بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

دیدگاه ها [ ۱۷ ]

سلام:)
باید بابت سایت عاااالی تون تشکر کنم 🌺🌸❤واقعا معرکست
از آنجایی که خیلی وقت نیست آرمیم می پرسم ار می زیپ چیه...؟؟
سلاااام
کومائوووووووووو🤪😻😻💜
ارمی زیپ یه پکیجه که هرسال میاد و فیزیکال فروش میره 
سلام .سایتتون خیلی خوبه فقط یه سوالی داشتم چرا عکس های ارمی زیپ برای من باز نمیشن؟
سلام عزیزم. مرسی خوبی از خودته
عکسا تو فایل زیپ هستن حنانه جون. اکسترکتش کن اول بعدش باید باز شه چون مشکلی ندارن فایلا
یه بخش دیگم عکسای آرمی زیپ گذاشتید اونا عکسای ته و هوپی با لباس سفید نداره باهم فرق دارن یا اینم همونه؟
همشون برای ارمی زیپ منتشر شدن و متفاوتن
عااااللییییییی ....مررررررسسسسییییی

میگم اجرای پسرا تو برنامه jingle ball رسمیش نیومده؟
سلام ارمی جی کی 
چرا اومده
دارم آپلود میکنم یه چند دقیقثه دیگ میزارم
۲ دی ساعت 13
سلامممممممممممممم
سلاااااممم
بچه ها تووو روووو خدااااا برین ب بی تی اس تو tylt رای بدین
وان دایرکشن جلو تر از اونااااااس
فقد سه ساعت موندع
بدوویینننننننننننننن
باختن ب بی تی اس نمییییخوووووورررررعععععع😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
😢😢💞😭
سلام.من یه صد در صد تازه واردم. یه سوال ارمی زیپ دقیقا چیه؟هموه که برات جعبه می فرستن که بری فن ساین؟
بزار بیاد مفصل راجع بهش حرف میزنیم
مرسی بیب 💜
❤️❤️❤️💞💞😍
مرسی سیمایی تو خوبی 😘
باورت میشه تازه از کلاس رسیدم😩
راستی این چند روز نبودی کجا بود دلم برات تنگ شده بود عشقم❤❤
این چند روز کلی جیمین هوپ شی رو اذیت کردم😶😶
واقعا دلم برات تنگیده بود بی معرفت 💔💔💔
اووه چقدر دیرررر
این چندروز یجایی همینجاها بودم
ببخشید جواب نمیدادم... کامنتای درخواستیت تو وب هم دیدم... حتما قرارشون میدم عزیزم
جیمین هوپ من ک یدونس حرف نداره 😍 هرکاری از دستش بربیاد انجام میده برای همه
نادو بوگوشیپوسویو 😢❤️
گنتهبنخعینهعیتنهبتهفسگاعینهعسناعیت،هب،تهبمتهبنخعینخهل.نهبنهعبت،هل،حهیعنهینخهبمخه
♡_♡
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خفنههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بی صبرانه منتظر فیلم جین و کوکی ام♡♡♡♡♡♡♡
من منتظر همشونمم :) 
دستم داشت میلرزید وقتی میخواستم دانلودش کنم
میدونم طاقت ندارم نگاشون کنم
💜💜💜💜💜💜💜
❤️❤️❤️
جیسوگاا
ممنونم
خیلی میدوستمت
سلام عسل شی خوبی؟ 
یهههههههههههه💖💗
😍❤️❤️
آه هارتممممممم
💙💙💙
من واقعا هنوز درک نکردم ارمی زیپ چیه.
نظری ندارم :/
سلام بعد از دو سال آرمی شدن و دانلود برنامه اولین باره دارم تو سایت نظر میذارم تازه ده دقیقه است پست گذاشته شده و بنده اولین بازدید کننده این پست هستم سایتتون عالیه مرسی کههستید و یه سوال آرمی زیپ چیه؟
سلام بال بالیی
یک این که : عالی هستی که عالی هم میبینییییییی😍😍😍😍
دو : خجالت نمیکشی بعد دوسال تازه کامنت دادی ؟ -ــ-
3 : بایست کیست ؟؟
الهی قربونت برم جیسوگ الهی فدات شم اخه تو چقدر ماهی🌸🌸
از ترست قربونش میری؟ 😂😂😂😂😂 خیلی خوبی بهار 😂😂😍😍😍😍💞💞💞💞
ولی جیسوگ خیلی ماهه خیلی نازه خیلیم خوبه 😉 یدونست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.