بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۶ ]

🤩😂😂
😂
هلو اوری وان وای چقدر همشون عالین بابا جذابا چقدر کوکی جون عالیه جمینوجون بابا بی تی اس یه دونه است عاشقتم بی تی اس
:') خیلی خیلی جذابن 💞
سلام جیسوگ عزیز .من یه ویدیویی از اجرایfilterتواینستاگرام دیدم.filterروجیمین جایی اجراکرده؟
سلام 
نه هنوز جایی اجرا نکرده 
احتمال زیاد فنمید بوده 
عرررررررررررررررررهیچ وقت این ورژن کوکیرو ندیده بودم#o#
یکی بیاد منو جم وجور کنه
مرسی که باعث شدین به فنا برم😂😂😂
خواهش میکنم
ما دیگه کارمون همینه 😎
زیرنویسش رو بزارین لطفا
هر برنامه ای ک زیرنویسش موجود باشه، زیرنویسش قرار میگیره عزیزم
چیشده؟ برای چی مصاحبه؟
چی برای چی؟ 😶
موقع پخشش داشتم خواب نـاز میدیدم...😭
انتظار داشتم home رو اجرا کنن...یا on...غافلگیر شدم😂
چرا؟😂
سلام سایتتون عالیه بی نقص😍⁦♥️⁩
یه سوال.این دقیقا چیه؟؟
مرسی💞😍
سلام مرسی از لطفت کیانا جون 😍
جیمز کوردون خواسته بود ک آیدولا تو خونه اجرا کنن و براش بفرستن. بنگتن هم تو خونه اجرا کرد 😍
سلام ببخشید زیر نویسش میاد?
سلام عزیزم
اگ اومد ما میذاریم
و اما بازهم نو اوری دیگری از بنگتن زیپ باز شلوار هوپی
😂😂😂✋🏻
ای جوووون فداشوووون
😍😍😍😂✌🏻✋🏻
تو شبکه منوتو هم خبرش رو زده بودن...
عررررررر خیلی مفتخر شدم نمیدونم چرا ععععععععععععررررررررر عععععععععععععععععععععععععررررررررررررررر ععععععععععععررررررررر
عععععععررررررررر 😂😂😍😍😍😂😂😂😂
معلومه که باعث افتخاره
ممنون ک گذاشتین♡♡
خواهش میکنم 🤗💞
واییی خدا قشنگا♡♡♡
اجراشون چ کیوت بود...تو سالن دنس پرکتیس^^
ی سوال...واقعا 2021 دیسبند میشن؟؟؟
خیلی 😍😍
کی گفته؟! 😐😐😐
دست شما بسیار درد نکنه😻😻😍😍
بسیار خواهش میکنم 🙃💞
james kheili googool magoole
خیلی 😂😂😂🤗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.