بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دانلود دی وی دی های سومین ماستر "Army.zip +" با زیرنویس فارسی

  • author avatar نگارنده: 🐍Jisog⁷
  • ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۱:۳۳
  • ۶۹۱۴

دانلود دی وی دی های سومین ماستر "Army.zip +" با زیرنویس فارسی

.

.

دانلود با کیفیت 720P :

دیسک اول | 739M

دیسک دوم | 729M

دیسک سوم | 830M

زیرنویس فارسی در فایل زیپ


دانلود ورژن BANG BANG CON با کیفیت:

FULL HD | 9GB


ورژن BANG BANG CON فرقی با کنسرت اصلی نداره و در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۰ به صورت انلاین در یوتیوب بنگتن پخش شد


دسته بندی :
 DVD

دیدگاه ها [ ۱۵ ]

سلام ببخشید توی دیسک اول دارن درباره روز اول حرف میزنن .. روز اول رو نزاشتین؟

سایت در دسترس است آدرس:

KLStar.ir

-----------------------

 فعالیت‌های این وبلاگ متوقف شده و ادامه فعالیتها در سایت می‌باشد

لطفا سوالات خودرا در سایت اصلی بپرسید

دی وی دی دوم و سوم برام دان نمیشن😐☹️
سلام چک شد مشکلی نداشت
سلام فایل ۲ و ۳ خرابه لطفا درستش کنین😊👍
سلام چک شد مشکلی نداشت
سلام میشه لطفا دیسک دوم و سوم رو دوباره چک کنین
هرکاری میکنم دانلود نمیشه😭
ممنون💜💜
سلام عشق جان 
چک کردم مشکلی نداشت 
اینا همش در مورد روز اول ارمی زیپ حرف میزنن، روز قبلشو نزاشتین؟
میشه 5th Army zipهم با زیرنویس قرار بدین ممنون 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍



















































وخسته نباشین و ممنون از سایت خوبتون از بی تی برنامه های بیشتری بزارین 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
هلوووووو
پنجمین ارمی زیپ همون ماستر مجیک شاپه 



کومائووو😻😻😻💜
سلام ببخشید این ماستر همونیه که جی کی توش ژذاب بازی دراورد؟گفتن بزرگ شده و اینا
سلام 
یادم میاد بنظرت؟😂
سلام . وقتتان بخیر
یه سوال داشتم
یه برنامه هست درباره بی تی اس ( فک کنم تو ژاپنه) که با تاس بازی میکنن ؛ میدونین اسم اون برنامه چیه؟؟؟
سلام
با تاس ... ژاپنی ... اممم من چیزی یادم نمیاد 


دوستان شما میتونید کمکی کنید؟
سلام
یه سوال داشتم . کلا بی تی اس چند تا ماستر داره؟؟
سلام گل جان
پنج تا
چی میشد حجماشون کمتر بود یا با چند کیفیت قرار میدادین😢😢
این دی وی دی الان قدیمی محسوب میشه
کیفیتای دیگش پیدا نمیشه :(
دیسک سوم دان نمیشه ایراد داره انگار😭😭
سلام چک شد ، مشکلی نبود 😉
رو سرور پر سرعت هم اپلودش کردم که 💓💪
منظورتون از ماستر بوسان ،ماستر چندومه؟؟
و اینکه امکانش هست کنسرت وینگز سایتاما ژاپن رو هم طی این هفته بزارین اخه تا شنبه نت دارم؟؟؟ لطفااا لطفاااکلی دنبالش گشتم پیدا نکردم
ماستر اخری ک تازه برگزار شده 
وینگز سایتاما ...
فک کنم هس
بزار چک کنم اگ نبود سعی امو میکنم 
یعنی 1rd Muster.2rd Muster. هنوز دی وی دی هاش نیومدند؟
نه عزیزم
ماستر بوسان هنوز نیومده
سلام وقت بخیر اگه میشه اولین و دومین ماستر را در ساییتون قرار بدهید ممنون
لوسی جون فک کنم منظورت ماستر بوسانه
خوب اون باید دی وی دی هایش دربیاد تا قرارش بدم
DVD دوم مشکل داره نمیشه دانلود کرد .میشه درستش کنی
ستایش جون
دوباره امتحان کن 
من مشکلی ندیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.