالیه امساللللل😁
عاشق سایتتون هستم.یه روز سایت محشرتونو چک نکنم دق میکنم.اولین باره دارم کامنت میدم😂خل شدم به خدا😂.واقعا نمیدونم چی باید بگم.فقط اینو بدونید که فوق العاده ترین و بهترین و کاملترین سایت بنگتن برای ما آرمی های ایرانی هستید.دمتون گرم.خیلی خوشحالم که اولین لایو با نامجونی شروع شد.هنوز دارم برای موهای کوکی عرر میزنم. به ف*اک رفتم اصن🤣 بگذریم امیدوارم همیشه پایدار باشید.لاب یو.فایتینگ💕
ایگو ارمییی شههههه،
مرسیییی از اینهمه لطفت کهههه😍😍 کامنتت لبخند اورد رو لبم و بیششترر کامنت بده پسس 
ایگو موهای کوکییییی ،تا از فاز موهاش در بیای احتمالا ی کار جددید میکنه،کلا نمیزاره کسی از فازش در بیادد 
لاو یو تووو💜💜💜
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
ماشالا دمتون گرم پس D:
فدا فدا
اولین لایو با این بزرگوار شروع شد😁😎
خخخخخ یس یسس اولینش با رئیس جمهورمون شروع شد
زیرنویسم میزاری درسته؟
امیدوار باشم؟
اره عزیز مطمئن باش میزاریم
زیرنویس ندارع؟«/
میزاریمش عزیز
چرا اینقدر سایتتون محشر و مرتب و کامل و دوست داشتنیه آخه؟
خیلی خیلی زیاد ممنونم و خداقوت💜
عضله های جونگکوک یار و همراهتون باشه💪
کاش دست از عین مامانبزرگا حرف زدن بردارم😐
نا به دوس داشتنیی تو کهههه😍😍❤❤
خخخخ عضلهه های جونگ کوکو خوب اومدیی😂😂
ایگوو نه خیلی خوب حرف میزنی کهه
سلام گلی گل مرسی مرسی از سایت خوبت زیر نویس نداره؟ من هر روز چک میکنم سایتت رو عالیه😘😘😘😘😘🙌🙌🙌🙌🙌😝😝😝😝😝😝😝👏👏👏👏👏👏👏
فدایت عزیز که
زیرنویس در دست ترجمس میزاریمش ولی
سلام ارمیای گل
برید بیوگرافی هر گروهی یا فردی که خواستین رو جستوجو کنید البته از سایت مجله تایم براتون نظر سنجی میاره برید و ب بی تی اس رای بدید عقب افتاده
میشه زیرنویس لایو ار ام رو هم قرار بدید؟
میزاریمش عزیز صبر کن
مرسی مرسی مرسی مرسییییییییی😍
دمتون گرم خدایی
فقد زیرنویس کی میاد؟؟؟ :)
خواهش خواهشش
در دست ترجمس صبر کنی یکمی میزاریمش
ایییی جاننممممم اولین لایو سال رو که ایشون شروع کنن بقیه لایوا همه خیر و برکت دارن😂💜
استارت متبرک نآمجون خان رو تبریک میگم به جامعه آرمی:)
اری اریییییییی
شالی پر از لایووو داشته باشییممم😁😁
عههههه... فرست؟ عاقا زیرنویس نداره؟
میزاریمش عزیز
𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒂𝒓𝒂𝒏⁷-🌈
نامجونی اولین لایو 2021 رو گذاشته؟
دمش گرم D:
ای هو سوال(😐)
این وب کی شروع به فعالیت کرده؟
امم دقیق نمیدونم ولی ۳یا ۴ سالو دارهه
واییی مرسی ممنون ک گذاشتی
فدایتتتتت
جرررررر


مرسی جیسوگی:)
میشه خصوصیام رو حواب بدی؟!
خواهش 😍

باشه چک میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.